مدل جدید کراساور لکسس با عنوان NX با قیمت اولیهای برابر با ۴۹۶۴۳ دلار راهی بازار شده است.
به گفته مسئولان کمپانی، لکسس NX روند بازی را برای این برند تغییر خواهد دارد و با توجه به طراحی برجسته و سیستم پیشرانه هیبریدی مقرون به صرفهاش، میخواهد از فروش رقبای شاسیبلند متوسط پرمیومی مانند رنجروور اووک و آئودی Q5 بکاهد.
لکسس NX اخیراً در اروپا برای اولین بار پس از معرفی جهانیاش در نمایشگاه پکن، رونمایی شد و اولین تلاش این خودروساز برای توسعه بازار شاسیبلندهای کامپکت محسوب میشود.
این برند متعلق به تویوتا، پیشبینی میکند که NX تا سال ۲۰۱۵ فروش محصولات لکسس را حدود یکسوم افزایش دهد. برای اروپا، فروش NXحدود ۲۰ هزار دستگاه در نظر گرفته شده است که مشابه مدلهای IS و CT است.
لکسس امیدوار است تا ۸۰ درصد این خریداران، از مشتریان جدید کمپانی باشند و برای این منظور، خریداران با ذهنیت باز خودروهایی مانند اووک، Q5، بامو X3، مرسدسبنز GLK و ولوو XC60 مدنظر قرار دارند و همینطور مشتریانی که میخواهند کلاس خودروی خود را از مدلهایی مانند تویوتا راو فور و فولکسواگن تیگوان و فورد کوگا تغییر دهند. در مورد دلیلی که مشتریان باید لکسس NX را نسبت به خودروهای رقیب ترجیح دهند، آلین یوتنهاون، معاون لکسس در اروپا چنین توضیح میدهد:
اولین دلیلی که مشتریان این کلاس خودرو، باید این مدل را خریداری کنند، به خاطر طراحی برجسته آن است. این طراحی از بسیاری جهات از آئودی Q5 بهتر است. همچنین افتخار ما این است که در طراحی، مدل اووک را که یک مدل شاخص در بریتانیا است، پشت سر گذاشتهایم. وقتی مدلهای کنونی بازار را در کنار NX بگذارید، قطعاً این مدل نگاههای بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. دومین موضوعی که میتواند مشتریان را برای خرید خودروی ما متقاعد کند، رانندگی با وسیلهی نقلیهای است که با محیط زیست شهری سازگار است. ما یک خودروی هیبرید داریم که از لحاظ تولید آلودگی و دیاکسید کربن در کلاس خود، بهترین است. یکی از عللی که معمولاً افراد از خرید یک شاسیبلند اجتناب میکنند این است که تصور حاکم از آنها، خودروهایی با آلودگی زیاد برای محیط زیست است. ولی بسیاری از هاچبکها در حال حاضر وجود دارند که تولید آلودگی آنها نزدیک به NX 300h است. برای لکسس، این خودرو یک شروع دوباره است. این خودرو نمادی از اضافهشدن حجم فروش ما خواهد بود و پتانسیلی برای جلب مشتریان جدید به برند ایجاد خواهد کرد. NX به زودی پرطرفدارترین لکسس در اروپا میشود.
NX 300h از یک نسخه ارتقا یافته از سیستم هیبریدی استفاده میکند که مختص این مدل جدید توسعه داده شده است. این سیستم از یک موتور ۲/۵ لیتری بنزینی با چرخه اتکینسون در کنار یک یا دو موتور الکتریکی استفاده میکند و مشتری میتوان میان سیستم دیفرانسیل دو یا چهار چرخ متحرک انتخاب کند. در هر حال، انتظار میرود که سیستم هیبریدی تا ۱۹۵ اسببخار قدرت ایجاد کند. لکسس مصرف سوخت کلی ۴/۳۳ لیتر را در هر ۱۰۰ کیلومتر برای NX درنظر گرفته است و برآورد آلودگی این مدل، تولید کمتر از ۱۲۰ گرم دیاکسید کربن در هر کیلومتر است.
در همین حال، از سال آیند موتور جدید ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر بنزینی به سیستم اضافه خواهد شد و نتیجه در مدل NX 200t خود را نشان خواهد داد که به صورت انحصاری در تریم F اسپورت و دیفرانسیل چهار چرخ متحرک عرضه میشود. حداکثر قدرت خروجی این موتور ۲۳۵ اسب بخار بین دور موتورهای ۴۸۰۰ تا ۵۶۰۰ دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۳۵۰ نیوتنمتر بین دور موتورهای ۱۶۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه خواهد بود.
