لکسِس کراساوور مفهومی خود، UXرا پس از رونمایی و حضور پررنگ در نمایشگاه ۲۰۱۶ پاریس، به دیترویت آورده است.
گفته میشود این مدل الهامبخش محصولات آینده در گروه کراساوورهای لوکس و جمعوجور بوده و در حقیقت زاویه دید این خودروساز را به تصویر میکشد. البته اگر قرار به تحقق چنین چیزی باشد، قطعاً باید یکسری از موارد اغراقآمیز حذف شده و جای خود را به جایگزینهای کاربردیتر بدهند.
UX در مرکز طراحی ED2 کمپانی واقع در جنوب فرانسه متولد شده و هدف اصلی آن جذب قشر جوان و شهرنشین نقاط مختلف جهان بوده است.
هنوز هیچ اطلاعات خاصی از این مفهومی جوان در دست نداریم. تنها میتوان حدس زد که از پلتفرم TNGA مشترک با تویوتا C-HR و پریوس بهره میبرد.
?ReventОn
۲۲ دی ۱۳۹۵صفحه نمایش داخلیو نگاه کنین،عین یه تیکه سنگ گرانبهاس
عالی
صندلیاشم که از نخلستانا بم درست کردن?
فیصل
۲۲ دی ۱۳۹۵صندلیش تکنولوژی جدید kinetic seat هست که به تنهایی در صدر بهترین ابتکارات سال 2016 قرار گرفته به گزارش بیزنس اینسایدر. پدال هم مطلب داشت راجبش. به گفته لکسس در حرکتهای ناگهانی به ثبات سر کمک میکنه و برخلاف ظاهرش شرایط راحت تری برای نشستن در رانندگی طولانی فراهم میکنه.
از ابریشم عنکبوت که از فراورده های غیر نفتی هست تهیه شده که سازگار با محیط زیسته.
لکسس قصد دارد که این حرکات ستون فقرات را دوباره در صندلی خودرو ایجاد نماید و به همین دلیل است که نشیمنگاه و پشتی صندلی با توجه به وزن و نیروهای خارجی حرکت میکند. به طور خلاصه، این صندلی به پایداری حرکت سر حاصل شده از حرکات خودرو کمک میکند و سبب میشود که میدان دید راننده ثابت بماند.
اینجا عکساش رو ببینید:
http://www.lexus.ie/lexus-today/lexus-kinetic-seat-concept/#WebOfComfort
Mohamad
۲۲ دی ۱۳۹۵مشخص نیس لکسس چی تو سرش داره
یه مدل مفهومی داشت نیسان به اسم نیسان gripz (اگه اشتباه نکنم) یاد اون افتادم
طراحی اونم ببینید خیلی جالبه
Parker
۲۲ دی ۱۳۹۵.
100 سال بعد از بنز شروع کرد و الان داره با بنز و BMW رقابت میکنه.
نه اینکه جدیدا به همچین حایی رسیده باشه، از همون روز اول برای بزرگترین لوکس سازان دنیا دردسر آفرین بود.
آفرین…
مهزیار
۲۲ دی ۱۳۹۵راهی که بنز داره میره 100 در صد نقطه متقابل اینه
بنز داره خط و خطوط طراحیشو کم میکنه ساده میکنه
ژاپنیا همینطوری خط خطی
قاعدتا هم آینده به سمت سادگی پیش خواهد رفت
سینا
۲۲ دی ۱۳۹۵برا من لکسوس بهترین خودروساز دنیاست و دیگر هیچ.
رامتین
۲۲ دی ۱۳۹۵واقعا کمبود این مدل احساس میشد در بین محصولات لکسوس. BMW الان کدهای سریXآن از 1 تا 7 کامل شده (سریX2 و X7 هم اضاف شدند) لکسوس RX تقریبا همرده بی ام و X6 است (معمولا رده را بر اساس میزان ارتفاع میسنجند که ارتفاع این دو دقیقا یکی است) و لکسوسNX همرده با X3یاX4 است. اما معادل X1 و X2 که یه لول کوچیکتر از X3 هستند در بین لکسوس وجود نداشت که با آمدن UX کامل میشه. در دنیای امروز کراس اورهای کوچک بیشتر کاربردی شدند تا میان سایز یا فول سایز. خیلی هم خوشحالم که موتورهای توربو روی UX هست. موتور2000 و 2500 توربو. بیشک موتور2000آن حدود 240اسب توان داره (بمانند NX) و موتور2500 نزدیک به 300 اسب که واقعا عالی است (در اینصورت بی ام وX4 با توان 250اسب در برابرش ضعیف بنظر میرسه).
ضمنا بنا بر ابعاد، باید قیمتUX کمتر از NX باشه و حدود 300تومن بیاد ایران عالیه. انشالله بشه خریدش.
Amir amini
۲۲ دی ۱۳۹۵دوست عزیز الان تو بازار صفر nx میشه با 260 تومن خرید ولی آگه هیبریدی باشه خیلی عالی میشه