یک مدل پیشتولیدی با پوششهای استتاری معمول در خلال تستهای آمریکای خود شکار عکاسان صنعتی شده است. این تصاویر احتمالا نشان دهنده نسل بعدی لکسس ES 2018 با بدنه نهایی هستند.
ES جدید که به وضوح از برادر بزرگ و لوکس خود یعنی LS الهام گرفته است از همان جلوپنجره گسترده دوکیشکل استفاده میکند.
چراغهای جلوی تیز در هر گوشه از نمای جلو جا خوش کردهاند و پروفایل جانبی کوپه مانند خودرو از کاپوت نسبتاً طویل جلو شروع شده و به دم کوتاه عقب میرسد. پروفایل کامپکت خودرو نمایی اسپورتی ایجاد کرده است.
انتظار میرود نسل جدید لکسس ES از پلتفرم جهانی جدید تویوتا (TNGA) که در پریوس نیز بکار رفته استفاده کند. این معماری در نسل بعدی مدلهای بیشتری از تویوتا بکار خواهد رفت.
به احتمال زیاد این خودرو همانند نسل قبلی خود با طراحی دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد. همچنین نسخه چهار چرخ محرک آن نیز ظاهر خواهد شد.
اخباری در ماههای اخیر منتشر شده بود مبنی بر اینکه GS شاید دیگر تولید نشود و همین امر باعث شود ES تنها محصول لکسس در کلاس سدان های بزرگ باشد (لکسس LS در بازار خودروی استرالیا یک رده بالاتر از سدان های بزرگ محسوب میشود).
حضور مرسدس بنز E کلاس و آئودی A6 در این کلاس به عنوان مدلهایی سنگ محک شاید تلنگری جدی برای نسل جدید ES باشد. اگر این خودرو جایگزین GS شود احتمالاً کابینی لوکستر و تکنولوژیهای پیشرفتهای به منظور مقابله با رقبا خواهد داشت.
پیگیر اخبار جدید درباره نسل جدید ES خواهیم بود و حدس میزنیم معرفی جهانی این خودرو پیش از پایان سال جاری رخ دهد. البته احتمال معرفی در نمایشگاه دیترویت در ژانویه ۲۰۱۸ نیز وجود دارد.
علیرضا
۲۱ مرداد ۱۳۹۶بهترین برند خودروسازی تو دنیا برای من لکسس هست
هم پرفورمنس فوق العاده داره هم خرجِ کم
بعضیا شاید بگن آلمانیا خیلی بهترن اما اونا اصطلاک بالایی دارن
ماتهويس(ماتئوس)
۲۱ مرداد ۱۳۹۶درسته لکسوس خوبه ولی مونده به آلمانا برسه … مقایسه لکسوس با برندای آلمانی کار درستی نیست
Amin
۲۱ مرداد ۱۳۹۶رو چه حسابی کار درستی نیست؟لکسوس تو کدوم زمینه کم و کاست داره نسبت به المانیا؟
از لحاظ قیمتی و کیفیت تو بلند مدت هم که خیلی سرتره از المانا
یه جوری درباره لکسوس حرف میزنید انگار مثلا ایران خودروئه،خود المانیا لکسوس و رقیب مستقیمشون میدن بعد این جا معتقدن که حتی مقایسه هم نباید بشن با هم??
(ali(chevy nova
۲۱ مرداد ۱۳۹۶امىن دوست بزرگوار
موضوع اینکه یه سرى از المانى بازا چورى از ماشىنهاى المانى برا خودشون بت ساختن که فکر میکنن هىچ کمپانى دىگه اى تو هىچ زمىنه اى بهشون نمىرسه
به قول شما خود المانىا اعتراف کردن لکسوس رقىبشون هست اما مىگن لکسوس قابل مقایسه با المانىا نىست
با یه جا دیگه که پدال هم مطلبش رو گذاشت کادىلاک مقام دوم رو کسب کرد و بالاتر از بى ام و و Audi قرار گرفت اما بازم مىگفتن نه قبول نىست
ماتهويس(ماتئوس)
۲۱ مرداد ۱۳۹۶فقط کافیه مشخصات فنی لکسوس با یکی از المانا رو مقایسه کنی
Nx2016 موتور دو لیتری توربو ۱۹۰ اسب !!!باید یکی هم بیاد هلش بده تو جاده ادم خوابش نگیره !!!??