طول لکسس NX، ۴۶۳۰ میلیمتر است. این خودرو ۱۸۴۵ میلیمتر عرض دارد و ارتفاع آن ۱۶۴۵ میلیمتر است. پنج نوع تریم برای این خودرو ارائه خواهد شد. اولین تریم با دیفرانسیل جلو، S است که تریمهای با دیفرانسیلهای با دیفرانسیل چهارچرخ متحرک SE، Luxury، F Sport و Premier همراه با آن عرضه میشوند.
لکسس NX اولین مدلی از این کمپانی است که از سیستم ایمنی پیشتصادف لکسس استفاده میکند و همچنین سیستم کنترل حرکت انطباقی به صورت استاندارد در آن استفاده شده است. از دیگر نخستینهای لکسس در این مدل، شارژ بیسیم برای گوشیهای موبایل و استفاده از کنترل تاچپد برای سیستم اطلاعات و سرگرمی است که به عنوان یک آپشن ارائه شده است.
لکسس در چهار ماهه اول سال جاری میلادی رشد قابلتوجهی در فروش داشته است و پیشبینی میشود که فروش خودروهای این برند در سال ۲۰۱۵ رقمی بین ۶۰ تا ۶۵ هزار دستگاه داشته باشد.
مک میسل
۵ خرداد ۱۳۹۳فقط میتونم بگم خوشگله
امید
۵ خرداد ۱۳۹۳سرمایه گذاری سایپا در ساخت خودروهای هیبریدی
به گزارش دنیای خودرو در جریان بازدید تیم هاوین متشکل از دانشجویان برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از سایپا و نمایش خودرو هیبریدی هاوین۲ در این شرکت، مدیرعامل و اعضا هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا حمایت مالی خود از این طرح را با هدف گسترش تحقیق و توسعه در حوزه طراحی و ساخت خودروهای هیبریدی اعلام کردند.
بر اساس این گزارش مراحل طراحی و ساخت خودرو هیبریدی هاوین۲ بر روی پلت فرم ایکس ۱۰۰ محصولات سایپا از آبان سال ۱۳۸۸ آغاز شده در مدت زمان ۱۰ ماه به انجام رسید و پس از آن فاز ساخت این خودرو آغاز شد و پس از ۶ ماه نیز این مرحله به اتمام رسیده است.
تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان سازندگان این خودرو در مسابقات جهانی استرالیا در سال ۲۰۱۱ در کنار تیم هایی از برترین دانشگاه های دنیا از جمله کمبریج، میشیگان، استنفورد، برکلی و MIT شرکت کرد و با اختلاف یک رتبه نسبت به برترین دانشگاه فنی و مهندسی جهان یعنی MIT و برتری ۱۴ رتبه ای نسبت به دانشگاه تهران به عنوان چهارمی آسیا دست یافت.
گفتنی است گروه خودروسازی سایپا همواره بر ضرورت لزوم تحقیق و توسعه و استفاده از تجربیات و دانش علمی نخبگان دانشگاهی تاکید کرده و تاکنون سرمایه گذاری های فراوانی را در این خصوص انجام داده است.
Metalhaed
۵ خرداد ۱۳۹۳راستی بچه ها لکسوس LS F SPORT یه سدان هیبریدیه همونطور که میدونین ، با توجه به اینکه تعرفه ی هیبریدی هارو برداشتن پس یعنی میشه بدون گمرک وارد کرد؟؟؟؟؟ لطفا یکی توضیح بده
nima
۵ خرداد ۱۳۹۳این که همون راو 4 فقط چراغ هاش کشیده تره و داحلش چرم کاریه ..شاید ظاهری تفاوت داشته باشه ولی باطنی هیچ فرقی ندارن .از نظر پلت فورم و شاسی و موتور . من همیشه به لکسس میگم تویوتا چرم کاری شده !! خدایی همینه . X3 رو بهش ترجیح میدم
فرهاد
۵ خرداد ۱۳۹۳همین تویوتای چرم کاری شده تو این چند روز جایی واسه حرف بقیه نذاشته
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
تا بخواهی در چی مقایسه کنی !!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳البته معلومه که شما بعضی مطالب پدالو قبول داری .
اونهایی که فقط بر وفق مرادت هستند .
فرهاد
۶ خرداد ۱۳۹۳اون وقت من کدوم مطلبو قبول نداشتم؟!؟!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
مطلب پیروزی المان ها نسبت به َژاپنی ها بعد از 25 سال .
