در بحبوحهی حضور لکسس RC F GT3 در مسابقات ۲۴ ساعته اسپا، این خودروساز ژاپنی با هنرمند پرتقالی پدرو هنریکس به منظور ساخت خودروی هنری LFA به منظور نمایش در مسابقات استقامت یاد شده قراردادی امضا کرده است. این خودروی ویژه فرصتی برای گرامی داشت دهمین سالگرد تولید محصولات پرفورمنس F لکسس نیز میباشد.
نقش بستن رنگ خاکستری روی بدنهای سفید حالت مناسبی را در مقایسه با استانداردهای یک خودروی هنری به وجود آورده است. هنریکس درباره هنر خود اینگونه توضیح میدهد:
الهام گرفتن من برای این پوشش بدنه ایده سیالیت حاضر در زندگی امروزی بوده است جایی که همهچیز در حرکت بیوقفه بوده و فریز کردن همهی چیزها سخت است. خطوط کشیده شده احساس حرکت به همهجا و عدم توقف را نشان میدهند. من میخواستم با استفاده از متریال دست سایز و خطوط مایع به احساسی طبیعی برسم. امیدوارم با انجام این کار احساس خود را نشان دهم.
LFA بهترین تلاش لکسس برای نمایش تواناییهای خود بوده است. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۱۰ سیلندر ۴.۸ لیتری است که از نظر صدا جزو بهترین پیشرانههای تولیدی بوده و ردلاین آن ۹ هزار میباشد. ۶۵ درصد بدنه این خودرو از پلیمر تقویت شده با فیبر کربن ساخته شده و زیر پوستش نیز لولهای کربنی قرار دارد.
Madjidiano Rolambo
۴ مرداد ۱۳۹۷LFA جزو ماشین هایی بود که هر کدوم از ما حداقل یک بار آرزوی داشتنش از ذهنمون گذشته
Trx (تایماز
۵ مرداد ۱۳۹۷یه سامورائی واقعی
sevlan
۵ مرداد ۱۳۹۷…و تنها صداست که می ماند!
موتوری که دستپخت متخصصین یاماها موتورز واسه ی لکسس LFA بود ، واسه همین ردلاین نه هزار تا و گشتاور کمتر از قدرت ، شده عین موتورسیکلت ها، یاماها چون یکی از تولیدکنندگان برتر ابزارآلات موسیقی هم هست واسه همین صدای LFA رو با استفاده از جدیدترین متدهای ایجاد صداهای نویزدار تنظیم کرد ،صدایی که بنظر من از نظر شنیداری در ردیف بهترین صداهای موتور و همردیف صدای موتورهای فراری و لامبو و AMGو حتی شاید بالاتر از باشه!