لکسس در تابستان گذشته فیسلیفت سدان کامپکت IS را معرفی کرد و حالا قیمت مدلهای مختلف آنرا اعلام کرده است. طبق اعلام برند لوکس تویوتا، قیمت IS مدل ۲۰۲۱ در ایالاتمتحده از ۳۹ هزار دلار آغاز میشود. این قیمت متعلق به نسخهٔ پایهٔ IS300 RWD است که به لطف فیسلیفت گسترده حالا به چراغهای LED، سنسور برفپاککن، رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی و آینههای تیره شونده خودکار مجهز شده است.
در کابین این سدان لوکس ژاپنی هم کنترل تهویهٔ اتوماتیک دو منطقهای، نمایشگر هشت اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم صوتی پایونر با ۱۰ بلندگو و نمایشگر ۴.۲ اینچی در صفحه آمپر ارائه میشود. علاوه بر این، مجموعهای از آپشنها شامل گرمکن و تهویهٔ صندلیهای جلو، سانروف برقی، سیستم صوتی پریمیوم لوینسون با ۱۷ بلندگو و پکیج ناوبری که نمایشگر بزرگتر ۱۰.۳ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را به همراه دارد هم برای خودرو قابل سفارش خواهد بود.
زیر کاپوت IS300 یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو قرار گرفته که ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این پیشرانه به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده که نیرو را به چرخهای عقب منتقل میکند تا خودرو را ظرف ۶.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این مدل نیز ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت است.
خریدارانی که خواهان خودرویی چهارچرخ محرک هستند میتوانند مدل IS300 AWD را انتخاب کنند که قیمت آن از ۴۱ هزار دلار شروع میشود و بهصورت استاندارد به گرمکن صندلیهای جلو مجهز است. هرچند این مدل عدد ۳۰۰ را در نام خود دارد اما از یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور به همراه یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک استفاده میکند. به لطف نیروی بیشتر و سامانهٔ چهارچرخ محرک، این مدل ظرف ۶.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
بعدازاین، مدل قویتر IS350 RWD F Sport با قیمت پایهٔ ۴۲,۹۰۰ دلار قرار دارد. این مدل که روی پرفورمنس تمرکز دارد، در بیرون به سپرهای تهاجمی، اسپویلر عقب، سیستم اگزوز دوتایی اسپرتتر و رینگهای بزرگتر ۱۹ اینچی مجهز است و سیستم تعلیق آنهم تنظیم اسپرتی دارد. در داخل خودرو نیز تجهیزات استاندارد بیشتری مثل غربیلک فرمان اسپرت با گرمکن، صفحه آمپر الهام گرفته از LFA و صندلیهای اسپرت با گرمکن و تهویه ارائه میشود.
IS350 از همان پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 مدل قبلی استفاده میکند اما در اینجا ارتقاء پیدا کرده و خروجی آن به ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور رسیده است. این مدل در دو نسخهٔ محرک عقب و چهارچرخ محرک عرضه میشود که انتقال قدرت در نسخهٔ محرک عقب آن توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد درحالیکه نسخهٔ چهارچرخ محرک با قیمت پایهٔ ۴۴,۹۰۰ دلار، از گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک استفاده میکند. IS350 RWD ظرف ۵.۶ ثانیه و IS350 AWD در ۵.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسند.
برای IS350 پکیجی بنام پویایی هندلینگ F Sport هم قابل سفارش است که سیستم تعلیق تطبیقی، دیفرانسیل لغزش محدود (فقط در نسخهٔ محرک عقب)، اسپویلر عقب فیبر کربنی و رینگهای ۱۹ اینچی BBS مشکی مات را به همراه دارد. لکسس IS مدل ۲۰۲۱ از ماه آینده راهی نمایندگیهای فروش در ایالاتمتحده خواهد شد.
