لکسس IS 500 F Sport پرفورمنس ۲۰۲۲ اخیراً در قامت یک مدل سفارشی با نام لانچ ادیشن و سقف تولید ۵۰۰ دستگاهی رخنمایی کرده است. این سدان اسپورت دارای رنگ خاصی با نام Incognito است. ژاپنیها فعلاً قیمت این خودرو را اعلام نکردهاند اما گفتهاند که به دنبال عرضه آن در آمریکا در فصل پاییز سال جاری میلادی میباشند.
رنگ خاکستری Incognito اندکی براقتر میباشد تا بر جذابیتهای IS 500 F Sport لانچ ادیشن بیفزاید. این خودرو همچنین از رینگهای ۱۹ اینچی BBS با طراحی ۷ پره و ظاهر مشکی مات سود میبرد. لکسس میگوید این رینگهای چند کیلوگرمی سبکتر از نمونههای استاندارد هستند.
کابین این سدان نیز دارای پوشش جیر مشکی و خاکستری بوده و آثار آنها را میتوان روی صندلیها، پانل دربها و کنسول مرکزی دید. تریم چوب نقرهای هم در بخشهایی از فرمان گرم شونده بکار رفت است. به این موارد باید انیمیشن ویژه روی پشت آمپرها در زمان استارت زدن را نیز اضافه کرد. نهایتاً هم سریال نشاندهنده شماره تولید خودرو در کابین به چشم میخورد.
IS 500 F Sport پرفورمنس به پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۴۷۲ اسب بخار و گشتاور ۵۳۵ نیوتون متر مجهز شده است. یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز این نیرو را به چرخ های عقب میفرستد.
لکسس میگوید این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیهای دارد.
IS 500 F Sport پرفورمنس بهصورت استاندارد با پکیج دینامیک هندلینگ عرضه میشود که شامل سیستم تعلیق تطبیقی و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن میباشد. همچنین دامپرهای پرفورمنس تولید یاماها نیز نصب شده که استحکام پیچشی خودرو را بهبود میبخشد. این خودرو همچنین از بسته ایمنی خاص لکسس نیز سود میبرد.
[دانلود ویدئو]
کافر مقدس
۱ فروردین ۱۴۰۰امواج در بدنه چقدر پختگی ایجاد کرده
لکسوس خیلی خوب با امواج و شکست نور بازی میکنه ولی این بازی روی آلیاژ و ورق واقعا سخته و تکنولوژی لازمه
mahan
۱ فروردین ۱۴۰۰همون رنگ ناردو گری بنز هست.چرا اسمشو تغییر دادین.در کل خطوط پختگی داره و طراحیش به اوج رسیده.فکر نکنم بشه ازین بهتر دیگه این ماشین رو طراحی کرد.فقط ایکاش رینگ های دیگه ای می گذاشتند لکسوس رینگ های قشنگتری هم داره این رینگ ها قشنگ هست ولی احساس می کنم زیادی ساده هست و زیاد بینشون فاصله هست
امیر
۱ فروردین ۱۴۰۰موتور برای تیون مناسب باش فک کنم با این حجم راحت هزار اسب میشه کشید
رضا
۱ فروردین ۱۴۰۰کاش بزارن رو سوپرا?
به یاد دهه ۹۰
بچه ها ۱۰۰۰اسب ازش بکشن
شایدم ۲۰۰۰
R@m!n
۱ فروردین ۱۴۰۰اوج زیبایی و کمال فوق العادس واقعا ??
زیزیگولو
۱ فروردین ۱۴۰۰یکی از جذاب ترین ماشینای روز دنیا با یه طراحی مدرنو شیک …. از دیدگاه مشتریا و مصرف کننده ها به نظر میرسه که تو صنعت خودروسازی جهان بیان تعریفی از زیباییو جذابی ماشینا به همون مصرف کننده ها باز برمیگرده
ツSAMURAIツ
۱ فروردین ۱۴۰۰این ماشین با رنگ قرمز خیلی قشنگ میشه ?
00BEHZAD00
۱ فروردین ۱۴۰۰۴۷۲ اسب شتاب ۴.۵ ثانیه
موتور ۵ لیتری قدرت فقط ۴۷۲ اسب
یعنی ۹۴ اسب به ازای هر لیتر
«مهندسی ناب جاپنی»
کیان
۱ فروردین ۱۴۰۰قدرت و اسب بخار مهم نیست، مهم اینه ک یهو ماشینت اتیش نگیره و … !!!
datsun
۱ فروردین ۱۴۰۰ژاپنی ها اتفاقا استاد اسب بخار کشیدن از حجم کمن مثال موتور جی تی ار ۳.۸ لیتری مدل پنجاه 710 اسب بخار و نیسمو ۶۰۰ در گذشته موتور rb نیسمو دو ۲.۶ لیتری پانصد اسب بر میگردیم عقب تر دهه شصت موتور دو لیتری شیش سیلندر اسکای لاین ۱۶۰ توهمین دهه یعنی دهه شصت کمپانی های بودن که از موتور شیش لیتری وی هشت هم این اسب بخار رو بیرون نمیکشیدن یا خود تویوتا یاریس جی ار موتور سه سیلندر ۲۶۱ باز مثال بزنم؟ یه سری ماشینهای هم دارن حجم بالا قدرت کم که اینم یه سیاست پشتش خوابه.
00BEHZAD00
۱ فروردین ۱۴۰۰نه اتفاقا ژاپنی ها استاد موتور های کم بازه هستن
مثل موتور لندکروز که از ۵.۷ لیتر فقط ۳۸۰ اسب داره مثل موتور ۵.۶ لیتری پاترول که ۴۰۰ اسب داره مثل موتور ۲.۵ لیتری ایکس تریل که فقط ۱۸۰ اسب داره بخوام بزنم تا فردا صبح طول میکشه
Amir
۶ فروردین ۱۴۰۰به خاطر حفظ دوام هست نادان بی خرد
میثم
۱ فروردین ۱۴۰۰طراحیش انقدر خوبه انگار نه انگار فیس لیفت کرده
انگار یه نسل کاملا جدید معرفی کرده
نخود آش
۱ فروردین ۱۴۰۰از هر طرف نگاش میکنی چشم نوازه?
حسین دهمرد
۱ فروردین ۱۴۰۰اورهنگ جلوش اندازه ی ماشینای دف جلو و موتو عرضیه.
رامتین
۱ فروردین ۱۴۰۰اتفاقا کشیدن قدرت بیشتر از این موتور کار بسیار سختیه. چرا که توربو نیست که بخوای تغییرات زیادی روش اعمال کنی. نهایت توان این خودرو از نظر من که بتونند اضافه کنند 100 اسبه. نمونش را روی 458 اسپیچاله دیدیم.
Khosrow
۱ فروردین ۱۴۰۰زیباست / چیز نرمیه ..