هم اکنون مدل جدید لکسس ES با ابعاد بزرگتر و ارتفاع کمتر، از هر زمان دیگری بیشتر رخنمایی میکند. نسخه ۲۰۱۹ این خودرو دربردارنده خصوصیات ویژهای است که در اینجا به معرفی آنها میپردازیم؛ بنابراین در ادامه با ما همراه شوید تا با ویژگیهای نسخه جدید لکسوس ES 300h آشنا شوید.
پیشرانه هیبریدی
این پیشرانه چهارمین نسل از قوای محرکه هیبریدی ساخت لکسس است که شامل یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر خطی به همراه گیربکس CVT، یک موتور-ژنراتور و یک موتور محرک که توسط مجموعه باتری نیکل-متال هیدرید به ظرفیت ۲۹.۱ کیلووات ساعت تغذیه میشود، است.
باتری جدید در زیر صندلیهای ردیف عقب جاسازی شده و بنابراین، گنجایش صندوق عقب ES 300h معادل با حجم صندوق مدل ES 350 غیرهیبریدی بوده و برابر ۴۷۳ لیتر است. حداکثر توان خروجی این سیستم معادل ۲۱۵ اسب بخار است که حدود ۱۵ واحد افزایش را نشان میدهد.
میزان مصرف سوخت این خودرو به طور رسمی در حدود ۵.۴۷ و ۵.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر (شهر/بزرگراه) اعلام شده که این میزان مصرف برای یک اتومبیل ۱۶۷۸ کیلوگرمی، واقعا هیجان برانگیز به نظر میرسد.برای مقایسه لازم است بدانید که میزان مصرف سوخت لکسس ES 350 V6 مدل۲۰۱۹ برابر ۱۰.۷ و ۷.۳۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
موتور الکتریکی شتاب اولیه بسیار خوبی را برای خودرو فراهم میآورد و ES 300h در طول بزرگراه اصلا ناتوان به نظر نمیرسد. پیشرانه بنزینی و گیربکس CVT به طور نرم و یکنواخت کار میکنند. در سرعتهای بالا و حین تخته گاز رفتن، میزان نویز، لرزش و زمختی سواری در حداقل ممکن قرار دارد.
کابین مرغوب
جای جای کابین این سدان لاکچری توسط متریال نرم و مرغوب پوشیده شده است. پنل دربها و کنسول میانی به وسیله چرم باکیفیت و راحت پوشش داده شدهاند. این نکته برای تمامی نقاط مهم و قابل لمس رایت شده است.
تریم صندلیها از جنس چرم منفذدار سینتتیک است. صندلی های جلو قابلیت تنظیم ۱۰ تا ۱۴ حالته را دارند. خودروی مورد بررسی به سیستمهای تهویه و گرمکن برای صندلیها نیز مجهز است. تزیینات چوبی فراوانی نیز در کابین ES 300h دیده میشود.
در پشت فرمان چرمی یک پنل کیلومتر شمار دیجیتال با صفحه نمایشگر ۷ اینچی به چشم میخورد و در سمت راست آن نیز یک نمایشگر لمسی بزرگ ۱۲.۳ اینچی که جزئی از پکیج رهیاب خودرو محسوب می شود، جایگذاری شده است.
از جمله دیگر تجهیزات ES 300h میتوان به گرمکن غربیلک فرمان، باز شدن درب صندوق بدون نیاز به دست، سانروف پانورامیک و سایهبان برقی شیشههای عقب اشاره نمود. به طور کلی آرایش ادوات داخلی مدل ۲۰۱۹، به استثنای جابجایی مکان ساعت آنالوگ و حذف یکی از کلیدهای تنظیم تفاوت زیادی با مدل قبلی این خودرو ندارد.
فناوری
ویژگی اپل کارپلی در این خودرو به طور استاندارد موجود است اما هنوز خبری از اندروید اتو به گوش نمیرسد. یک مودم وای فای با قابلیت اتصال ۵ نفر، هدآپ دیسپلی ۱۰.۲ اینچی، شارژر وایرلس تلفن همراه و سیستم رهیاب نیز جزو امکانات آپشنال این خودرو محسوب میشوند. سیستم نرم افزاری Enform 2.0 نیز سرگرمیها و خدمات فراوانی را ارائه میدهد و قادر است تا به اپلیکیشن های گوشی تلفن همراه نیز وصل گردد.
