لکسس یکی از معدود خودروسازان مشهوری است که ترجیح داده در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ حضور یابد و یکی از محصولات جدید آن در این رویداد خودرویی LC نسخه زرد جدید خواهد بود.
این خودرو که پیش از رونمایی در پاریس بهصورت آنلاین معرفی شده از پاییز سال جاری در اروپا عرضه خواهد شد و در هر دو نسخه ۵۰۰ و 500h در دسترس علاقهمندان خواهد بود.
این خودروی سفارشی دارای رنگ بدنه زرد و رینگهای ۲۱ اینچی فورج کاری شده می باشد. همچنین در سقف و اسپویلر عقب فعال از CFRP استفاده شده است. شایان ذکر است اسپویلر یاد شده در سرعتهای بالای ۸۰ کیلومتر در ساعت باز میشود.
داخل کابین این خودروی سفارشی شاهد عناصر زرد رنگ، تریم آلکانترا و دوختهای متضاد روی صندلیهای چرمی سفید، پشت آمپرها، غربیلک فرمان و استراحت گاه دست کنسول مرکزی هستیم. پوشش سقف آلکانترا، صندلیهای برقی جلو با تنظیم در ۱۰ جهت، هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی پریمیوم مارک لوینسن و… از جمله ویژگیهایی هستند که بدون هزینهای اضافی در دسترس هستند.
گرندتورر دو درب و لوکس لکسس دارای چندین ویژگی پرفورمنس پیشرفته بوده تا بدین ترتیب راننده بتواند حداکثر استفاده را از قابلیتهای معماری جهانی GA-L ببرد. این خودرو به سیستمهایی همچون هندلینگ دینامیک، فرمان با نسبتهای متغیر، سیستم فرمان پذیری چرخهای عقب و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن مجهز می باشد.
برند لوکس تویوتا جزئیات مربوط به قیمتگذاری و زمان عرضه LC نسخه زرد سفارشی را احتمالاً در نمایشگاه خودروی پاریس اعلام خواهد کرد اما عرضه آن در بازار بریتانیا از ماه نوامبر شروع خواهد شد.
mahdy
۱۳ مرداد ۱۳۹۷لکسوس LC : لایک
استون مارتین ونتیج :دیسلایک
Just bentley continental
۱۳ مرداد ۱۳۹۷اینا تو یه کلاس نیستن.
چجوری مقایسه می کنی؟
mahdy
۱۳ مرداد ۱۳۹۷داداش هر دوتاشون گرند تورن جناب کانتیننتال
چی میگی شما ؟
در ضمن کیان آقا با یه مرورگر دیگه برو (گوگل کروم بهتره) تو این مقایسه هم خودم شرکت نکردم ولی به جای کیان لایک دادم
Just bentley continental
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ببخشیدا ولی ونیج سوپر اسپرته.تو مقایسه های پدالم مس تونی ببینی.
Kian70
۱۳ مرداد ۱۳۹۷از من نمیدونم چطوریه که لایک و دیسلایک رو نشون نمیده
ولی لکسوس لایک و لاو همش باهم
mahdy
۱۳ مرداد ۱۳۹۷دوست عزیز ونتیج سوپر اسپرت نیست گرند توره
اصلا اگه سوپر اسپرت بود استون روش نمیشد معرفیش کنه(شتابش 4.2 که واسه سوپر اسپرت شرکتی مثل استون مارتین فاجعس) احتمالا پدال اشتباه کرده
اگر هم اشتباه نکرده دیده تعداد گرند تور ها انقدری نیست که بخواد دوئل بزاره و کلاسشون به هم نزدیکه این کارو کرده
Amir Amini
۱۴ مرداد ۱۳۹۷اینا تو یه کلاس نیستن رقیب ونتیج میشه کیمن و AMG gt و اف تایپ
رقیب لکسوس میشه s cupe و سری 8 و db11
چون لکسوس 4 سر نشین ولی ونتیج دو نفرس
Ferrari
۱۳ مرداد ۱۳۹۷چقدر زیبا و چشم نوازه
فقط انگلستان
۱۳ مرداد ۱۳۹۷لکسس باید بیشتر از این ها کلاس کاری خودش رو تغییر بده و وارد سطحی بالاتر از طراحی لوکس و فنی بشه
البته توی این یکی دو سال یکم خودشو تغییر داده و فنی خودروهاش رو خیلی خوب کرده ولی خیلی مونده به سطح مورد بازار کاری خودش برسه مثلا چرا باید مدل RX در حد مرسدس بنز یا پورشه سریع نباشه وقتی لکسس کیفیت و امکاناتی در حد بنز ارائه میده چرا باید یکم طراحی رو سطح بالاتر نکنه و فنی رو به حد مورد نیاز نرسونه
مثلا لکسس LX570 همون تویوتا لندکروزره که کیفیت متریال کابینش بالا رفته و تعدادی آپشن هم بهش اضافی شده و بعضی تغییرات دیگه بعضی دیگر از مدلها هم همینطویه
لکسس باید خودشو از تویوتا جدا کنه باید کلا نوع دیگری از طراحی داخلی و کیفیت سواری ارائه بده مثلا بنتلی بنتایگا درسته پلتفرمش با فلوکس واگن توراِگ یکیه ولی کلا یه چیز دیگست.
