ژرمنها از سرآمدهای عملکرد در خودروهای لوکس به شمار میروند، ولی این بار، لکسوس نیز در مدل جدید IS350 به دنبال چنین خودرویی بوده است. لکسوس IS350 مدل ۲۰۱۴، مجهز به دو دیفرانسیل است و به ما این امکان را میدهد که از عملکرد آن در هر دو نوع آب و هوای مرطوب و خشک، لذت ببریم.
اول از همه، طراحی زیبای جلوپنجره با الگویی شبیه به ساعت شنی است که اولین بار در آخرین نسل از سری GS دیده شده است. همچنین LED های جدید نور در روز IS350، شبیه به لوگوی شرکت نایک در زیر چراغهای جلو قرار گرفتهاند. خبر خوب برای کسانی که دنبال عملکرد خوب در خودروها هستند، پلتفرم جدید سیستم «هدایت در چرخهای عقب» است که باعث میشود تا اطمینان از عملکرد صحیح وسیله نقلیه، بیشتر شود. توزیع وزن خودرو بین چرخهای عقب و جلو نیز نسبتاً (۵۴/۴۶) است و به شرایط اسپورتی خودرو کمک میکند.
طراحیهای جدید شاسی IS350، باعث شده تا وزن این خودرو از مدل قبلی، حدود ۹ کیلوگرم سبکتر شود (۱۶۹۵ کیلوگرم). این خودروی جدید نسل سوم، از سیستم جدید تعلیق چرخهای عقب سود میبرد که لغزش بدنه خودرو را در سر پیچها کاهش میدهد. همچنین سیستم فرمان الکتریکی نسبت به مدل قبلی متفاوت نشان میدهد و احساس کنترل بیشتری بر خودرو منتقل میکند. همچنین وضعیت ترمزها در چهار چرخ بهتر شده و عملکرد مناسبی را نشان میدهند. هنگام شتاب گیری، صدایی موتور به صورتی گوشنواز از اگزوز به کابین میرسد و از قابلیتهای بالای خودروی خبر میدهد.
داخل کابین با طراحی جدید پنل ابزارها روبرو خواهیم شد. در سیستم کنترل هوا، در این طراحی جدید از کنترلهای الکترواستاتیکی برای دما استفاده شده است. مواد به کار رفته برای روکش صندلیها همانند دیگر خودروهای لکسوس، «نولوکس پولی یورتان» است که طبق گفته لکسوس، ادامه تولید این صندلیها، بهتر از رفتن به سراغ «چرم» است! به هر حال، داخل کابین، به همان راحتی است که از خودروهای لکسوس انتظار میرود.
لکسوس IS350 مدل ۲۰۱۴ دو دیفرانسیل (با قیمت مدل تست ۴۱۷۰۰ دلار) برای پیشرانه از یک موتور V6 انژکتور مستقیم ۳/۵ لیتری استفاده میکند که قدرت آن را به ۳۰۶ اسببخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه و گشتاورش را به ۳۷۵/۵۶ نیوتن متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه میرساند. گیربکس این خودرو به صورت ۶ دنده اتوماتیک است که بر روی چرخ فرمان، ابزارهایی برای تغییر حالت در نظر گرفته شده است. باید گفت، کسی که چنین خودرویی میخرد، انتظار رانندگی اسپرت با آن دارد و نمیتواند با آرامش حاکم بر تغییر سرعت سیستم دنده اتوماتیک، کنار بیاید؛ و بنابراین از «پدال شیفتر» بر روی چرخ فرمان استفاده میکند که اتفاقاً عملکردی بینقص را نشان میدهند. شتاب حرکت IS350 نیز در رسیدن از سرعت صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت، ۵/۶ ثانیه است که به سرعت میتواند در حضور مأمور راهنمایی و رانندگی برای شما دردسر ایجاد کند! همچنین مصرف سوخت خودرو در ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۱۲.۴ لیتر و ۹ لیتر در بزرگراه است.
لکسوس IS350 مدل ۲۰۱۴، خودرویی است که میتواند مرزها را برای این خودروساز جابجا کند و باعث بوجود آمدن جایگاهی برای لکسوس، در رقابت با سدانهای اسپورت آلمانی شود.