تجهیزات ایمنی
پکیج سیستم ایمنی لکسوس ۲.۰+ در مدل ES 300h ۲۰۱۹ به طور استاندارد ارائه شده است. این مجموعه شامل موارد زیر است:
ترمز خودکار اضطراری با قابلیت تشخیص دوچرخهسواران، سامانه کمکی حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیقپذیر، نوربالای خودکار، حسگرهای پارک عقب، سامانه کمکی تشخیص علائم ترافیکی که برخی تابلوهای ترافیکی معین را در پنل کیلومترشمار و یا هدآپ دیسپلی به نمایش میگذارد. همچنین مانیتورینگ نقاط کور، هشدار ترافیک پشت سر و ترمز معکوس خودکار اضطراری نیز در قالب یک پکیج دیگر ارائه شدهاند.
سکوت دل انگیز
کابین لکسوس ES 300h نه تنها به خاطر درجه بالای لوکس بودن بلکه به دلیل کیفیت سواری عالی و سکوت آرامشبخش آن، مکان بسیار مناسبی برای ماندن است. سواری فوق العاده آن جاصل ضربهگیرهای دینامیکی جدید این خودرو است که حتی کوچکترین حرکات را نیز جذب میکند. لکسوس همچنین تعلیق بخش جلو را به منظور افزایش پایداری و راحتی سواری ارتقا داده است. در تعلیق عقب نیز از اتصالات جدید برای بازوهای کشنده و میل تعادل استفاده شده که حرکت گهوارهای را کاهش و قابلیت جذب ضربات را افزایش داده است. همچنین حدود ۹۳ درصد از کف خودرو توسط مواد عایق صدا پوشش داده شده که در نتیجه میزان صدا و لرزش را در کابین به حداقل رسانده است.
قابلیت اتو گلایدینگ و حالات مختلف رانندگی
یکی دیگر از قابلیت های جدید ES 300h ویژگی اتوگلاید کنترل است که در حالت رانندگی اکو فعال میشود و هنگامی که راننده پا را از روی پدال گاز برمیدارد، خودرو شروع به حرکت کردن مانند یک خودروی معمولی ( و نه هیبریدی) میکند. به طور معمول به دلیل ویژگی ترمز بازتولیدی در خودروهای هیبریدی، پس از برداشتن پا از روی پدال گاز سریعتر شروع به کاهش سرعت مینماید.
منبع: motortrend
sina
۱۹ مهر ۱۳۹۷بی دردسرترین و راحت ترین سدان دنیاست بنظرم.
بهترین انتخاب برای خانواده ها
hamid
۲۰ مهر ۱۳۹۷sina
نظرت محترم
ولی من درد سری مثل BMW M3 رو بیشتر دوست دارم تا بی درد سری مثل این لکسوس !!!!
کیان
۲۰ مهر ۱۳۹۷من تجربه شخصی خودم دذ داخل کشور و دوستم که خارج کشور هستن و میگم؛ تقریبا هم مشابه هم.
خودم قبل خرید ماشین، بی ام سری 5 خیلی خوبه ها، بنز ای هم بد نیست، تازه مدلای قدیمی ترم راحت میشه خرید افت قیمتم کرده.
میرسی به مرحله پرداخت و چرخ زدن تو نمایشگاه و دیدن شرایط بازار میبینی خیلی چیزا با تصوراتت فرق داره، مثلا یه بی ام و کارکرده 5 6 سال کار که خیلیم از نگهداریش اطلاع نداری خریدش ریسکه، میگن همونقدر که پولش و میدی نصفشم بذار بغلش که اگر تعمیرات خواست داشته باشی، بنز هم خب ماشین خوب و … .ولی اونم حواست نباشه دیگه فاتحت خوندست .اونوقت یا باید بری صفر بخری که واقعا رقم سنگینه یا از برندای دیگه کره ای یا ژاپنی بخری، چرا کره ای ؟ من خیلی بدم میاد ازشون، ولی هر وقت خواستی راحت مشتری داره، خیلی بحث مهمیه. ژاپنیم خب کم استهلاک و بی دردسره. خیلیامون موقع حرف زدن پول نمیدیم پس فقط علاقمون و میگیم و بس. لکسوس خانوادگی کم استهلاک و بی دردسر برای خیلی از ادما همه جای دنیا اینا فاکتورهای مهمیه، غیر از نرم و جا دار بودنش که اونم برای خانواده مهمه. در ضمن اونایی که بیمر بیمر میکنن، چند درصدشون جیگرشو دارن یا بلند دریفت بزنن یا … ، اصلا دارن، شرایطش تئ خیابونای ما فراهمه، اگر زدیم یا زدن بهمون دستمون رو قلبمون نمیره ؟؟!!
