لکسوس با ساخت بیش از یک میلیون دستگاه از مدل IS رکوردی مهم را بر جای گذاشته است.
سابقهی تولید این مدل به سال ۱۹۹۹ بازمیگردد و IS اساساً بیش از آن که اسپورت باشد به عنوان یک سدان شناخته شده اما نسخههای واگن و کانورتیبل این خودرو نیز وجود داشتهاند. لکسوس IS همچنین بهصورت جهانی با پیشرانههای دیزلی، بنزینی و قوای محرکهی هیبریدی عرضه شده و اولین مدلی بوده که نشان پرفورمنس را F را با خود یدک کشیده است. بعدها گونههای اسپورت RC F کوپه، سدان بزرگتر GS F و البته سوپرکار برجسته ی LFA نیز دست پروردهی این بخش بودهاند.
اگرچه که لکسوس به عنوان مدل ES در همین سگمنت رقابت بیشتری داشته اما IS بجای استفاده از طراح دیفرانسیل جلو، نیرو را به چرخهای عقب فرستاده و جهتگیری اسپورت تری دارد. هدف اصلی این خودرو رقابت با ب ام و سری ۳ بوده و موفقیت ویژهای را در اروپا داشته و ۲۰ درصد فروش جهانی این مدل خاص همین بازار است.
pooriya
۸ شهریور ۱۳۹۵به گرد پای سری 3 نمیرسه نه این گنده تر از این هم نمیتونه سری سه شکست بده تاج پادشاهی همیشه بر سر سری 3 میدرخشه اهل دلاش میدونن چی میگم
کاوه آهنگر
۸ شهریور ۱۳۹۵خوش بحال شما که اهل دلی ! من نمیدونم شما چی میگی ؟!
ELEMENTO
۸ شهریور ۱۳۹۵به شخصه لکسس رو ترجیح میدم.
سری 3 دقیقا چه ویژگی خاصی داره که این به گرد پاشم نمیرسه؟؟
uss zumwalt DDG-1000
۸ شهریور ۱۳۹۵سری 3 هم کم نیست در نوبه خودش
محمدرضا
۸ شهریور ۱۳۹۵اهل دلاش میدونن سری 3 چ خرجی داره نسبت به این
king 918
۸ شهریور ۱۳۹۵ببینید اینو باید قبول کرد که خودروسازی ها دارن پیشرفت میکنن نه سال به سال بلکه روز به روز بنده به شخصه هیچ وقت فکر نمیکردم لکسوس اینقدر خوب بتونه بدرخشه اونم در کنار بزرگانی مثل بی ام و و بنز و ائودی و جگوار و… اما لکسوس پا رو فراتر گذاشته و در تولید خودرو های مدرن با ظاهر و کابین جذاب و انجین قابل قبول بسیار عالی کار کرده برای من فرق زیادی دیگه بین لکسوس و ائودی و بنز و… نیست
خودرویی مثل لکسوس lfa امروزه با بزرگان خودروسازی مقابله میکنه در تمامی موارد و در تمامی کلاس های خودرو سازی از سدان و suv اسپرت و سوپر اسپرت لکسوز سنگ تموم گذاشته و مدل های مفهومی اون واقعا شگفت اوره
در کل خواستم بگم روز به روز پیشرفت برای همه ست ممکنه دیروز بی ام و سری 3 عالی بوده امروز لکسوز و بعد هایی متغیر
uss zumwalt DDG-1000
۸ شهریور ۱۳۹۵پس خیلی چیزها برعکس اونی که فکرمیکنیم اتفاق میوفته.
ارادتمندم.
amir
۸ شهریور ۱۳۹۵پوریا کاملا درست میگه….
Sina
۸ شهریور ۱۳۹۵اره پوریا جان
البته تاج پادشاهی که از طرف اتحادیه تعمیر گاها واسه مشتری ثابت بودنش بهش دادن تا ابد سرش میمونه خخخخخ
farzad
۹ شهریور ۱۳۹۵من لکسوس دارم میدونم چه ماشینی.محشره محشر .سوار هر ماشینی میشم میبینم در حدش نیست
کاوه آهنگر
۸ شهریور ۱۳۹۵نکات قابل توجه : بیش از یک میلیون دستگاه از این لکسس بفروش رفته و 20% از فروش این ماشین در زادگاه ب ام و و بنز و آئودی یعنی اروپا است و هر ماه بیش از 6 هزار دستگاه از این ماشین لوکس بفروش میره
pooriya
۸ شهریور ۱۳۹۵نه این که لکسوس بد باشه در حد خودش عالی هست ولی مثل این میمونه بخوای ی سرباز رو با ی ژنرال مقایسه کنی
Nima
۸ شهریور ۱۳۹۵مقایسه کادیلاک ATS و سرى 3 یادتون هست پوریا جان
البته از تعداد پست هاتون مشخصه. ولى میتونید سرچ کنید تو سایت. منبع مقایسه هم بى ام دبلیو بلاگ بود.(یعنى کار آمریکایى ها نبوده مقایسه) اما نتیجه برترى کادیلاک بود. ببینین اینو گفتم که بگم هیچ ماشینى مطلق نیست و ممکنه چیزى از اون بهتره. ممکنه نسل بعدى بى ام دبلیو که بیاد بهتر از کادیلاک باشه ولى درحال حاضر اینطور نیست. (خلاصه داستان این که همون که گفتم. هیچ چیز مطلق نیس ولى یکم تعصب داشتن خوبه ولى فقط یکم اما توجه داشته باش که تمام ماشیناى این کلاس عالى هستن یعنى لکسوس و کادیلاک و بنز و بى ام و و لینکلن و جگوار و … ولى فقط تفاوت توى موارد ناچیز هست.)
