کمپانی لِکسِس پس از قبولِ ریسکی بزرگ با ارائه مدل NX، حالا نسل چهارم مدل فوقالعاده محبوب خود یعنی RX را با تدبر و محافظهکاری بیشتری معرفی کرده است.
RX در نسل چهارم خود یک قدمِ بسیار خوبِ روبهجلو برداشته و با احتساب قوای محرکه مدرن، چهره تندوتیز و ویژگیهای امنیتی بسیار خوب برای رتبه اول سگمنت شاسی بلندهای نیمه لوکس بازار، گزینهی بسیار مناسبی به نظر میرسد. در نمای بیرونی خط و خطوط آن محتاطانهتر از برادر کوچکترش یعنی NX نقش بستهاند. در قسمت جلو دماغه گوشهدار به همراه جلوپنجره عظیم و چراغهای خشن دو طرف آن واقعاً توجه هر بینندهای را جلب خواهد کرد. نمای عقب نیز به همراه چراغهایی که شبیه به مدل RC هستند و سپر پفکرده چشم بیننده را آزار نمیدهد و تکمیلکننده نمای جلوی خودرو میباشد. در کل نمای ظاهریِ آن بیشباهت به نسل پیشین نیست و همین تشابهِ دور است که باعث میشود خیلی زود با آن مأنوس شوید. در داخل کابین یکی از مهمترین نکات حذف ردیف سوم صندلیهاست! بااینکه این نسل در مقایسه با نسل قبل بزرگتر شده و طول آن به میزان ۵ اینچ و فاصله بین محورها نیز ۲ اینچ بیشتر شده است اما این فضای بیشتر تنها در اختیار ۵ نفر قرار خواهد گرفت. افزایش ابعاد علاوه بر راحتی و آسایش بیشتر سرنشینان، صندوق بار بزرگتری را نیز در اختیار قرار میدهد. کنسول جلو هم بهصورت ایستادهتر نسبت به قبل و با کمی زاویه طراحی شده است؛ در بالای آن نیز یک صفحه نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی تعبیهشده که بهوسیله صفحه لمسی مخصوص لِکسِس کنترل میشود و مجموعه نسبتاً وسیعی از وظایف برای آن تعریف شده است. در بخش فنی همانند قبل یک نسخه V6 با نام RX350 و یک نسخه V6 گاز-الکترونیک هایبرید با نام RX450h قابل سفارش خواهد بود که اشتراک زیادی هم با نسل پیش از خود دارند. مدل RX350 از یک قلب تپنده ۳.۵ لیتری سود میبرد که با حداکثر توان خروجی ۳۰۰ اسب بخار نسبت به نسل قبل ۳۰ اسب بخار قویتر شده است. مدل RX450h هم همچنان از نسخه Atkinson-Cycle آن پیشرانه به همراه یک موتور الکتریکی استفاده میکند که درمجموع ۳۰۰ اسب بخار نیرو تولید میکنند. جعبهدنده نیز بهصورت استاندارد یک نمونه ۸ سرعته خودکار است که در نسل پیشازاین تنها در نسخه F-Sport قابل سفارش بود. هردوی این پیشرانهها نیز با سامانه ۴ چرخ متحرک و یا دیفرانسیلِ جلو هماهنگ بوده و طبق ادعای کمپانی آلایندگی کمتری نسبت به قبل خواهند داشت؛ البته هنوز اطلاعات دقیق آن در دسترس نیست. نسخه F-Sport که پیشتر فقط برای RX350 قابل سفارش بود، حالا برای نسخه هایبرید هم در دسترس خواهد بود؛ البته این نسخه هیچ تفاوتی در بخش فنی با مدل پایه ندارد، اما تغییرات خوبی در بیرون و درون خودرو ایجاد میکند ازجمله طرح شبکهای جلوپنجره، رینگهای ۲۰ اینچی گرافیت مانندِ آلیاژی، فرمان اسپرت مجهز به پدالهای تعویض دنده، حالت جدید Sport+ برای سامانهی تعلیقِ تطبیقپذیر آن و نشان F در نقاط مختلف خودرو. همچنین این نسخه به سامانه پویای ثبات و پایداری مجهز است که تنشهای غَلتِشی بدنه را به حداقل میرساند.۸۳ خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد
armin
۱۹ فروردین ۱۳۹۴دوستان به نظرتون فرم چراغای عقبش مثل میتسو asx در نیومده؟:))
مصطفی
۱۹ فروردین ۱۳۹۴خیلی زیباتر از مدل قبلی شده.
