خودروهای معدودی به اندازه لکسس LC 500 کانورتیبل میتوانند در یک خیابان جلبتوجه کنند. وقتی سقف باز باشد این خودرو بیشک جزو زیباترین و متمایزترین خودروهای روباز بازار خواهد بود. وجود پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری ۴۷۱ اسب بخاری هم بر جذابیتهای این کانورتیبل ژاپنی بیش از پیش افزوده است. این پیشرانه علاوه بر کاراکتر خاص خود صدای زیبایی نیز تولید میکند.
در ویدئوی جدید AutoTopNL شاهد حضور این خودرو در اتوبانهای بدون محدودیت سرعت آلمان هستیم. البته واقعیت این است که سرعت بالا جزو شاخصههای اصلی فروش چنین خودرویی نخواهد بود. در شروع ویدئو شاهد نمای عقب LC 500 هستیم که غرغر جذابی از پیشرانه را به گوش ما میرساند. این پیشرانه ردلاین حدود ۷ هزار داشته و طراحان لکسس نیز به خوبی میدانند که صدای تولیدی یک پیشرانه تا چه حد میتواند روی تجربه رانندگی با یک خودرو تأثیر بگذارد.
قطعاً LC 500 از این نظر خودروی شاخصی میباشد. کانورتیبل لوکس لکسس خودروی کندی نیست اما از آنجایی که LC 500 وزن ۲۰۵۹ کیلوگرمی دارد بنابراین نباید انتظار یک سوپر اسپورت را از آن داشته باشیم. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو در حدود ۴.۵ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت نیز به ۲۸۱ کیلومتر در ساعت میرسد که اندکی بیشتر از سرعت رسمی اعلامی میباشد. شایان ذکر است جیپیاس عدد ۲۷۱ کیلومتر در ساعت را برای این خودرو ثبت کرده است.
با قیمت پایه حدود ۱۰۰ هزار دلار، لکسس LC 500 کانورتیبل خودروی ارزانی نیست و گزینههای سریعتر دیگری در بازار وجود دارند اما فکر نمیکنیم که خریداران این خودرو در زمان خرید به چیز دیگری فکر بکنند…
[دانلود ویدئو]
RezaRs
۲۷ فروردین ۱۴۰۰خیلی ناب بود تجربه لذت بخشیه امیدوارم هرکسی چن بار تو آلمان یی آمریکایی یه کشور صاعی تجربش کنه
Reza
۲۷ فروردین ۱۴۰۰بچه ها خبر جانشین LFA درست از آب دراومد یا نه؟؟؟
Amir
۲۷ فروردین ۱۴۰۰یکی از تفاوت های بزرگ لکسوس و بامو، اینه که بامو یک موتورو برای همه پرچمدارای خودش استفاده میکنه و لکسوس بر اساس نوع خودرو و انتظار شما از رفتار اون، یه جور موتور میده.
مثلا برای پرچمدار سداناش، LS500، یک موتور پربازده و کم سرو صدا و با حجم متوسط تدارک دیده، برای پرچمدار کوپه هاش، LC500 یک موتور با ردلاین بالا و صدای خوب درون ماشین تعبیه کرده و برای پرچمدار شاسی بلنداش، LX570 یک موتور پر حجم و گشتاوری ساخته. اینطور به نظرم باعث میشه ماشین متشخص بشه و شما بفهمید چی سوارید و مثلا سدان شما رفتار کاملا متفاوتی از یه شاسی بلند آفرودی داره!
ولی بامو در سدانش، در کوپه اش، در کراس اورش، کراس اور کوپه اش، suv لوکسش و … از یه جور موتور استفاده میکنه و به نظرم این کار باعث میشه یکم از تفاوت سدانتون با فلان کراس اور دلسرد بشید! البته موتورش عالیه و فقط مشکلش عدم تنوع در ماشینای پرچمدار بامو هست.
