لکسس NX امسال ششمین سالگرد حضور خود در بازار را جشن میگیرد و مدل سال ۲۰۲۱ آن نیز تغییراتی را تجربه کرده است.
با بدنه شروع میکنیم که کاملاً قابلشناسایی است زیرا هیچ تغییر قابلتوجهی در آن رخ نداده است.
البته لکسس NX 2021 دارای طراحی تیغهای جدید در پروفایل جانبی و بخش پایینی است. این خودرو همچنین به آینهبغلهای تاشوی جدید با تیره شوندگی خودکار مجهز شده است. رنگ جدید بدنه سبز هم به انتخابهای این کراس اوور لوکس لکسس افزوده شده است.
تغییرات رخ داده در کابین نیز حداقلی بوده و خریداران شاهد سرعتسنج جدید خواهند بود. این بهروزرسانیها تقریباً غیرقابل تشخیص هستند اما NX 2021 از سیستم پایش نقاط کور استاندارد با هشدار ترافیک پشتی برخوردار شده است.
دیگر تغییرات این خودرو نیز عبارتاند از سیستم صوتی مرغوب مارک لوینسون و پکیج ناوبری اصلاح شده که شامل هوم لینک است.
این خودرو در بخش پیشرانهها تغییری نداشته بهگونهای که نسخه استاندارد NX 300 از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۳۵ اسب بخار و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متر سود میبرد. این پیشرانه به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل بوده و با پرداخت مبلغ بیشتر میتوان سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد.
NX با این پیشرانه شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۷.۲ ثانیهای داشته اما با سفارش سیستم چهار چرخ محرک شتاب خودرو به ۷ ثانیه بهبود مییابد. حداکثر سرعت هر دو نسخه این خودرو به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.
مشتریان همچنین میتوانند نسخه کممصرفتر NX 300h را سفارش دهند که از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و سه واحد الکتریکی استفاده کرده و قدرت ۱۹۴ اسبی دارد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۹.۱ ثانیهای و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعتی نیز جزو ویژگیهای عملکردی این خودرو هستند.
[دانلود ویدئو][دانلود ویدئو]
زیزیگولو
۸ مرداد ۱۳۹۹مثل همیشه جذابو دوست داشتنیو خاستنی
AMG///
۸ مرداد ۱۳۹۹خو لعنتیا یه دستی به اینتریور می کشیدین دگ
ماشین به این خوشگلی با کابین داغون
سر is هم همین بلا رو آوردن اینا
مسعود
۸ مرداد ۱۳۹۹لکسوس تصمیم داره این ماشین را برای سال 2022 یه فیس لیفت اساسی بکنه و به نظرم باید داخل کابین صفحه کیلومترش به دیجیتالی تبدیل بشه. مانیتور و سیستم اطلاعات سرگرمی را ارتقا بده و بزرگتر و پرآپشن ترش کنه همچنین یک دستی هم روی داشبورد و کلیدهای روی داشبورد بکشه و اونها را ارتقا بده و در نهایت فضای تنگ صندلی عقب و صندوق عقب را بزرگترش کنه تا اینکه بتونه فروش بهتری را تجربه کنه.
مانی
۹ مرداد ۱۳۹۹سال ۲۰۲۲ باید نسل جدیدش بیاد که تو کورس رقابت باقی بمونه
کراس اور رو بورسه و بهترین فروش رو داره دیگه چه بهانهای دارن برای کم کاری؟
Abbas.Lambo
۸ مرداد ۱۳۹۹کاری به خود ماشین ندارم چون همه میدونن فوق العادس،ولی هرچی نگاه میکنم این کابین و علل خصوص فرمونش اصلا با ظاهر بیرونش نمیخونه
Saeed
۸ مرداد ۱۳۹۹یه طراحی کرده لکسوس سر این مدل که هر چی میگذره قدیمی نمیشه لامصب و هنوز جذابه و آدممیترسه نسل جدیدش معرفی شه مبادا خراب بشه….فوق العادس.همین مدلای قبل فیس لیفت تو ایرانم اگر از مانیتور کوچیکش که طراحی کابینو مسخره کرده بگذریم هنوز زیباییشون چشمگیره.
