همزمان با معرفی لکسس LX570 در نمایشگاه پابل بیچ، لکسس از فیس لیفت سدان لوکس خود GS رونمایی میکند. دراینباره مهمترین خبر نیز افزوده شدن سری جدید 200T به گونه دیفرانسیل عقب GS است. این مدل از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری و توربو بهرهمند است که پیش از این در مدلهای دیگر کمپانی ازجمله NX و RC استفاده شده بود. این موتور که ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۴۹ نیوتون متر گشتاور تولید میکند، تنها ۷.۱ لیتر بنزین مصرف مینماید و از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قدرت را به چرخهای عقب انتقال میدهد.
مدل دیگر GS که با کد ۳۵۰ شناخته میشود همچنان از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 بهره میبرد که با اندکی ارتقا در مدل ۲۰۱۶ میتواند ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۳۷۹ نیوتون متر گشتاور تولید نماید و از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سود میبرد. مدل دیگر نیز که هیبریدی است و با کد 450h شناخته میشود، از موتور ۳ لیتری و V6 سری ۳۵۰ بهره میبرد که با موتور الکتریکی جفت شده و میتواند بیش از ۳۳۸ اسب بخار نیرو تولید کند. در این مدل از یک گیربکس CVT استفاده شده و GS در این مدل با تکیه بر مهندسی مجدد در موتور شش سیلندرش قادر است در زمان ۵.۶ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
تغییرات عمده لکسس GS بیشتر به جلوپنجره و چراغهای خودرو برمیگردد و سپر آن نیز به کل تغییر فرم یافته است. چیدمان طراحی سپر جلوی GS با الهام از مفهومی LF-SA ساخته و پرداخته شده است. شکل این سپر بهگونهای است که احساس میشود سپر جدید با قرار گرفتن دو موج بزرگ روی هم سوار شده که البته ترکیبی خشن و اسپرت را فراهم نموده است. چراغهای GS در بخش جلو کمی باریکتر شدهاند و ضمن تغییر در اندازه، چیدمان داخلیشان نیز به روز شده و تغییر نموده است. در این چراغها از تکنولوژی لامپهای LED دوبل استفاده شده است. در قسمت عقب نیز علیرغم تغییر ظاهری، یادآور سبک و سیاق همیشگی لکسس هستند. در کل نمای عقب با کمترین تغییر و نمای جلو با بیشترین تغییر مواجه بوده است. جذابترین نکته بخش عقب، اگزوزهای دوبل و ذوزنقهای لکسس هستند که به جذابیت سپر کمک شایانی نمودهاند. در داخل کابین تغییرات کمتر بوده و تنها چیدمان اندکی تغییر نموده است. اندازه مانیتور بالای کنسول مرکزی به ۱۲ اینچ ارتقا یافته و یک صفحه نمایشگر ۴ اینچی که در بخش میانی داشبورد و پایین ساعت آنالوگ قرار دارد اطلاعات لازم را برای سرنشینان به نمایش میگذارد. سیستم ناویگیشن برای مدلهای ۳۵۰ و ۴۵۰ GS بهصورت استاندارد نصب شده و ادوات و رنگهای متنوعی برای فضای داخلی درنظر گرفته شده است. از جمله این ادوات میتوان به انواعی از چوب و آلومینیومهای صیقلخورده اشاره کرد که بنا بر رده خودرو میتوان آنها را در داخل خودرو و دیواره داشبورد لمس کرد!
لکسس در بخش ایمنی هم دستاوردهای بسیاری داشته و GS را با یک بسته کامل ایمنی شامل تجهیزاتی چون ایمنی عابران پیاده، هشدار خروج از خط همراه با سیستم کمکی فرمان خودکار که خودرو را در داخل لاین حفظ می کند، چراغهای خودکار و غیره به مشتریان تحویل میدهد. همچنین علاوه بر امکان انتخاب رینگهای ۱۸ و ۱۹ اینچی برای خریداران، لکسس رنگهای بدنه جدیدی برای GS تدارک دیده که از جمله آنها میتوان به قرمز ماتادور میکا، میکا Nightfall و میکا Ultrasonic آبی اشاره کرد.
اره دقیقا همونطور که نسل قبلیش تو تمام رنکینگا پایین بنز و بی ام و و کادیلاک و ایودی قرار گرفت لکسوس به طرفداراش القا کرده که اگر تو رنکینگا ماشینی پایین تر از ماشین دیگه بود بهتره :)))
اره دقیقا همونطور که نسل قبلش موفق شد فقط نمیدونم چرا تو کار اند درایور بعد از بنز و بی ام و ایودی و کادیلاک قرار گرفت البته تیم متخصصان کار اتد درایور از وجود کارشناسان خبره ای مثل شما بی بهرست بنابراین نظریاتشون خیلی قابل اعتماد نیست شما کاملا درست میگی
نیسان جان : بی ام و سری 5 بنز کلاس ای سند برتری : رنکینگ کار اند درایور به عنوان معتبرترین نشریه اتومبیل دنیا دلیل شما واسه برتری لکسوس : طعم قهوه نمایندگیش خوبه :)
المانیا چند سالی هست خودشون به قدت تویوتا پی بردن . قابل توجه طرفداران المان : پورش کاین راکه میشناسین:بهترین شاسی بلند المانیاست.وشرکت پورش زیر مجموعه گروه فولکس واگنه .که بهترین قطعه سازا زیر دستشن ولی میدونین گیربکس پورش کاین که دینامیک رانندگی وشتابش را مدیون اونه ساخت کجاست؟ ساخت کمپانی ایسین سیکو ژاپن که زیر مجموعه گروه تویوتاست.وبنیان گذارش اقای تویودا است.
چه ربطی داره؟؟؟ خب شاید قیمتش مناسبتره وگرنه زد افو که دیگه همه میشناسن… در ضمن مثلا اگه تو بعضی از مدلهای تویوتا از ساخته های بوش استفاده میشه یعنی ژاپنیها خودشون بلد نبودن بسازند؟؟؟ بهتره دیگه از این بحثهای غیر حرفه ای نکنی….
درساخت خودرو لوکس اونم کمپانی پورش اصلا وابدا بحث قیمت مطرح نیست. بحث دانش فنی سلطان خودرو سازی ها کمپانی معظم تویوتا است. درضمن بله تویوتا از یونیت پمپ ترمزmk 90 بوش فقط وفقط در خودروی کمری مونتاژ استرالیا استفاده می کنه ولا غیر. درضمن بوش یک شرکت چند میلیتی المانی است ومطعلق به هیچ کمپانی خودرو سازی نیست. از بنز وبی ام و که نمی گیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی ایسین سیکو مطعلق به کمپانی تویوتا وبنیان گذارش کیشیرو تویودا همان بنیان گذار تویوتاست. برو حالشوببر………………….. منتظر جوابت هستم.
اول اینکه تویوتا سلطان خودروسازی نیست.دوما تویوتا فروشش بالاست که برمیگرده به قیمت خودرو-مدیریت صحیح-خدمات پس از فروش خوب-دوام و استهلاک کم-که ربطی به سلطان بودن در تکنولوژی نداره ولی در فروش واسه ی خودش غولیه… در مورد پورشه باید بهت بگم اولین باره که اینو دربارش میفهمم ولی دلیلش هر چی که هست تکنولوژی برتر ژاپنی نیست!!! بزودی یک پاسخ جامع و کامل بهت میدم منتظر بمون….. شما همون آقایی هستی که میگفتی هیبرید از پلاگین بهتره؟!؟!؟(اینم بدون تویوتا هم مدل پلاگین داره و پلاگین صرفا یک پریز واسه دوشاخه ی برق نیست!!!)
با سلام: در ضمن فقط این کاین نیست که از سیستم انتقال قدرت aisin استفاده می کنه پورش کارارا 911 هم گیربکسش AISIN هست. ولی منبع که شما فرمودید: اگر در google سرچ کنید:outomation aisin porsche cayenne s سایت هایی ازجمله ویکی پدیا که در ان شرح بست خودرو های استفاده کننده از گیریبکس aisin نوشته شده است. ولی غیر از ان فیلم هایی در یوتویوب هم باز می شه که نحوه تعویض روغن گیربکس پورش کاین را نمایش می ده که لوگو aisin واضح است. ومنبع سوم روغن گیربکس کاین یک محصول انحصاری از کمپانی esso mobil است که به سفارس کمپانی ایسین سیکو ساخته شده روی ان نوشته:Guide change automation aisin porsche cayenne وهمان طور که می دانید روغن موتور های خارجی البته اصل پشت ان یک دفترچه است که به صورت ورقه های به چسپیده است که به صورت لایه نازک پشت جععبه روغن چسپیده شده که روی روغن گیربکس پورش کاین روی تمام صفحات ان لوگو شرکت aisin پایین ان وجود داره.در ضمن فیلم ان در یوتویوب موجوده.