واسه خارج کشورم که همین بیمر به شدت افت قیمت داره، تو ماشینهای کم استهلاک و اقتصادی هم ژاپنیا افت قیمتشون خیلی کم هست. پس هر ماشینیو با هر ماشینی مقایسه نکنیم. من ترجیح میدم یه جت اف 14 داشته باشم نهایت سرعت و تجربه کنم، میشه ؟!!!
کیلومتر ماشینای خانوادگی شاید واقعا به ندرت بخواد بالای 130 140 بره، یا چقدر ممکنه پدال و تا ته فشار بدیم که دنبال شتاب باشیم. خانواده که بیاد وسط بحث سوخت و تعمیر و … میشه اولویت، تنها که باشی جیب پر پول خودت و ددی باشه خیلی حرفها میشه زد.
sina
۲۰ مهر ۱۳۹۷حمید جان
دردسر تو کامنت من به این اشاره داشت که لکسس بعنوان یه ماشین لوکس واقعا هزینه و وقت تعمیر و نگهداری پایینی داره و افت قیمتش هم کمتر از لوکس های المانی هستش.
به هر حال ماشین پرفورمنس سوار شدن هم هزینه ها و دردسرهای خودش رو داره.
Mohamad
۱۹ مهر ۱۳۹۷یعنی رو هر قطعه و جز به جز این ماشین هزار بار فکر شده. باید پول رو با کمال میل پای همچین چیزی داد و از مهندسی، ظرافت و کیفیت ژاپنی لذت برد.
:::فرشاد:::
۱۹ مهر ۱۳۹۷ماشین با کیفیت و بیدردسریه اما GS خدا بیامرز واسه من محبوبتر بوده و هست.
Ali.usa
۱۹ مهر ۱۳۹۷لکسس ماشین خیلی خوبی
خیلی خوب هاا
ولی زیادی شلوغ تنها مشکل طراحیش
یکی از رفیقام تشبیه قشنگی کرد
میگه شبیه کاغذ مچالن
f35
۱۹ مهر ۱۳۹۷کارا خدا ؟؟؟
یه دکتر برو خود معرف
مهدی
۱۹ مهر ۱۳۹۷لکسوس ماشین های آروم و بی دردسری هستن.اما این نوع طراحی ها خیلی زود تکراری میشن(این نطر رو خیلی درمورد طراحی های قبلی هیوندا میشنیدم) و واقعا به این موضوع ایمان آوردم بادیدن لکسوسNX بعد چندبار دیدن که دیگه جذابیت روزای اول رو نداره برام.اماچند سال بعداز دیدن یه BMW X3 دونسل قبل هنوز لذت میبرم ازدیدنش اونم بعدبارها وبارها دیدنش با اون رینگ ولاستیک های بزرگ خیلی جذابه برام.واسه اینه که بنز وBMW و آئودی طراحی هاشون ساده ولی شیک هستن و بدور از طراحی های فضایی
Omid
۱۹ مهر ۱۳۹۷برا شما جذابه نه برا همه
برا منم دوج چارجر 1969 جذابه حالا باید بگم از m5 طراحیش بهتره و m5زود دموده میشه؟
net
۱۹ مهر ۱۳۹۷از طراحیهای جدید تیز لکسوس بدم میاد.این مدل چراغ جلو و عقب و جلوپنجره زشته
Mohammad
۱۹ مهر ۱۳۹۷چیزی رو میخوام اینجا مطرح کنم که این چند روزه از دوستان آلمانی زیاد میشنویم اونم عدم توانایی دیمن هست عزیزان این دیمن پروژه جدیدی نبود هرچند توانایی هاش ثابت کرده بماند
احتمالا وایپر acr رو یادتون که با ۱۲۰ هزار دلار قیمت