Ramin
۲۷ فروردین ۱۴۰۰100 هزار دلار ؟ قیمت پایه ؟
دیمن / موستانگ / کوروت / 3 تا پونتیاک ترانس ام 1978 تمیز!! / کامارو ZO1 / چارجر
این مدل خودرو هارو ول کنی بری لکسس LC500 بخرید… ?
با اینکه از سرعت و خودرو حجیم خوشم نمیاد زیاد ولی موستانگ و دیمن یا حتی چارجر رو هیچ وقت ول نمیکنم برم یه خودرو پول برند بگیر بخرم.
باورتون نشه ولی پونتیاک ترانس ام 1979 برای 42 ساله پیشه اگه بتونید سالشمو پیدا کنید با قیمت 45 هزار دلار… از این خودرو سریعتره !!!
42 سال پیش میتونست 5.5 ثانیه به 100 برسه. و میتونست تا 220 تا سرعت بره.
42 سال پیش !!!!!!!
اگه هر خودرویی رو ول کنم . هیچ وقت پونتیاک ترانس ام رو ول نمیکنم برم لکسس LC500 بخرم.
در بحث آبشن هم که پونتیاک 42 سال پیش ترکونده…
در مجموع خنده داره خودرو های اصیل آمریکایی رو ول کنی بری ژاپنی بخری…
RezaRs
۲۷ فروردین ۱۴۰۰تو آخه شخصیتا دنبال یه گرند تور نیستی خوشت نمیاد ول کن باوا خو الان قیمت استون بهت بدم اونم هیت میکنی ول کن داداچ من
Ramin
۲۷ فروردین ۱۴۰۰اقای reza rs
تنها گرند تور هایی که دوست دارم بنتلی کانتینانتال هست.
واقعا ارزش خرید داره . تقریبا بی نقصه. ( تنها نقصی که داره تنگ بودن صندلی عقبه. بقیه چیز هاش عالیه )
گرند تور فقط بنتلی کانتینانتال.
RezaRs
۲۷ فروردین ۱۴۰۰یک نقطه اشتراک بین من و رامین ?
البته دلم برا مولسان تنگ شده خیلی ?
بهنام
۲۷ فروردین ۱۴۰۰محض اطلاع همین مدل لکسوس در حضور بنتلی ، مرسدس و باقی رقبا بهترین گرند تورر سال شد . مقاله هم در همین پدال ارایه شد
حسین
۲۷ فروردین ۱۴۰۰Lc500 گرندتورری هست که توسط همه به شدت مورد تحسین قرار گرفته. از طراحی تا کیفیت و موتور . ماشینی هست که با این قیمت از نظر طراحی و کیفیت کابین به راحتی قابلیت رقابت با برندهای مثل استون مارتین رو داره. در حالی که آمریکایی ها توان ساخت چنین محصولی ندارن.
حالا اگه شما عاشق ماشینای بدرد نخوری هستی که ورشکست شدن مشکل خودته.
Ramin
۲۷ فروردین ۱۴۰۰(( اگه شما عاشق ماشینای بدرد نخور هستی که ورشکست شدن مشکل خودته ))
اون موقع که پونیتاک مدل ترانس ام رو ساخت لکسس چی میساخت ؟؟؟
Amir
۲۷ فروردین ۱۴۰۰الان که لکسوس، LC500 و LS500 رو داره تولید میکنه، و ماشیناش مورد تحسین مجلات هست، پونیتاک چی می سازه و وضعیتش چطوره؟
abdi_porsche fan
۲۷ فروردین ۱۴۰۰الان که لکسوس اینارو میسازه پونیاک کجاست؟!