اینفینیتی هم دوسش داریم اینم خوبه ولی جالبه تا به تویوتا میرسه میشه عجق وجق برا بقیه کره ای ها میشه طرح جوون پسند تا به تویوتا میرسه میشه ساده و بی روح برا فولکس واگن میشه با اصالت تا به تویوتا میرسه میشه کپ هم برا بنز و بی ام میشه اصالت خسته شدم اینقدر با اغراق نظر شنیدم خواهشا خودتون باشید به خدا یه پیچ هیچ کدوم کمپانی ها مال ما و پدر ما نیست تازه یه ویزا هم بخوای از سفارت ژاپن یا المان یا …. بگیری دهنمونم سرویس میکنن کلی هم بمون توهین میکنن و انگشت نگاری و پول اضافی و ……
اینجا برای ثبت دیدگاهه لذا هر کس میتونه نظر بده و خب شاید کسی از این جور طرح ها خوشش نیاد(خودم اصلا خوشم نمیاد از نزدیکم زیاد لکسوس دیدم ولی عاشق تویوتام این اشکال داره؟؟؟منم میگم به نظر من(چون هر کس نظری داره) طرح های اینفینیتی از لکسوس بهتره)
اخه بعضیا که چیزی از خودرو نمیدونن چرا میان نظر میدن الکی لکسس همیشه واسه رقیباش چه از نظر طراحی تهاجمیش چه از نظر کیفیت بالای ساختش رقیب سر سختی بوده،الان لکسس هیـــــــــــچی،همین تویوتا لندکروز داره با بهترین ساوهای لوکس بنز بی ام دبلیو و رنج روور مقایسه میشه ،حالا lx570که لوکس تر لندکروزه بماند همین لکسس اگه یه روز بیاد از جلوتون رد بشه از ذوق دست و پاتو گم میکنی بعد طراحیش چرت و پرته طراحیه کیا و هیوندا خوبه؟ای خدا
نگو الان مستر کار اند درایور میاد میگه لندکروز تو کار اند درایور 5 شده پس اشغاله معلوم نیست این جماعت چشونه به جای اینکه چارتا فیلم افرود لینک های مقایسته ای یوتیوب رو ببینن فقط بسنده میکنن به کار اند درایور و جالبیش اینه که نمیان بگن اقا مگه حالا کسی که تو کار اند درایور 4 شده چه اختلافی با سوم داره یا با همون اول داره؟؟؟ الان میگم شتابش حدود یه ثانیه کمتر بوده سرعتش حدود 10 کیلومتر کمتر بوده مصرفش صدی نیم لیتر بیشتر بوده حاظرم همچین ماشینی سوار شم ولی یه روز در میون تو تعمیر گاه نباشم. لکسوس رو هر ماشینش الکی یه توربو ببنده تو تمام رنکینگ های کار اند درایور چند پله میاد بالا و لی به جاش مث رقیباس تو جی دی پاور میره قعر جدول.
بعضیا اومدن ادعا میکنن که کار اند درایور معیار رتبه بندیش سرعت و شتاب هست البته تقصیری ندارن همه اینها از کمبود مطالعه ناشی میشه البته یه مشکل بزرگی که وجود داره اینه که کار اند درایور به زبان انگلیسی هست و خب بعضی از دوستانی که بارها تو کامنتاشون ثابت شده که فارسی رو هم کامل مسلط نیستن سختشونه بخونن
به نظر من واقعا زیباست زبان طراحی لکسوس از نظر من واقعا خشن و جذابه و حس خاصی رو به انسان القا میکنه کیفیت اسمبل و ساخت به خوبی قابل حس کردنه روی این عکسها میشه نظر خوبی داد چون عکس های جاسوسی و بی کیفیت نیستن و کاملا درون و برون ماشین رو نشون داده اگرچه که نظر واقعی باید در دیدن و سوار شدن ماشین داده بشه در مورد lx عکس ها جاسوسی و بی کیفیت بود که من به این نکته اشاره کردم و دوستان مغالطه کار از حرف من سوء استفاده کردن و به کل صنعت خودرو سازی ژاپن با بیش از 100 سال تجربه رو به خاطر هوای ابری و… به سخره گرفتن که به هر جهت در این پیج هم پیدا میشن و به جای دادن نظرات شخصی خودشون پیوسته به این خودرو گرانقدر و زیبا توهین میکنند. جای هیچ گونه نگرانی نیست همه خودرو سازان بزرگ از نظر عاشقان خودرو خوبن و در صدر خودرو سازان انبوه جهان امریکا المان و ژاپن و البته کره.
بعضی از دوستان هستن که فک میکنن نظریاتشون از نشریاتی مثل کار اند درایور معتبرتره طرف اومده میگه کار اتد درایور نمیدونه افرود چیه و افرود ماشینا رو تست نمیکنه همه ی اینها صرفا از عدم مطالعه ناشی میشه طرف از یه نفر شنیده لکسوس خوبه شده طرفدار لکسوس نه نه هیچ مقاله ای خونده نه نقدی نه هیچی نمونش لکسوس ال ایکس که پر از ایراده و تو همه مقایسه ها بازنده بوده ولی طرف کامنت میذاره سلطااااااان جاده و ادعای علامه دهر بودن هم میکنه دلیل اینکه امروز صنعت خودرو ایران اینجوریه دقیقا وجود چنین افرادیه طرف ادعا میکنه همه فن حریفه ولی نظریه هاش همیشه مخالف نظریه های کارشناسای بزرگه امثال اینجور ادما میرن تو صنعت و ادعا میکنن که بلدن طراحی کنن ولی نتیجه میشه تیبا
واقعا میشه اسم کسی که میگه نظریات و رتبه بندی کار اند درایور معتبر نیست چون فقط سرعت و شتاب رو اندازه میگیره و نظریات من معتبره رو ماشین باز گذاشت ؟؟ من میگم فلان ماشین از فلان ماشین برتره دلیلشم رنکینگ کار اند درایور که معتبرترین نشریه اتومبیل دنیاست ولی طرف میگه نه اون معتبر نیست حرف من معتبره واقعا ادم میمونه چی بگه ؟
واقعا میشه کسی که جی دی پاورو زیر سوال میبره اسمشو گذاشت ماشین باز؟؟؟؟؟؟؟ من میگم فلان ماشین از فلان ماشین با کیفیت تره دلیلشم معتبر ترین انسیتو کنترل کیفیت جهانه ولی اقا نیاد میگه جی دی پاور از خوددروسازها رشوه میگیره و نظریاتش یک نخود هم نمی ارزه!!!! واقعا میشه به این ادم بگی ماشین باز؟؟؟ اقا میگه شرکت هایی که خودشونو رقیب المان میدونن و پیوسته شکست مفتضحانه خوردن و به گفته مدیر عامل وقت شرکت دایملر کمتر توجهی نمیکنه و از خودش نظر میده واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟؟ ادمی که نمیتونه قبول کنه هم بنز خوبه هم لکسوس هم بی ام و و میخواد به هر طریقی ثابت کنه بنز و بی ام خدا هستن و لکسوس اشغال واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ادمی که میگه ژاپن تو موتور حرفی نداره بعد من میام لینک میزارم رو وکیپیدیا که المان 75 امریکا 73 ژاپن 55 بار جایزه بهترین موتور سال رو بردن و مگه میشه یه کشوری که 55 بار اول شده حرفی برا گفتن نداشته باشه اقا سکوت میکنه واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟ ادمی که میگه صنعت هر کشور به سابقشه و چون پژو قدیمی تر تویوتاس پس کمپانی پژو بهتر و با عظمت تره تویوتاست واقعا میشه همچین ادمیو ماشین باز دونست؟؟؟؟،، ادمی که براش لینک میزاری اولین ابداع و تولید ماشین سلول سوختی مال تویوتا بوده بازم میاد تو روی ادم وایمیسه میگه تویوتا چه تکنولوژی به خودرو وارد کرده واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟ ادمی که با اسم های مختلف میاد به تویوتا و برند های ژاپنی توهین میکنه به خیال اینکه ما نمیفهمیم واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟ ادمی که دیقه به دیقه در هر مقاله المانی ایم اون خودرو رو شاهکار گذاشته و پشتش به همه خودروساز ها از جمله ژاپنی ها توهین میکنه و به طرف داراشون میگه که عقل سلیم ندارید واقعا میشه یه همچین ادمیو ماشین باز دونست؟؟؟؟؟؟،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازنده بود که نسل ده سال پیشش بین 7 تا رقیب قدر تو تست کار ان درایور سوم شد و تازه تو عملکرد افرود تو گروه اول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازنده بود که بالاتر رنج روور 2015 که جدید ترین فیس لیفتو انجام داده قرار گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟ نسل 2008 بالاتر از رنج روور 2015 قرار گرفت؟؟؟؟؟ من با تویوتا و لکسوس بزرگ شدم از دهه 70 تا امسال هرچیشو بخوای سوار شدم خدا خیر و برکت بده به انسان های ساده و ساده انگار.