موتوری که فقط ۶۴۵ اسب بخار تولید میکرد تونست در ۱۴ تا پیست دنیا رکورد دار باشه و در نوربررینگ هم زمانی رکورد دار بود داج قبلا توانایی هاشو ثابت کرده دیمن در شرایط خاصی فقط قادر به رقابت هست که اسمش درگ هست چیزی که اروپایی ها ازش هیچی بلد نیستن چون یه پیکاپ تیون شده اونم به دست مردم عادی میتونه برترین سوپراسپرت اروپایی رو تو اینه بغلش ببینه
وقتی نمیدونید دیمن چی هست بهش خرده نگیرید
حتی کسایی که پشتش نشستن و باختن تعجب نکردن چون این ماشین برای مردم عادی درکش یکم سخته 😎💪
s.h
۱۹ مهر ۱۳۹۷دوست عزیز چند تاشو داشتی که درکش واسه بقیه سخته ؟
مگه نمیگی واسه درگ ساخته شده ؟؟ اگر مثل قبل فیلتر شکن داشتم 200 فیلم باختشو واست می اوردم یعنی چی ارو پایی ها چیزی نمیدونند ؟؟ حالا اگر یکی از طرفدارای سر سخت ژاپنی بودی یه جی تی اری بود بهش بنازی که هم استوک هم تیونش هیولاست یه چیزی
نه سه تا پر حجم گنده مثل وایپر و دیمن و کوروت که خیلی بد میبازند
فقط خداوکیلی از دهن این و اون حرف نزنید که اگر توربو داشت و فلان و نمیدونم اینم بلده توبرو بزاره و حجم بالاست بخواد بیشتر قدرت بگیره میتونه و….. بابا به ولله به خود طراحای دیمنم بگی میگند ما چند تایی درگ باختیم که اون همه ادعا رو برد زیر سوال !! دیمن کم نبوده و نیست فقط لایق این همه گزافه و زیاده گویی دربارش نیست !!
نمیگم درگ همه چیزه ولی ملاکت هر چی که باشه هستند تو برند های خوب که جواب واست باشه دیگه دنبال چی میگردی ؟؟ من نه از امریکایی ها بدم میاد نه ارو پایی ها ولی یه چند وقتیه شما و علی شورلت و دانکی فضا رو خراب میکنید هر چی میبینی مسخره میکنی دیگه از بحث و نظر رد شده
الان شما که میدونید دیمن چی هست بگو ببینم جز ماشینیه که فقط خود کمپانی تو یه تیزر تونست باهاش یه تک چرخ بزنه و گفت همه رو له میکنه و سلطان درگستر هاست و از همه ارزونتره و قوی تره و…. بعد 720 عین تخم مرغ لهش کرد ؟؟ اگر دیمن این نیست و شما هم شهر وند عادی نیستی بگو چیه ؟؟
دیمن چیش بهتره ؟؟ از 720 سریع تره ؟؟ از فراری با پرستیژ تره ؟؟ از اونتادور خوش صدا تره ؟ از هوایرا زیبا تره ؟؟ از کی بهتره ؟؟ از کی سریع تره ؟؟ هر چی بگی دست ماشینای اروپاییه که فکر میکنی چیزی نیستند
از ماشینایی امریکایی رکورد گیری هنسی در جهت طوفان بس !!! ( البته فعلا ) از ماشینای امریکایی شکست قهرمان پر سر و صدای درگ جلو مک لارن بس !!! بازم میگم بد نیستند فقط تا خدا نبرشون بالا
Cadillac
۱۹ مهر ۱۳۹۷S.h
اشتباهت همینجاست که ۷۲۰
رو با دیمن یکی میکنی
خدا وکیلی کجای اینا با هم یکیه
این دو تا فقط خداشون یکیه
دیمن یه پونی کار
۷۲۰ یه سوپر اسپرت
هر کی بگه ۷۲۰ بده یه احمق یه تمام معناست
و همینطور دیمن
فلسفه شون با هم فرق داره
Mohammad