حسین
۲۷ فروردین ۱۴۰۰در مجموع خنده داره که کسی که فرعون های بی اصالت و بی مهندسی چینی رو به اسم ماشین میشناسه و تعصبشون رو یدک میکشه راجع به لکسس نظر بده. چندبار گفتم بازم میگم احترام خودتو نگهدار
mahan
۲۷ فروردین ۱۴۰۰داری با کی بحث میکنی دوست عزیز.رامین جز چینی چیزی رو ندیده اگه یک ماشین معمولی لکسس رو تو ایران سوار میشده تصورش از همچین لکسسی سخت نبود و با خودش می گفت این که این قدر خوبه اونا دیگه چی هستن ولی متاسفانه…
حسین
۲۷ فروردین ۱۴۰۰راجع به ۲۰۰۰gt هم اگه چیزی میدونستی از این کامنت نمیذاشتی. چون قبل پونتیاک تولید شد و به سرعت ۲۲۰ رسید. (البته عادت داری بدون تحقیق از روی فشار نظر بدی)
به نظر میاد از اختلال چند شخصیتی همرنج میبرید. چون تا جایی که یادمه طی یک هفته اخیر دوسه بار کامنت گذاشتی و احترام به نظرات حرف زدی. دو روز قبل هم گفتی از تویوتا بدت میاد ولی راجع بهش نظر نمیدین. در حالی که صد درصد کامنتات چهل خط صغری کبری میچینی آخرش وصل می کنی به تویوتا.
***
REVO
۲۷ فروردین ۱۴۰۰بعنوان برادر کوچک همهگی ی نکته یاداوری کنم ممکنه هم اینجا هم توی جامعه بدردتون بخوره…قصدم بی احترامی ب شخص خاصی نیس.
اگر بیمار منتال ریتاردی توی سطح شهر دیدین و حرفی زد ک شما اطلاع داشتین غلطه، میشینین باهاش بحث میکنین و اعصاب خودتونو خورد میکنین؟هیچ وقت با جواب دادن ب طرف شما ب آرامش ذهنی نمیرسین.
یا حتی در مواجهه با حیوانی مث سگ ک زیاد پارس میکنه اروم از کنارش رد بشین اسیب کمتری بهتون میرسه تا درصدد مقابله باهاش بربیایین
توی مجازی هم
واقعا نیاز نیس جواب همه رو ادم بده.
حتی درگیر شدن در چنین وضعیتی منزلت خود ادم پیش خودش کم میشه!
سعی کنیم از کنار نظرات کم اهمیت ب راحتی گذر کنیم
R@m!n
۲۷ فروردین ۱۴۰۰منتال ریتارد ?????? ??قشنگ بود
حسین دهمرد
۲۷ فروردین ۱۴۰۰یاد فیلم متری شیش و نیم افتادم. اونجا که نوید محمد زاده با پیمان معادی تو ماشین پلیس بحث میکنه.
mahan
۲۷ فروردین ۱۴۰۰اخ گفتی دقیقا کسی که چانگان رو میفهمه نمی تونه در مورد لکسس نظر بده
mahan
۲۷ فروردین ۱۴۰۰رامین جان اول که لکسس هم برند اصیلی هست.بعدش با چه لمی پونی کار و ماسل کار رو با یک گرندتور مقایسه می کنی.بعد یک نگاه به این شاهکار بنداز ببین یک اثر هنری هست دوست من.انشالله خدا اون قدر بهت پول بده که هیچ وقت به قیمت فکر نکنی.