بارزشمن بودن برندهای لوکس المان نسبت به برندهای لوکس
ژاپنی . همینطور ادعاهی شما در مطالب قبل .
Metalhaed
۶ خرداد ۱۳۹۳میلاد چرا پورشه نبود؟؟؟ چون کلا امتیازش و کل سهامش دسته فولوکسه دیگه مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟
خب حالا اینفینیتی و آکورا و لکسوس هم کلا از لحاظ امتیاز و سهام کلا در دست شرکت های نیسان و هوندا و تویوتا اند دیگه ، قبول داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه همین نبودند :)
اینم گذاشتم واست در مورد تاریخچه ی لکسوس
کمپانی ژاپنی لکسوس سال 1989 میلادی به عنوان برند لوکس تویوتا و توسط Eiji Toyoda تاسیس شد. لکسوس سال 2006 باهدف عرضه مدل های سفارشی و تیون شده خود، زیرمجموعه Lexus F را ایجاد کرد که خودروهایش با لوگوی F Sport فروخته می شوند و البته معروف ترین پروژه مشترک آنها هم تولید سوپراسپرت LFA بود. لکسوس علاوه بر صادرات به بیش از 70 کشور جهان، به لحاظ ارزشی برندش هم اکنون جزو ده برند خودروسازی معتبر دنیاست.
http://www.pedal.ir/category/%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%B3/
اینم لینکش
فرهاد
۶ خرداد ۱۳۹۳میلاد چرا آخه میخوای به همه چی الکی گیر بدی؟!
من در جواب کسی که لکسوسو تویوتا ی چرم کاری شده میدونه طبق مطالب چند روز آخر پدال اون جوابو دادم و با همچین کسی هم کاری ندارم چون تکلیفش معلومه
هیچ جا هم نگفتم آلمان بده یا ژاپن بهترینه
اگه جایی اینو گفتم شما لینکشو بده تا من از همه عذر خواهی کنم.
nima
۶ خرداد ۱۳۹۳ملتی که لکسس 280 میلبونی با موتور 180 اسبی رو به بی ام و 280 تومنی 250 اسبی ترجیح میدن !! اخه میشه بهشون فهموند . ولی تو خارج بنز و بی ام و پر فروش ترین لوکس هستن و لکسس بعد از اوناست .یه مطلب تو همین پدال چند وقت پیش بود که می گفت المان بهتره یا ژاپن !!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
نیما جان ما ادم های فراموش کاری هستیم .
کسی نمیگه لکسس بده . خیلی هم ماشین خوبیه . اما با
اون تعریفاتی که دوستان ژاپنی از ماشین ژاپنی میکنند و
میخواهند برند های المانی رو بکوبند ، نه در فروش
حرفی دارند و نه در با ارزشمندترین برندهای دنیا .
برند های لوکس رو گفتم .
در اخر باید یک مثال بزنم :
هر برندی رو که میخواهید بزنید زمین ، هوا میره .
نمیدونی تا کجا میره .
امار هم همینو میگه .
جواب کامل دوستان اقای فرید . محمد . امین . علی 97 .
و …. را در پست کادیلاک دادم . اما دریغ از یک جواب .
رضا
۵ خرداد ۱۳۹۳جون من آئودی رو نگاه کنید! قیافش خیلی کسل کنندس و بی هیجان
انزو
۶ خرداد ۱۳۹۳طراحی آئودی مال سال 2014 هست یا 1014؟؟؟؟یا 14؟؟
Zonda R
۵ خرداد ۱۳۹۳@.F
پدال
پس ماکان کجاست؟؟؟؟
محمد
۶ خرداد ۱۳۹۳ایووک رو suv فول سایز هم نمیتونه حریف بشه چه برسه به این عروسک
نیما
۶ خرداد ۱۳۹۳میلاد جان کاملا باهات موافقم داداش . اقا لکسس ls مدل 2000 رو برین ببینین کپی s کلاس مرسدسه همون زمانه . بعدش شاید محصولات 20 سال پیش و حال حاضر لکسس رو با هم مقایسه کنین شاید باورتون نشه واسه یه کمپانیه . ولی محصولات 90 سال پیش مرسدس با محصولات جدیدش همیشه ربط داره . به این میگن اصالت . بنز 150 ساله کجا و لکسس 20 سال کجا !! تو تخت گاز لکسس is رو با سری 3 بی ام و مقایسه کردن تو اعداد لکسس برنده بود ولی تو عمل در مقابل بی ام و حرفی واسه گفتن نداشت . نه تنها لکسس بلکه لوکس های دیگه ژاپنی هم بی اصالت هستن و فقط به خاطر کیفیتش محبوبه .
