وقتی چهارده دسامبر ۲۰۱۲ آخرین نسخه LFA از خط تولیدش در شهر موتوماچی بیرون آمد، بازار شایعات بر سر جانشین آتی این سوپرکار ژاپنی دوباره رونق گرفت اما حالا چیزی که جدیدا از زیر دست طراحان لکسس بیرون آمده کمی با آنچه که انتظارش داشتیم متفاوت است . . . !
این خروس بی محل چیزی نیست به جز یک دوچرخه ۲۲ سرعته تمام کربنی دست ساز که با نام F Sport Road Bike معرفی شده؛ لکسس برای آنکه این دوچرخه چیزی فراتر از نمونه های موجود در بازار باشد دست به ایده های جالبی زده مثلا همانند سوپرکارها از پدال شیفتر استفاده کرده یا اینکه برای تغییر هرچه نرم تر و روان تر دنده ها از سیستمی الکترونیکی برای کنترل تعویض دنده ها بهره گرفته است.
البته این دوچرخه لکسس همانند سایر محصولات این کمپانی علاوه بر ویژگی های خاصش، قیمت خاصی هم دارد! هرچند که به نظر می رسد پرداخت یک میلیون ین یا معادل تقریبی ۱۰,۰۰۰ دلار برای خریداران همیشگی لکسس قیمت گزافی نباشد. اگر علاقه چندانی به این دوچرخه ندارید پس شما هم مثل ما همچنان پیگیر و منتظر شایعات جانشین LFA باشید.
suv
۲۵ تیر ۱۳۹۲تو ایران نمیاد؟؟؟ خیلی قشنگن!!!!!!!!!!!!!!!
سعید131
۲۷ تیر ۱۳۹۲چرا نمدن پویا جان وقتی طرف درامدهای میلیاردی داره… شاید بگردی تو همین تهرانش چند تا دوچرخه بنز یا پورشه پیدا کنی!
Amin
۲۸ تیر ۱۳۹۲آقای suv تو ایران بیاد که بخریش؟ فقط باید اونای شمال شهری ان رو ببینی و حسرت بخوری.
می دونم که ماشین نداری ولی اگه ماشین هم داشتی 50 میلیون نبود !!!!
pooya
۲۵ تیر ۱۳۹۲سلام آقای Suv دارید شوخی میکنید دیگه نه آخه کی تو ایران به خاطر یه دوچرخه حاضره 20 میلون یا بیشتر بده
احسان . ع
۲۵ تیر ۱۳۹۲آقای پویا : اون معدود هموطنهای عزیزی که حاضرن چند میلیارد تومان بابت ماشینشون پول بدن ، مطمئنن حاضرن که چنین دوچرخه ای هم تو حیاط خونه یا ویلاشون داشته باشند . حتی اگه بیشتر از 50 میلیون تومان براشون آب بخوره !
pooya
۲۶ تیر ۱۳۹۲سلام احسان اون کسانی که میگی حاضرن بابت داشتن یه دوچرخه 50 میلیون تومان بدن یه تخته شون کمه و اون قدر پول دارن که نمیدونن چه جوری پول هاشو نو خرج کنن
Amin
۲۶ تیر ۱۳۹۲ببخشید پویا 10000 دلار تازه گمرک 67 درصدی هم اگه روش بیاد می دونی چقدر می شه ؟؟!
از کی دلار اینقدر ارزون شده ؟؟؟؟
pooya
۲۶ تیر ۱۳۹۲سلام amin می دونم دلار گرونه و گمرگ 67 درصدی هم روش میاد به خاطر همین هم گفتم 20 میلیون یا بیشتر. البته می دونم که قیمت که گفتم کمه باید می نوشتم 50 میلیون یا بیشتر .
دلامونته
۲۶ تیر ۱۳۹۲آقا اینکه جیزی نیست ، من کسی را میشناسم توی عید امسال 153 ملیون تومن داد یه موتور سنگین ، ما کسانی را توی شمال تهران داریم که اروپایی ها هم حسرت زندگیشونو می خورن ، امثال من که هیچی ، باید یه لنگ دستم باشه فقط آب دهنمو جمع کنم
F.S.A
۸ مرداد ۱۳۹۵دمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممت
خیلی گرم!
حرف دلم بود .
خصوصا جمله اخرش … !
VAHID JINPACHI
۲۵ تیر ۱۳۹۲واقعا محشره.
زنده باد لکسس.
امین
۲۶ تیر ۱۳۹۲به جرئت میتونم بگم که تکنولوژیش از ماشینای ما بالاتره
sasan
۲۶ تیر ۱۳۹۲جهت اطلاع همه دوچرخه های کورسی حرفه ای پدال شیفر دارن!
sasan
۲۶ تیر ۱۳۹۲پدال شیفتر
رامین
۲۷ تیر ۱۳۹۲والا دوچرخه خوبیه، اما 22 دنده فقط! لکسوس کارش دوچرخه سازی نیست، همانطور که BMW نیست، من علاوه بر اینکه بسیار در زمینه سوپراسپورتها مطالعه میکنم، اما حدود 2 ماه مطالعه برای خرید یک دوچرخه داشتم که نهایتا Giant-Talon را گرفتم. بیشک در این باب، بچه هایی هستند که اطلاعاتشون فوق العاده است و اینکه لکسوس در برابر دوچرخه سازهای مطرح دنیا اصلا قابل مقایسه نیست. این کارها بیشتر جنبه تبلیغاتی داره، چراکه ساخت دوچرخه تمام کربنی، کار اشتباهی است.
ضمنا منم مثه نویسنده منتظر جانشینی برای LFA هستم، چون تنها سوپراسپورت لکسوس همینه که در مدت حضورش نتونست انتظارات را برآورده کنه. البته اگه چیزی مثه LF-LC بده بیرون، هم شکست محسوب میشه. لکسوس باید روی پیشرانه بیشتر تمرکز کنه تا تزیینات و ظاهر. و سعی کنه جای GTR نیسان، را بگیره!
ali
۹ مرداد ۱۳۹۲سلام این که چیز جدیدی نیست شرکت giant برین تو سایتش مدل جاده ای . دوچرخه جاینت تراینیتی کومپوزیتش 13 هزار دلاره خیلی هم از این بهتره تو تهران هم هستش
حمید
۲۴ مرداد ۱۳۹۲دوچرخه فقط VIVA
amir.t.
۲۲ آبان ۱۳۹۲مگه میخداد 200 کیلومتر بره که 10 هزار دلار گذاشتنش… بی مزه ها
parham
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳جون میده باهاش بزنی تو خیابون!!!!!!!!!!!!!!!!!