۲۰ مهر ۱۳۹۷اخه مشکل اینه شما دیمن رو با فراری مقایسه میکنی چرا هیچ جوره براتون قابل درک نیست دیمن رقیب سوپراسپورت نیست فقط یکم امارش نزدیک سوپراسپورت هاست . همین وایپر acr در پیست لاگونا رکورد پورشه ۹۱۸ و مکلارن p1 رو شکست اونم با یک پنجم قیمت اونا مکلارن که برای درگ نیست اخه درسته با دیمن مقایسه شه
رضا
۲۰ مهر ۱۳۹۷اوایل که دیمن اومده بود پس چرا میگفتین این ماشین نمیدونم با یک شونصدم قیمت بوگاتی و مک لارن و اینا ازشون سریعتره حالا میگین چرا اینارو مقایسه میکنین؟ دیمن به قول خودتون درگستره و درگسترا از همه ماشینای توی دنیا سریعترن اینو خودتون میگین پس اگه دیمن نمیتونه ماشینای دیگه رو شکست بده اصلا مک لارنم نه همون M5 رو پس واسه چی انقد روش مانور دادن اگه قرار نیس به عنوان یه درگستر با ماشینای بالاتر از خودش رقابت کنه خب همون هلکت کافیه دیگه
خدایی کسی نیس که چلنجرو دوس نداشته باشه اصلا کلا ماشین بدی تو دنیا وجود نداره هر کیم بگه من از فلان ماشین بدم میاد دروغ گفته ولی من خودم موقع معرفی دیمن کف کرده بودم که شتابش 2.3 ثانیس و فلان میگفتم حالا حالا ها رقیب نداره ولی خدایی با این درگا باد همه رو خوابوند
کوروش
۱۹ مهر ۱۳۹۷توی درهم حرفی برای گفتن ندارید همین الان گلف نسل یک داریم رکورد ۴۰۰ متر دنیا دستشه ، پاترول، بیمر ۲۰۰۲ اخه مشکل اینجاست سطح سواد اثر شما دوستان نسبت به ماشین بسیار پایینه و تکنولوژی های عقب افتاده خودرو های امریکایی رو حاضر نیستید بپذیرید تیونینگ فنی که توی دنیا رایجه ربطی به خودرو سازان ندارد کما اینکه کسی کوچک ترین اطلاعاتی درباره تیونینگ داشته باشه می فهمه خیلی فرق هست بین ماشینی که برای استفاده روزمره ساخته شده باشه شتاب و ایمنی و هندلینگ و کیفیت در حد الا ارائه کنه با ماشینی صرفا برای یک کار ساخته شده باشه توی همان هم نتواند شاخص باشد خوب می دونی تبلیغات دیمن صرفا برای افزایش فروش برندی که بجز چلنجر و چارجر حتی یک ماشین شاخص مناسب نداشت همین طور به کرایسلر و جیپ کمک فراوانی کرد آمار قبل دیمن و بعدش روشنه ….
ناراحت نشو در کل با دو نفر شاخص توی این سایت که خودت یکی از اونها هستی حرف منطقی یعنی …
شایان
۲۰ مهر ۱۳۹۷آمریکا با فاصله بسیار زیاد تکنولوژیک ترین کشور دنیاست اونوقت میگید تکنولوژیشون پایینه؟؟؟
یکی از دلایل دم در آوردن اونایی که علیه ماشین آمریکایین اینه که جدید ترین ماشین آمریکایی که دیدن برا 40 سال پیشه در بهترین حالت نسخه های پایه کامارو و موستانگو تو مناطق آزاد دیدن
Cadillac
۲۰ مهر ۱۳۹۷آقا کوروش سطح سواد من و دوستام پایین
ما کف شما آسمون
تیونینگی تو دنیا رایج است اگه ربط به خودرو ساز ندارد حتما ربط به بویینگ ایرباس و بالن ربط دارد!!!
