این روزها سرعت تغییرات خودروها شتاب بیشتری گرفته به گونهای که هر خودرو در نیمه عمر خود یعنی حدود سه تا چهار سالگی برای نیفتادن در ورطه بحران تکرار و تناسخ مجبور است به فیس لیفت و ارتقای عمدهای دست بزند. جای تعجبی ندارد که لکسس IS بهعنوان یکی از سدانهای لوکس کامپکت برتر جهان نیز چنین روندی را در پیش بگیرد.
قابلتوجهترین تغییر در لکسس IS مدل ۲۰۱۷ بعد از جراحی پلاستیک، مربوط به سپر و چراغهای آن است. جایی که جلوپنجره دوکی شکل بزرگ با انحنای خاص و برجسته خود در دوسو با دو هواکش مثلثی که کمی عقبتر قرار گرفتهاند حمایت میشود و چراغها نیز فرمی اخمو و خاص پیدا کردهاند. چراغهای روشنایی از نوع DLR و چراغهای روزتاب نایکی شکل از نوع LED میباشند. این ویژگیها در مدل F اسپرت تشدید شده و با ورودیهای هوای بزرگتر تشنه هوای بیشتری میباشند. در مجموع این خودروی سدان، ترکیبی خشونت بار را به نمایش میگذارد که بیشتر میتواند طیف خریداران جوانتر را به سوی خود جلب نماید.
در انتهای خودرو نیز اگزوزهای کرومی دوطرف به شکل ذوزنقه در زیر یک زیرسپری تیره رنگ جای گرفتهاند. چراغهای عقب نیز فرم گرافیکی کاملاً منحصر به فرد کشیده و چاقو مانندی دارند. رینگهای ۱۷ اینچی آلومینیومی نیز در طرحهای تازهای ارائه شدهاند.
با ورد به داخل کابین، فضایی دنج و لوکس با رنگهای تیره را مشاهده خواهید نمود. اندازه نمایشگر سیستم چندرسانهای از ۷ اینچ به ۱۰.۳ اینچ افزایش یافته است. کنسول مرکزی نیز کمی مرتبتر شده و در کنار رابط لمسی کنسول هم یک کنترل Enter و تعدادی دکمه بیشتر افزوده شده است.
برای پیشرانه لکسس IS مدل ۲۰۱۷ میتوان از سه گزینه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو با قوای ۲۴۱ اسب بخار، ۳.۵ لیتری V6 با قدرت ۲۵۵ اسب بخار و نهایتاً ۳.۵ لیتری V6 دیگری با قدرت ۳۰۶ اسب بخار دست به انتخاب زد. بنابراین تغییری در نیرومحرکه خودرو صورت نگرفته است. برای انتقال نیرو هم از گیربکس شش یا هشت سرعته خودکار و انتقال نیرو به محور عقب یا هر چهار چرخ به صورت آپشن و بسته به مدل میتوان سود برد.
منبع: digitaltrends
efk
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵چراغاش واقعا زشته
سامان اذری
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵باس از نزدیک دید
walid
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵عقبش خوبه ولی جلوش زیادی شلوغ شده. از کنار هم اون خط رکاب رو من اصلا باهاش حال نمیکنم ساده بود بهتر بود
king 918
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵بد نیست عالی هم نیست ………..
اما لکسوسه دیگه همیشه باید خوب باشه
همه هم میگن وووووووووووووووووووووووووووووووووو
حسين
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵درود.
جلو پنجرش واقعا دیگه افراطی بزرگه! البته تو واقعیت از عکسش خوشگلتره و بیشتر به دل میشینه ولی به قول لئوناردو داوینچی: سادگی نهایت پیچیدگی (کمال) است.(استیو جابز هم همین عقیده رو داشت.)
خیلیا هم این طراحی رو دوست دارن، اما به نظر من لکسس یه ماشین آرومه، این طراحی خیلی خشنه! به هر حال صلاح ملک خویش مدیران دانند. حتما مصلحتی توشه
امین آریامن
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵جلو پنجره لکسوس بنظرم زیادی داره تو خاص بودنش اغراق میشه..
ولی در کل عجب چیزیه لامصب
Sina
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵مثل همیشه عالی
احمد باقری
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵مثل همیشه، معرکه هست. هم بیرون و هم داخل، ماشین خیلی عالی ای هست.
mostafa
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵از روبرو چقدر خشنه
امیر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵این لکسوز چرا شاسی بلنداش زیباتراز سواریاشه چجوریاس به غیر از rcبقیشون مثلا در مقایسه با بی ام دبلیو خوش قیافه نیستن
احسان
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵دهن آب افتاد،مبارک صاحبانش باشد
فقط ژاپن
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵فقط آدم و یاد فیس لیفت پراید معمولی و تبدیلش یه 132 میندازه، البته که به اندازه پراید روش کار نشده و پختگی اونو نداره، ولی برای لکسوس که خودروساز پیش پا افتاده ای در برابر سایپا به حساب میاد بدک نیست………
علی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵خرطوم داره انگار….
شبیه ماموت عصر یخبندان شده…
ولی خشنه دوست دارمش بسیارها
American and japan
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵خیلی شیکه.یه مشکیش کرمان هست نعره میکشه با کیت f sport .واقعا خاصه.مخصوصا با اون موتور 3500 سیصد اسب بخاریش و سیستم چهار چرخ محرکش عالی میشه!
آبادان
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵بسیار زیبا …….
Peyman
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵جلو پنجره وشکل ورودی هواش جوریه که انگار میگه “بیای جلو میخورمت “فکنم بچه هاتوخیابون ببیننش بترسن.
عقب ماشین میخواد باهات دست به یقه شه
جلو ماشین میخواد بخورتت
در کل ماشین با ابهت وبی اعصابیه
بهنام طیبی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵عشقشو داری ها این جوری اغتشاش کردی
Pooyan
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵یکم دیگه چراغا عقبو بکشه به لاستیک میرسه! D:
ولی کلا یه سری ماشینا از نزدیک خیلی از عکسشون بهترن
Mahmood
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵در ابتدا باید بگم که مقایسه ی طراحی خارجی سدان های بی ام دبلیو و لکسوس کار درستی نیست که دوستمون انجام داده چون که طراحی خارجی بی ام دبلیو زیبایی خاص خودش رو داره و طراحی خارجی لکسوس هم همینطور که هر کدوم اصالت برند خودشون رو نشون میدن و در انتها باید بگم که در کل مثل همیشه خودروی زیبایی از آب در آمده به طوری که از چراغ های عقبش که طراحی L شکل در هم پیچیده دارد خیلی خوشم آمد ولی به نظر من طراحی چراغ های جلو در مدل قبل از فیس لیفت زیباتر بود و در کل بقیه ی موارد همچون جلوپنجره و داخل خودرو بسیار عالی طراحی شده اند.
سينا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵واقعا پر ابهت و خشمگینه
نمای بیرونی کاملا سلیقه ای هست
من طراحی خارجی این رو بیشتر قبول دارم تا ماشینای آلمانی