faraz777
۱۹ فروردین ۱۳۹۴زیباتر اماااا… درازتر!
من با دراز تر شدن خودرو اونم تو مملکت ما خیلی مخالفم…گرچه مثل اینکه فعلا قرار نیس این مدل رو تو ایران زیاد ببینیم! :(
Mostafa&S
۱۹ فروردین ۱۳۹۴خداییش خیلی خوشگله شاسی بلند اول کاین بعد این…
سامان از تبریز
۱۹ فروردین ۱۳۹۴خیلی عالیه
قیمتشم واقعا مناسبه ولی حیف که تو ایران موقع قیمت گذاری این ماشین دلار رو 10000 تومن حساب میکنن
احسان(احسان سابق)
۲۰ فروردین ۱۳۹۴تعجب می کنم کی به این پست منفی داده
عارف
۱۹ فروردین ۱۳۹۴واقعا ماشین «ایده آلیه» تو این بازه ی قیمتی، من اگه اینقدر پول داشته باشم ماشین دیگهای انتخاب نمی کنم.
مسعود
۱۹ فروردین ۱۳۹۴جلو پنجره لکسوس خیلی قشنگ ولی نمی تونم ارتباط برقرار کنم
Mamas
۱۹ فروردین ۱۳۹۴چقدر خوف قیافش :( اصن دلخوره انگار دعوا داره با ادم :) از رنگ سفیدش بی نهایت خوشم اومد
hamid reza
۱۹ فروردین ۱۳۹۴اقا امین دستتون درد نکنه واسه مطلب :)
همه چیزش واقعا عالی ولی ای کاش لکسس یک نمونه موتور قوی تر هم برا نسخه F اسپرت در نظر میگرفت تا تعداد موتورهای قابل انتخاب بیشتر بشه .
سام سامی
۱۹ فروردین ۱۳۹۴با اینکه اول خیلی ارتباط سختی با زبان جدید طراحی لکسوس بر قرار میکردم اما هر چه میگذره راحت تر باهاش کنار میام…بنظرم که این طراحی دیکه تو این لکسوس به اوج خودش رسیده…
حیف که فعلا تو ایران نمیاد…واقعا یه رقیب گردن کلفت برای x3 بنظر میرسه…
درود بر عاشقان خودرو
فرید
۱۹ فروردین ۱۳۹۴سامی جان…یکی از ویژگیهای طراحی لکسس اینه که اول از طراحیش خوشت نمیاد ولی هر چی میگذره بیشتر دوسش داریو باهاش ارتباط برقرار میکنی(برخلاف آلمانی ها)…یکی از نکته های طراحی لکسس اینه که از هر طرف به چراغ هاش نگاه میکنی یه طراحی میبینی من این موضوع رو سر لکسس GS با یکی از دوستان به این موضوع پی بردم که از جلو چراغ هاش رو نگاه میکنی گوشه های چراغ به سمت بالا کشیده شده ولی از بغل نگاه میکنی صافه(اصلا یه چیز عجیب غریبیه) و حالا روی این RX هم به همینطور.
