لکسوس

پرده‌برداری از لکسس ES 2021 با تغییراتی چشمگیر

به دنبال سدانی لوکس با چسبندگی بیشتر به زمین هستید؟ لکسس ES 2021 با گزینه سیستم چهار چرخ محرک می‌تواند این نیاز شما را برطرف کند. لکسس ES 250 به‌روز شده اولین نسخه از این خانواده با سیستم چهار چرخ بوده و به پسرعموی خود یعنی تویوتا آوالون چهار چرخ محرک پیوسته است.

نیروبخش لکسس ES 250 AWD همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری بکار رفته در نسخه هیبریدی ES است؛ اما بدون وجود مجموعه باتری سیستم هیبریدی این پیشرانه قدرت ۲۰۳ اسبی تولید می‌کند درحالی‌که قدرت مجموعه هیبریدی به ۲۱۵ اسب بخار می‌رسد. شایان ذکر است مصرف سوخت ES 250 بهتر از مصرف سوخت نسخه دیفرانسیل جلوی ES مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری استاندارد می‌باشد.

درست همانند نسخه دیفرانسیل جلوی ES، مدل ۲۵۰ AWD با تریم دینامیک‌تر F اسپورت نیز در دسترس است. این خودرو از همان سیستم تعلیق اسپورت، رینگ‌های ۱۹ اینچی و لاستیک‌های چسبنده‌تر دیگر تریم های پرفورمنس ES سود برده و برای نمایش ماهیت باابهت تر خود از عناصر تیره‌رنگ در بدنه سود می‌برد.

دیگر عضو خانواده‌ی ES 2021 مدل جدید بلک لاین است که تنها به تعداد ۱۵۰۰ دستگاه تولید خواهد شد. این خودرو بر پایه تریم F اسپورت شکل گرفته و با سه رنگ بدنه آبی میکا، اوبسیدیان و سفید اولترا در دسترس است. از جمله ویژگی‌های متمایز ظاهری این مدل می‌توان به آینه‌های مشکی، رینگ‌های تیره و اسپویلر لبه‌ای مشکی اشاره کرد. این خودرو از همان کابین دو رنگ سفید و مشکی F اسپورت سود برده است. خریداران لکسس ES بلک لاین می‌توانند مجموعه کیف‌های طراحی شده توسط Zero Halliburton دریافت کنند.

لکسس ES 2021 از پاییز سال جاری میلادی با قیمت پایه ۳۹۹۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. مدل لاکچری و F اسپورت به ترتیب ۴۵۱۰۰ و ۴۵۷۰۰ دلار قیمت دارند درحالی‌که قیمت مدل اولترا لاکچری به ۴۸۹۰۰ دلار می‌رسد. نسخه بلک لاین هم که فقط به‌صورت دیفرانسیل جلو در دسترس است ۴۶۵۵۰ دلار قیمت خورده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. امیرحسین

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (9 ديدگاه)

    هرروز بهتر از دیروز میشه.

    موافقم 65
    مخالفم 4
    1. زیزیگولو

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (6035 ديدگاه)

      امکانات ایمنی تازه و یه سری تجهیزات متفاوت همچنان این سدان متوسط رو به روز نگه داشته … داخل کابینشم خیلی جذابو گیرا شده

      موافقم 37
      مخالفم 2
    2. ممد ژانگولر

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (4148 ديدگاه)

      چقدر تغییرات زیادی کرده ماشالله ?
      الخصوص پشت آمپرش ?

      موافقم 13
      مخالفم 7
    3. BMW

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (74 ديدگاه)

      ( هر روز بهتر از دیروز می شه ) مثل همیشه

      موافقم 11
      مخالفم 1
  2. حسین

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3001 ديدگاه)

    Woow!

    موافقم 32
    مخالفم 4
  3. F22RAPTOR

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    سدان لوکس باید دف عقب باشه
    اما لکسوس کارش عالیه

    موافقم 27
    مخالفم 4
  4. Amir

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (730 ديدگاه)

    از وقتی که من یادمه عالم و آدم دارن از سیستم اطلاعات و سرگرمی لکسوس خصوصا از تاچ پد انتقاد میکنن و به عنوان بدترین سیستم ازش یاد می کنند. نمی دونم چرا لکسوس این یه مورد رو که یه جورایی پاشنه آشیلش شده برطرف نمی کنه در مدل ۲۰۲۱ هم دوباره از تاچ پد استفاده کرده!!