مشخصات
موتور جلو دو دیفرانسیل ۴ در ۵ نفره
پیشرانه: V6 حجم موتور ۳.۵ لیتر
قدرت: ۳۰۶ اسب بخار
گشتاور: ۳۷۵ نیوتن متر
انتقال نیرو: ۶ سرعته اتوماتیک استاندارد و ۸ سرعته اتوماتیک با حالت تعویض دستی سفارشی
ابعاد: طول ۴.۶۷ متر، عرض ۱.۸۱ متر، ارتفاع ۱.۴۳ متر، فاصله بین دو محور جلو و عقب: ۲.۸ متر
درسته.اگه به هرکسی بگن بین این و سری3 و سی کلاس کدومو میخوای بهت بدیم،هیچکس نمیگه لکسوس(یا کمتر کسی) ولی اگه قیمت روهم درنظر بگیریم قضیه خیلی فرق میکنه! مشکل اصلی ما ایرانی ها همینه،یکی میگه فقط تویوتا یکی میگه فقط هیوندای،یکی فقط بنز،و یکی هم فقط پورشه! یه سری هم که فقط به آمار فروش مینازن! واسه هرچیزی هرچقد پول بدی همون قد آش میخوری! (البته به غیر از نقاط خاصی از کره زمین!)
اتفاقا قبل از شما بنز، بی ام و، پورشه، تویوتا و … فکرشو کردن. در این رده رقیبC350 2014 lexus is350 که کوپه هست و 3500 سی سی 43000 دلاره و bmw 335i هم که همینطوره 45000 دلاره. پس همشون تقریبا هم قیمتن و این جاست که بعضیا از رو مشخصات فنی و علاقشون اون ماشین رو انتخاب میکنن و دیگران از رو تعصب!
تو ایران همه چی از اون چیزی که باید باشه گرونتره برای مثال یه مرسدس ینز ام ال 2014 تو سایت باما برای فروش گذاشته هم قیمت مرسدس S550 یعنی 1 میلیارد. بعد قیمت اس کلاس تو آمریکا دو برابر ام ال هست یعنی 95000 دلار
سلام لکسوس بیش از 50 در صد سهام خودرو های لوس رو در اختیار داره عزیزم میدونی این یعنی چی؟؟؟؟ یعنی بیشتر از نصف ماشینهای لوکس جهان لکسوسه اون نصف دگه میشه مال بنز و ب ام و ورولز رویس و………. ندانسته حرف نزن عزیز دلم لکسوس اینه دیگه عشق من داره حریف میطلبه!!!!
خدمت جلال عزیز عرض کنم که لکسس یکی از دلایل فروش خوبش قیمت خیلی رقابتیش هستش.البته که درکنار این قیمت امکانات خیلی بالا با کیفیت مناسب دریافت میکنی.ولی بعضی وقتها شرایط خیلی هارو مجبور به خرید میکنه.اگه من پولم ۲۰۰ تومن باشه نهایتش یه کیا کادنزا میتونم بخرم.درحالی که من عاشق مرسدس ای کلاس هستم.البته این اختلاف قیمت زیاد در ایران وجود داره ولی در خارج کلا مرسدس به جز سی کلاس قیمتی بالاتر از لکسس و اینفینیتی داره.برای مثال همین ای کلاس که از رقبای آسیاییش ده هزار دلار گرونتره و ده هزار دلار هم در خارج کم پولی نیست.اینه که قیمت پایینتر خیلی به لکسس کمک میکنه
فقط لکسوس فقط تویوتا…/زندگی بدون ماشین های تویوتا و لکسوس پر از خطره.پر از دلشوره…/و اما در مورد این لکسوس=کشیدگی چراغ های عقبش واقعا زیباست.و مدلی که به چراغ های led جلو دان کاملا از چراغ اصلی جدا هستش و طوری طراحیش کردن که از نمای دور به هم وصلا .و جلو پنجره رو با سپر یکی کردن و پایین سپر جلو ی جهش روبه بالا داره که تاثیری رو در ظاهر ماشین به وجود اورده(البته در ماشین رنگ نقره ای) .و اعینه های بغل رو ی کمی روبه جلو اوردن که همین کار تاثیر بهتر زیادی برای دید راننه به وجود اوردن.و نمای داخلی ماشین داره تکراری میشه و تا حدودی هم شده…
VAHID JINPACHI جان سلام داداش گلم شما حرص نجور این بیچاره ها چشم دید ندارن ببین برند مورد علاقه شون تا 100 سال دیگه نمیتونه بزرگترین خودروساز دنیا بشه!!!!!!!!!!!