JUST LEXUS
۱۹ فروردین ۱۳۹۴سلام فرید جان
من که رفتم شما هم کم کار شدی ها
چه خبر؟؟
فرید
۱۹ فروردین ۱۳۹۴سلام عزیزم
منم رفتم عزیزم…چی بشه که بخوام کامنت بزارم(اونم فقط بخاطر لکسس و طرفدارای لکسس توی این سایت)
ارزش نداره اعصابت رو بخاطر یه عده افراد (سه نقطه) خورد کنی…لکسس هم همیشه با موفقیت هاش جواب ان عده رو میده من خیالم راحته…لکسس هیچوقت ادعا نداشته ولی یه عده متعصب تو این سایت هستند که اندازه سر سوزن هم اطلاعات ندارند بجای اطلاعات ادعا و تعصب دارند…پس وقتت خیلی مهمتر از تلف کردن با این دوستان هست همون بهتر رفتی…خود سایت به هر حال یروزی خواهد فهمید که چرا خیلی ها از این سایت رفته اند و خواهند رفت ولی یه عده روز به روز به تعداد نظر هاشون اضافه میشه.
amin
۱۹ فروردین ۱۳۹۴فرید باز اومدی از تجربیات گفتی ها :D
من از اینا میخوام :(
با هیچ ماشینی تو این رنج عوضش نمیکنم :p
نوید
۱۹ فروردین ۱۳۹۴سلام به همه ی عاشقان و طرفداران تویوتا و لکسوس
امین جان چه خبر؟
سه تا دور ما رو که یادت نرفته؟
فرید
۲۰ فروردین ۱۳۹۴آرههههه امین تجربیات یادته؟؟؟؟ :-D
تو برو جی اس تو سوار شو پسر :-D …مگه جرات داری بغیر از لکسس چیز دیگه ای انتخاب کنی :-D
amin
۲۰ فروردین ۱۳۹۴نوید دادا 3 تا دورت محفوظه در خدمتم دادا :-*
مخلص همه ژاپنی سوارا هم هستیم ^_^
سام سامی
۱۹ فروردین ۱۳۹۴درورد بر فرید عزیز…
باهات موفقم. البته بنظرم در خصوص RX و NX جدید از همون اول هم میشه عاشقشون شد :-) ارادتمند…
فرید
۲۰ فروردین ۱۳۹۴فدای تو سامی جان…
۱۰۰ درصد…وقتی برند عشق باشه همین میشه دیگه.
مخلصیم برادر.
David
۱۹ فروردین ۱۳۹۴لکسس که حرف نداره.همین الانش توو خیلی از چیزا از رقبای آلمانی بالاتره.
سامی
۱۹ فروردین ۱۳۹۴قیمت رو ببینید فقط .
150 میلیون تومن .
پول یه سانگ یانگ هم نیست .
خوش استایل و شیک و با تجهیزات کامل
David
۱۹ فروردین ۱۳۹۴کی گفته 150 تومن ؟؟؟؟؟؟؟
(((RETOLEX(((REZA
۱۹ فروردین ۱۳۹۴چند وقت پیش اولین بار که دیدمش عاشق اون ستون عقب و سپرش شدم
میلاد
۱۹ فروردین ۱۳۹۴جلوپنجرش زیادی بزرگه کلا ماشینای لکسوز شبیه ماشین های جنگی تو فیلمای تخیلی شدن، اما واقعا زیباست.
شهاب
۱۹ فروردین ۱۳۹۴با جلو پنجرش حال نمی کنم اصلا ولی بقیه موارد عالیه .