سیستم تعلیق خشک و سواری خشک
مصرف سوخت بیشترهندلینگ ضعیف تر
قیافش داد میزنه مهندسای ژاپنی خودشونو خفه کردن تا خرو رنگ کنن جای اسب بفروشن ..که بعد ی مدت قیافش تکراری میشه
اونایی هم ک میگن هزینه های لکسوس کمتره بهتره اینو بدونن که خیلی از قطعات لکسوس با ماشینای تویوتا مشترکه ینی شما لکسوزتون خراب شه میری تعمیرگاه برات یه تیکه مثلن از روی راو فور باز میکنن برات میبندن … خیلی هم خوشحالین و نیشاتون تا بناگوش بازه ??
همه اینا رو نادیده بگیریم لذت رانندگی ماشینای المانی رو هیچ وقت با یه لکسوس و تویوتا نمیتونید تجربه کنید …
و در اخر مجبوریم به سلیقه افراد احترام بذاریم چون مسعله اینجاست که دیدن یه ماشین المانی تو خیابون شما رو بع وجد میاره و تپش قلبتونو بالا میبره یا یه لکسس ؟؟
حسین
۲۱ مرداد ۱۳۹۶در جواب ماتهویس
اطلاعات شما کمه چرا نظر میدی
NX به دو دسته 200T و 300H تقسیم میشه
اولی با موتور 2000 سی سی توربو و دومی با پیشرانه 2500 سی سی هایبرید که اولی 245 اسب بخار و دومی با 215 اسب بخار
دوستان مصرف سوخت خودرو های توربو و هیبرید که برای شرکت تویوتا_لکسوس هست رو میدونن
ضمنا سواری و تعلیق خوب و بهتر از X3 و هندلینگ مناسب و عایق بندی و متریال عالی کابین و عمر بالای قطعات از مزایای لکسوس هست.
خواهشا هرکی تجربه سواری و رانندگی با ماشین رو داره بنویسه .
خیلی از افراد کامنت نویس تجربه سواری 405 و132 رو دارن بعدا در مورد هر خودرویی نظر میدن
Amin
۲۱ مرداد ۱۳۹۶nx اولا که ۲۳۵ اسب قدرت داره نه ۱۹۰ اسب با شتاب ۰ تا ۱۰۰ حدود ۷ ثانیه که برا یه کراس اور شهری خیلی عالیه(۷ ثانیه هم دقیقا زمانیه که خودم گرفتم)
این که میگی nx خشکه هم کاملا از رو تعصبه و معلومه حتی یه بارم پشتش نشستی چون nx یکی از نقاط قوتش نرم بودنشه
میدونی خیلی برات راحته دیگه،اگه یه بی ام و داشتی و بعد ۱۰۰،۰۰۰ تا میرفتی یه سرویس جلوبندی و ۱۲ میلیون خرج ماشینت میشد دیگه کم خرج بودن لکسوس و مسخره نمیکردی
در مورد لذت رانندگی هم بگم که خودمم قول دارم هیجان بی ام و رو لکسوس نداره،اما ارامش لکسوس و هیچوقت نمیتونی تو بی ام و پیدا کنی،این دیگه سلیقست که هر کس طالب چیه
Mohamad
۲۱ مرداد ۱۳۹۶“مقایسه لکسوس با برندای آلمانی کار درستی نیست و مونده به اونا بسه”!!!!
این جملات رویا پردازانه چیه دیگه دوست من؟! یا از قضیه پرت تشریف دارید یا خودتون رو زدید اون راه و قصد تیکه پرونی دارید.
