لکسس LS 500 اف اسپورت جدید به برادران عادی و هیبریدی خود که اوایل سال جاری معرفی شده بودند میپیوندد. این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک چند هفتهی آینده معرفی خواهد شد.
جدیدترین عضو خانوادهی LS در دو نسخهی عادی و هیبریدی در دسترس خواهد بود. بدین ترتیب LS 500 اف اسپورت را میتوان با پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو (قدرت ۴۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری) یا همان پیشرانه و دو واحد الکتریکی با خروجی کل ۳۵۴ اسب بخاری سفارش داد.
برند لوکس تویوتا تاکنون جزئیات بیشتری را از این خودرو منتشر نکرده اما به اینکه اشاره کرده که LS 500 اف اسپورت چابکی و پاسخگویی LS جدید را برجسته خواهد کرد.
با این وجود انتظار داریم همان بهبودهای مدلهای اف اسپورت لکسس در این خودرو نیز دیده شوند که از آن جمله میتوان به استایل گیراتر در بیرون خودرو و ویژگیهای اسپورت تر در کابین اشاره کرد. همچنین برای افزایش جذابیت رانندگی نیز بازنگریهایی در شاسی و سیستم تعلیق صورت خواهد گرفت.
shirko
۱۷ فروردین ۱۳۹۶عالی ولی در برابر بزرگان المانی ، کم میاره !!
Rouzbeh
۱۷ فروردین ۱۳۹۶دوست عزیز کی میخوای تعصب رو کنار بزاری؟ هر موقع کامنت های شما رو دیدم جز دفاع از المانیا چیز دیگه ای ندیدم. بهت پیشنهاد میکنم فلسفه ساخت لکسس ال اس رو مطالعه کنی تا با هنر واقعی ژاپنیا بیشتر اشنا شی. این شاهکار یقینا چیزی از المانیا کم نداره هیچ، مطمعن باش تو خیلی از جهات هم میتونه رقیباشو شکست بده . شک نکن
shirko
۱۷ فروردین ۱۳۹۶دوست گرامی لطفا برید اس کلس جدیدو ببینید ، مطمئنم به حرف من می رسید . تو فوق لوکس بودن لکسسم شکی نیست .
Sina
۱۷ فروردین ۱۳۹۶همی چیزش هم از اس کلاس بهتره هم سری هفت
هم طراحیش هم فنی داخلش که بی نظیره، کیفیتم که المانیها هنوز باید زیاد تلاش کنن برسن بهش
NИ
۱۷ فروردین ۱۳۹۶طراحیش بهتر نیس هر کس که در این زمینه سر رشته ای داشته باشه میدونه که اینطور نیست.این همه خطوط و حجم پردازی های اغراق آمیز فقط برا یه مدت جذابه مهم اینه که با سادگی و منطق یه طرح موندگار ارائه بدی.البته من طراحیشو تحسین میکنم نمیگم بده اصلا
ولی مخصوصا توی این کلاس خودرویی، سادگی و سنگینی دیزاین حرف اولو میزنه
مطمئن باشین طراحای خود لکسسم با توجه به تواضعی که دارن همین نظر رو دارن.طراحای ژاپنی و کلا آسیایی قطعا توانایی اروپاییا رو در طراحی با عناصر ساده و موندگار ندارن و این زبان طراحی لکسس تنها راهش برای جذابیت ماشیناش در برابر ماشینای اروپایی برای مشتریاس که خب تنها راه لکسسه و بایدم یه همچین کاری کنه چون مجبوره
بهزاد
۱۷ فروردین ۱۳۹۶این صحبت های کلیشه ای که توسط برخی نویسندگان مجلات که چند کتاب راجب طراحی خوندن دیگه قدیمی شده!
الان یک خودرو تا بخواد ماندگار بشه نسل جدیدش روانه بازار میشه.
بازار نبضش برای کلمه ی new میزنه و مشتریها دنبال تمایز ، و این دو به قدری در ذهن ها حک شده که وقت نمیشه به حجم پردازی و خطوط شکسته و طرح ماندگار فکر کنه!
NИ
۱۸ فروردین ۱۳۹۶بهزاد عزیز شاید این حرفا کلیشه ای به نظر بیاد ولی واقعیت همینه و این نظر نویسندگان مجلات نیست گرچه حرف درستیه. چون بزرگترین طراحای تاریخ کارشونو با این خط فکری به جلو بردن و همونطور کهsir Alexander Issigonis (طراح مینی ماینر که از بهترین بسته های طراحی هست ) از بهترین طراحان دنیا هم میگه مد فانی ولی سادگی جاودانست.