لوییس این همه داری تلاش میکنی بگی نظریات کار اند درایور معتبر نیست حرفای تو درسته اره ؟؟ خب اگه اینجوری راضی میشی باشه حرفای تو همش درسته برا من مهم اینه که تا الان بی ام و سری پنج و بنز ای از دید یه کارشناس از لکسوس جی اس بهتر شناخته شده حالا تو هرچی دوست داری بگو
تعداد لایک های من و دیس لایک های تو اعتبار سخن من و تو رو پیش ماشین بازها نشون میده خودتم بکشی لکسوس روز به روز با سرعت زیاد پیشرفت میکنه لینک برات دادم که ژاپن امسال دومین کشور صنعنتی جهان بود بعد از امریکا که اول بود لینک برات دادم که مدیر عامل دایملر لکسوسو رقیب خودش میدونه ولی تو از تو ایران بیشتر اون اقای مدیر عامل میفهمی و با توجه با کار ااند درایور حکم میدی که لکسوس در حد اونا نیست واقعا خنده داری صد رحمت به زیپو و بقیه متعصب ها کلی المانی باز حرفه ای تو همین مقاله از این ماشین تعریف کردن برو پایین و با دقت بخون ولی تو المانی باز نیستی دلیلشم کینه ایه که از تویوتا داری که من نمیدونم چرا کینه داری
اتفاقا من لذت میبرم وقتی یه مدل جدید لکسوس مثل ال ایکس معرفی میشه بعضی از دوستان خوششون میاد چرا که سطح سواد مخاطب هر ماشینی نشون دهنده سطح خوب بودن اون ماشینه کسی که فک میکنه قفل مرکزی ابداع لکسوس بوده،میگه کار اند درایور معتبر نیست چون تو تمام تستاش لکسوس به سختی شکست خورده ماشین باز نیست من لذت میبرم میبینم همچین کسایی طرفدار لکسوسن چون نشون میده لکسوس هیچ حرف حرفه ای نداره بزنه تا نظر کارشناسا رو جلب کنه برای من این مهمه که وقتی ایودی r8 جدید معرفی شد خیلی سریع کار اند درایور رتبش رو اورد بالا و تحسینش کرد یعنی یه متخصص ماشین اذعان کرد خیلی بهتر شده ولی لذت میبرم وقتی میبینم کارشناسا همه از لکسوس ال ایکس جدید ایراد گرفتن اتفاقا من از این وضعیت خوشحالم اره لوییس جان تو نهایت ماشین بازی نظریه های تو درسته کار اند درایور یه مجله بیخوده که فقط شتاب اندازه میگیره واقعا هیچی برا من بهتر از این نیست که ببینم طرفدار برند لکسوس فرق گشتاور و اسب بخار رو نمیدونه و فک میکنه قفل مرکزی ابداع لکسوسه
والا ما تا حالا ندیدیم از لکسس بد گفته بودن،تا جای که میدونم هر وقت مدلایی از بی ام و مرسدس اومده لکسس یه مدل توو همون کلاس تا دندون مسلح از تکنولوژی واسه رقابت داده،دوست عزیز بیشتر مدلای مختلف که برندای مختلفی مثل بی ام دبلیو و مرسدس ولکسس میدن تقریبا از لحاظ قدرت و آپشن توی یه سطحن و همینطور کیفیت راننگی،یه راننده ی حرفه ای فقط میتونه فرق هندلینگ اونارو با هم تشخیص بده تو رانندگی،پس برای خرید ادمای عادی مثل ما اون قضیه برمیگرده به علاقمون به اون برند
نه دوست عزیز تا اونجایی که اطلاع دارم ابعاد این خودرو و کلاس سایزیش از کمری بزرگتره تنها پلت فرم های مشترک لکسوس و تویوتا مربوط به gx و پرادو و lx و لندکروزه حتی rx و nx هیچ پلت مشترکی با راو 4 و دیگر شاسی ها ندارن این توضیحات کاملا در سایت رسمی لکسوس نوشته شده. بعضا از ادوات لکسوس در تویوتا استفاده میشه مثل تویوتا اریون که موتور و گیربکس لکسوس داره ولی برعکسش شدنی نیست یعنی نمیشه از تجهیزات و شاسی تویوتا برای لکسوس استفاده کرد چون تویوتا در دره خودرو معموله و لکسوس در رده لوکس به طور ساده با استناد به ویکیپیدیا مبحث لکسوس ls این فرمول ساده قابل بیانه تویوتا +رعایت 500 پارامتر مختلف = تویوتای لوکس یا همون لکسوس.
لکسوس داره دنبال هویت میگرده چراغای جی اس دو نسل قبل رو با این مقایسه کنید،کاملا فرق کرده عقبش هم همینطور هنوز داره تلاش میکنه به یه سبک ثابت طراحی برسه ولی نمیتونه الان جلو پنجره دوکی شکل شده نماد لکسوس :))))))
اثبات کن تست های کار اند درایور بر اساس چیه؟؟؟؟ و اثبات کن جی دی پاور معتبر ترین موسسه کنترل کیفیت جهان نیست و از خودرو ساز ها مدل میگیره؟؟؟ اقای همه چیز دان اقای دست فرمون دار اقای ماشین خارجی باز اثبات کن حرف بی لینک به درد خودت میخوره تو همون کار اند درایور بترها و بارها تویوتا و نیسان بالاتر فولکس واگن هستن فقط خودرو لوکس نبین بقیه ماشین ها هم هستن و ماشین های ایتالیا بلا استثنا اول هستند پس بهترین صنعت خودرو مال ایتالیاست؟؟؟؟؟؟ کار اند درایور کجا کیفیت ماشین براش مهمه؟؟؟؟، کجا خدمات پس از فروش کجا نرمی و کم صدایی ماشین براش مهمه؟؟؟ کی میگه معتبر ترین نشریه دنیاست؟؟؟، حرفاتو اثبات کن الکی نگو برو جلو خدا کار اند درایورو ازت نگیره والا که دیگه خلاص میشی
تو مقاله بالا این مربوط به سی کلاس جدید چراغ بنز سی کلاس جدید شبیه نسل قبلشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داری خودتو نابود میکنی تا به زور هم شده یه کوچولو از ابهت لکسوس کم کنی سی کلاس پارسال مثلثی بود امسال کشیده شده جلو پنجره سی کلاس جدید با جلو پنجره سی کلاس که دست پلیس های شهر بود (2002)یکیه؟؟؟؟،؟؟؟ واقعا جالبی در نوع خودت
http://www.pedal.ir/بنز/مدیرعامل-دایملر-دیتر-زیچه/ تا صد سال دیگه هم اینو به روت میارم تا به راهت بیارم بخون مقاله رو مدیر عاملللللللللل وقتتتتتتتتت دایملررررررررر: لکسوس رقیب اصلی ما و اینفینتی در رقابت با بی ام و میباشد این زشت این بی هویت این ارم نایک به گفته رئیس دایملر رقیب بنزه میخوای قبول کن میخوای تا صب برو خودتو تو سایت کار اند درایورت بچرخون و رتبه بندی ها رو ببین و خوش باش.
تو داری خودتو نابود میکنی تا ثابت کنی لکسوس اصالت داره اصالت یعنی بنز دو رقم اخر سن تاسیس کارخونه بنز از سن بعضی بعضی اسباب بازیا بیشتره اره تو درست میگی
حرفت فکر نکنم زیاد درست باشه،نمونش بنز e250۲۰۱۵با کلاس e۲۰۰۹بنظرت طراحیشون فرق نکرده؟صد در صد فرق کرده،پس این دلیل نمیشه بگین لکسس دنبال هویته،درسته تاریخچه ی لکسس خیلی کوتاهه،اینم درسته که بنز و بی ام دبلیو همیشه محشر بودن،ولی واقع بینانه ببین که یه خودرو ساز با تاریخچه ی کوتاه خیلی سریع یه تهدید شد واسه فروش بنز،اگه یادت باشه پدال یه مقاله در اینباره داده بود
ارمان جان تغییر داریم تا تغییر قرار نیست همه ی نسل های یک کلاس عینا مثل هم باشن ولی همین بنز ای که شما گفتی،چراغ های جلو جدا و دو تیکه سبک طراحی خاص این کلاسه از اون بنز دانشجویی بگیر تا نسل جدیدش همیشه چراغ های جلو دو تیکه هست این یعنی سبک ثابت طراحی چیزی که لکسوس بویی ازش نبرده ای اس جدید و قدیم رو مقایسه کن
ببخشید میشه بپرسم واحد های طراحیتون در دانشگاه هنر های زیبای ایتالیا چند یورو بود؟؟؟ اخه میخوام انتخاب رشته کنم فکر کنم پول کم دارم. برو خدا خیرت بده بنز e جدید کوچکترین شباهتی به دانشجویی نداره دیگه برا من که کلاسیک بازم نسخه نپیچ چراغ دو تیکه که میگی سال 1972 کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون موقع بنز چراغ خربوزه ای میزد در اصطلاح و ماشینشم بنز معماری در ایران معروف شده بود هر خودرو سازی یه چیزو باب میکنه یه مدت ادامه میده بعد عوض میکنه. بعنی سال 75 میلادی که بنز چراغ خربوزه ای را به چراغ افقی یه تیکه که در زیر قاب دو دایره بود تغیر داد یهو تو اون سال بی اصالت شد بعد یهو اصالت جمع کرد تا حالا؟؟؟؟؟؟
طراحی داخلی و خارجیش که حرف نداره …. کیفیت و نرمیش هم که دیگه معلومه . بهره وری و مصرف سوختش هم واقعاً محشره من عاشق ماشین های لکسوس به ویژه مدل های gs – Ls -es هستم
مقایسته طراحی لکسوس با تویوتا مثل مقایسته طراحی فولکس ها و ائودی هاست به هر جهت تویوتا و فولکس ماشین های معمولی هستن و باید طراحیشون نسبت به برند های لوکسشون ساده تر باشه کره هم که اینقدر طرح خاص میزنه در چند سال اینده که بخواد برند لوکس تولید کنه دچار مشکل میشه.
