لکسس حدود ۱۸ هزار دستگاه از مدلهای ۲۰۱۰ خودروی HS 250h را برای مشکل ساخت ترانس اکسل هیبریدی فراخوان خواهد کرد. این مشکل میتواند باعث پوشش نابهنگام قطعات شده و احتمال اتصال کوتاه را به وجود آورد.
اگر این مشکل رخ دهد رانندهها شاهد روشن شدن چراغهای هشدار و پیامهای خطا خواهند بود. خودرو همچنین وارد حالت امن خواهد شد. این حالت باعث محدود شدن سرعت خودرو و محدوده حرکتی میشود. در موارد نادر سیستم هیبریدی میتواند کلاً از مدار خارج شود.
نمایندگیهای لکسس ترانس اکسل هیبریدی را تعویض خواهند کرد. این کمپانی ژاپنی با ارسال ایمیل در اواخر نوامبر مالکان خودروهای یاد شده را آگاه خواهد کرد.
لکسس HS 250h به عنوان مدل سال ۲۰۱۰ معرفی شد. این خودرو قوای محرکه مشترکی با تویوتا کمری هیبرید آن زمان داشته و از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری به همراه دو واحد الکتریکی استفاده می کند. خروجی مجموع این سیستم برابر با ۱۸۷ اسب بخار بوده و یک گیربکس CVT این نیرو را به چرخهای جلو منتقل میکند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر این خودرو برابر با ۸.۴ ثانیه میباشد.
حمیدرضا
۱۸ مهر ۱۳۹۶وجدانان نفهمیدم یعنی چی این چه مشکلی بود ولی کلا چنتا از مدلهای لکسوس خیلی جذاب نبودن اینم یکی از اونها است
آرش آمریکایی
۱۸ مهر ۱۳۹۶خدایی برا یه ماشین مدل 7 سال پیش فراخوان دادن
این کفار چقد وجدان دارن خدایی
اون وقت تو نمایندگی سایپا آباده نصف شب که بار ماشینا رو خالی میکردن یکی از پرایدا ضربه میخوره از گلگیر تا درش خراب میشه بعد ز میزان رفیق ما تا بیاد صاف کاری کنه صبح ماشین صاف کاری شده میدن دست مشتری رفیقمون هم مردونگی میکنه میره طرف و پیدا میکنه و جریان و بهش میگه ولی نمایندگی گردن نمیگیره
این از اونا اینم از ما مسلمونا
Muty
۱۸ مهر ۱۳۹۶چه زشته این مدل !!!
کجا بودی تا حالا …
پیام اکرمی پور
۱۸ مهر ۱۳۹۶واقعا طراحیش زشته
SERIAL WINNER
۱۸ مهر ۱۳۹۶.
بر خلاف بقیه من از طراحیش خیلی خوشم آمده.
کلا چراغ های شفاف که در ماشین های ژاپنی اصیل به وفور دیده میشن رو خیلی دوست دارم.
غیر از چراغ ، در بقیه ی نقاطش هم نقص طراحی نمیبینم.