احسان(احسان سابق)
۱۹ فروردین ۱۳۹۴به طور کل زیباست.اما جلوپنجره ماشین واقعا دلنشین نیست
سروش
۱۹ فروردین ۱۳۹۴طراحیش واقعا شاهکاره مخصوصا ستون D که توی طراحی گم شده . برای خودرویی با قیمت کف حدود 42 هزار دلار . با این قیمت اگه تو ایران تعرفه نبود حتی برای افراد متوسط جامعه هم قابل دسترس بود . ظلمی که این همه سال به مردم ایران تحمیل شد به بهانه اشتغال زایی . انگار 36 سال بس نبوده برای رقابت با خودرو سازهای خارجی . هر سال چقدر کشته میدیم و … بقیشو نمیگم :)
JUST LEXUS
۱۹ فروردین ۱۳۹۴خیلی وقت پدال نبودم
پدال عوض شد
مثل اینکه لکسس هم کمرنگ شد
چند روز هست دارم مطالب لکسس و مرسدس رو میخونم. دیگه یه طرفدار درست و حصابی لکسس هم اینجا نیست من که رفتم مثل اینکه فرید هم رفت نوید هم همینطور
من Reza . bs هستم عاشق لکسس و برگشتم که درست و حصابی از لکسس دفاع کنم در مقابل المانی ها
(((RETOLEX(((REZA
۱۹ فروردین ۱۳۹۴پس من اینجا چی بودم داداش
JUST LEXUS
۱۹ فروردین ۱۳۹۴گفتم چند روزی هست هم چیزو چک کردم شما یه لکسسی واقعی نیستی با اون لوگو لکسس در کنار مرسدس!!!!!!
…………………………………………………………………………
یه چیز دیگه شما چرا خودتو به جای دیگران معرفی میکنی
به جای علی به جای من . شاید هم اسم باشیم ولی علی رفته بود میگفتی علی هستی
مشکل داری عزیزم .
چرا این کار ها رو میکنی
مک میسل
۱۹ فروردین ۱۳۹۴جبهه گیریه؟
پس ما المان ها هم بریم لشگر جمع کنیم!
کلا این طرفدارای متعصب لکسس رو هیچوقت نمیشه درستشون کرد
چون کلا درس حسابی نیستن
تعصب چششونو کور کرده و فقط میخوان جنگ و جدال و قهر و دعوا تو این سایت راه بندازن.
امریکایی ها هم قبلا اینطوری بودن ولی خدارو شکر درست شدن
همیشه المان دوستا ادمای باشخصیتی بودن
رهگذر
۱۹ فروردین ۱۳۹۴خدا شفا عنایت کنه دفاع در برابر آلمانی ها؟؟ الان آلمانی ها موندن چطور جواب تو رو بدن!
hamid reza
۱۹ فروردین ۱۳۹۴سلام دوست عزیز :)
والا وقتی که حتی مدیران سایت هم طرفدار جرمن ها هستن ما چی بگیم.
شما چن روز خبرای سایت رو زیر نظر بگیری میفهمی چی میگم.
مک میسل
۱۹ فروردین ۱۳۹۴[…] فقط میخوان دعوا راه بندازن برای همین طرفدار المان شدن.
توهین هم میکنین.
اون فریدو من ببینم درجا دخلشو میارم.
به میلاد میگه دیوونه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
مک میسل جان بحث برای چیه . بحثی نمونده با تک بعدی ها .
طرف اومده میگه لکسس بر خلاف المانی ها هر چی میگذره ، جذاب تر میشه .
یعنی الان آئودی با طراحی هاش که بالای 10 ساله داره یک خط مشی رو دنبال میکنه ، ازار دهنده شده . از امار ارقام فروشش مشخصه.
:) :) :)
یا مثلا ب ام و که کمترین تغییرات رو داره تجربه میکنه همینطور داره افت میکنه . حتما به شرکت هایی که امار رو اعلام میکنن ، پول میده تا بگن ب ام و برای چندمین سال پیاپی پرفروش ترین خودروساز لوکسه .
البته همیشه و همه جا ادم مریض پیدا میشه ، همچین حرف میزنن ، ادای آدم های پیشگو را دربیارن .
اومدن مرسدس بنز رو مسخره کردن که چرا خودروی ارزان میسازه ،
چندی نگذشت که لکسس به خاطر عدم فروش بالا در اروپا ، مدل
LF-SA رو که به گفته ی خود مدیران لکسس ماشین ارزانی است ، معرفی کردن . این در حالی بود که لکسس در زمان معرفی مرسدس بنز CLA گفته بود که ماشین ارزان نمیسازیم .