لکسوس هیچ وقت دنبال ادعای سرعت و شتاب نیست یه ال اف ای زد در دهن یاوه گویان را بست که بگه بخوام بزنم در حد ایتالیا میزنم لکسوس اقتدارش در نرمی کم صدایی و کیفیت بالای ماشینه به راحتی با یه سرچ ساده میتونی قیمت لکسوس های es2009 رو با بی ام و های سری 5 2009 مقایسته کنی .
آقا شایان و آقا محسن به همین خیال باشید . مدل ۲۰۱۶ این خودرو نه تابحال با ام۵ مقایسه شده و نه کارشناسان درموردش نظر دادند . صبر کنید مقایسه بشه بعد برای lexus و طرفداراش کری بخوانید .
اینم تو نرمی و کیفیت m4 رو قورت میده رتبه اول جیدی پاور کجا رتبه 17 جیدی پاور کجاااااا الکی نگو که رتبش بالاتره چون تند نمیره و شتاب نداره و…. پورشه با این همه عظمت و شتاب و سرعت و قدرت رتبش 6 هست تو جی دی پاور و از فولکس واگن غیر لوکس بالاتره این قدر میخوای تند بری کجا رو بگیری؟؟؟؟؟؟ حالا مثلا ایران چند تا پیست داره چند تا میتونی تو اتوباناش بری؟؟؟؟ حالا تو همون خارج هم مگه جقدر اختلاف شتاب سرعت دارن این دو برند با هم؟؟؟؟؟؟ مثلا سرعت 235 با 250 خیلی زیاده؟؟؟؟؟؟؟ اگه مثل من دو سال تو پلیس راه خدمت میکردی میفهمیدی رو سرعت 150 اگه تصادف کنی تنها تفاوت ولوو با پیکان تو میزان سالم بودن جسده نه هیچ چیز دیگه.
اقا محسن و شایان عزیز چه شما بخواین یا نخواین این ماشین لوکس هستش و تو سگمنت بدنه بی ام و اتاق 5 هستش و در دنیای خودرو با این ماشین به زودیه زود مقایسه میشه من که نگفتم از اتاق 5 بهتره شما چرا ضعف نشون میدید؟
چه قدر قشنگ و شیک چراغای جلو دو تیکه این قدر این ماشین اصالت داره که از دو نسل قبل تا الان کلا قیافش عوض شده جلو پنجره دوکی شکل و دی لایت ارم نایک دیگه چی میتونه نماد اصالت باشه ؟؟ اینقدرم نو اوری توش هست که بنز مجبور شده بود یه ماشین زمان بسازه بره چند سال جلوتر و امکانات الان این ماشین رو رو مدل 2015 ای کلاس بذاره واقعا عالیه
داداش گلم اون آرم نایک نیست یکم دقت کنی میبینی که آرم لکسوس که همون L با زاویه خاصی هست رو تو ذهن تداعی می کنه همینطور جلو پنجره و اکثر خطوط به کار برده شده تداعی کننده L هستن کسایی که این ماشینا رو از هر برندی نه فقط لکسوس طراحی میکنن جز نوابغ این زمان هستن و نمیشه به این راحتی ازشون ایراد گرفت و بر چسب بی هویتی روی پیشینوشی طراحی هاشون زد.
لکسوس هم از نظر طراحی و هم از نظر فنی، خودروهای عالی میسازه، البته این رو هم باید در نظر گرفت که به خاطر ایجاد زبان طراحی خاصی که اکثر خودروسازان به دنبالش رفته اند، در طی 4 وحتی 5 سال، اکثر تولیدات یک خودروساز شبیه هم بوده و تغییرات جزئی اعمال می شوند. لکسوس هم از این قاعده مستثنی نیست، هر چند که این ماشین واقعا جالب شده، ولی بهتر بودنمای داخل کابین هم تغییرات بیشتری داشت.
فقط e s 2015 (ماشینه خودم)خیلی ساده دلبری می کنه با قیافه ای جذاب ولی ساده . انگار بهت میگه باید منو دوست داشته باشی ولی من از نمای عقب خیلی خوشم نیومد کاشکی اون چراغ هایی که مثل تیک می مونن مثل مال nx بود
در کیفیت و سواری عالی این ماشین شکی نیست ولی به شخصه با طراحیش به خصوص جولو پنجره ش حال نمیکنم. اگر روزی قرار باشه بین لکسوس و رقبای ژاپنیش یکی رو انتخاب کنم آکیورا رو ترجیح میدم!
این ماشین خیلی لوکس و زیبا و تهاجمی شده. لکسس واقعا خیلی پیشرفت کرده یک زمانی می گفتنند پیرمردیه ولی فقط بعد سه سال 180 درجه عوض شده وکاملا جوان پسندانه وشیک و مدیریتی شده. فقط میشه گفت عالیه. کاملا جافتاده. ولی طراحی داخلیش واقعا بی ماننده همه اجزا همون جایی هستند که باید باشند………….
اوووووفففففففف چیکار کرده لکسوووس دمش گرم چی ساخته جونم طراحی… بخدا ماشین به این خفنی فقط یکی دیگه دیده بودم اونم شورولت کامارو بود. واقعا همه چیزش خوبه…. بجز.. صفحه کیلومترش:( آخه این صفحه کیلو متر نیسان چیه گذاشتن. ولی بقیه ش عالی لکسوس محشر کرده مخصوصا طراحی سپر تودرتوی جلوش
محمد
۲۴ مرداد ۱۳۹۴با تشکر
سبک طراحی های جدید لکسوس طرفداران و مخالفان سرسختی داره
” لطفا معرفی LX و C کوپه رو هم هر چه زودتر روی سایت قرار بدید”
ارشیا.فقط ژاپن. فقط لکسوس
۲۴ مرداد ۱۳۹۴چه قیافه ى خشن و زیبایی داره از همه لحاظ رقیبایه المانی و امریکایی رو میتونه سوسک کنه.
کیارش
۲۴ مرداد ۱۳۹۴اره دقیقا همونطور که نسل قبلیش تو تمام رنکینگا پایین بنز و بی ام و و کادیلاک و ایودی قرار گرفت
لکسوس به طرفداراش القا کرده که اگر تو رنکینگا ماشینی پایین تر از ماشین دیگه بود بهتره :)))
محمد
۲۴ شهریور ۱۳۹۴بد نیست یه سری به جی دی پاور بزنی تا متوجه بشی که کی سوسک شده
کیارش
۲۴ مرداد ۱۳۹۴اره دقیقا همونطور که نسل قبلش موفق شد
فقط نمیدونم چرا تو کار اند درایور بعد از بنز و بی ام و ایودی و کادیلاک قرار گرفت
البته تیم متخصصان کار اتد درایور از وجود کارشناسان خبره ای مثل شما بی بهرست
بنابراین نظریاتشون خیلی قابل اعتماد نیست
شما کاملا درست میگی
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴تیم کارشناسان جی دی پاور هم از کارشناسانی مث شما بی بهرست دی جی پاور نه هااااا جی دی پاور نه اون سری قاطی کردی گفتم قاطی نکنی.
کیارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۴راستی حالا که اسم جی دی پاور اومد،یه سوال دارم لوییس جان
رتبه لکسوس تو رده بندی تکنولوژی تو اون سایت چند بود ؟ بی ام و چی ؟
وینسنت پرایس
۲۴ مرداد ۱۳۹۴آقا کیارش حتی سال تاسیس lexus را هم نمیدونی . این خودروساز در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده .
کیارش
۲۴ مرداد ۱۳۹۴الان چه ربطی به سال تاسیس داشت ؟؟
خودت فهمیدی چی گفتی ؟
Nissan...Japan
۲۵ مرداد ۱۳۹۴چنتا خودروی هم کلاس و هم قیمت این از المان نام ببر و با دلیل توضیح بده که چرا از این بهترن؟!خوب دقت کن گفتم هم کلاس و هم قیمت!
کیارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۴نیسان جان :
بی ام و سری 5
بنز کلاس ای
سند برتری :
رنکینگ کار اند درایور به عنوان معتبرترین نشریه اتومبیل دنیا
دلیل شما واسه برتری لکسوس :
طعم قهوه نمایندگیش خوبه :)
Hamid...Audi
۲۴ مرداد ۱۳۹۴آقا انصافا شما اسمت ارشیا.فقط ژاپن.فقط اینفینیتی نبود؟!!!!! :D
HILUX
۲۴ مرداد ۱۳۹۴چرا دقیقا خودشه!!!