امید
۵ خرداد ۱۳۹۳سرمایه گذاری سایپا در ساخت خودروهای هیبریدی
گروه خودروسازی سایپا با هدف ایجاد فضای تحقیق و توسعه پروژه همکاری با نخبگان را در قالب سرمایه گذاری بر روی طراحی و ساخت خودروهای هیبریدی کلید زد.
محمدرضا
۵ خرداد ۱۳۹۳پراید هیبرید ؟!
امید
۵ خرداد ۱۳۹۳احتمالا اون صفر شدن تعرفه هیبریدی ها هم با معرفی نمیدونم hx…میشه 100 درصد خودروی هیبریدی با 5 اسب بخار و مصرف 8 لیتر چه پیشرفتی قراربشه وای که از خوشی دارم میمیرم
اون h هیبرید اون x هم مجهول این معادله را حل کنید
به نفر اول یک دستگاه گاری هیبریدی hx از طرف شرکت بزرگ و قدرت مند و پیشرو در تکنولوژی اهدا خواهد شد
با سپاس
مدیریت محترم سایپا و دوستان
امید
۵ خرداد ۱۳۹۳بله خبر بدیه خدا رحم کنه
زیگما
۵ خرداد ۱۳۹۳واقعا فکر میکنند میتونن به پای X3 توی فروش برسن؟ من که فکر نمیکنم.
محمدرضا
۵ خرداد ۱۳۹۳زیگما داداش یه سؤال
چن تا سوناتا هیبرید پلاک ارس آوردن
می خوام بدونم هیبرید مگه برقی هم کمکش نیست ؟! تو ایران به صرفه س ؟
زیگما
۵ خرداد ۱۳۹۳ماشین هیبرید معمولی از یک موتور بنزینی و یک سری موتور الکتریکی و باتری بهره میبره.
که با توجه به سرعت و برخی چیز های دیگه ممکنه از موتور برقی و یا بنزینی استفاده کنه خودرو
البته برخی از خودرو های هیبرید هستند که موتور بنزینیشون فقط برای شارژ باتری ها هست و هیچ وقت اون موتور به طور مستقیم به تایر ها وصل نیست.(مثل کادیلاک elr)
خودرو های هیبریدی ماشین های حساس تری هستند(در قسمت موتور) شنیده شده برخی از لکسس ct های هیبرید که از کشور های عربی آورده شده به خاطر بد بودن بنزین ایران بد کار میکردن و مجبور شدن که این خودرو هارو برگردونن(البته من از صحت این خبر بی اطلاعم)
هم چنین کافیه یک قطعه از این خودرو ها خراب بشه. اون وقت با توجه به نبود نمایندگی رسمی و کم بودن اون خودرو ها، ممکنه پیدا کردن قطعه براتون مشکل باشه و یا براتون گرون تموم بشه.
از طرفی تعمیر موتور این خودرو نیاز به مکانیک متخصص خودرو های هیبرید داره که در ایران فکر نکنم زیاد پیدا بشه
اگه مشکلی در پرداخت هزینه بنزین ندارید، پیشنهاد من اینه که اصلا طرف هیبرید ها نرید
اینم بگم که تویوتا پریوس که گل سرسبد خودرو های هیبریدی جهان هست مشکل شتاب و دیر عمل کردن موتور داره
دیگه چه برسه به سوناتا….
محمدرضا
۵ خرداد ۱۳۹۳مرسی
Metalhaed
۵ خرداد ۱۳۹۳باید به این ماشین وقت داد تا جا تو دل مردم باز کنه ، ولی فکر کنم بعد 5 سال تو فروش از X3 بزنه بالا
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
محمد قبول داری لکسس RX350 از این قشنگ تره ؟؟؟؟
محمد منتظر جوابات برای پست ها قبل هستم .
Metalhaed
۶ خرداد ۱۳۹۳هر کسی یه نظری داره ، من شخصا این رو از RX بیشتر دوست دارم ، اصلا عکس اول رو که دیدم عاشقش شدم
میلاد من بدون حضور وکیل مدافعم حرف نمیزنم :)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
محمد باید اعتراف کنم که خیلی متعادل شدی .
در بحث جی دی پاور برو ببین چی برات نوشتم .
خیلی از کامنتات خوشم اومد . بر خلاف بعضی ها زیر حرفت
نزدی . حق رو گفتی . حرفت رو به بیشتر از همه قبول
کردم . اولش باورم نشد که اینهارو یک ژاپنی داره میگه .