اومدن گفتن که دیگه دوره ی خودروهای مرسدس بنز و المانی ها تمام شده . اما من نفهمیدم که چرا این مثلث المانی عنوان خودروهای پرفرو ش لوکس دنیارو از آن خود کردن .
همون خودروهایی که نمره ی پایین تری نسبت به لکسس در جی دی پاور دارند .
همونهایی که استهلاک بالایی دارند .
همون هایی که قیمت بیشتر نسبت به رقبا میگیرند .
در معرفی مرسدس میباخ گفتن که شکست مرسدس بنز در این مدل مشهوده .
من نمیدونم این حرف هارو از کجاشون درمیارن !!!!!!!!
شایدم آینه بین هستند . رمال هستند . پیشگو هستند و ما خبر نداریم .
حتما همه جا امارهارو اشتباه اعلام میکنند .
البته تا بوده ، همین بوده . اصولا کسانی که روی پای خودشون هستند ، در چشم بقیه خار میشوند . واقعا مرسدس بنز و ب ام و بدون پشتیبان بیشتر قله های موفقیت رو فتح کردند .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
همه این هارو بگذار کنار ، حالا خوبه لکسس 3 الی چهار ساله که زبان طراحی را وارد طراحیه محصولاتش کرده .
این هم برای کسانیکه چشماشون رو روی حقیقت بستن :
((( مرسدس بنز جوایز خودروسازی سال را درو کرد :
مرسدس بنز پس از کسب چهار عنوان برتر جهانی در زمینه های مختلف موفق شد فاصله زیادی از دیگر رقبایش بگیرد.
مرسدس بنز پس از کسب چهار عنوان برتر جهانی در زمینه های مختلف موفق شد فاصله زیادی از دیگر رقبایش بگیرد.
مرسدس بنز این روزها روی موج موفقیت قرار دارد و توانسته جایزه های متعدد خودروی برتر سال را تصاحب کند. این شرکت موفق گردید به کمک نسل جدید کلاس C و با پشت سر گذاشتن رقبایی همچون فولکس واگن پاسات و فرود موستانگ عنوان بهترین خودروی سال 2015 جهان را از آن خود کند. البته فهرست موفقیت های مرسدس به این جا ختم نمی شود چرا که محصولات اس کوپه و AMG GT آن به ترتیب موفق به کسب عناوین بهترین خودروی لوکس جهان و بهترین خودروی قدرتمند جهان شده اند.
دیتر زیچه، مدیر مرسدس بنز، گفت: کلاس C بیشترین فروش را داشته و همیشه پایه گذار یک خودروی خوب در بخش محصولات لوکس متوسط بازار بوده است. این مسئله در مورد کلاس C جدید نیز صدق می کند. این خودرو دارای شاخصه های کیفی بالایی در بخش های محیط زیست، فناوری، راحتی و رانندگی آسان می باشد که مختص خودروهای لوکس است . … ما از انتخاب این محصول به عنوان خودروی برتر سال جهان بسیار خردسندیم. )))
ب ام و هم که بالای 63 بار توانسته عنوان بهترین موتورهای سال رو از آن خود کنه .
لکسس هم که میخواد یواش یواش مدلهای GX و LX رو بازنشسته بکنه .
((( احتمال خداحافظی با لکسس GX
عصرخودرو: کراساور جدید لکسس سال آینده معرفی میشود.
آقای مارک تمپلین، معاون بخش اجرایی لکسس در جدیدترین مصاحبه خود با اتوبلاگ از لزوم گرفتن یک تصمیم جدی برای شاسیبلندهای فول سایز این کمپانی خبر داد. آقای تمپلین میگوید: “آینده خودروهایی که مدت زیادی بر روی خط تولید کمپانی قرارگرفته نامشخص و مبهم است چراکه دولتها در سراسر جهان درحال تغییر دادن قوانینشان هستند.” بنابراین به نظر میرسد که احتمال جایگزینی و حتی توقف تولید برخی خودروهای لکسس ازجمله LX و GX به منظور کاهش میزان مصرف سوخت و همچنین کاهش تولید آلایندهها وجود داشته باشد.