زیزیگولو
۲۷ فروردین ۱۴۰۰لکسوس LC 500 کوپه باعث میشه باور کنیم لکسوس نمیخاد به بیوک ژاپن تبدیل بشه!!! لکسوس بعد از چند دهه ساختن ماشینای لوکس خیلی عالی و با کسب شهرت و کیفیت و قابلیت اطمینان بودن به مراتب قوی ترو بهتر از بعضی شرکتا عمل کرده چون کمپانی لکسوس میدنه که بروز رسانیای مجدد لازمه تا همچنان بتونه از اسم خودش دفاع کنه…..لکسوس LC 500 کوپه دو دربی که اومده تا رقیبای سرسختی مثل مرسدس بنز SL و بی ام و سری ۶ رو به چالش بکشه??????❤❤❤
REZA
۲۷ فروردین ۱۴۰۰واقعآ یکی از دوست داشتنی ترین مدلهای لکسوسه من خودم شخصآ توی تمام مدلهای لکسوس LC رو از همه بیشتر دوست دارم و حتمآ اگر یک روز درهای واردات باز بشه و وارد ایران بشه بدون شک توی خریدش تردید نمیکنم ES داشتم LS هم داشتم هر کدومش تجربه خاص خودشو داشت ولی این LC کلآ متفاوته امبدوارم روزی بیاد که که کمپانیهای بزرگ بیشتر تولیداتشون رو توی ایران بفروشن چون ما هیچ چیزی از هیچ کشوری کمتر نداریم تنها مشکلمون مدیران نالایق و ناکار امد و بیسواد هستن
NAVID۰۰۹۸
۲۷ فروردین ۱۴۰۰آقا REZA
این خودرو را دو سه سال پیش تست و بررسی کردم در شوروم نماینگی شهر دوبی .
داخلش رنگ نسکافهای بود و فقط یه چیز میتونم بگم و اون متفاوت بودنش با تمام خودروهای عصر جدید بوده !
این در حالی بود که همان روز خیلی از ایتالیاییها و آلمانیها را هم گذرا بررسی کرده بودم ولی دو خودرو در نمای داخلی میخکوبم کردن ، یکی همین LC و دیگری هم برابوس S و S500 تریم سفید با چوب تیره و هر دفعه که به دوبی میروم ، غیر از ممکن هست که به نمایندگیها سر نزنم .
چه فایده که مردم ما همیشه باید حسرت بخورند که چرا نمیگذارند کسی که لیاقتش را داره خودرو خوب سوار بشه !
کسی که برای پولش زحمت کشیده ، حق داره خودروی روز سوار بشه و خودش نوعی انگیزه برای فردایی بهتر هست که مسبب تلاش بیشتر برای زندگی خود و اطرافیانش است که خود همین یه مسئلهی به اصطلاح کوچک ، باعث اشتغالزایی و درآمد میشه چون خودروی خوب انگیزه در انسان ایجاد میکنه که همیشه تلاش کنیم که بهتر و بهتر سوار شویم ، حداقل خودم که چنین اخلاقی دارم و همیشه دوست دارم از روز قبل بهتر و بهتر باشم و تا امروز از خودرو و عشق خودرو باعث انگیزهام در بهبود کارها و اشتغالزایی بوده !
زیزیگولو
۲۷ فروردین ۱۴۰۰با افزایش تحریمای آمریکا قیمت ماشینای داخلی چند برابر شده و کیفیتشون نسبت به دو سه سال پیش و قبل از تحریما پایینترم اومده و حق مصرف کننده ها بیشتر از قبل داره ضایع میشه …… از یه نوع موتور که رو ۱۱ مدل ماشین سوار میشه تا ایربگایی که تو تصادف باز نمیشن و حذف بعضی امکانات اولیه و فروش جداگونه شون به عنوان آپشن!!!!!! و هزارتا عیبو ایراد دیگه!!!! در کُل انحصار طلبی سایپا و ایرانخودرو و ممنوعیت وارداتو حمایتای بی جای دولت از این فرغون سازا باعث شده خیلی پرو بشن و هیچ رقیبی واسه خودشون نبینن و با هر کیفیتی که دلشون میخاد خودرو تولید کنن
Hadi
۲۷ فروردین ۱۴۰۰این ماشین خیلی معرکس…
جانم موتور V8 تنفس طبیعی ?