درود. از نسل قبلیش خیلی بهتر شده. چراغ های LED روز هم ایده ی جالبی بوده که از کاسه چراغ اصلی جدا باشه. به رکاب ماشین دقت کنید چقدر زیبا طراحی شده و تاب داده شده. رکاب ماشین جزو محکم ترین قسمت های ماشین و بد جا ترین از نظر صافکاری میباشد.
((( کسی که به خود اطمینان دارد ، به تعریف کسی احتیاج ندارد )))
بنظر من جلو پنجرش زشته، چراغهای جلوش کوچیکه ولی با ال ئی دی های نایک بهتر شده، چراغهای عقبش بصورت ): شده که موج منفیه و شاداب نیست سانروف پاناراما هم نداره، داخل کابین هم که چرم نیست… فکر کنم سامورایی ها تو سونامی اخیر طراحانشو آب برده…
کسایی میان همش به ماشینایی جز هیوندای و کیا بد میگن چیو میخوان ثابت کنن .نکنه آلمانها هیچی از لوکس بودن.ایتالیا هیچی از سوپر اسپرت بودن و ژاپنی ها هیچی از کیفیت نمیدونن همه چیو نماینده کره تو پدال میدونه!!!
واقعا پیشرفت تویوتا عالیست کشوری که باید با ایران مقایسه میشد الان داره با محصولات روز کمپانی های مطرح دنیا مقایسه میشه و در مورد این محصول هم عرض به خدمتتون که با اینکه قبول دارم کیفیت ساخت و قطعاتش از خودروهای بنز و بی ام و و ایودی بهتره ولی اگه خودم شخصا بخوام تو کلاس خودروهای جمع و جور و اسپرت شهری انتخابی داشته باشم اولویت اولم بی ام و سری 3 هستش بخاطر لذت وصف ناپذیر رانندگی و دینامیک بالاش اولویت دومم بنز سی کلاس بخاطر راحتی و هندلیگ فوق العاده مرسدس بنز وخصوصا اینکه در هر لحظه رانندگی چشمت به ارم زیبای بنز در وسط فرمان میفته و حس و حال زیبایی میده اولویت سومم ایودی بخاطر روح اسپورتش ولی مطمئنن اگر به دلایلی نتونم این خودروها رو انتخاب کنم اولویت چهارمم لکسوس خواهد بود البته بنده نظر شخصی خودم رو عرض کردم و با کمال احترام به نظر سایر دوستانی که این خودرو در راس اول انتخابشون هستش احترام قائلم با تشکر.
واقعیت تلخه؟نه؟هیوندای در ده سال از بی کیفیت ترین خودروساز دنیا به 5 خودروساز با کیفیت تبدیل شده و کیفیتش از تویوتا و مزدا و میتسوبیشی و لکسس و بنز و بی ام و و فولکس واگن و آئودی بهتره.باور نمیکنی؟برو یه سر به کیفیت سنجی جی دی پاور بزن
بله.چین هم همین طور.چین هم به نظر من تا سی سال دیگه میرسه به جایی که الان تویوتا و کیا هست. یه نگاهی به تاریخ اقتصاد کشور های توسعه یافته بندازی حرفمو میفهمی
من amir=یکی از عاشقان تویوتا و زندگیم بدون تویوتا پر از خطره و دلشوره.تویوتا=اصالت.ایمنی.ارامش و…و تا عمر دارم طرف تویوتا رو به هیچ برندی نمیدم حتی اگه تویوتا دیگه وجود نداشته باشه…
pouya
۲۱ آبان ۱۳۹۲ماشین خوب و خوشگلیه.فکر کنم 0تا100 رو تو 6 تا 6.2ثانیه بره
Kurosh
۲۱ آبان ۱۳۹۲این خودرو خیلی شیک ومغروره…
خیلی به خودش می نازه و واقعا هم همینطوریه..!
pooya
۲۲ آبان ۱۳۹۲این لکسس خیلی خیلی خیلی زشته آخه کجاش شیکه باز هم میکم خیلی خیلی زشته.
slr722
۲۲ آبان ۱۳۹۲ببین چه جوری یه شرکت زیر مجموعه شرکت مادر بالا نگه میداره…
نه به لکسوس و نه به تویوتا…
البته بدونید که از لحاظ مدیریتی این 2 شرکت کاملا از هم جدا هستن…
فرق بین محصولات زمین تا اسمون کاملا مشخصه…
amir.t.