چی میگی واس خودت
خدا وکیلی تا شب هم به امریکایی ها بدو بیراه بگی بازم ذرهای از علاقه ما نسبت بهشون کم نمیشه
میگن بچه بخدا بچه های الان بلا هستن شیطونو درس میدن
معلوم نی امثال تو فازشون چیه
بهنام
۱۹ مهر ۱۳۹۷تجربه ی کوتاه رانندگی با ES350 نسل فعلی رو داشتم ، بسیار عالی. جالب اینکه در سرعت 180 کیلومتر هم با اعتماد به نفس فرمون میدادم در حالیکه اصلا انتظار همچین ثباتی رو از یه سدان بزرگه دیفرانسیل جلو و نرم رو نداشتم. نسل جدیدش هم قطعا چیز عالی هست.
f35
۱۹ مهر ۱۳۹۷اونوقت رفیقت مهندسی
نمیدونم طراح بنزی چیزی نبوده ؟؟ چه نظر فنی کاغد مچاله !
کسی که به زحمت بهترین مهند های جهان ( ژاپن) میگه کاغد مچاله حال و روزش معلومه حالا اونی که تایید میکنه دیگه خیلی معلومه اگر قراره به هزینه کم و کارایی واقعا بالا نازید باید به ماشینای ژاپن نازید نه ماشنای بزرگ به درد نخور امریکایی حالا شاید ماشینی مثل f150 نه ولی بقیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
F22RAPTOR
۱۹ مهر ۱۳۹۷خدا وکیلی چند بار ماشینهای امریکایی رو تست کردی که مجموعشونو آشغال تصور میکنی؟
تصورات ذهنی خودت رو خیلی غالب میدونی؟
خدا وکیلی بعضی از ما جماعت دکتر مهندس و همه چی دون نما ایرانی معرکه ایم
چنین حرفهایی فقط از یه متعصب افراطی شبیه به نژاد پرست برمیاد
f35
۱۹ مهر ۱۳۹۷متعصب نیستم اخه کجای این ماشین شبیه کاغذ مچالست ؟؟
اگرم تعصبی در کار باشه این حرف با منطق خود این اقا و امثال تو که همه چیزو جز ماشینای امریکایی اشغال میدونید
همهتونم تهش یه بلیزر یا کادیلاک و شورلت داشتید واسه زمان اون خدا بیامرز و چون معیارتو پیکان بوده فکر میکنید همه اشغالند
میگید ماشینای امریکایی خداند تو همه چیز ماهم وقتی نگا ه به رقبای حال حاضر میکنیم میگیم هیچی نیستند و با منطق شما اتفاقا اشغال همیناند دیگه حرف شما از دو تا ماشین و دوتا برند گذشته دارید میگید قاره امریکا یا کشور امریکا شمالی از کل اروپا بهتره حتما فردا میگید نیم کره غربی از شرقی بهتره !!!
Cadillac
۲۰ مهر ۱۳۹۷خیلی خجسته ای
خب مهندس من تو کدوم کامنت گفتم لگسوز کاغذه؟
من هیچ برندی رو اشغال نمیدونم ،نمیدونم این حرفا رو از کجا آووردی ***
Amir
۱۹ مهر ۱۳۹۷اتفاقا طراحیش فوق العادست به نظرم و اصلا کهنگی نداره طراحی های لکسوس به مراتب شجاعانه تر و برجسته تر از آلمانی هاست.توی طراحیش هویت داره و نشان میده حسابی براش فکر شده.
NAVID۰۰۹۸
۱۹ مهر ۱۳۹۷فقط میتونم بگم تک ستاره.
کیفیت داره اَزَش میپاچه بیرون.
Fk
۱۹ مهر ۱۳۹۷اگه منصف باشیم تو زمینه طراحی اسیا ب اروپا نمیرسه
پسندیدن شکل ی ماشین سلیقه ایی هستش
ولی دیشب داشتم سیویکو میدیدم
کاری ندارم ولی اونایی که نسل جدید سیویک رو سوار میشن خودرو فقط ی وسیله برای حمل ونقل براشون هست این أفراد هزینهای نگهداری و غیرو بیشتر براشون مهمه
سری أر سیویک هم مخصوص اونایی زدن که عملکرد بالا میخوان
شما امکان نداره کسی که ماشینهای ژاپنی یا کره ایی سوار میشه رو ترغیب کنی ب خرید بیمر یا ألفا …..