NAVID۰۰۹۸
۸ مرداد ۱۳۹۹چهار سال پیش میخواستم یکیش رو بخرم و بخاطر اینکه مورد استفادم از خودروی وارداتی فقط سفر و استفاده برون شهری بود نخریدم و ژاپنی دیگری خریدم ، اون زمان قیمت صفرش از ۲۷۰ شروع میشد تا ۳۹۰ میلیون و امروز تا جایی که خبر دارم ، قیمت صفر ۲۰۱۷ حدودای ۴ میلیارد میشه ، که فقط باید سکوت کرد و گریست به حال این مردم بدبخت اسیر شده در ثروتمندترین کشور دنیا .
مشکل این خودرو برای من فضای داخلی کم و زیادی چشمگیر بودنش در خیابون بود که گردن هر انسانی را به سمت خودش میچرخونه و مدام در نگاه مردم هستید و یه مشکل دیگه که مشکل نیست ولی من حساسم ، این بود که این نمونه هایبرید که هیچی اما در نمونه توربو و حساسیتهاش در ایران انتخابم نبود و ای کاش یه موتور تنفس طبیعی هم داشت ، اما کیفیتش و بوی داخل خودرو گویای برتر بودن لکسوس نسبت به تمام خودروهای بازار هست حتی رقبای آلمانی .
اون زمان قیمت بیمه بدنش میشد حدود ۳ میلیون و حالا احتمالاً تا بالای ۳۰ میلیون رفته و این روزها کلاً باید وارداتیهای بالای یک میلیارد را به یه حساب پر پول وصل کرد و سوار شد که دیگه به نظرم ارزش سواری و دلهره مخارج را نداره .
البته این هم بگم سواریش خشکه ولی دلچسبه و مثل کرهایها نمیکوبونه و نمیخواد از هم بپاشه و هیچ صدایی از کابین بلند نمیشه ، البته هندلینگشم عالیه ولی مثل آلمانیها بخصوص x3 bmw نیست اما کیفیتش بینظیره و ردخور نداره .
پارسا عشق ماشین
۸ مرداد ۱۳۹۹من واقعاً خوشم میاد از این ماشین ولی اگه یک سال دیگه با همین بیاد خسته میشم هر کی موافقه لایک کنه?
AMIR-REZA
۸ مرداد ۱۳۹۹واقعا دوسش دارم…..
رامتین
۸ مرداد ۱۳۹۹اصلا خوشم نیومد. مگه میشه کمری یا راو4 به جدیدترین گیربکس ساخت تویوتا که سال 2020 توسعه داده شده (گیربکس 8 دنده) مجهز بشه اما لکسوس NX که توان بیشتری هم داره به گیربکس 6 سرعته؟!! از این منظر انتخاب ونزا بسیار جذابتره.
قثبی
۸ مرداد ۱۳۹۹دلم شکست. امسالم داخلشو تغییر ندادن. ظاهرشم داره یکنواخت میشه.
بهنام
۸ مرداد ۱۳۹۹موتور دولیتری توربو با این گیربکس شش سرعته هماهنگی عالی داره، خودم تجربه ی رانندگیش رو داشتم، تعویض های گیربکس بینظیره و شتاب خوبی هم داره. کمری و راو فور به این موتور مجهز نیستن. البته خوشحالم که تویوتا گیربکس جدیدی واسه کمری در نظر گرفت.
Hadi
۸ مرداد ۱۳۹۹هیچوقت قدیمی نمیشه…
خیلی خوبه…
حسن
۸ مرداد ۱۳۹۹کوچولوی دوست داشتنی