کاش زودتر مدل تویین توربو ۶۰۰ اسبیش بیاد..
hamed
۲۷ فروردین ۱۴۰۰بچها کسی میدونه این نرم افزاری که سرعت و شتابو باهاش گرفتن اسمش چیه؟
Ho3in
۲۷ فروردین ۱۴۰۰واقعا طراحی این ماشین شاهکاره
ای کاش موتور lfa رو روش میذاشتن با یه گیربکس pdk و یه صدای موتور فراری واقعا شاهکا میشد
اما همین طوریشم خیلی سره ?و خاص
Amir
۲۷ فروردین ۱۴۰۰آقا شاهین عزیز، خسته نباشید، مطالبتون خیلی عالی و فوق العاده است. اگر میشه یه بررسی هم از LS500 2021 بنویسید.
شاهین
۲۸ فروردین ۱۴۰۰سلام چشم مقاله جدیدی باشه حتما
Amir
۲۸ فروردین ۱۴۰۰خیلی ممنونم ?
Mohamad
۲۷ فروردین ۱۴۰۰چه صدای معرکه ای داره خدای من
بسی لذت بردیم
گربه سرابی
۲۷ فروردین ۱۴۰۰سقفش رو باز کنی و تو جاده صاف گاز بدی و از صداش لذت ببری ?
بهنام
۲۷ فروردین ۱۴۰۰تا اخر عمر بهش گاز بدی و لذت ببری . خداوندگار دوام و همراهی .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ فروردین ۱۴۰۰عالی بود?
ممنون آقا شاهین???
رامتین
۲۷ فروردین ۱۴۰۰فوق العاده هست اما بنظرم بجای اینکه لکسوس بیاد موتور اینو عوض کنه و بجاش 6 سیلندر توربو 3.5 لیتری حتی با 650 اسب هم بزاره، ارزش نداره. این موتور بشکل تنفس طبیعی محشره. فقط باید یه مهندسی ناب روش انجام بشه و توان از 471 حداقل به 550 (حتی نزدیک به 600) برسه (داخل پرانتز بگم فراری 458 اسپیچاله با موتور 8 سیلندر و نیم لیتر حجم کمتر، 593 اسب میده، آنهم بشکل تنفس طبیعی). بعد گشتاور هم متعاقبا کمی بالا ببرند. تاپ اسپید از 281 برسه به 300 و شتاب از 4.5 برسه به زیر 4. دیگه با این شرایط نباید گفت این خودرو بینظیره؟
joojoo
۲۸ فروردین ۱۴۰۰داداچ فراری رو با لکسوس مقایسه نکن…. متریال استفاده شده توی موتورهای فراری و لامبورگینی این اجازه رو میده ک موتور تا 8500-9000 دور بگیره و همچنین تراکم بالاتری رو هم انجام بده بدون خرابی….خب طبعا این متریال اونقدری گرون هست ک اگه لکسوس از اون متریال استفاده کنه هزینه ی ساختش اونقدری بالا میره ک دیگه قیمتش از حد برند لکسوس بیشتر بشه و خریدار نداشته باشه… مثل اتفاقی ک برای مازراتی…زیر برند اف سی ای افتاد و یه اسپورت روباز برای مقابله با بنز اس ال طراحی کردن ولی هزینه هاش اونقدر بالا بود ک قیمتش از حد برند مازراتی بیشتر شد… و این طرح رو به فراری…دیگر زیر برند اف سی ای منتقل کردن….. و چند هزار دلاری هم به خاطر اسم فراری روی ماشین کشیدن و فراری کالیفرنیا متولد شد
مهدی
۲۷ فروردین ۱۴۰۰این خوب بیشتر جانشین LFA هست و تقریبا همون حس LFA رو میده
ae86
۲۷ فروردین ۱۴۰۰شاهین جان دستت درد نکنه
lc500 و در کل ماشینا اسپرت و سوپراسپرت و گرندتور ماسل کار محسوب میشن ؟
Amir
۲۷ فروردین ۱۴۰۰هر ماسل کاری اسپورت محسوب میشه ولی هر اسپورتی ماسل کار نیست..
ماسل کار عموما به خودروهای ارزان،کاربردی، ۸ سیلندر و قدرتمند آمریکایی گفته میشه که تخصصشون درگ های ۴۰۰ متر هست.