pooriya
۸ شهریور ۱۳۹۵سلام آقا نیما من نظر شخصییمو گفتم
من همه ی مطالب پدال و دیگر سایت ها و مقالات و مجله های خودرو یی میخونم و دنبال میکنم صبح که از خواب پا میشم گوشیمو برمیدارم اولین چیزی که چک میکنم پدال هست ولی در کل علاقه زیادی به کامنت دادن ندارم الان هم از شماره سال اول مجله ماشین تا آخرینینش دارم
این هم نظر بسیاری از خودرو دوستان هست که ب ام و سری 3 پادشاه این کلاس هست
همون طور که بنز کلاس اس پادشاه سدان های لوکس هست
موفق باشید
(ali (CHEVY NOVA
۸ شهریور ۱۳۹۵چاکر داداش امریکایی بازم نیما هستم من یکی
بابا همه خوبن ول کنید این حرفها رو
برا کسی مثل من هزارتا دلیل هم بیارید قانع نمیشم و میگم عشقست امریکایی
یکی دیگه هم میگه فقط زاپنی یا المانی
pooriya
۸ شهریور ۱۳۹۵سلام آقا نیما من نظر شخصییمو گفتم
من همه ی مطالب پدال و دیگر سایت ها و مقالات و مجله های خودرو یی میخونم و دنبال میکنم صبح که از خواب پا میشم گوشیمو برمیدارم اولین چیزی که چک میکنم پدال هست ولی در کل علاقه زیادی به کامنت دادن ندارم الان هم از شماره سال اول مجله ماشین تا آخرینینش دارم
این هم نظر بسیاری از خودرو دوستان هست که ب ام و سری 3 پادشاه این کلاس هست
همون طور که بنز کلاس اس پادشاه سدان های لوکس هست
ممکنه بعضی وقت ها ی ماشین تو ی دوره زمانی بتونه از معیار اون کلاس بهتر عمل کنه ولی این دلیل نمیشه که بگیم بهترین ماشین اون کلاس باشه
موفق باشید
AMIN
۸ شهریور ۱۳۹۵البته صنعت خودرو سازی آلمان رو همه با مرسدس میشناسن…
ب ام و لذت رانندگی بالایی داره ولی هزینه های بسیار بالایی طلب میکنه…
و درسته طراحی لکسوس زیاد خوب و پخته نیست(مقایسه با مرسدس) (چون نسبت به رقبا نوپاتره)ولی ب ام و هم طراحی گنگ و تکراری داره… داشبورد همگی از سری 1 بگیر تا سری n همگی یه شکل و اونم ساده… یا پشت ایکس 4 به نظر من یه افتضاح کامله… یا سری 7 که فقط با چراغهاش بازی میکنن و گرنه چیز نوآورانه ای توی طراحی بدنه نیست(فقط متفاوته و نه زیبا)… ولی مرسدس رو باید گفت واووووووووووووووو
در کل هر ماشینی طالبی داره… و کسی که میخواد علاقه خودش رو با پا گذاشتن روی دیگری غالب کنه، متعصبه… و انسان متعصب دارای افکار منجمد و سطحیه…
همچنین بازار هدف هر خودروسازی هم فرق داره…
ELEMENTO
۸ شهریور ۱۳۹۵سرباز و ژنرال؟
لکسس حرف نداره. BMW هم خیلی خوبه.
Lexus ❤❤❤
BMW ❤❤
uss zumwalt DDG-1000
۸ شهریور ۱۳۹۵بیش از 70 کشور
خیلی عالیه
محمدرضا
۸ شهریور ۱۳۹۵لکسوس سواری خاطره انگیزی داره مخصوصا با ورود نسخه های اف اسپورت طعم هیجان هم بهش اضافه شده
امیر
۸ شهریور ۱۳۹۵کلا شاسی بلندای لکسوز خوشگلترن تا سواریاش نمیدونم چجوریاستا
uss zumwalt DDG-1000
۹ شهریور ۱۳۹۵لکسوس ال ایکس 570 مدل 2017 خیلی قدر
pooriya
۹ شهریور ۱۳۹۵سلامی کنیم به ی سری از دوستان که تا یکی میاد کامنت میزاره شروع میکنن دیسلایک دادن
سلام بیکار
pooriya
۹ شهریور ۱۳۹۵فقط تاریخچه ساخت سری 3 ب ام و دو برابر لکسوس هست نمیگم لکسوس بده کلا این دوتا از اصل باهم متفاوت هست ب ام و عملکرد بالا و لذت رانندگی بالا هدف قرار داده و همیشه هم تو هدفش موفق بوده هدفش ساخت ی ماشین کم استهلاک بدون هیجان رانندگی نبوده بعدش تو ایران خرابی زیاد داره به دلیل روغن و فیلتر غیر اصلی و بنزین بی کیفیت و شرایط هوایی بد همین چند وقت پیش بود تد پدال ی ب ام و سری 3 با کارکرد خیلی بالا شون داد بدون خرابی به دلیل استفاده صحیح و رسیدگی به موقع لکسوس صرفا با هدف رقابت با بنز و ب ام و ساخته شده ویژگی خاص خودش نداره الان ی سریا میان همچین از لکسوس دفاع میکنن انگار سهام دار تویوتا هستن دارمتون شروع کنین به دیسلایک
نت
۹ شهریور ۱۳۹۵مدلهای 2016 و 2017 لکسوس قسمت جلو پنجره و چراغ جلو و عقبش خیلی زشته.تو تمام ماشیناش از یک نمونه طراحی برای جلو پنجره و چراغاش استفاده کرده مخصوصا این مدل جلو پنجره مشکی که حال ادم به هم میخوره و خیلی زشته.