لزومی نداره کسی شمارا قانع کنه که لکسس چیه و کجا ایستاده و از افتخاراتش بگه فقط میگم ما سر خودمونو که دیگه نمیتونیم کلاه بزاریم! میتونیم؟!
Rouzbeh
۲۱ مرداد ۱۳۹۶بهت اشتباه امار دادن موتوران ایکس ۲۰۱۶ دولیتری توربو با ۲۳۵ hp هست . اول تفکر بعد کامنت😑 . شما که هیچ اطلاعی از ماشینای لکسس نداری بهتره دربارشم نظر ندی و انقد از المانیا بت نسازی . مگه جک اس فایوه دولیتری توربو ۱۹۰ hp باشه . خوده مدیران بنز میگن رقیب مستقیم ما به همراه بی ام و لکسس بعد میان میگن المانیا رو با لکسس مقایسع نکنید
#ali.m#
۲۱ مرداد ۱۳۹۶خدا رحم کنه اعجوبه دیگری در راه است .
از روزی که nx رو نمایی شد همه میگن یه روزی تکراری میشه .هنوزم دارن میگن .و نا امید نمیشن ?
اکه با همین تلاش و پشتکار شما ،سایپا ماشین بسازه هیوندایی رو لوله میکنه .
(ali(chevy nova
۲۱ مرداد ۱۳۹۶جناب علىرضا
یه مطلبى پدال حدودا 2 ماه پىش گذاشت به نام 320/000 کىلومتر پىماىش انواع خودروها
تو اون مطلب که نزدیک به بالاى60 خودرو مختلف بررسى شده بود تمام مقامهاى خوب رو ماشىنهاى ژاپنى و بعد ماشىنهاى امریکایی از نظر رضاىت کارشناسان و مردم بدست اورده بودن و از خودروسازان المان فقط چندتا نماىنده اندک بود در اون لىست رضاىتمندى
اون مطلب رو همه تو پدال خوندن و نشون داد واقعىت چى هستش پس حرفهاى یه سرى افراد رو تو اىنجا جدى نگىرىد
حرف شما کاملا درسته
ماشىنهاى المانى استهلاکشون بالاست و هزىنه تعمىراتشون هم سرسام اوره و اىن رو همه مىدونن
(ali(chevy nova
۲۱ مرداد ۱۳۹۶راستى دوستان در مورد استهلاک ماشىنهاى المانى مىتونىد به تعمىرگاهاى که کارشون این ماشىنها هست رجوع کنید و بپرسىد
اگه پدال این رو حذف نمىکنه بگم
یه ادرس مکانىکى مىگم اگه ساکن تهران هستىد و گذرتون خورد حتما بهش سر بزنىد
نظام اباد. سبلان شمالى . به سمت مىدون سبلان. نرسىده به گل سرخ سمت راست یه مکانىکى هست کارش تعمىر انواع ماشىنهاى مدل بالا اعم از ژاپنى و المانى و کره اى هست
چون نزدیک ما هست من هر موقع از اونجا رد مىشم همىشه بىش از هر ماشىن دىگه اى محصولات المانى بخصوص بخصوص بى ام و مىبىنم که هست و گاهى موارد هم بنز و لکسوس و هىوندا
حتما به این ادرسى که گفتم یه سر بزنىد و واقعىت رو یکبار براى همىشه درىابىد
علیرضا
۲۱ مرداد ۱۳۹۶دقیقا همینطوره
لکسس چندین سال هست که رتبه قابل اعتماد ترین برند رو بدست آورده.
CIFEX
۲۱ مرداد ۱۳۹۶من خیلی کم توی پدال نظر میزارم و لی خوب اینجا چون1 تجربه شخصی داشتم و موضوع به کامنت دوستان مربوط بود خواستم تجربه خودمو بگم
من سال ها لکسوس داشتم که بیشترینش 5 سال بود که RX داشتم و الان 2 ساله که بی ام و X3 دارم .