کلمه ی new برای هر خودروسازی صدق میکنه و همشون کلی هزینه و زمان صرف همین میکنن که بهترین و جامع ترین طراحی هارو ارائه بدن مخصوصا خودروسازان اروپایی ولی بحث ما اینه که طراحی های ماندگارتر و منطقی تر در طی زمان خودشونو خیلی دلنشین تر نگه میدارن برای مدت بیشتر.پنج سالم پنج ساله ولی خیلی از طراحی ها برای سال ها زیبا و جذاب باقی میمونن موضوع اینه.حتی الان که برندایی که همیشه با طراحیای برتر میشناسیمم دیگه چنان سعی در ارائه ی طراحی های ماندگار نمیکنن حداقل مثل قبل ولی حداقل بازم از این جهت خیلی بهتر از رقباشون مخصوصا آسیاییا عمل میکنن.تنها راهی که لکسس برای جذابیت خودرو هاش پیدا کرده برای اینکه از رقبا عقب نمونه استفاده از این زبان طراحیه که همونطور که میبینیم در طی گذشت زمان نه چندان زیاد جذابیت آن چنانی ندارن در حالی که رقبا هنوز میتونن جذابیت خوشایندی داشته باشن.البته من فقط اینارو در مقام مقایسه گفتم و مخالف طراحی های لکسس نیستم اصلا .
Madjid
۱۷ فروردین ۱۳۹۶.
دوست عزیز ، shirko …
شما میتونی یک نقطه ضعف از این ماشین واسه من نام ببری… ؟؟؟؟
.
من خودم لوکس سازی آلمان رو بیشتر قبول دارم ، در این بخش هم پیشنهاد اول و آخرم نسل جدید آئودی A8 هست که قراره چند وقت دیگه عرضه بشه. بعدش هم فیس لیفت اس کلاس و سپس BMW سری 7 ، در مرحله ی بعد لکسوس LS قرار میگیره.
این قسمت سلیقه ی منه و انتخابم رو بر مبنای فاکتور هایی انجام میدم که واسم مهم ترن.
علاقه و طرفداری ما چیز دیگست و واقعیت ها یک چیز دیگه ، نمیشه روی تلاش و برتری های لکسوس چشم بست. لکسوس در مقابل رقبای آلمانی و بریتانیایی خودش ( جگوار) هیچ چیزی کم نداره و کاملا برای رقابت و حتی پیروزی آمادست.
اعتمادیان
۱۷ فروردین ۱۳۹۶احسنت آقا مجید :
علاقه و طرفداری ما چیز دیگست و واقعیت ها یک چیز دیگه
کاملا درسته بنظر شخصی من لکسس هم در میان رقبای آلمانیش در خیلی فاکتورها مثل قیمت ُ استهلاک ُ جذابیت ظاهری حرف برای گفتن زیاد داره
Madjid
۱۷ فروردین ۱۳۹۶ممنون دوست عزیز …
سینا
۱۸ فروردین ۱۳۹۶بی تعصب ، من نمیدونم چرا وقتی از هزینه نگهداری و تعمیرات حرف میزنیم همه به ماشینهای آلمانی ارفاق میکنن و از این عیب بزرگ بنز و بی ام و میگذرن. ربطی هم به پولدار بودن نداره بیخود نگین طرف داره میخواد هی خرج تعمیر بی ام و کنه! هزینه نگهداری و خدمات لکسوس هم ردیف تویوتا هست. در اینجا نه فقط فاکتور قیمت نگهداری، که اطمینان خریدار از اینکه ماشینش بعد از 15 سال قرار نیست اونو تو جاده بزاره هم مهمه. الان در بازار آمریکا لکسوس 2005 هم قیمت بنز و بی ام و مدل 2012 به پایین هست.تو این زمینه پرچم لکسوس بدجوری بالاست. کاش میشد بی ام و با ضریب اطمینان لکسوس درهم میشد.
#ali.m#
۱۸ فروردین ۱۳۹۶بسه تورو خدا اینقدر کامنت بی محتوا نذارید .
تعصب من و شما و دیگری تاثیری روی هیچ برندی و کسی ک اونو استفاده میکنه نداره .
و به هیچ جای هیچ کی نیست که تعصب چی میگه .منطق مهمه لطفا کمتر شور بزن .