۲۲ آبان ۱۳۹۲slr جون تویوتا ی چیز دیگست از هر لحاضی ولی فرق چندانی نیست چون لکسوس هم مال تویوتا هستش…
LAMBORGHINI DIAM
۲۲ آبان ۱۳۹۲سروره . چی بگم!!!!!!!
یه پسل باهوش
۲۱ آبان ۱۳۹۲طراح های این ماشین نابغه ان
استایلش محشره
من که رو زمین لنگه ی همچین چیریو ندیده بودم
amir.t.
۲۲ آبان ۱۳۹۲نباید هم ببینی چون از گوشت و خون تویوتا هستش…
رهگذر
۲۵ آبان ۱۳۹۲یه سر به صفحه اس 2014 تو یوتیوب بنداز میفهمی ماشین بعنی چی
سینا
۲۱ آبان ۱۳۹۲حرف نداره، اکونومیکال، مطمئن، جذاب، با کلاس … خیلی نایس :)
حسن
۲۱ آبان ۱۳۹۲طراحی عقب ماشین واقعا زیباست. حرف نداره اما از جلوش خوشم نیومد.
jalal
۲۱ آبان ۱۳۹۲به این میگن ماشین باشکوه و زیبا و شیک و در عین حال کاربردی .
محسن.د
۲۱ آبان ۱۳۹۲از لکسوس خیلی خوشم میاد. به نظرمن لکسوس جزو معدود شرکتهای غیر آلمانی هست که میشه محصولاتش رو با محصولات آلمان مقایسه کرد.
امیر
۲۱ آبان ۱۳۹۲وااااااااای چراغهای عقب چرا اینجوریه ؟
km
۲۱ آبان ۱۳۹۲خیلی خوب شده و شتابش بالاست. البته رقابش سری 3 و سی کلاس هستن.
محسن.د
۲۲ آبان ۱۳۹۲درسته.اگه به هرکسی بگن بین این و سری3 و سی کلاس کدومو میخوای بهت بدیم،هیچکس نمیگه لکسوس(یا کمتر کسی) ولی اگه قیمت روهم درنظر بگیریم قضیه خیلی فرق میکنه! مشکل اصلی ما ایرانی ها همینه،یکی میگه فقط تویوتا یکی میگه فقط هیوندای،یکی فقط بنز،و یکی هم فقط پورشه! یه سری هم که فقط به آمار فروش مینازن! واسه هرچیزی هرچقد پول بدی همون قد آش میخوری! (البته به غیر از نقاط خاصی از کره زمین!)
km
۲۲ آبان ۱۳۹۲اتفاقا قبل از شما بنز، بی ام و، پورشه، تویوتا و … فکرشو کردن. در این رده رقیبC350 2014 lexus is350 که کوپه هست و 3500 سی سی 43000 دلاره و bmw 335i هم که همینطوره 45000 دلاره. پس همشون تقریبا هم قیمتن و این جاست که بعضیا از رو مشخصات فنی و علاقشون اون ماشین رو انتخاب میکنن و دیگران از رو تعصب!
محسن.د
۲۲ آبان ۱۳۹۲الان تو ایران بنزC300از IS300 تقریبا50میلیون گرون تره ها!
km
۲۲ آبان ۱۳۹۲تو ایران همه چی از اون چیزی که باید باشه گرونتره برای مثال یه مرسدس ینز ام ال 2014 تو سایت باما برای فروش گذاشته هم قیمت مرسدس S550 یعنی 1 میلیارد. بعد قیمت اس کلاس تو آمریکا دو برابر ام ال هست یعنی 95000 دلار
VAHID JINPACHI
۲۱ آبان ۱۳۹۲الال یکی می اد و میگه ماشین بدرد نخوری هست!!!
زیگما
۲۱ آبان ۱۳۹۲از فروش ضعیفش و نقد متقدین مشخصه چقدر آشغاله!!!