Mohammadreza
۱۳ مرداد ۱۳۹۷اتفاقا لکسوس نباید این کارو کنه و نمیکنه
لکسوس اگه سطح پرفورمنس و قیمتش رو یه سطح دیگه ببره بالا وارد رقابتی تنگاتنگی میشه که حریف های کارکشته و نام اشنایی درش حضور دارن که سرشاخ شدن باشون صرفه اقتصادی نمیکنه
(بنز، بی ام و، ائودی و… )
درضمن خودروهای خاص باپرفونس و لوکس بودن بالاتر از اینی که لکسوس اراعه میده فروششون بسیار کمه درسته درسایت های خودرویی مثل اینجا بولد میشن ولی در واقعیت اکثر فروش محصولات بنز مدل های C class و GLCاونم درسطح و تریم پایینشون هستن(اکثرا مدل 4 سیلندر) و خودرو های پرفورمنس این شرکت ها بخش کوچیکی از فروششون رو بخودشون اختصاص میدن
درسته اینجا بحث همش راجبه E63 AMG و M5 هست ولی در واقعیت تعداد این خودرو ها اینقد کمه( در مقایسه با خودرو هتی لوکس معمولی مثل C class و 3 series در تریم های 4 سیلندر) که تقریبا اصلا بچشم نمیان
Amir Amini
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ن منظور دوستمون این بود که یکم بهتر بشه که بتونه تو رقابت با مثلا مدلهای سری 3 با همشون رقابت کنه نکه از خیلیهاشون تو عملکرد کم بیاره وقتی که هم قیمتن ولی خب این کار دیگه مربوط به تجربه میشه که وقتی شما خودرو لوکس معرفی میکنید به بهترین مدل اون کلاس تبدیل بشید که الان بنز تو کلاس اس حرف اولو میزنه پورشه تو کلاس 911 و بیمر تو کلاس سری 5 و تو کلاس سری 3 ولی مثلا الان آلفا با جولیا تونسته کاری کنه که واقعا با رقیبانش سر شاخ شه و گاهی اونارو شکست بده ولی لکسوس نداره مدلی که بی عیب باشه از نظر پرفورمنس مثلا برسیا میگن RC بدترین کوپه تو کلاس خودشه و بهترینش هم سری 4 تو اون کلاس ولی مثلا lc از نظر طراحی تو کلاس خودش اول نباشه بعد از سری 8 و db11 سوم هستش ولی پرفورمنس بازم جلو اونا کم میاره ولی برسیا میگن خیلی بهتر از RC هستش لذت رانندگیش که این خیلی خوب ولی جا داره ژاپنیا به برندهای لوکسشون بیشتر اهمیت بدن چون الان بازار دست بنز و بیمر و آئودی و جگوار و لکسوس و میتونه آلفا اضافه شه ولی کادیلاک و آکورد و اینفینیتی و جنسیس واقعا جلو اینا ضعیف هستن
مخصوصا 3 برند آلمانی که میشه گفت 70 درصد بازار دستشون