چون این عده لذت سواری براشون زیاد مهم نیست
اینکه دوستان میان میگن هزینه خودروهای أسیایی پایین هست دقیقا درست میگن
چون شکل رانندگی منی که بیمر دارم با اونی که این لکسوسو داره واقعا متفاوته
همین تفاوت باعث میشه هزینه نگهداری و استهلاک من با دارنده ی لکسوس یا سوناتا تفاوت داشته باشه
Amir
۱۹ مهر ۱۳۹۷تا حدود زیادی باهاتون موافقم اما لذت سواری علاوه بر هندلینگ و پرفورمنس شامل سواری نرم و راحت و آرامش هم هست که خب اولویت افراد فرق داره.لکسوس در سواری راحت و آرامش به یک نماد تبدیل شده و با قیمت بسیار منصفانه افراد خواهانش رو جذب می کنه.
sina
۲۰ مهر ۱۳۹۷Fk
داداش شما سیویک 20 هزار دلاری رو با بی ام و مقایسه می کنی؟!
خب مشخصه تو رده خودروهای اقتصادی هزینه تعمیر و نگهداری جز مهم ترین پارامترهای خرید خودرو هستش.
و ضمن اینکه برا لذت رانندگی هم باس پول درست خرج کرد نه 18000 تا
بهزاد
۲۰ مهر ۱۳۹۷دیدگاه FK ممکنه نظر خیلی از دوستان دیگر نیز باشه ولی هر وقت مثال اینجوری میزنند انگار اروپا خودرو اقتصادی نمیزنه و همه از دم m5 ,, E63 و پورشه سازند!
عزیز دل پژو ، سیتروئن ، اوپل ، vw ، اشکودا ،سئات ، رنو ، فیات اینها مشغول چه کارین؟
میانگین سنی خریداران این خودروهای لوکس به حدی بالاست که دوره ی دریفت و رانندگی هیجانی براشون به آخر خط رسیده.
NAVID۰۰۹۸
۲۰ مهر ۱۳۹۷اگر یه غریبه ، سری بزنه به سایت و کامنت بچه گانه بچه هارو ببینه ، شَک میکنه به اینکه اینجا سایت خبری پدال و مجله خودروئیه .
یه مدته همه دارن به هم حجوم میبرند ، به جای اینکه با هم بحثهای فان و جذاب داشته باشن .
اما عاقل شخصیه که بدون اَهمیت و بدون جواب دادن به بعضی کامنتها ، نظر بدون تعصب خودش رو بده و اگر خواست جواب چنین کامنتهای بچه گانه ای رو بده ، یعنی اینکه مثل خوده همون افراده .
زمانی که بچه بودیم ، هنگام دعوا با بچه ها یکی میگفت جواب اَبلَهان خواموشیست .
حالا دوست عزیز من ، هرچی میخواهی بِکوبون تو سر مال ، ولی بدون هر شرکتی که سود و ضرر کنه ، هیچ دَخلی به من و تو نداره و فقط تعصب بیجاش برامون عصاب خوردی میاره .
Mohamad
۲۰ مهر ۱۳۹۷بخش کامنتهای پدال داره به ناکجا آباد میره
یه عده درگیر بحثای پرت و پلا شدن که هیچ سودی براشون نداره و نمیدونم هدفشون چیه که زیر پست لکسس اسپم میدن..
یه عده هم کارشناس زیبایی شناسی درونشون همچنان فعاله و قطعا همگی میدونیم که لکسس فلک زده که طراحیش چیزی جز کاغذ مچاله و اغراق و زوایای تیز و طراحی ناهنجار و آنرمال نیست لیاقت میزبانی از این دوستان رو نداره! پس ولش کنید به حال خودش. به تار موتون قسم بهترین کار اینه که بری سراغ برندهایی که رضایتتو تامین میکنن، پس نه لکسس بخر و نه نگاش کن.
جالب اینجاست این دو گروه حتی زحمت خوندن متن رو هم به خودشون نمیدن و فقط میان که یه چیزی نوشته باشن.
حمیدرضا
۲۰ مهر ۱۳۹۷es به نظر من خیلی دیگه ماشین ساده و خانوادگی هست تو بحث سدان میان سایز من ترجیح میدم یه gs بگیرم هم دیفرانسیل عقبه هم روح اسپورت تری داره es به نظر من یکم کسل کننده هست