?
amin
۱۸ فروردین ۱۳۹۶یکی به این پدال بگه تبلیغات ایران خودرو رو برداره
دوستان چند وقت دیگه که مرسدس gt معرفی شد می فهمیم حق باshirkoهستش
علي
۱۷ فروردین ۱۳۹۶نهایت به رخ کشیدن طراحی و عوج عظمت و ابهت در سطح تفکرو مکتب ژاپنی هاست ، واقعا تحسین برانگیزه . فقط طراحی داخل و بیرونش بقدری شلوغه که تمیز کردنش کار هر کسی نیست .
با تچکر
امیر
۱۷ فروردین ۱۳۹۶زیباترین سدان لوکس بدون شک بینطیره داخلی خارجی
امره Emrah
۱۷ فروردین ۱۳۹۶لکسس تو این چند سال اخیر کم کم از چالش و سردرگمی خارج شده و الان دیگه به ثبات شخصیتی رسیدهاز اینجا به بعد دیگه رقابته با غول ها.
بعضیام تو تاریخ گیر کردن مثل اینکه.
الان دیگه همه باید احترام بذارن به این برند
#ali.m#
۱۸ فروردین ۱۳۹۶یه ویژگی ماشین های لکسس رو که دوست دارم اینه که دنبال کل کل کردن و به رخ کشیدن نیست .
و منطقی کار میکنه برای. مثال قدرت خییلی نجومی ب موتوراش نمیده که زود از کار افتاده بشه یا مثلا چیز هایی که تو چشم میان اما در واقعیت اصلا کاربردی ندارن و شاید اضافی باشن رو حذف میکنه
مثل رانندگی خودکار که خیلی از دوستان نداشتن اونو در مقابل رقبای المانی ضعف میدونستن ولی واقعیت اینه که همیچین سیستمی با وجودی که واقعا تو چشم میاد و قدرت یک برند رو نشون میده ولی اصلا به کار نمیاد فقط به درد ادمای 60 سال به بالا میخوره که حوصله رانندگی ندارن و دیگه لذت نمیبرن ازش اونم در صورتی که این سیستم پخته تر بشه . اون زمان کاربرد خودشو داره و ریسک استفاده ازش کمتره .
منو یاد لمس فشاری قابل تشخیص تو گوشیا انداخت .اولش همه ازش تعریف میکردن اما وقتی دیدن اون چنان کاربرد نداره خیلی تاکید نداشتن روش از وقتی رو گوشی های 1/5 میلونی هم اومد دیگه کلا جذابیتش کم شد .
moein
۱۷ فروردین ۱۳۹۶من واقعا از طراحی جلوی زوزنقه ایی که واقعا لکسس روش خوب کار کرده و خیلی بهتر از آب درش آورده خوش حالم و حروقت می بینمش یه انرژی مضاعفی بهم میده غیر قابل وصفه
Ferrari
۱۷ فروردین ۱۳۹۶فوق العا ه زیباست و فکرمیکنم فروش بسیار خوبی رو ثبت خواهد کرد امیدوارم خیلی زود تست بشه تا بیشتر با ویژگی های این اتومبیل اشنا بشیم
بهنام طیبی
۱۷ فروردین ۱۳۹۶شیک و باکلاس
حسین
۱۷ فروردین ۱۳۹۶یه مساله مهمی که باید در نظر گرفت اینه که برند لکسوس برند لوکس مجموعه تویوتاست یعنی برعکس سایر رقبای آلمانی که فقط یک مدل لوکس بین مجموعشون دارن که در خط متفاوتی تولید میشه لکسوس برندیست که فقط برای ساخت خودروی های لوکس در یک مجموعه مجزا طراحی شده . مثل این میمونه که ما بخواییم خودروهای تسلا رو با یک مدل برقی از خودروهای آلمانی مقایسه کنیم
#ali.m#
۱۸ فروردین ۱۳۹۶فک نمیکنم کسی فهمیده باشه چ گفتی.