جلال
۲۱ آبان ۱۳۹۲سلام
لکسوس بیش از 50 در صد سهام خودرو های لوس رو در اختیار داره
عزیزم میدونی این یعنی چی؟؟؟؟
یعنی بیشتر از نصف ماشینهای لوکس جهان لکسوسه
اون نصف دگه میشه مال بنز و ب ام و ورولز رویس و……….
ندانسته حرف نزن عزیز دلم
لکسوس اینه دیگه عشق من داره حریف میطلبه!!!!
رهگذر
۲۵ آبان ۱۳۹۲جلال حالت خوبه؟ این امار دروغین رو برای چی میگی اخه مگه مجبوری
Arash.n
۲۶ تیر ۱۳۹۳خدمت جلال عزیز عرض کنم که لکسس یکی از دلایل فروش خوبش قیمت خیلی رقابتیش هستش.البته که درکنار این قیمت امکانات خیلی بالا با کیفیت مناسب دریافت میکنی.ولی بعضی وقتها شرایط خیلی هارو مجبور به خرید میکنه.اگه من پولم ۲۰۰ تومن باشه نهایتش یه کیا کادنزا میتونم بخرم.درحالی که من عاشق مرسدس ای کلاس هستم.البته این اختلاف قیمت زیاد در ایران وجود داره ولی در خارج کلا مرسدس به جز سی کلاس قیمتی بالاتر از لکسس و اینفینیتی داره.برای مثال همین ای کلاس که از رقبای آسیاییش ده هزار دلار گرونتره و ده هزار دلار هم در خارج کم پولی نیست.اینه که قیمت پایینتر خیلی به لکسس کمک میکنه
زیگما
۲۱ آبان ۱۳۹۲دروغ سیزده.دروغ تو روز روشن.وااای بر نعصب.فروشش از نصف بی ام و هم کمتره
hero
۲۱ آبان ۱۳۹۲این زیگما مثل ویروس تو سایت پدال وووول میخوره!!
LAMBORGHINI DIAM
۲۲ آبان ۱۳۹۲این نقد و برسی ها رو کجا می خونی؟؟؟؟آدرسش رو به ما هم بده!!!!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۱ آبان ۱۳۹۲درود.
ولی قسمت بالای داشبوردش شبیه جلوداشبورد مرسدس بنز C کلاس هست.
همینطور حالت مدور دریچه های کولر.
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2004-c220_cdi_avantgarde/1280×960/wallpaper_1d.htm
موتورشم که تعریفی نداره.
موتور 12 سیلندر مرسدس بنز با 6500 سی سی ( اقتصادی ترین موتور 12 سیلندر جهان ))) فقط صدی 11.5 لیتر مصرف میکند.
پس حالا حالاها باید روی موتورش کار کنند.
((( ایران و المان )))
شهاب
۲۱ آبان ۱۳۹۲درصد فروش ، مصرف سوخت ، طراحی جلو ماشین و . . . نقد میکنین !
لکسوس IS350 مدل 2014، خودرویی است که میتواند مرزها را برای این خودروساز جابجا کند
همین ی جمله برا اونایی که نقد میکنن کافیه.
LAMBORGHINI DIAM
۲۲ آبان ۱۳۹۲مرسدس کجا لکسوس کجا!!!!!مثل فیل و فنجون می مونه!!!!!
amir.t.
۲۱ آبان ۱۳۹۲فقط لکسوس فقط تویوتا…/زندگی بدون ماشین های تویوتا و لکسوس پر از خطره.پر از دلشوره…/و اما در مورد این لکسوس=کشیدگی چراغ های عقبش واقعا زیباست.و مدلی که به چراغ های led جلو دان کاملا از چراغ اصلی جدا هستش و طوری طراحیش کردن که از نمای دور به هم وصلا .و جلو پنجره رو با سپر یکی کردن و پایین سپر جلو ی جهش روبه بالا داره که تاثیری رو در ظاهر ماشین به وجود اورده(البته در ماشین رنگ نقره ای) .و اعینه های بغل رو ی کمی روبه جلو اوردن که همین کار تاثیر بهتر زیادی برای دید راننه به وجود اوردن.و نمای داخلی ماشین داره تکراری میشه و تا حدودی هم شده…
reza
۲۱ آبان ۱۳۹۲فقط 6 ثانیه ؟؟؟
تا حالا با پراید خودتون زمان گرفتین؟
میشه 8 ثانیه صفر تا صد
چند بار هم زمان گرفتم
شهاب
۲۱ آبان ۱۳۹۲مطمئنی کرونومترت سالم بوده ؟! یا خوابشو دیدی؟!
amir.t.
