بیش از ۱۰ سال از تغییر نسل شاسیبلند لوکس لکسس LX میگذارد و مهم نیست که این خودرو چقدر توانا و خوشساخت است زیرا بیشک سن بالا باعث عقب ماندن این خودرو از قافله شده است. خوشبختانه و بهاحتمالزیاد خیلی منتظر نسل جدید این خودرو نخواهیم ماند زیرا خبرهای منتشر شده در برخی رسانهها نشان میدهد این خودرو در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. به این ترتیب نسل فعلی LX حداقل یک سال دیگر هم مهمان بازار خواهد بود.
اولین بار یک مجله ژاپنی تصویری تیزری از این خودرو منتشر کرده و با توجه به نمای عقب این خودرو میتوانیم چراغهای کشیده در کل پهنای بدنه را ببینیم که به مد روز دنیای خودرو تبدیل شده است. دو خروجی اگزوز گیرا هم اسپورت تر از هر زمان دیگری هستند. البته طرفداران تیزبین لکسس شاید بگویند این خودرو کمی ما را به یاد میتسوبیشی اوت لندر ارزانتر میاندازد که خیلی هم خوب نیست.
مجله ژاپنی Mag-X ادعا میکند این شاسیبلند بر پایه پلتفرم جدیدی ساخته خواهد شد و پیشرانهی ۶ سیلندر توئین توربوی سدان LS را قرض خواهد گرفت. اگر اینگونه باشد LX جدید احتمالاً قدرت ۴۱۶ اسبی خواهد داشت و بنابراین نسبت به پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری ۳۸۳ اسبی کنونی بازدهی بهتری را نشان خواهد داد. پیشرانهی کمحجم و توربوی LX جدید مصرف سوخت کمتری هم خواهد داشت. البته ممکن است این خودرو تنها با یک پیشرانه عرضه نشود زیرا لکسس قبلاً نام LX 600 را ثبت کرده که شاهد نشان دهندهی استفاده از یک پیشرانهی بزرگتر و یا هم نمونهی کوچکتر توربو باشد.
طرفداران سرسخت تویوتا و لکسس بیصبرانه منتظر معرفی نسل جدید لندکروزر و LX هستند و دیگر توان روبرو شدن با تعویق زمان رونمایی این خودروها را نخواهند داشت. رقبای تازهنفسی همچون اینفینیتی QX80 و لندروور دیسکاوری با ورود خود عرصه را بر این دو شاسیبلند تنگ کردهاند.
NAVID۰۰۹۸
۱۱ آذر ۱۳۹۸واییییییی
من عاشق این ماشینم
بعضی خبرها هست آدمو قلقلک میده ، مثل همین خبرها ، مثلاً وقتی اولین بار میبینی یا میفهمی نسل خودرو مورد علاقت رونمایی شده ، مثل بنز S ، مثل لکسوس Lx ، تویوتا لندکروز و پرادو ، مثل هایلوکس ، سوپر کارهای پرتیراژ لامبورگینی ، سری f فراری .
هر زمانی خبری میشنوم ، تا واو به واو مقاله را موشکافی میکنم .
NAVID۰۰۹۸
۱۱ آذر ۱۳۹۸واییییییی
ما عاشق این ماشینم
بعضی خبرها هست آدمو قلقلک میده ، مثل همین خبرها ، مثلاً وقتی اولین بار میبینی یا میفهمی نسل خودرو مورد علاقت رونمایی شده ، مثل بنز S ، مثل لکسوس Lx ، تویوتا لندکروز و پرادو ، مثل هایلوکس ، سوپر کارهای پرتیراژ لامبورگینی ، سری f فراری .
هر زمانی خبری میشنوم ، تا واو به واو مقاله را موشکافی میکنم .
مهدی
۱۱ آذر ۱۳۹۸خوش به حالت داداش ای کاش ما هم مثل شما دل خوشی داشتیم و ایشالا دستت به فرمونش بخوره
NAVID۰۰۹۸
۱۱ آذر ۱۳۹۸مهدی عزیز
ممنون و اِرادت
ایشالاه شادی برای همه و شما
با غصه خوردن و ناراحتی چیزی حل نمیشه که بدتر هم میشه ، فعلاً در این شرایط باید اُمید داشت تا ببینیم چه پیش میاد .
والا ما هم وقتی سر بر بالشت میگذاریم تا صبح فقط فکر میکنیم ولی …..