افرین . افرین . افرین . بعضی ها بی ادبی هم کردن در
مقابل حرف های من که پدال سانسور کرده .
امیدوارم که الگوی من بمونی .
در ضمن خودتو دست کم نگیر ، خیلی زشته که با این همه
اطلاعات ، میگی من بدون وکیل مدافعم حرف نمیزنم!!!!!
تو باید رو پای خودت وایسی . الان کدام از دوستان متحد
من هستند ؟؟؟
یک تنه همه را با منطق حریفم . همه ی حرفام هم با
دلیل و مدرک میگم . حالا بعضی ها لینک و مدرک و … را
قبول ندارن ، مشکل من نیست .
خلاصه من و جی کلاس چاکر خودت هستیم نه عشقت .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
محمد به جیمیل من سربزن . برات در پایین میذارم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
MILADOLF.G65AMG@GMAIL.COM
Metalhaed
۶ خرداد ۱۳۹۳یه بار گفتم باز هم میگم
حرف اول رو تو فروش آلمانیا میزنند ( البته توی لوکس ها )
حرف اول رو تو فروش ( غیر لوکس ) ژاپنیا میزنند
کیفیت ژاپنیا اگه 20 باشه مال آلمانیا 18 است
آلمانیا استاد بیرون کشیدن اسب بخار بالا از موتور های کم حجم اند
آلمانی ها تو کم کردن مصرف سوخت خوبند ولی ژاپنیا تو کم کردن مصرف سوخت عالیند
طراحی آلمانیا اگه 20 باشه ، طراحی ژاپنیا 18 است
هر 2 کشور نو آوری هایی دارند ، البته بیشتر آلمانی ها نو آوری میکنند واسه همین قیمت های بالایی دارند
در کل کسی که ماشین ژاپنی یا آلمانی بخره هیچوقت ضرر نکرده ، اگه بتونه خرج کنه واسه ماشین ، آلمانی میگیره و اگه بخواد ماشین زیاد واسش خرج نزاره میره ژاپنی میخره
محمدرضا
۵ خرداد ۱۳۹۳نظر سنجی
لکسوس NX لایک
آئودی Q5 دیسلایک
البته میدونم آئودی خاصه و اینا …
ولی نسبت به قیمت و اینا پرسیدم
امید
۵ خرداد ۱۳۹۳طراحی عالی و پویایی داره
امکانات خوبی داره
نیما ناصری
۵ خرداد ۱۳۹۳bmw x3 همه رو قورت میده
احسان(احسان سابق)
۵ خرداد ۱۳۹۳واقعا میپسندمش بخصوص اون خط چراغای نایک شکل زیر چراغای اصلی
Ehsan
۵ خرداد ۱۳۹۳احسان جان ، این کشف من حق کپی رایت داره ها :-D
خاوری مزراتی
۵ خرداد ۱۳۹۳تا کی خطوط قمردرعقرب و بی هویت..لکسس آدم شو
محمدرضا
۵ خرداد ۱۳۹۳منظورت چه طرحیه دقیقاً؟
خوب هر کی یه طرح داره . مزراتی سیاله . اینم شکسته س طراحیش
دلیل نمی شه نپسندی و بگی بده طراحیش
خاوری مزراتی
۵ خرداد ۱۳۹۳برو توبه کن عزیزم بابت این قیاست!!!
شوخی کردم
اما جدا حیف نیس طراحی اصیل مزراتی رو با این ذوزنقه مقایسه کنی؟
محمدرضا
۵ خرداد ۱۳۹۳مقایسه نبود کلا می گم
مثلا یه سری طراحی مدل تسلا رو دوس دارن
بعضیا ماسل کار
بعضیا هم شکسته : که اینا بین عربها و خاورمیانه خیلی طرفدار دارن
ولی تو اروپا طراحی های اصیل مورد پسنده مثل طراحی سیال دایملر موتورز و باواریایی ها
خاوری مزراتی
۵ خرداد ۱۳۹۳محمدرضاجان ارادت
درسته که طراحی یک امر سلیقه ایه اما بدون مترومعیار هم نیست و اصول و قواعدی داره که باید رعایت بشه
لکسس در کل طراحی مدرن و جذابی داره اما این طراحی الزاما ب خودرویی ماندگار تبدیل نمیشه..این ماندگاری راز طراحیه که خودت بخوبی اشاره کردی اساتیدش آلمانا و البته ایتالیایی ها هستن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
من اصلا خوشم نیامد . خیلی شکسته است .