??
arash
۱۷ فروردین ۱۳۹۶جنگ قدرت با آلمانیها ؟ بزودی شاهد مرسدس اس 900 اسب بخاری و بی ام و 800 و ائودی 1000 اسبی باشید لکسوس باید همان تواضع همیشگی خودش رو حفظ کنه و روداری برای غولهای ژرمن رو کنار بگذاره
ب ام و سلطان
۱۸ فروردین ۱۳۹۶این وسط سلطان چیکارست اومد که همه رو نابود کنه
mahsa
۱۷ فروردین ۱۳۹۶عوج؟
حميد
۱۷ فروردین ۱۳۹۶کاش میشد یکی از اینها رو خرید
حسين
۱۷ فروردین ۱۳۹۶درود
دوستان، ما توی دنیای ماشین “بهترین” نداریم. چرا گاهی بعضی از دوستان میگن فلان ماشین یا فلان برند از همه بهتره؟ چرا میگین فلان برند در برابر اون یکی برند هیچه؟ ما یه مجموعه ای از بهترین ها رو داریم. یه تعدادی هستن که جزء گروه بهترین ها هستن و رقابت نزدیکی هم با هم دارن. هر کدومشون هم شخصیت و ویژگیهای خودشو داره. هیچ کدومم برتری کامل نداره نسبت به دیگران. یکی اسپرته، یکی لوکسه، یکی نرمه، یکی چرمه، یکی خشکه، یکی آرومه، یکی تنده و … هر کدومشون هم برنامه های خودشون رو برای آینده دارن و روی تفاوتشون با دیگران تاکید میکنن.
حمید
۱۸ فروردین ۱۳۹۶خیلی موافقم باهات، تعصب واقعا بی فایدس. به نظرم توی خودرو های سطح بالا و لوکس بحث بیشتر سلیقه ای هستش. اینکه مثلا یکی شتابش از اون یکی یکم بهتره خیلی اهمیتی نداره و هر کدوم به سبک خودشون شاهکارن.مقایسه بیشتر تو ماشینای اقتصادی معنی داره که هدف انتخاب بهترین ماشین با سرمایه ی محدوده.
ب ام و سلطان
۱۸ فروردین ۱۳۹۶داریم سلطان
بقیه فقط ادعای بهترین یا هیچ و درن سلطان واقع بهترینه
omid622
۱۸ فروردین ۱۳۹۶ای کاش لکسوس موتور شاسی بلندهای لوکسش رو تقویت میکرد
یعنی همین ۶ سیلندر ۴۵۰ اسب بخاری واسهrxجدید عالیه می شد و موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی rsکوپه که نزدیک ۴۷۰ اسب بخار رو داشت میزاشید رو Lx جدید بی نظیر میشد.
ghost
۱۸ فروردین ۱۳۹۶:|
مگه الکیه همین طوری موتور یه ماشین و بزارن رو یه ماشین دیگه مگه ایران خودرو ؟
Saied
۱۸ فروردین ۱۳۹۶لکسوس عالیه. اصلا تویوتا کارش خیلی درسته.
مهدی
۱۸ فروردین ۱۳۹۶من به شخصه واسه رقابت قدیمی آلمانی بازها و آمریکایی سوارها از بنز و بی ام و … خوشم نمیاد اما اگر بخوایم حقیقت رو بگم با توجه به اینکه خیلی از مدلهای روز برندهای المانی و ژاپنی رو سوار شدم تو منطقه باید گفت بازهم اختلاف تو لذت و سواری و راید یه ماشین از برند بنز با هم رده لکسوس مشخصه. تو ژاپنی ها از این نظر فقط میشه مزدا رو با اروپایی ها مقایسه کرد. تو رده ls و اس کلاس هم مشخصا بنز برتر هست خواهش من اینه که دوستان از روی عکس و چنتا آپشن و … نظر ندن چون واقعا اختلاف وجود داره
حرفای دوستمون NИ در مورد طراحی رو منم تصدیق میکنم چون روزی که مدل nx اومد تو بازار عجیب دلبری میکرد اما الان به چشم نمیاد و نمونه بارز همچین سبک طراحی رو قبلا تو ماشینی مثل سوناتا yf دیده بودیم
#ali.m#
۱۸ فروردین ۱۳۹۶nx هنوزم همه سر هارو بر میگردونه .
10 سال دیگه هم باز سر ها ب طرفش بر میگرده .
سهيل
۱۸ فروردین ۱۳۹۶نه قیافه داره نه اصالت
hamid
۱۸ فروردین ۱۳۹۶برای من شتاب وهزینه نگهداری ونرمی و بیصدایی مهمه پس اول لکسوس بعدش هم مرسدس s کلاس. با bmw هم که کلا مخالفم یعنی دشمن خونیشم .
سهيل
۱۸ فروردین ۱۳۹۶تو شتاب که سری ۷ سرتره تو نرمی و بی صدائی s کلاس تو دنیا با فاصله زیاد سرتره ولی تو هزینه نگهداری لکسوس هزینه کمتری داره .ولی به خاطر بی اصالت بودن بیشتر از یک سوم قیمت بنز و بی ام و ارزش نداره