Reza.M
۱۱ آذر ۱۳۹۸اگر لکسوس یا تویوتا واقعا بخواد به جای موتور تنفس طبیعی از موتور توربو استفاده کنه عملا قید اون اصطحلاکه پایین که تمام ادعای لکسوس و تویوتا در سگمنت هایی که ماشین هاشون قرار دارن هست رو باید بزنه…بنابر این یا باید موتور تنفس طبیعی داشته باشه و ادعای اصطحلاک پایین یا موتور توربو و تکنولوزی که بتونه با رقبای المانی امثال bmw x7 و بنز gls رقابت کنه…که مورد دوم بعیده..
mehran (fox)
۱۱ آذر ۱۳۹۸استهلاک درسته نه اصطحلاک…ریشه کلمشم باب استفعال هلک یا همون هلاک شدنه یا همون مستهلک شدن. دلیل این همه غلط نوشتنشم وجود کلمه اصطکاکه که همه فکر می کنن این کلمه ریشه استهلاک باشه…..
NAVID۰۰۹۸
۱۱ آذر ۱۳۹۸Reza.m عزیز
در مورد استهلاک و توربو با شما موافقم .
اما میشه بیشتر توضیح بدی در مورد پاراگراف آخرت : ((بتونه با رقبای آلمانی امثال bmwx7 و بنز gls رقابت کنه ، که مورد دوم بعیده )) .
ببخشید چیچیش بعیده ؟
هر کدامشون طرفداران خاص خودشون را دارند با تیراژی کمتر نسبت به بقیه سگمنتها .
در همه جای دنیا هم که اگر طرفدار خودرو نباشند ، خودرو را برحَسب استفادشون میخرند ، اونی که لکسوس میخره خوب میدونه این ماشین کلاسی پائینتر از آلمانها داره ولی اُبُهتی بیشتر از آلمانها به همرا استهلاکی چندین برابر کمتر .
اونهایی که سوار لکسوس شده اند خوب میدونند لکسوس و تویوتا چیزی داره که حتی در بنز و bmw هم پیدا نمیشه ، بخصوص سواری نرمی که شما را یاد خودروهای آمریکایی میندازه که انگار روی پنبه حرکت میکنید .
Joker
۱۱ آذر ۱۳۹۸کد ls600 واسه سدان پرچمدار لکسوس هم ثبت تجاری شده ولی مشخص نیست این کد مختص محصولات عملکرد بالای لکسوسه یا صرفا یه پسوند سادست،اما خبرها میگه این کد مخصوص انجین ۵ لیتری توربو جدید لکسوس با قدرت ۶۰۰ اسب بخاره که قراره تو مدل های lc600 و ls600 و نسل جدید lx600 استفاده بشه! اینجوری نسل جدید lx مستقیم میره به مصاف نسل جدید اسکالاید که قراره تو نسخه پرچمدار با ۶۵۰ اسب بخار قدرت معرفی بشه! البته پرچمدارای فول سایز آلمانی هم شمشیر از رو بستن نمونش نسل جدید gls63 هستش که یه هیولا تمام عیاره و همه چی تمومه،عاشق این رقابتای شونه به شونه خودروسازام،آلمان و ژاپن و امریکا
meysam
۱۱ آذر ۱۳۹۸خدا کنه فقط پشتش اینطوری شبیه اوتلندر نمونه.
کم پیدا میکنی suv که مثل لندکروز یا لکسوس LX فابریک کارخونه هم آفرود خوبی داشته باشه و هم آنرود. فقط محصولات رنجروور این خصوصیت رو دارن. بقیه یا بیشتر تمرکزشون رو آنروده با کمی چاشنی آفرود یا برعکس. یکی فدای اون یکی دیگه شده.
ولی این و رنجرور حسابشون از بقیه جداست.
یادمه تو سایت موتور یک در مورد تویوتا تاکوما مقاله نوشته بود که چرا باید تاکوما رو به رقباش ترجیح داد که دقیقا به این نکته اشاره کرده بود و در مقایسه با گلادیاتور نوشته بود که واقعا تو آفرود از تاکوما سرتره ولی تو استفاده روزمره اختلافشون خیلی زیاده و صدای باد و لاستیک ها اذیت کنندست
FLANKER
۱۱ آذر ۱۳۹۸به شدت گرون مدل قدیمیاشو 3 میلیارد کم تر نمیدن بهترین جای تهران با این پول میشه آپارتمان خرید 70 80 متری
naseebulla.pak
۱۱ آذر ۱۳۹۸عاشق لکسس ام ولی این مدل ۲۰۲۱ چنان جزاب فکنم نیست
Mohammadreza
۱۱ آذر ۱۳۹۸در بازار مصرف گرا و سرمایه دار آمریکا لندکروزر(که با 85هزاردلار قیمت جز خودروهای گرون بازار حساب میشه) طولانی تر از هر ماشین دیگه توسط خریدارش نگهداری میشه و از نظر من این تعریف واقعی کیفیت هست.
این لندکروزه، حالا شما تصور کن لکسوس LX دیگه چیه ?