لکسس RX350 حد تعادل بین طراحی نرم و سیال اروپایی و طراحیه شکسته ژاپنی
است . ولی این دیگه خیلی شکسته است . اخه اروپایی ها اصلا از این طراحی ها
خوششان نمیاد .
مثلا اروپایی ها حتی تویوتا کرولا رو نمیپسندند ، به همین خاطر تویوتا
مدل اونسیس رو برای بازار اروپا در نظر میگیره .چون طراحیش خیلی نزدیک
به اروپاست .
اما حتما مدیر لکسس بهتر از ماها بازار و میشناسه و ادعا میکنه .
زمان و اینده همه چیز رو روشن خواهد کرد .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳من که بیرونش رو خوشم نیامد ولی عاشق طراحی داخلش شدم .
واقعا بدونه نقصه .
خاوری مزراتی
۵ خرداد ۱۳۹۳طراحی داخلیش یه سروگردن از رقبا بالاتره:-))
چاپلو
۶ خرداد ۱۳۹۳درود.
چند تا پست قبلی رو که خوندم اصن باورم نشد پدال اومدم
واقعا عجیبه چرا اینجوری شده اینجا.
میلاد راسی یه سر به جیمیلت بزن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
چیزی برای من در جیمیل نیامده .
چاپلو
۶ خرداد ۱۳۹۳خاوری گل گفتی یه لایک برای شما
Metalhaed
۵ خرداد ۱۳۹۳آقا میلاد همونطور که دیدی جلو پنجرش حالا دیگه مقاوم و محکم شده و دیگه بر اثر ضربه نمیشکنه
نمیدونم چرا با توربو شارژر حال نمیکنم ، ترجیح میدم مدل هیبرید 2.5 لیتری 200 اسبی داشته باشم تا مدل 2 لیتری توربوی 235 اسبی
راستی بچه ها دقت کردین تو چه دوری به 235 اسب بخار میرسه ، مگه توربو شارژر تو دور های بالا کار نمیکنه؟؟؟؟؟؟ نکنه تویین توربوست؟؟؟؟؟؟
طراحیش هم بینظیره ، اگه بیاد ایران و قیمتی حدود 230 میلیون داشته باشه ، میتونه با ولوو XC60 رقابت خوبی داشته باشه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
اون جلو پنجره ی هیبرید هست که از مدل بنزینی مقاوم تره . عکس اول نسبت
به عکس دوم . نمای جلوی ماشین هیبریدی خیلی بهتر از مدل بنزینیش هست .
Metalhaed
۶ خرداد ۱۳۹۳واقعا مدل هیبریدش قشنگه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ خرداد ۱۳۹۳درود .
قبول دارم . ولی فقط جلوش .
ROLLS R R ROYCE
۵ خرداد ۱۳۹۳به سلامتی!!!!
ما هم ماشین می سازیم که با405وپراید و جدیدا 206رقابت میکنیم!!!!!!!!!!!
جهان سوم!!!!!!!!!!!!
k1
۵ خرداد ۱۳۹۳یعنی میشه با ارزش واقعی سوارش بشیم یعنی50000*3200=160000000تومان
محمدرضا
۵ خرداد ۱۳۹۳ارزش واقعیش این نیست
درآمد پایه ی یه سوئدی یا اروپایی دیگه رو ببین
اینو تقسیم به درآمد سالیانه بکنی کسری میاد !!!
sadegh
۵ خرداد ۱۳۹۳لکسس به خاطر مقرون به صرفه بودن ماشیناش برای رقباش خیلی خطرناک محسوب میشه، از لحاظ اقتصادی میشه گفت از همه ی ماشینای بالا بهتره، از لحاظ طراحی و موتور هم که باید امتحاناتش رو پس بده تا فهمید
Ehsan
۵ خرداد ۱۳۹۳در مورد طراحیش به نظرم از آئودی بهتر عمل کرده ولی تقریبا با رنجرور اووک برابری میکنه ، طراحی داخلیش خیلی خوب شده ، مصرف سوختش برای یک شاسی بلند خیلی خوبه ، ولی فکر نمیکنم بتونه از سد X3 بگذره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درود .
احسان ناراحت نشیا .
من اصلا از ایکس 3 خوشم نمیاد . تا به حال نتونستم باهاش ارتباط برقرار
کنم . تنها مدل ب ام و است که دوستش ندارم .
محمدرضا
۵ خرداد ۱۳۹۳با میلاد موافقم !
یه x3 یه سری1
همیشه مشکل داشتم!!!
زیگما
۵ خرداد ۱۳۹۳چقدر آدما با هم فرق میکنند!
من با ایکس 3 خیلی راحتم
عجیبه شما دوسش ندارین.
رضا
۵ خرداد ۱۳۹۳آره چراغ های جلوش رو انگار یه بچه طراحی کرده
بقیش هم تعریفی نداره ولی میگن عملکرد خوبی داره! من که ندارم و نمیدونم!
امیر
۶ خرداد ۱۳۹۳جدی میگید؟
X3 جدید رو از نزدیک دیدید و دورش بچرخید؟
به نظر من که خیلی شیک و با وقاره…
البته ما که نداریمش فقط از دیدنش تو خیابون لذت میبریم
Ehsan
۶ خرداد ۱۳۹۳خواهش میکنم میلاد جان ، چه ناراحتی ، بالاخره هر کسی یک سلیقه ای داره
آيهان
۵ خرداد ۱۳۹۳ماکان نمیتونه تو این سایز قرار بکیره؟
hrf
۵ خرداد ۱۳۹۳میگم این قیمت پایه ای ک پدال زده ک تقریبا 10000 تا از rx بیشتره ک. اشتباه شده یا واسه اینه ک هیبریدی هست ایا؟؟
امین
۶ خرداد ۱۳۹۳تا اون جایی که من جاهای دیگه خوندم قیمت پایه این ماشین 29000 دلاره و قیمت فول اون که همون premium هست 49000 دلاره.
Nissan GTR
۵ خرداد ۱۳۹۳به نظرم جلوش خیلی ضایع است
رضا
۵ خرداد ۱۳۹۳واقعا از لحاظ طراحی هیچ حرفی واسه گفتن نزاشته
شاهین
۵ خرداد ۱۳۹۳سلام داداش رضا،خوبی؟
داداش احوالی از ما نمیپرسی؟! :)
راستی پیشاپیش هزارتایی شدن دیدگاهات رو تبریک میگم! شاید اون موقع نباشم.ارادت دارم داداش.
رضا
۶ خرداد ۱۳۹۳سلام اقا شاهین گل
شما سرور مایی داداش تاج سری. ممنون
چرا نباشی داداش؟
منم احتمالا فقط تا چن وقت دیگه درخدمت دوستانم
شاهین
۶ خرداد ۱۳۹۳داداش کارهای درسیم شروع شده شدیدا.
داداش چرا نباشی آخه؟ نرو رضا.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ خرداد ۱۳۹۳درس هایی که جنرال موتورز باید از تویوتا بیاموزد
عصرخودرو: جیم لنتز مدیر عامل تویوتای آمریکا بدون آن که اشاره مستقیم به بحران فراخوان جنرال موتورز کرده باشد صحبت از درس هایی کرد که خودروسازان باید از فراخوان بگیرند.
به نقل از اتوموتیونیوز، مدیر عامل تویوتای آمریکا گفت: شنیدن حرف مشتری کافی نیست باید به حرف مشتری گوش کرد و در این کار باید سرعت عمل به دست آورد.
لنتز با اشاره به نقص فنی خودروهای تویوتا در 5 سال گذشته که به طور ناخواسته شتاب می گرفتند و کار را تا جایی پیش برد که مدیر عامل گروه خودروسازی تویوتا در کنگره آمریکا از مردم این کشور عذرخواهی کرد در این خصوص گفت: بحران فراخوان تویوتا به خودروسازان آموخت که «باید شفاف سازی کنند، هم در درون و هم در بیرون کمپانی».
از ابتدای سال 2014 تا به حال یعنی کمتر از 5 ماه جنرال موتورز 13.8 میلیون صاحب خودروهای این شرکت در آمریکا را فراخوانده تا عیب موجود در خودروهایشان را رفع کند. در سرتاسر دنیا هم 15.8 میلیون خودروی جنرال موتورز به این نقص فنی مبتلا هستند که برای آنها هم فراخوان داده شده است.
شرکت تویوتا هم بین سال های 2009 تا 2010 در اوج بحران فراخوانش مجبور به رفع عیب 16 میلیون خودرو شد. تویوتا از همان زمان این را آموخت که در مورد مسائل ایمنی خودرو که با جان مشتری سر و کار دارد باید به سرعت عمل کند قبل از آن که یک مسئله به یک بحران تبدیل شود. برای همین است که از سال 2009 تا به حال فراخوان های تویوتا نه تنها کم نشده بلکه زیادتر شده اما مسیر صحیح آن را در این 5 سال آموخته است. اکنون تویوتا با سرعت خیلی بیشتری عیب های خودروهایش را تشخیص می دهد و به موقع فراخوان می دهد که این نواقص فنی خودرو که غیرقابل اجتناب هم هست منجر به مرگ نشوند.