۲۲ آبان ۱۳۹۲رضا قوربونت برم پراید 100 تا میره که صفر تا صدشو گرفتی!!!!!!!!!!!هه هه هه هه…
زیگما
۲۱ آبان ۱۳۹۲بدبخت این تویوتا اینقدر خصیصه که یه طرح چوب هم واسه ماشین به اصطلاح لوکس خودش نذاشته.اه اه حالم ازش بهم میخوره
VAHID JINPACHI
۲۱ آبان ۱۳۹۲دیدید گفتم الان یکی می اد و حرف مفت می زنه…
جلال
۲۱ آبان ۱۳۹۲VAHID JINPACHI جان سلام
داداش گلم شما حرص نجور این بیچاره ها چشم دید ندارن ببین برند مورد علاقه شون تا 100 سال دیگه نمیتونه بزرگترین خودروساز دنیا بشه!!!!!!!!!!!
زیگما
۲۱ آبان ۱۳۹۲توی ده سال رسیدن به چهارمین خودروساز دنیا.15 سال دیگه اثری از تویوتا نخواهند گذاشت
شهاب
۲۱ آبان ۱۳۹۲مطمئنی حقوقی ، مزدی ، حق الدفاعی ، . . . چیزی نمیگیری از این کره ایا چهارمین خودروساز دنیا!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۱ آبان ۱۳۹۲درود.
از نسل قبلیش خیلی بهتر شده.
چراغ های LED روز هم ایده ی جالبی بوده که از کاسه چراغ اصلی جدا باشه.
به رکاب ماشین دقت کنید چقدر زیبا طراحی شده و تاب داده شده.
رکاب ماشین جزو محکم ترین قسمت های ماشین و بد جا ترین از نظر صافکاری میباشد.
((( کسی که به خود اطمینان دارد ، به تعریف کسی احتیاج ندارد )))
slr722
۲۲ آبان ۱۳۹۲میلاد لکسوس اگه از بنز بهتر نباشه کمترم نیسن….
قبول کن…
LAMBORGHINI DIAM
۲۲ آبان ۱۳۹۲slr جون زدی تو جاده خاکی!!!!!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۳ آبان ۱۳۹۲درود
شما برو اونجا پی خوش گذرونیت.
اینجا نیا.
اومدی با هم میحرفیم.
((( ایران و المان )))
کیان
۲۱ آبان ۱۳۹۲بنظر من جلو پنجرش زشته، چراغهای جلوش کوچیکه ولی با ال ئی دی های نایک بهتر شده، چراغهای عقبش بصورت ): شده که موج منفیه و شاداب نیست سانروف پاناراما هم نداره، داخل کابین هم که چرم نیست… فکر کنم سامورایی ها تو سونامی اخیر طراحانشو آب برده…
اسی 2160
۲۱ آبان ۱۳۹۲یشرانه: V6 حجم موتور 3.5 لیتر قدرت: 306 اسب بخار خیلی فنی خوبی داره من از لکسوس خیلی خوشم می آید موافقم
ابراهيم
۲۱ آبان ۱۳۹۲دوسش دارم ولی پولشو ندارم
کرمانشاه
۲۱ آبان ۱۳۹۲کسایی میان همش به ماشینایی جز هیوندای و کیا بد میگن چیو میخوان ثابت کنن .نکنه آلمانها هیچی از لوکس بودن.ایتالیا هیچی از سوپر اسپرت بودن و ژاپنی ها هیچی از کیفیت نمیدونن همه چیو نماینده کره تو پدال میدونه!!!