الان قصدم این نیست که بخوام از هیچ کدوم جانب داری کنم . هر کدوم نقاط قوت و ضعف خودشون رو دارن ولی کیفیت و نرمی سواری لکسوس که داشتم با اینکه از بی او فعلی 6 سال قدیمی تر بود واقعا بهتر بود .
نکته دیگه همون هزینه های نگهداری هست که توی این زمینه هم لکسوس واقعا بهتره
و اصلا قابل قیاس نیست
از طرفی بی ام و یک حس اسپرت بودن خیلی خاص و خوب داره و احساس خوبی رو به راننده منتقل میکنه و هندلینگ اون هم بی نظیره و به اصطلاح ماشین باز ها روح داره ماشین
کلا هر کدوم از این ماشین ها قابلیت هایی دارن که نقطه قونشون هست و اون ها رو از رقباشون متمایز میکنه
لکسوس اون حس اسپرت بودن و هندلینگ و خاص بودن بی ام و رو نداره واز طرفی بی ام و هم هیچوقت نرمی و بی صدا بودن و کم اصطهلاکی لکسوس رو نداره
این فقط یک تجربه موردی و شخصی بود و قطعا نمیشه اون رو بسط داد به همه مدل های این کمپانی ها
ACR VIPER
۲۱ مرداد ۱۳۹۶لکسوس که برند لوکس سازه
همه چیزش واقعا عالیه ولی تویوتا که داره همه مدلاشو دف جلو میزنه ،دیگه انصافا لکسوز باس همه مدلاش تو نسخه پایه دف عقب باشن
(ali(chevy nova
۲۱ مرداد ۱۳۹۶Acr viper
داداش یه نکته اى هست که باىد بدونى
امروزه دیگه مثل قدیم نىست که بخوان کمپانىها همه ى ماشىناشون رو دف عقب تولىد کنند چون ماشىنهاى دف عقب هزینه تولىدشون بالاست
توىوتا محصولاتش با کىفىت و ارزون هست و اگه بخواد محصولاتش رو دف عقب تولىد کنه دیگه ارزون در نمىاد تولىدش
اما لکسوس چون یه برند گرون تر از توىوتا هست اگه دف عقب هم تولىد کنه براش زیاد توفىر نداره هزینه نهایى
ACR VIPER
۲۲ مرداد ۱۳۹۶علی جون منم واسه همون خاطر گفتم
مثال میزنم
نیسان
شورولت
هوندا
تویوتا
وولکس واگن
ببین اینا ماشینایی به مردم عرضه میکنن که اقتصادی هستن وطوری طراحی میشن که در دسترس افراد متوسط رو به پایین جامعه قرار بگیره
وهمینطور که شما گفتی باس دف جلو باشن
ولی تو زیر مجموعه های لوکسشون
مثه
اینفینیتی
کدیلاک
آکورا
لکسوز
آودی
همینطور که شما ذکر کردی چون ماشینای گرون قیمتی میسازن و برند لوکس حساب میشن اکثرا تو نسخه پایه دف عقب هستن
که بنز و بی ام و هم دقیقا همینجورین
بجز کلاس aوسری یک یا آودی a3 تو نسخه های پایه که دف جلو هستن
جلالى
۲۱ مرداد ۱۳۹۶از نظر بعضى از افراد که تو این سایت فعالىت مىکنند هنوز مونده همه به المان برسن حالا تو هر زمىنه که فکرش رو بکنىد
sina
۲۱ مرداد ۱۳۹۶لکسوس بسیار عشق است و ما بیصبرانه منتظر نسل جدید IS هستیم.
Davood
۲۱ مرداد ۱۳۹۶یعنی من ماشین به نرمی و بیصدایی es ندیدم امیدوارم خوشگل از آب در بیاد
امید
۲۱ مرداد ۱۳۹۶لکسس قابل اعتماد و با پرستیژ..عالی..اما طراحی بیرونی هنوز میتونه بهتر باشه البته از دید خودم عرض میکنم.متاسفانه هنوز ژاپنی ها به بعضی جزئیات توجه نمیکنن مثلا اندازه و قطر رینگ و پهنای لاستیکها….