زیزیگولو
۱۲ مهر ۱۳۹۹فیس لیفتای لکسوس واسه سال 2021 همشون عالین …. هر کدوم از اون یکی بهتر
Hadi
۱۲ مهر ۱۳۹۹بینهایت زیباست…
ترمیناتور سدان های اسپرته…
منتظر مدل F باشید…
Ho3in
۱۲ مهر ۱۳۹۹فک کنم لکسوس تو همین مدل، آینه های مجازی (که روی نمایشگر کناری بود) رو رونمایی کرد
و خیلی شیک و باکلاس بود کم کم بقیه شرکت ها هم میرن سمت این شکل آینه ها
میثم
۱۲ مهر ۱۳۹۹دوربین بجای آینه رو مدل ES عرضه شده که مشکلاتی هم براش گزارش شده و گفتن کاراییش از آینه معمولی “”فعلا”” پایینتره
پیمان
۱۲ مهر ۱۳۹۹قشنگه، خیلی وقت هم تولید میشده دیگه رفع عیب هم شده تمیز موتورش عمری مثل ساعت کار میکنه.
بنیامین
۱۲ مهر ۱۳۹۹طراحی عقبش تو مدل قبلی عالی بود الان که دیگه فوق العاده هست.
بهراد
۱۲ مهر ۱۳۹۹یه عکس از عقبشم میزاشتین
sina
۱۲ مهر ۱۳۹۹خعلی دوسش دارم ولی شاید تنها چیزیش تو چشم میزنه همون استفاده از شاسی قدیمی هست که بعد 5 سال می طلبید با این حجم تغیرات از پلتفرم جدید تویوتا استفاده کنن هر چند به قیمت گرون تر شدنش
علیx76
۱۲ مهر ۱۳۹۹با دلار ۳۰ تومنی هم حساب کنیم میشه ۱.۲۰۰-۱.۳۰۰ تقریبا
پول یه مزدا ۳ صفر تو ایران
زیبا نیست ؟ :)))))
مهرداد
۱۲ مهر ۱۳۹۹از لحاظ جذابیت ظاهری این ماشین از تمام رقباش بهتره و قیمت بهتری هم داره. دوام و افت قیمت کم لکسوس هم اضافه کنیم ، اگه خارج بودم و تو این سگمنت میخواستم خرید کنم انتخابم همین لکسوس بود، مدل 350 RWD
ALI
۱۲ مهر ۱۳۹۹بنظر من ظاهر ارزشی بعوان ملاک برتری نداره مهم عملکرده که m3 بهتر و پیشرفته تره که از این نظر به گرد پای ب ام و نمیرسه.
حسین وی
۱۲ مهر ۱۳۹۹کاش یکم بی ام و از لکسس فیس لیف زدن رو یاد بگیره
Nasim 0008
۱۲ مهر ۱۳۹۹ب ام و چیزی میزنه که لکسس تو خوابم نمیتونه اونهایی که قدرشو میدونن عقلشون به چششون نیست بجای ظاهر عملکردو دوست دارن درمورد دوام هم که بحثی نیست اگه بخواد ماشینی دوام داشته باشه ولی لش باشه بدرد نمیخوره ضمن اینکه بیمر میتونه خیلی بادوام تر از لکسس بسازه چون واسش کاری نداره ولی لکسس نمیتونه چیزی با عملکرد بیمر بسازه
حسین وی
۱۵ مهر ۱۳۹۹شما یک رقیب از بیمر برای LFA بیار بعد بگو لکسس تو خواب هم نمیتونه !
در ضمن سری 3 و 4 جدید انقدر زشت شدن که باید بیان مکتب خونه لکسس
ژاپن
۲۰ مهر ۱۳۹۹نسل جدید بی ام و m3 رو ببین عقبش کپی واضح از لکسوس rc هست
Meysam
۱۲ مهر ۱۳۹۹واقعا خوشگله
فنیش هم که دیگه جای حرفی نداره
امیررضا
۱۲ مهر ۱۳۹۹فیس و دیزاین لکسوس همیشه قشنگ و جذاب بوده. حیف که نمیشه تو ایران از اینا دید. جدای قیافه، موتور و شاسی و کابین هم درجه یک.
مانی
۱۳ مهر ۱۳۹۹سال ۲۰۲۱ گیرباکس ۶ دنده؟موتور ۶ سیلندر و ۴ سیلندر توربو چرا هم قدرتن؟
خوب باید هم از رقبای آلمانی ارزونتر باشه
بعد نسل عوض کردن و بزرگتر شدن و پیشرفته تر شدن میتونه قیمت نزدیکتری داشته باشه
سعید
۱۳ مهر ۱۳۹۹لعنتیه جذابه تو دل برو
یه روزی میخرمش