masoud v12
۲۱ آبان ۱۳۹۲واقعا پیشرفت تویوتا عالیست کشوری که باید با ایران مقایسه میشد الان داره با محصولات روز کمپانی های مطرح دنیا مقایسه میشه و در مورد این محصول هم عرض به خدمتتون که با اینکه قبول دارم کیفیت ساخت و قطعاتش از خودروهای بنز و بی ام و و ایودی بهتره ولی اگه خودم شخصا بخوام تو کلاس خودروهای جمع و جور و اسپرت شهری انتخابی داشته باشم اولویت اولم بی ام و سری 3 هستش بخاطر لذت وصف ناپذیر رانندگی و دینامیک بالاش اولویت دومم بنز سی کلاس بخاطر راحتی و هندلیگ فوق العاده مرسدس بنز وخصوصا اینکه در هر لحظه رانندگی چشمت به ارم زیبای بنز در وسط فرمان میفته و حس و حال زیبایی میده اولویت سومم ایودی بخاطر روح اسپورتش ولی مطمئنن اگر به دلایلی نتونم این خودروها رو انتخاب کنم اولویت چهارمم لکسوس خواهد بود البته بنده نظر شخصی خودم رو عرض کردم و با کمال احترام به نظر سایر دوستانی که این خودرو در راس اول انتخابشون هستش احترام قائلم با تشکر.
-JAGUAR-
۲۱ آبان ۱۳۹۲عالیه
محمد
۲۱ آبان ۱۳۹۲با اینکه جلو و عقب خودرو پر از نقش و خط های شکسته هست اما در نمای بغل،سادگی همراه با وقار موج میزنه
بسیار زیباست
اسی 2160
۲۱ آبان ۱۳۹۲میلاد . فقط المان . فقط بنز . بنم می دو نم فقط بنز سرمایه دار ها فقط می تونن بنز بخرن کسایی که ماهی 15 20 ملیون در میارن
زیگما
۲۱ آبان ۱۳۹۲واقعیت تلخه؟نه؟هیوندای در ده سال از بی کیفیت ترین خودروساز دنیا به 5 خودروساز با کیفیت تبدیل شده و کیفیتش از تویوتا و مزدا و میتسوبیشی و لکسس و بنز و بی ام و و فولکس واگن و آئودی بهتره.باور نمیکنی؟برو یه سر به کیفیت سنجی جی دی پاور بزن
hero
۲۱ آبان ۱۳۹۲اگه اینجوره که تو میگی پس لابد تا15 سال دیگه چینی ها هم اثری
از هیوندا وکیا نخواهند گذاشت !!!!
زیگما
۲۱ آبان ۱۳۹۲بله.چین هم همین طور.چین هم به نظر من تا سی سال دیگه میرسه به جایی که الان تویوتا و کیا هست. یه نگاهی به تاریخ اقتصاد کشور های توسعه یافته بندازی حرفمو میفهمی
LAMBORGHINI DIAM
۲۲ آبان ۱۳۹۲زیگما دوباره زیاد خوردی؟؟؟؟حالت خوبه!!!!!
PRC
۲۱ آبان ۱۳۹۲اللهم ارزقنا!
عرفان
۲۱ آبان ۱۳۹۲erfan.s
این ماشین عشقه عشق.
از تویوتا و لکسوس خیلی خوشم میاد ولی امروز کاتالوگ پرادو 2014 رو دان کردم حالم به هم خورد چراغاش خیلی بد شده.
is 350 واقعا زیباست زده رو دست تمام هم کلاس هاش.
اسی 2160
۲۲ آبان ۱۳۹۲زیگما همه رو سر کار گذاشته چیزی هم سر در نمیاره
VAHID JINPACHI
۲۲ آبان ۱۳۹۲پدال از این که نظر من رو پاک کردی یک دنیا ممنونم!!!!!!!!!!!!!
amir.t.
۲۲ آبان ۱۳۹۲من amir=یکی از عاشقان تویوتا و زندگیم بدون تویوتا پر از خطره و دلشوره.تویوتا=اصالت.ایمنی.ارامش و…و تا عمر دارم طرف تویوتا رو به هیچ برندی نمیدم حتی اگه تویوتا دیگه وجود نداشته باشه…
مهدی
۲۲ آبان ۱۳۹۲قیمت 42000 دلار که به پول ما میشه 126 ملیون تومن
اگه 100 در صد هم گمرکی بگیرن میشه252 ملیون
ولی موقع فروش میره بالای 500 ملیون
چرا ؟!!!
حامد MASERATI GT
۲۲ آبان ۱۳۹۲به به ماشین جوان پسند به این میگن
Sina.fb
۲۲ آبان ۱۳۹۲بسمه تعالی
**خوب و عالی.
با این طراحی زیبایی که داره وبا این افزایش شتابش صد درصد نظر سرمایه داران تمام دنیا رو به خودش جلب میکنه.**