محمد
۲۴ مرداد ۱۳۹۴المانیا چند سالی هست خودشون به قدت تویوتا پی بردن .
قابل توجه طرفداران المان :
پورش کاین راکه میشناسین:بهترین شاسی بلند المانیاست.وشرکت پورش زیر مجموعه گروه فولکس واگنه .که بهترین قطعه سازا زیر دستشن ولی میدونین گیربکس پورش کاین
که دینامیک رانندگی وشتابش را مدیون اونه ساخت کجاست؟
ساخت کمپانی ایسین سیکو ژاپن که زیر مجموعه گروه تویوتاست.وبنیان گذارش اقای تویودا است.
HILUX
۲۴ مرداد ۱۳۹۴چه ربطی داره؟؟؟
خب شاید قیمتش مناسبتره وگرنه زد افو که دیگه همه میشناسن…
در ضمن مثلا اگه تو بعضی از مدلهای تویوتا از ساخته های بوش استفاده میشه یعنی ژاپنیها خودشون بلد نبودن بسازند؟؟؟
بهتره دیگه از این بحثهای غیر حرفه ای نکنی….
محمد
۲۵ مرداد ۱۳۹۴درساخت خودرو لوکس اونم کمپانی پورش اصلا وابدا بحث قیمت مطرح نیست.
بحث دانش فنی سلطان خودرو سازی ها کمپانی معظم تویوتا است.
درضمن بله تویوتا از یونیت پمپ ترمزmk 90 بوش فقط وفقط در خودروی کمری مونتاژ استرالیا استفاده می کنه ولا غیر.
درضمن بوش یک شرکت چند میلیتی المانی است ومطعلق به هیچ کمپانی خودرو سازی نیست.
از بنز وبی ام و که نمی گیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی ایسین سیکو مطعلق به کمپانی تویوتا وبنیان گذارش کیشیرو تویودا همان بنیان گذار تویوتاست.
برو حالشوببر…………………..
منتظر جوابت هستم.
کیارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۴محمد فعلا که کمپانی بزرگ تویوتا چون خودش تکنولوژی و دانش طراحی و تولید موتور دیزل نداره
داره از مدل های قدیمی موتور دیزل بی ام و استفاده میکنه
HILUX
۲۵ مرداد ۱۳۹۴اول اینکه تویوتا سلطان خودروسازی نیست.دوما تویوتا فروشش بالاست که برمیگرده به قیمت خودرو-مدیریت صحیح-خدمات پس از فروش خوب-دوام و استهلاک کم-که ربطی به سلطان بودن در تکنولوژی نداره ولی در فروش واسه ی خودش غولیه…
در مورد پورشه باید بهت بگم اولین باره که اینو دربارش میفهمم ولی دلیلش هر چی که هست تکنولوژی برتر ژاپنی نیست!!!
بزودی یک پاسخ جامع و کامل بهت میدم منتظر بمون…..
شما همون آقایی هستی که میگفتی هیبرید از پلاگین بهتره؟!؟!؟(اینم بدون تویوتا هم مدل پلاگین داره و پلاگین صرفا یک پریز واسه دوشاخه ی برق نیست!!!)
وینسنت پرایس
۲۴ مرداد ۱۳۹۴آقای محمد لطفا منبعی که گفته porsche از گیربکس ساخت ژاپن استفاده میکنه را ارائه بدید . با تشکر .
محمد
۲۵ مرداد ۱۳۹۴با سلام:
در ضمن فقط این کاین نیست که از سیستم انتقال قدرت aisin استفاده می کنه پورش کارارا 911 هم گیربکسش AISIN هست.
ولی منبع که شما فرمودید:
اگر در google سرچ کنید:outomation aisin porsche cayenne s
سایت هایی ازجمله ویکی پدیا که در ان شرح بست خودرو های استفاده کننده از گیریبکس aisin نوشته شده است.
ولی غیر از ان فیلم هایی در یوتویوب هم باز می شه که نحوه تعویض روغن گیربکس پورش کاین را نمایش می ده که لوگو aisin
واضح است.
ومنبع سوم روغن گیربکس کاین یک محصول انحصاری از کمپانی esso mobil است که به سفارس کمپانی ایسین سیکو ساخته شده
روی ان نوشته:Guide change automation aisin porsche cayenne
وهمان طور که می دانید روغن موتور های خارجی البته اصل پشت ان یک دفترچه است که به صورت ورقه های به چسپیده است که به صورت لایه نازک پشت جععبه روغن چسپیده شده که روی روغن گیربکس پورش کاین روی تمام صفحات ان لوگو شرکت aisin پایین ان وجود داره.در ضمن فیلم ان در یوتویوب موجوده.
Mehdipashaa
۲۴ مرداد ۱۳۹۴چرا این قدر طراحی لکسس بد شده…یک طرح عجق وجق…مثلا می خواد متفاوت باشه!!! گند زده لکسس………..باز نیسان اینفیتی پرچمشون بالاست
Archi KHAN
۲۴ مرداد ۱۳۹۴منم نظرم اینه که برند اینفینیتی مدل هاش خیلی خاص تره !
(( لااقل از نظر طراحی خارجی و داخلی ))
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴اینفینیتی هم دوسش داریم اینم خوبه ولی جالبه تا به تویوتا میرسه میشه عجق وجق برا بقیه کره ای ها میشه طرح جوون پسند تا به تویوتا میرسه میشه ساده و بی روح برا فولکس واگن میشه با اصالت تا به تویوتا میرسه میشه کپ هم برا بنز و بی ام میشه اصالت خسته شدم اینقدر با اغراق نظر شنیدم خواهشا خودتون باشید به خدا یه پیچ هیچ کدوم کمپانی ها مال ما و پدر ما نیست تازه یه ویزا هم بخوای از سفارت ژاپن یا المان یا …. بگیری دهنمونم سرویس میکنن کلی هم بمون توهین میکنن و انگشت نگاری و پول اضافی و ……
HILUX
۲۵ مرداد ۱۳۹۴اینجا برای ثبت دیدگاهه لذا هر کس میتونه نظر بده و خب شاید کسی از این جور طرح ها خوشش نیاد(خودم اصلا خوشم نمیاد از نزدیکم زیاد لکسوس دیدم ولی عاشق تویوتام این اشکال داره؟؟؟منم میگم به نظر من(چون هر کس نظری داره) طرح های اینفینیتی از لکسوس بهتره)
Mehdipashaa
۲۴ مرداد ۱۳۹۴با این وضعییت هم از نظر طراحی و هم هندلیگ عقب تر از بی ام دبیو و مرسدس حتی از نظر طراحی پایین تر از کیا و هیونداس….گند زدن…
آرمااااان
۲۴ مرداد ۱۳۹۴اخه بعضیا که چیزی از خودرو نمیدونن چرا میان نظر میدن الکی
لکسس همیشه واسه رقیباش چه از نظر طراحی تهاجمیش چه از نظر کیفیت بالای ساختش رقیب سر سختی بوده،الان لکسس هیـــــــــــچی،همین تویوتا لندکروز داره با بهترین ساوهای لوکس بنز بی ام دبلیو و رنج روور مقایسه میشه ،حالا lx570که لوکس تر لندکروزه بماند
همین لکسس اگه یه روز بیاد از جلوتون رد بشه از ذوق دست و پاتو گم میکنی بعد طراحیش چرت و پرته طراحیه کیا و هیوندا خوبه؟ای خدا
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴نگو الان مستر کار اند درایور میاد میگه لندکروز تو کار اند درایور 5 شده پس اشغاله معلوم نیست این جماعت چشونه به جای اینکه چارتا فیلم افرود لینک های مقایسته ای یوتیوب رو ببینن فقط بسنده میکنن به کار اند درایور و جالبیش اینه که نمیان بگن اقا مگه حالا کسی که تو کار اند درایور 4 شده چه اختلافی با سوم داره یا با همون اول داره؟؟؟
الان میگم شتابش حدود یه ثانیه کمتر بوده
سرعتش حدود 10 کیلومتر کمتر بوده
مصرفش صدی نیم لیتر بیشتر بوده
حاظرم همچین ماشینی سوار شم ولی یه روز در میون تو تعمیر گاه نباشم.
لکسوس رو هر ماشینش الکی یه توربو ببنده تو تمام رنکینگ های کار اند درایور چند پله میاد بالا و لی به جاش مث رقیباس تو جی دی پاور میره قعر جدول.
کیارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۴بعضیا اومدن ادعا میکنن که کار اند درایور معیار رتبه بندیش سرعت و شتاب هست
البته تقصیری ندارن
همه اینها از کمبود مطالعه ناشی میشه
البته یه مشکل بزرگی که وجود داره اینه که کار اند درایور به زبان انگلیسی هست و خب بعضی از دوستانی که بارها تو کامنتاشون ثابت شده که فارسی رو هم کامل مسلط نیستن سختشونه بخونن
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴به نظر من واقعا زیباست زبان طراحی لکسوس از نظر من واقعا خشن و جذابه و حس خاصی رو به انسان القا میکنه کیفیت اسمبل و ساخت به خوبی قابل حس کردنه روی این عکسها میشه نظر خوبی داد چون عکس های جاسوسی و بی کیفیت نیستن و کاملا درون و برون ماشین رو نشون داده اگرچه که نظر واقعی باید در دیدن و سوار شدن ماشین داده بشه در مورد lx عکس ها جاسوسی و بی کیفیت بود که من به این نکته اشاره کردم و دوستان مغالطه کار از حرف من سوء استفاده کردن و به کل صنعت خودرو سازی ژاپن با بیش از 100 سال تجربه رو به خاطر هوای ابری و… به سخره گرفتن که به هر جهت در این پیج هم پیدا میشن و به جای دادن نظرات شخصی خودشون پیوسته به این خودرو گرانقدر و زیبا توهین میکنند. جای هیچ گونه نگرانی نیست همه خودرو سازان بزرگ از نظر عاشقان خودرو خوبن و در صدر خودرو سازان انبوه جهان امریکا المان و ژاپن و البته کره.
کیارش
۲۴ مرداد ۱۳۹۴بعضی از دوستان هستن که فک میکنن نظریاتشون از نشریاتی مثل کار اند درایور معتبرتره
طرف اومده میگه کار اتد درایور نمیدونه افرود چیه و افرود ماشینا رو تست نمیکنه
همه ی اینها صرفا از عدم مطالعه ناشی میشه
طرف از یه نفر شنیده لکسوس خوبه شده طرفدار لکسوس نه
نه هیچ مقاله ای خونده نه نقدی نه هیچی
نمونش لکسوس ال ایکس که پر از ایراده و تو همه مقایسه ها بازنده بوده
ولی طرف کامنت میذاره سلطااااااان جاده و ادعای علامه دهر بودن هم میکنه
دلیل اینکه امروز صنعت خودرو ایران اینجوریه دقیقا وجود چنین افرادیه
طرف ادعا میکنه همه فن حریفه ولی نظریه هاش همیشه مخالف نظریه های کارشناسای بزرگه
امثال اینجور ادما میرن تو صنعت و ادعا میکنن که بلدن طراحی کنن ولی نتیجه میشه تیبا
کیارش
۲۴ مرداد ۱۳۹۴واقعا میشه اسم کسی که میگه نظریات و رتبه بندی کار اند درایور معتبر نیست چون فقط سرعت و شتاب رو اندازه میگیره و نظریات من معتبره رو ماشین باز گذاشت ؟؟
من میگم فلان ماشین از فلان ماشین برتره دلیلشم رنکینگ کار اند درایور که معتبرترین نشریه اتومبیل دنیاست
ولی طرف میگه نه اون معتبر نیست حرف من معتبره
واقعا ادم میمونه چی بگه ؟
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴واقعا میشه کسی که جی دی پاورو زیر سوال میبره اسمشو گذاشت ماشین باز؟؟؟؟؟؟؟
من میگم فلان ماشین از فلان ماشین با کیفیت تره دلیلشم معتبر ترین انسیتو کنترل کیفیت جهانه ولی اقا نیاد میگه جی دی پاور از خوددروسازها رشوه میگیره و نظریاتش یک نخود هم نمی ارزه!!!!
واقعا میشه به این ادم بگی ماشین باز؟؟؟
اقا میگه شرکت هایی که خودشونو رقیب المان میدونن و پیوسته شکست مفتضحانه خوردن و به گفته مدیر عامل وقت شرکت دایملر کمتر توجهی نمیکنه و از خودش نظر میده واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟؟
ادمی که نمیتونه قبول کنه هم بنز خوبه هم لکسوس هم بی ام و و میخواد به هر طریقی ثابت کنه بنز و بی ام خدا هستن و لکسوس اشغال واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ادمی که میگه ژاپن تو موتور حرفی نداره بعد من میام لینک میزارم رو وکیپیدیا که المان 75 امریکا 73 ژاپن 55 بار جایزه بهترین موتور سال رو بردن و مگه میشه یه کشوری که 55 بار اول شده حرفی برا گفتن نداشته باشه اقا سکوت میکنه واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟
ادمی که میگه صنعت هر کشور به سابقشه و چون پژو قدیمی تر تویوتاس پس کمپانی پژو بهتر و با عظمت تره تویوتاست واقعا میشه همچین ادمیو ماشین باز دونست؟؟؟؟،،
ادمی که براش لینک میزاری اولین ابداع و تولید ماشین سلول سوختی مال تویوتا بوده بازم میاد تو روی ادم وایمیسه میگه تویوتا چه تکنولوژی به خودرو وارد کرده واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟؟؟
ادمی که با اسم های مختلف میاد به تویوتا و برند های ژاپنی توهین میکنه به خیال اینکه ما نمیفهمیم واقعا میشه اسم این ادمو ماشین باز گذاشت؟؟؟؟
ادمی که دیقه به دیقه در هر مقاله المانی ایم اون خودرو رو شاهکار گذاشته و پشتش به همه خودروساز ها از جمله ژاپنی ها توهین میکنه و به طرف داراشون میگه که عقل سلیم ندارید واقعا میشه یه همچین ادمیو ماشین باز دونست؟؟؟؟؟؟،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴بازنده بود که نسل ده سال پیشش بین 7 تا رقیب قدر تو تست کار ان درایور سوم شد و تازه تو عملکرد افرود تو گروه اول شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازنده بود که بالاتر رنج روور 2015 که جدید ترین فیس لیفتو انجام داده قرار گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟ نسل 2008 بالاتر از رنج روور 2015 قرار گرفت؟؟؟؟؟
من با تویوتا و لکسوس بزرگ شدم از دهه 70 تا امسال هرچیشو بخوای سوار شدم خدا خیر و برکت بده به انسان های ساده و ساده انگار.
کیارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۴لوییس این همه داری تلاش میکنی بگی نظریات کار اند درایور معتبر نیست حرفای تو درسته اره ؟؟
خب اگه اینجوری راضی میشی باشه حرفای تو همش درسته
برا من مهم اینه که تا الان بی ام و سری پنج و بنز ای از دید یه کارشناس از لکسوس جی اس بهتر شناخته شده
حالا تو هرچی دوست داری بگو
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴تعداد لایک های من و دیس لایک های تو اعتبار سخن من و تو رو پیش ماشین بازها نشون میده خودتم بکشی لکسوس روز به روز با سرعت زیاد پیشرفت میکنه لینک برات دادم که ژاپن امسال دومین کشور صنعنتی جهان بود بعد از امریکا که اول بود لینک برات دادم که مدیر عامل دایملر لکسوسو رقیب خودش میدونه ولی تو از تو ایران بیشتر اون اقای مدیر عامل میفهمی و با توجه با کار ااند درایور حکم میدی که لکسوس در حد اونا نیست واقعا خنده داری صد رحمت به زیپو و بقیه متعصب ها کلی المانی باز حرفه ای تو همین مقاله از این ماشین تعریف کردن برو پایین و با دقت بخون ولی تو المانی باز نیستی دلیلشم کینه ایه که از تویوتا داری که من نمیدونم چرا کینه داری
کیارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۴اتفاقا من لذت میبرم وقتی یه مدل جدید لکسوس مثل ال ایکس معرفی میشه بعضی از دوستان خوششون میاد
چرا که سطح سواد مخاطب هر ماشینی نشون دهنده سطح خوب بودن اون ماشینه
کسی که فک میکنه قفل مرکزی ابداع لکسوس بوده،میگه کار اند درایور معتبر نیست چون تو تمام تستاش لکسوس به سختی شکست خورده ماشین باز نیست
من لذت میبرم میبینم همچین کسایی طرفدار لکسوسن چون نشون میده لکسوس هیچ حرف حرفه ای نداره بزنه تا نظر کارشناسا رو جلب کنه
برای من این مهمه که وقتی ایودی r8 جدید معرفی شد خیلی سریع کار اند درایور رتبش رو اورد بالا و تحسینش کرد یعنی یه متخصص ماشین اذعان کرد خیلی بهتر شده
ولی لذت میبرم وقتی میبینم کارشناسا همه از لکسوس ال ایکس جدید ایراد گرفتن
اتفاقا من از این وضعیت خوشحالم
اره لوییس جان تو نهایت ماشین بازی
نظریه های تو درسته کار اند درایور یه مجله بیخوده که فقط شتاب اندازه میگیره
واقعا هیچی برا من بهتر از این نیست که ببینم طرفدار برند لکسوس فرق گشتاور و اسب بخار رو نمیدونه و فک میکنه قفل مرکزی ابداع لکسوسه
آرمااااان
۳۱ مرداد ۱۳۹۴والا ما تا حالا ندیدیم از لکسس بد گفته بودن،تا جای که میدونم هر وقت مدلایی از بی ام و مرسدس اومده لکسس یه مدل توو همون کلاس تا دندون مسلح از تکنولوژی واسه رقابت داده،دوست عزیز بیشتر مدلای مختلف که برندای مختلفی مثل بی ام دبلیو و مرسدس ولکسس میدن تقریبا از لحاظ قدرت و آپشن توی یه سطحن و همینطور کیفیت راننگی،یه راننده ی حرفه ای فقط میتونه فرق هندلینگ اونارو با هم تشخیص بده تو رانندگی،پس برای خرید ادمای عادی مثل ما اون قضیه برمیگرده به علاقمون به اون برند
asa
۲۴ مرداد ۱۳۹۴اگر لکسس این قدر از زاویه های تند و جلوپنجره های نسبتا عجیب استفاده نکنه پتانسیل اینو داره که بین دل مردم بیشتر برای خودش جا وا کنه.
asa
۲۴ مرداد ۱۳۹۴این مدل از لکسس فکر بر شاستی کمری سوار شده ، البته اطمینان ندارم.
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴نه دوست عزیز تا اونجایی که اطلاع دارم ابعاد این خودرو و کلاس سایزیش از کمری بزرگتره تنها پلت فرم های مشترک لکسوس و تویوتا مربوط به gx و پرادو و lx و لندکروزه حتی rx و nx هیچ پلت مشترکی با راو 4 و دیگر شاسی ها ندارن این توضیحات کاملا در سایت رسمی لکسوس نوشته شده. بعضا از ادوات لکسوس در تویوتا استفاده میشه مثل تویوتا اریون که موتور و گیربکس لکسوس داره ولی برعکسش شدنی نیست یعنی نمیشه از تجهیزات و شاسی تویوتا برای لکسوس استفاده کرد چون تویوتا در دره خودرو معموله و لکسوس در رده لوکس به طور ساده با استناد به ویکیپیدیا مبحث لکسوس ls این فرمول ساده قابل بیانه تویوتا +رعایت 500 پارامتر مختلف = تویوتای لوکس یا همون لکسوس.
masoud
۲۴ مرداد ۱۳۹۴خیلی با حال شده.چهره ی تهاجمی و یه طوری لوکس.این lx رو هم بررسی شو بزاری پدال ممنون میشم
کیارش
۲۴ مرداد ۱۳۹۴لکسوس داره دنبال هویت میگرده
چراغای جی اس دو نسل قبل رو با این مقایسه کنید،کاملا فرق کرده
عقبش هم همینطور
هنوز داره تلاش میکنه به یه سبک ثابت طراحی برسه ولی نمیتونه
الان جلو پنجره دوکی شکل شده نماد لکسوس :))))))
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴اثبات کن تست های کار اند درایور بر اساس چیه؟؟؟؟
و اثبات کن جی دی پاور معتبر ترین موسسه کنترل کیفیت جهان نیست و از خودرو ساز ها مدل میگیره؟؟؟
اقای همه چیز دان اقای دست فرمون دار اقای ماشین خارجی باز اثبات کن حرف بی لینک به درد خودت میخوره تو همون کار اند درایور بترها و بارها تویوتا و نیسان بالاتر فولکس واگن هستن فقط خودرو لوکس نبین بقیه ماشین ها هم هستن و ماشین های ایتالیا بلا استثنا اول هستند پس بهترین صنعت خودرو مال ایتالیاست؟؟؟؟؟؟
کار اند درایور کجا کیفیت ماشین براش مهمه؟؟؟؟،
کجا خدمات پس از فروش کجا نرمی و کم صدایی ماشین براش مهمه؟؟؟
کی میگه معتبر ترین نشریه دنیاست؟؟؟،
حرفاتو اثبات کن الکی نگو برو جلو خدا کار اند درایورو ازت نگیره والا که دیگه خلاص میشی
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴تو مقاله بالا این مربوط به سی کلاس جدید چراغ بنز سی کلاس جدید شبیه نسل قبلشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داری خودتو نابود میکنی تا به زور هم شده یه کوچولو از ابهت لکسوس کم کنی
سی کلاس پارسال مثلثی بود امسال کشیده شده جلو پنجره سی کلاس جدید با جلو پنجره سی کلاس که دست پلیس های شهر بود (2002)یکیه؟؟؟؟،؟؟؟
واقعا جالبی در نوع خودت
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴http://www.pedal.ir/بنز/مدیرعامل-دایملر-دیتر-زیچه/
تا صد سال دیگه هم اینو به روت میارم تا به راهت بیارم بخون مقاله رو مدیر عاملللللللللل وقتتتتتتتتت دایملررررررررر:
لکسوس رقیب اصلی ما و اینفینتی در رقابت با بی ام و میباشد
این زشت این بی هویت این ارم نایک به گفته رئیس دایملر رقیب بنزه میخوای قبول کن میخوای تا صب برو خودتو تو سایت کار اند درایورت بچرخون و رتبه بندی ها رو ببین و خوش باش.
کیارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۴تو داری خودتو نابود میکنی تا ثابت کنی لکسوس اصالت داره
اصالت یعنی بنز دو رقم اخر سن تاسیس کارخونه بنز از سن بعضی بعضی اسباب بازیا بیشتره
اره تو درست میگی
آرماااان
۲۴ مرداد ۱۳۹۴حرفت فکر نکنم زیاد درست باشه،نمونش بنز e250۲۰۱۵با کلاس e۲۰۰۹بنظرت طراحیشون فرق نکرده؟صد در صد فرق کرده،پس این دلیل نمیشه بگین لکسس دنبال هویته،درسته تاریخچه ی لکسس خیلی کوتاهه،اینم درسته که بنز و بی ام دبلیو همیشه محشر بودن،ولی واقع بینانه ببین که یه خودرو ساز با تاریخچه ی کوتاه خیلی سریع یه تهدید شد واسه فروش بنز،اگه یادت باشه پدال یه مقاله در اینباره داده بود
کیارش
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ارمان جان تغییر داریم تا تغییر
قرار نیست همه ی نسل های یک کلاس عینا مثل هم باشن
ولی همین بنز ای که شما گفتی،چراغ های جلو جدا و دو تیکه سبک طراحی خاص این کلاسه
از اون بنز دانشجویی بگیر تا نسل جدیدش همیشه چراغ های جلو دو تیکه هست
این یعنی سبک ثابت طراحی
چیزی که لکسوس بویی ازش نبرده
ای اس جدید و قدیم رو مقایسه کن
luis
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ببخشید میشه بپرسم واحد های طراحیتون در دانشگاه هنر های زیبای ایتالیا چند یورو بود؟؟؟ اخه میخوام انتخاب رشته کنم فکر کنم پول کم دارم.
برو خدا خیرت بده بنز e جدید کوچکترین شباهتی به دانشجویی نداره دیگه برا من که کلاسیک بازم نسخه نپیچ چراغ دو تیکه که میگی سال 1972 کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون موقع بنز چراغ خربوزه ای میزد در اصطلاح و ماشینشم بنز معماری در ایران معروف شده بود هر خودرو سازی یه چیزو باب میکنه یه مدت ادامه میده بعد عوض میکنه. بعنی سال 75 میلادی که بنز چراغ خربوزه ای را به چراغ افقی یه تیکه که در زیر قاب دو دایره بود تغیر داد یهو تو اون سال بی اصالت شد بعد یهو اصالت جمع کرد تا حالا؟؟؟؟؟؟
RETOLEX
۲۴ مرداد ۱۳۹۴به به
بسیار زیبا و عالی
طراحیش پخته تر از قبلا شده
Ahmad reza
۲۴ مرداد ۱۳۹۴طراحی داخلی و خارجیش که حرف نداره …. کیفیت و نرمیش هم که دیگه معلومه . بهره وری و مصرف سوختش هم واقعاً محشره
من عاشق ماشین های لکسوس به ویژه مدل های gs – Ls -es هستم
رضا
۲۴ مرداد ۱۳۹۴طراحی لکسوس کجا و تویوتا کجا؟؟!!
لکسس واقعا زیباست(اکثر مدل هاش)
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴مقایسته طراحی لکسوس با تویوتا مثل مقایسته طراحی فولکس ها و ائودی هاست به هر جهت تویوتا و فولکس ماشین های معمولی هستن و باید طراحیشون نسبت به برند های لوکسشون ساده تر باشه کره هم که اینقدر طرح خاص میزنه در چند سال اینده که بخواد برند لوکس تولید کنه دچار مشکل میشه.
ارمان
۲۴ مرداد ۱۳۹۴خیلی دلبر شده
موتورهای خوبی هم روش هست
رقیب خوبی واسه اتاق 5 بی ام و خواهد بود
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴لکسوس هیچ وقت دنبال ادعای سرعت و شتاب نیست یه ال اف ای زد در دهن یاوه گویان را بست که بگه بخوام بزنم در حد ایتالیا میزنم لکسوس اقتدارش در نرمی کم صدایی و کیفیت بالای ماشینه به راحتی با یه سرچ ساده میتونی قیمت لکسوس های es2009 رو با بی ام و های سری 5 2009 مقایسته کنی .
mohsen
۲۴ مرداد ۱۳۹۴M5 قورتش میده
شایان
۲۴ مرداد ۱۳۹۴رسما
وینسنت پرایس
۲۴ مرداد ۱۳۹۴آقا شایان و آقا محسن به همین خیال باشید . مدل ۲۰۱۶ این خودرو نه تابحال با ام۵ مقایسه شده و نه کارشناسان درموردش نظر دادند . صبر کنید مقایسه بشه بعد برای lexus و طرفداراش کری بخوانید .