    موافقم 33
    مخالفم 2
    1. پیمان

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (41 ديدگاه)

      مدل 2021 هم تاچ پد داره هم خوده صفحه تاچه

      موافقم 16
      مخالفم 1
  5. amg 63

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    عاشقتم جذاب مغرور ??

    موافقم 18
    مخالفم 3
  6. Hadi

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    تنها مشکلش دف جلو بودنش بود که اونم حل شد…
    حالا شد یه سدان لوکس عالی…
    واقعاً آرامشی رو که من تو لکسس es 2010 تجربه کردم تو هیچ ماشین دیگه ای نکردم…

    موافقم 15
    مخالفم 2
  7. ارش

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    چه طراحی فوق العاده ای داره یکمی شبیه فراری ۴۰۰ کوپه دهه ۸۰ هست در حالیکه یه سدان بزرگه .

    موافقم 9
    مخالفم 2
  8. sina

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2658 ديدگاه)

    تنها نقدی بهش وارد بود همین دیفرانسیل جلو بودنش بود که برطرف شد.
    سدان رویاهای منه این ماشین

    موافقم 19
    مخالفم 1
  9. Alireza

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    البت من زیاد با طراحی داخلیش حال نکردمچ

    موافقم 4
    مخالفم 17
    1. حسن

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (195 ديدگاه)

      تا حدی موافقم، نه اینکه طراحی داخلیش بد باشه، اتفاقا خوبه ولی نسبت به نسل قبلیش بهتر نشده از نظر من. خیلی شبیه تویوتا داره میشه!

      موافقم 4
      مخالفم 8
  10. Hussein

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    لکسس عالیه
    من چند تا از ماشین هاشو دوست دارم یکی ال سی یکی ال اکس
    ال سی پونصد که حرف نداره فقط ای کاش میشد موتورش صدای ال اف ای رو بده یا حداقل صدای فراری
    ال اکس رو باید فیس لیفت بزنه با این وجود بازم دوست داشتنیه

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. بی ریا

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (297 ديدگاه)

      دوست عزیز ال سی لکسوس هیچوقت نمیتونه لذت یه سوپراسپورت بزرگ رو به فرد ارائه بده و ازلحاظ فنی خیلی پایینتر از نیسان حی تی آر و آکورا ان اس ایکس توی ژاپنی ها قراز میگیره چه برسه به اینکه بخواد مثل فراری باشه

      موافقم 1
      مخالفم 10
    2. ارشیاsvj

      ۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1750 ديدگاه)

      LC F داره میاد
      قدرتش حدود ۶۶۰ اسب بخاره.

  11. NISSAN GTR SOLTAN

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    لکسس طراحیاش فوق العادست
    واقعا طراحیاش حرفی برای گفتن نمیزاره
    یکی از سدان های رویاییه

    موافقم 6
    مخالفم 2
  12. ارشیاsvj

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    بعد از ماکسیما
    این و مزدا ۶ ماشینایی بودن که من ارزو دیف عقب یا دو دیف بودنشون رو داشتم
    که جفتشون RWD یا AWD شدن
    به امید روزی که ماکسیما هم اینجوری شه!!!!!
    ???????

    موافقم 4
    مخالفم 1
  13. AMG///

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    نمیتونم ازش ایراد بگیرم
    کاملا بی نقص و زیبا
    ❤ES❤

    موافقم 7
    مخالفم 1
  14. MAF

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    اخه این غربیلک فرمون چیه لکسوس واسه ماشیناش میزاره
    rcf track هم همینجوری با همین فرمونه که تنها چیز زشتشه/:

    موافقم 1
    مخالفم 3
  15. حسن

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    پادشاه ماشینها زیباوباوقار

  16. نیما

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    لکسوس سدان میسازه .سایپا هم سدان (تیبا صندوقدار) میسازه این کجا آن کجا .با لکسوس برو مسافرت با تیبا هم برو بسوی جهنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا