برگ برندهی لکسس در کلاس شاسی بلندهای ساب کامپکت لوکس که UX نام دارد باید به مصاف رقبای نام آشنایی همچون مرسدس بنز GLA، آئودی Q3 و بامو X1 برود.
نسخهی UX 200 از ماه دسامبر وارد نمایندگیهای فروش در آمریکا خواهد شد و قیمت پایهی آن ۳۲ هزار دلار خواهد بود که به آن باید ۱۰۲۵ دلار هزینههای تحویل را نیز اضافه نمود.
یک ماه بعد نیز مدل هیبریدی UX 250h وارد بازار خواهد شد که دارای قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتر بوده و از سیستم چهار چرخ محرک سود میبرد. این نسخه ۲ هزار دلار گرانتر میباشد.
لکسس UX 200 مدل ۲۰۱۹ از پیشرانهی ۲ لیتری جدید با قدرت ۱۶۹ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتون متر سود برده و گیربکس CVT نیز نیروی پیشرانه را به چرخهای جلو منتقل میکند؛ اما مدل UX 250h AWD از قوای محرکه هیبریدی متشکل از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری بنزینی و دو واحد پیشرانه الکتریکی استفاده میکند. قدرت ترکیبی این مجموعه برابر با ۱۷۵ اسب بخار است.
لکسس از سیستم چهار چرخ محرکی استفاده کرده که دارای ژنراتور-پیشرانه الکتریکی جداگانه با قدرت ۷ اسب بخاری است که به دیفرانسیل عقب چسبیده است. توزیع قدرت بین اکسلهای جلو و عقب بهصورت خودکار و توسط سیستم کنترل پایداری کنترل میشود تا بدین ترتیب کشش بهینه ایجاد شود.
کابین نسخههای F اسپورت دارای صندلیهای جلوی اسپورت، غربیلک فرمان چرمی به همراه پدال شیفترها، پدالهای آلومینیومی، صفحهنمایش ۸ اینچی بجای صفحه ۷ اینچی مدلهای استاندارد و حلقهی متحرک موجود در پشت آمپرها است که از سوپرکار LFA الهام گرفته است. همچنین لکسس میگوید مدلهای F اسپورت دارای سیستم کنترل صوتی فعالی است که صدای گیربکسهای مرسوم را شبیهسازی میکند.
مهدی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷ایکاش لکسس یه کم طراحی هاش رو سنگین ترمیکرد مثل bmw.بنز.آئودی.فولکس واگن ویاپورشه.درکل این طراحی ها روزای اول چشم گیره ولی بعد مدتی خسته کننده میشه ولی طراحی هایی مثل آلمانی ها بعدسالها تازگی داره وان جذابیت روازدست نمیده
دانیال روشنی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷کلا میگفتی آلمانی ها.چه کاریه دیگه
مجتبی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷همه وقتی دارن lexus رو با رقبای آلمانی مقایسه میکنند میگن یکی از نکات مثبت lexus به بقیه طراحی اونه. وقتی یه بنز C کلاس کنار یه LEXUS IS حرکت کنه همه به IS نگاه میکنند نه به C کلاس با اون طراحی سادش اینو وقتی همایشی یا دورهمی خودرویی هست میبینم که مردم کمی با خودروهای آلمانی عکس یا فیلم میگیرن مگر اینکه طرف تو ماشینش یه تغیراتی داده باشه یا یه مدل خاصی باشه ولی وقتی یه lexus تو اون دورهمی باشه بیشتر مردم ازش عکس میگیرن و از طراحیش تعریف میکنند.
به نظر من هم که این طراحی آلمانی ها هستن که کسل و خسته کننده هستن تنها خودروی آلمانی که هنوز میبینم و برام جذاب هست BMW i8 هستش بقیه همه شبیه هم و تکراری هستن و اصلا جذابیت ندارن.
mahdy
۲۳ شهریور ۱۳۹۷اتفاقا این جذابیت مخصوص به لکسوس هست طرفداراش اینجوری دوستش دارن
اصالتش در این نوع طراحیه پر از خطوط و زوایای تیز
من هر وقت میبینمش یاد سامورایی ها میوفتم(هر مدل از لکسوس رو)
mahdy
۲۳ شهریور ۱۳۹۷فقط اون گلگیرای پلاستیکی خیلی زایس بینهایت بده
کابین هم خیلی سادس اما بقیش فوق العاده شده
مهدی دهقان
۲۳ شهریور ۱۳۹۷نمای بغل منو یاد h30کراس میندازه بخصوص اون نقره ای رنگ با اون پلاستیکای روی گلگیرش
NAVID۰۰۹۸
۲۳ شهریور ۱۳۹۷من نمیدونم دوستان پدالی چه نیازی به این دارند که خودرویی را بکوبند زمین و خودرو مورد علاقه خود یا کشور سازنده رو بالا ببرند .
من و دوستان به عنوان یکی از علاقه مندان حوزه خودرو ، نه سهامی از شرکتهای خودرویی داریم و نه سودی در جیبمون میره .
پس لطفاً کمی عاقلانه تر نظر بدین تا اینکه جبهه گیری کنید و همدیگر رو بکوبید .
چه آلمان و چه ژاپن ، کره ، آمریکا ، چین و…..هم نداره .
من عاشق فرهنگ بالا و احساس مسئولیت پذیری ژاپنیهام و با هر خودرویی که تولید و عرضه میکنند لذت میبرم و به این معروفند در دسته اول که ژاپنی یعنی کم استهلاک و با دوام ، اما این دلیل نمیشه که از مهندسی ناب آلمانها و یا طراحی زیبای کره ایها و یا عضم راسخ چینی تعریف نکنم و جبهه گیری کنم ، بلکه باید از کار خوب تعریف و از کار بد انتقاد کرد .
همینطور که بنز هرچه از تاریخ تولیدش میگذره به مانند قالی کرمان زیباتر نمایان میشه و همینطور تویوتا که تا نوه و نتیجه میتوانند از اون استفاده کنند و از کیفیت خوب اون لذت ببرند .
همینطور من هرچی که سونوتا ۲۰۰۶ را در خیابان میبینم لذت میبرم از طراحی اصولی آن و یا چینیهایی که روز به روز در حال پیشرفتند و همینطور آمریکائیهایی که با قدرت موتور و نَعره عظیمشون دل هر دوست دار خودرویی را میبرند .
به نظر شخصی هر کسی باید باید احترام گذاشت ،
ولی حرف بی ربط و ناپسندیده را نمیشه به کسی یا کسانی چسبوند .
نوید جهرمی
۲۵ شهریور ۱۳۹۷کاش میشد حرفت رو پین کرد ب قسمت دیدگاهها.
net
۲۳ شهریور ۱۳۹۷با این طراحی تیز لکسوس حال نمیکنم .چرا شرکتهای تولیدکننده ماشین ماشینهای جدیدشون رو در نمایشگاه های ماشین جهان مثل فرانکفورت نیوروک لس انجلس سویس پاریس دیترویت معرفی نمیکنن و خودشون همینجوری معرفی میکنن
net
۲۳ شهریور ۱۳۹۷تیز و زشت
محمد مهدی
۲۴ شهریور ۱۳۹۷تیز و زیبا
ثنا
۱۰ آبان ۱۳۹۸فقط به این فکر کنید
اکه هر کدوم از این ماشینای خارجی برای خودتون بود
دوست داشتید چه نظری به شما بدن؟؟؟؟