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴اینم تو نرمی و کیفیت m4 رو قورت میده رتبه اول جیدی پاور کجا رتبه 17 جیدی پاور کجاااااا
الکی نگو که رتبش بالاتره چون تند نمیره و شتاب نداره و….
پورشه با این همه عظمت و شتاب و سرعت و قدرت رتبش 6 هست تو جی دی پاور و از فولکس واگن غیر لوکس بالاتره
این قدر میخوای تند بری کجا رو بگیری؟؟؟؟؟؟
حالا مثلا ایران چند تا پیست داره چند تا میتونی تو اتوباناش بری؟؟؟؟ حالا تو همون خارج هم مگه جقدر اختلاف شتاب سرعت دارن این دو برند با هم؟؟؟؟؟؟ مثلا سرعت 235 با 250 خیلی زیاده؟؟؟؟؟؟؟
اگه مثل من دو سال تو پلیس راه خدمت میکردی میفهمیدی رو سرعت 150 اگه تصادف کنی تنها تفاوت ولوو با پیکان تو میزان سالم بودن جسده نه هیچ چیز دیگه.
کیارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۴لوییس جان حتما به بار دیگه مقایسه بی ام و و لکسوس و کادیلاک که تو همین پدال هست رو بخون
جهت یاداوری : لکسوس با اختلاف امتیاز خیلی زیادی شکست خورد
AHMADREZA
۲۵ مرداد ۱۳۹۴M4 اخه با این مقایسه میشه ؟
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴بعد گفت سری 5 نه m5 رقیب m5 لکسوس gs f sport میباشد تورو خدا اطلاعاتتونو کامل کنید
AHMADREZA
۲۷ مرداد ۱۳۹۴خودت با m4 مقایسش کردی
ارمان
۲۵ مرداد ۱۳۹۴اقا محسن و شایان عزیز چه شما بخواین یا نخواین این ماشین لوکس هستش و تو سگمنت بدنه بی ام و اتاق 5 هستش و در دنیای خودرو با این ماشین به زودیه زود مقایسه میشه
من که نگفتم از اتاق 5 بهتره شما چرا ضعف نشون میدید؟
s.class
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ظاهرا خیلی خوشگله و یه ویزگیم داره طراحیش تو خیابونا بین اون همه ماشین لکسوس چشم میزنه بخاطر طراحی خاصش
امیر
۲۴ مرداد ۱۳۹۴چه عجب یکم این سواریاشو دست کشید خب سواریاتم مث شاسی همیشه جداب بزن عزیزم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ مرداد ۱۳۹۴درود .
همه مدلهای لکسس زیباست به جز لکسس nx .
اینهم عالیه .
AHMADREZA
۲۴ مرداد ۱۳۹۴میلاد از نزدیک ببینیش عاشقش میشی nx
حداقل وقتی در کنار یک x3 2015 بود من دیدمشون nx بهتر بود
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴تو رو خدا تو که المانی باز واقعی هستی این کیارشو رهنمود کن داره تیشه میزنه به ریشه با این کامنت های متعصبانه الکی.
کیارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۴لوییس جان حربه دیگه ای پیدا نکردی ؟؟
بله تیشه به ریشه کسایی زدم که بی چون و چرا قبول کرده بودن بعضی برندا خیلی خفنن
AHMADREZA
۲۵ مرداد ۱۳۹۴لویس اگر با من هستی اینو بدون که اینایی که فقط میگن آلمان یا فقط میگن ژاپن اصلا ماشین باز نیستند
کیارش
۲۴ مرداد ۱۳۹۴چه قدر قشنگ و شیک
چراغای جلو دو تیکه
این قدر این ماشین اصالت داره که از دو نسل قبل تا الان کلا قیافش عوض شده
جلو پنجره دوکی شکل و دی لایت ارم نایک
دیگه چی میتونه نماد اصالت باشه ؟؟
اینقدرم نو اوری توش هست که بنز مجبور شده بود یه ماشین زمان بسازه بره چند سال جلوتر و امکانات الان این ماشین رو رو مدل 2015 ای کلاس بذاره
واقعا عالیه
luis
۲۴ مرداد ۱۳۹۴خود گویی و خود خندی عجب پسر هنرمندی
K1
۲۵ مرداد ۱۳۹۴داداش گلم اون آرم نایک نیست یکم دقت کنی میبینی که آرم لکسوس که همون L با زاویه خاصی هست رو تو ذهن تداعی می کنه همینطور جلو پنجره و اکثر خطوط به کار برده شده تداعی کننده L هستن کسایی که این ماشینا رو از هر برندی نه فقط لکسوس طراحی میکنن جز نوابغ این زمان هستن و نمیشه به این راحتی ازشون ایراد گرفت و بر چسب بی هویتی روی پیشینوشی طراحی هاشون زد.
datsun
۲۴ مرداد ۱۳۹۴زیبا و لوکس طراحیه فوق العاده ی داره
احمد باقری
۲۴ مرداد ۱۳۹۴لکسوس هم از نظر طراحی و هم از نظر فنی، خودروهای عالی میسازه، البته این رو هم باید در نظر گرفت که به خاطر ایجاد زبان طراحی خاصی که اکثر خودروسازان به دنبالش رفته اند، در طی 4 وحتی 5 سال، اکثر تولیدات یک خودروساز شبیه هم بوده و تغییرات جزئی اعمال می شوند. لکسوس هم از این قاعده مستثنی نیست، هر چند که این ماشین واقعا جالب شده، ولی بهتر بودنمای داخل کابین هم تغییرات بیشتری داشت.
HaMiDrEzA
۲۴ مرداد ۱۳۹۴فوق العاده زیباست. کیفیت خودروهای لکسوس هم که ثابت شده، پس میتونه یه رقیب سرسخت باشه
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۴ مرداد ۱۳۹۴تو لکسس ها از GS خیلی خوشم میومد
در مورد این نسلش هم فعلا اظهار نظری نمیکنم اما حداقل مطمئنم از IS بهتره
AHMADREZA
۲۴ مرداد ۱۳۹۴فقط e s 2015 (ماشینه خودم)خیلی ساده دلبری می کنه با قیافه ای جذاب ولی ساده .
انگار بهت میگه باید منو دوست داشته باشی ولی من از نمای عقب خیلی خوشم نیومد
کاشکی اون چراغ هایی که مثل تیک می مونن مثل مال nx بود
Hamid...Audi
۲۴ مرداد ۱۳۹۴در کیفیت و سواری عالی این ماشین شکی نیست ولی به شخصه با طراحیش به خصوص جولو پنجره ش حال نمیکنم.
اگر روزی قرار باشه بین لکسوس و رقبای ژاپنیش یکی رو انتخاب کنم آکیورا رو ترجیح میدم!
ارمان
۲۵ مرداد ۱۳۹۴حمید جان دمت گرم منم ترجیح میدم یه tlx داشته باشم درود بر تو
اکورا بسیار زیبا و دل ربا طراحی میکنه
محمد
۲۴ مرداد ۱۳۹۴این ماشین خیلی لوکس و زیبا و تهاجمی شده.
لکسس واقعا خیلی پیشرفت کرده یک زمانی می گفتنند پیرمردیه ولی فقط بعد سه سال 180 درجه عوض شده وکاملا جوان پسندانه وشیک و مدیریتی شده.
فقط میشه گفت عالیه.
کاملا جافتاده.
ولی طراحی داخلیش واقعا بی ماننده همه اجزا همون جایی هستند که باید باشند………….
lamborghini
۲۴ مرداد ۱۳۹۴مثل اینکه تویوتا طراحی زیبارو فقط برای لکسوس گذاشته عاشق زیبایی لکسوس هستم این یکی هم که خیلی نازه
نوید جهرمی
۲۵ مرداد ۱۳۹۴فرق کلاسی ES با GS چیه؟
AHMADREZA
۲۵ مرداد ۱۳۹۴داداش es فاز سدان کوپه داره مثل ب ام و سری 4 گرند کوپه
نوید جهرمی
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ممنون احمدرضا
وحید
۲۵ مرداد ۱۳۹۴به حق نگذریم قیافش بد نیست
ادمو به وجد نمی یاره که دوستان غلو می کنن راجع بهش
محمدرضا ♥BMW♥
۲۵ مرداد ۱۳۹۴عاشق طراحی داخلی های لکسوسم خیلی خوبه ♥
شاسی
۲۸ مرداد ۱۳۹۴اوووووفففففففف چیکار کرده لکسوووس دمش گرم چی ساخته جونم طراحی… بخدا ماشین به این خفنی فقط یکی دیگه دیده بودم اونم شورولت کامارو بود. واقعا همه چیزش خوبه…. بجز.. صفحه کیلومترش:( آخه این صفحه کیلو متر نیسان چیه گذاشتن.
ولی بقیه ش عالی لکسوس محشر کرده مخصوصا طراحی سپر تودرتوی جلوش