در خصوص بحران فراخوان تویوتا چون اولین بار بود که با چنین وضعیتی رو به رو بود به دلیل دیر جنبیدن 1.2 میلیارد دلار به سیستم دادگستری آمریکا خسارت داد و 50 میلیون دلار هم پرداخت کرد تا زیان خسارت دیدگان را جبران کند. نقص فنی تویوتا در حد عوض کردن کف پوش زیر پدال گاز بود و اگر کمی زود جنبیده بود این همه خسارت نمی دید.
Aidin
۵ خرداد ۱۳۹۳خداییش خیلی خوشگله
محمدعلی
۵ خرداد ۱۳۹۳در جواب دوستان باید بگم هرچقدر پول بدین آش میخورین،پس لطفا به محصولات bmw گیر ندین،تابه حال شده یه ایکس۳ سفید شسته شدرو از نزدیک دیده باشید؟مطمعنم نظرتون تغییر میکنه
ژیار
۵ خرداد ۱۳۹۳با سلام در این کلاس کراس اوور یا suvکامپکت از نظر فروش x3 از همه پرفروشتره و nx به نظرم بیشتر رقیب rx هست تا دیگر رقبا
Ebess
۵ خرداد ۱۳۹۳اتفاقا من این شکست های لکسوس خوشم میاد. انگار تمام آرم خودش که L شکسته
باشه تو تمام بدنه در جهات مختلف به اندازه کوچک بزرگ جاداداه ………
saied
۵ خرداد ۱۳۹۳از علان برنده میدان مشخصه ! نیاز به رقابت نیست ! پرچم تیوتا و به خصوص لکسوس اون بالا بالا هاست .
در فروش زیاد و کیفیت بیشتر و قیمت کمتر هیچ شرکتی نمیتونه باهاش مقابله کنه .
یه پسل باهوش
۵ خرداد ۱۳۹۳این مدل جدید چراغ های لکسوس یه مقدار کار عجیبیه اگه نگم ضعیف
سام
۵ خرداد ۱۳۹۳با عرض سلام وادب
فقط می تونم بگم دوتا کراس اور هستند که طراحی خیلی هیجان انگیزی دارند یکیش همین لکسوس NX هستش که بسیار زیباست و یکی دیگه اش پورشه ماکان.در آینده شاهد رقابت جذابی بین این دو تا هستیم.دو تا پهلوون قدر!
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۶ خرداد ۱۳۹۳ماشین خوبیه
وقتی اسم لکسوس رو می شنوم یاد lfaمی یوفتم .
کسی میونه LFAایا باز تولید می شه یا نه و اگر هم نه چرا دیگه تولید نشد در حالی که می تونست به یه ماشین سود ده تبدیل بشه
(پرچم بالاست)
علي مكانيك
۶ خرداد ۱۳۹۳تولید دیگه نمیشه ولی یک rcf هست که البته موتور ضعیفتری داره
Metalhaed
۶ خرداد ۱۳۹۳نه عزیزم RCF در حد بی ام و سری 3 است
لکسوس LF-LC جایگزین LFA مقدس میشه
راستی میدونستید اگه جلوی اگزوز LFA یه لیوان بزارین و اندکی گاز بدین ، اون لیوان میشکنه
فرهاد
۶ خرداد ۱۳۹۳کار سختی داره تو این رده ولی من که به لکسوس اطمینان دارم
فکر کنم موفق بشه
چاپلو.بیریتیش جنتلمن
۶ خرداد ۱۳۹۳سلام به همه.
تا ماشینی مس اووک هس. حرف از SUV خوشگل نباشه
بهزاد
۶ خرداد ۱۳۹۳این قیمت ها برای nx مختص بازار اروپا وانگلیس هست و در سایر نقاط جهان کمتر از این خواهد بود.
بزودی یک محصول(suv) که احتمالا با همین زبان طراحی و گنجایش 7 نفر توسط لکسوس معرفی خواهد شد. احتمالا جایگزین محصول gx خواهد بود.
پروژه ی سوپر کار لکسوس که 100 درصد هیبریدی با وزن پایینه با مشارکت بی ام و در حال پیگیری می باشد و زمان ورودش به بازار در سال 2017 هست.
PEUGEOT
۶ خرداد ۱۳۹۳من که ازش خیلی خوشم اومد اگه قیمتش نسبت به رقبا مناسب باشه می تونه در اروپا فروش خیلی خوبی رو تجربه کنه
استفاده از موتور هیبریدی هم می تونه برگ برنده لکسس باشه