هرچند آقای تمپلین نام خودرویی را نبرده اما گفته میشود از سال 2016 میلادی کراساور 7نفره جدید این کمپانی با نام TX جایگزین مدل فعلی GX خواهد شد .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
من که دوست دارم این مدلها حذف بشن تا حداقل لکسس واقعی ببینیم . !!!!!!!
نه تویوتا ی بزک کرده .
مثل اینکه صدای ما به گوش تویوتا رسیده .
amin
۲۰ فروردین ۱۳۹۴هی من میخوام هیچی نگم شما کلی چیز میگی :-)
داداش ما صدبار گفتیم اون یک کانسپت بود هیچ ربطی به تولید نداره گوش نکردی حرف خودتو زدی….واسه یک کانسپت قیمت گذاشتی ….داداش گل شما تو جی پاور وضعیتتون داغون میای میگی CLA خوب از آب در نیومد واسه همین خیلی تاثیر داشته رو این آمار….بعد کلا جی دی پاور قبول نمیکنی از سایت دیگه لینک میدیم کلا سکوت میکنی….باز تا یک کانسپت میبینی میای قیمت میذاری میگی متناقض با حرف لکسس…حتما واسه این میخواد این محصول بده چون CLA خوب بود فروشش و این جور حرفا….از آخر این CLA شما خوب یا بد ??!!
کدوم آدمی میاد یک کانسپت رو قیمت گذاری میکنه که شما کردی??!! اونجا هیچ کسی حرف ما رو قبول نکرد که این یک کانسپت. و فقط شاید از بعضی قسمت هاش الگو برداری بشه اینم لینک مربوط که لکسس میگه اون یک کانسپت نه بیشتر ما قصد ساختش نداریم
http://www.autonews.com/article/20150303/COPY01/303039932?template=mobile&X-IgnoreUserAgent=1
ترجمش ایشاالله سر دبیر میذاره کامل متوجه میشین !!!
شما کلی حرف زدی من یکیش نقض کردم…همین صحبت بی پایه شما بس واسه اینکه کل صحبت هاتون بره زیر سوال ;-)
و من الله توفیقا :D
hamid reza
۲۰ فروردین ۱۳۹۴مک میسل جان شما خودت جواب خودت رو تو کامنت خودت دادی.
به ما میگی بی ادب هستیم و قاطی داریم ولی …
من تا به حال نه به کسی توهین کردم و نه بی ادبی ولی با این وضیعت شما انگار کار درست رو فرید میکنه :) …
honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }
۲۰ فروردین ۱۳۹۴آقای مک میسل واقعا شورش رو درآوردی . وحشی هم خودتی نه ما طرفداران لکسس . همه اون اصطلاحت مزخرف و به درد نخور هم مال خودت و القابت رو به ما لکسسیها نسبت نده .هم کلا اساسا خودت قاطی داری و هم به تویوتا و لکسس بی احترامی و توهین میکنی . هر چقدر اطلاعات از ماشین داری و هر کجا زندگی خوش و با آرامشی داری حداقل احترام نگه دار و فحاشی نکن که اصلا در شان و شخصیتت نیست که این حرفا رو بزنی . با این حرفا بدتر شخصیت خودت رو پیش دیگران کوچیک میکنی و ضعت اطلاعات خودرویی خودت رو نشون میدی .
فرید
۲۰ فروردین ۱۳۹۴آخ امین جون دمت گرم داداش…
فعلا بزار این بی سوادا با متن انگلیسیش خوش باشن تا اینکه ترجمه اش بیاد و من بدونم با اینا فعلا سکوت میکنم…
من نمیدونم همیشه باید این دوستان متعصب رو ضایع کنیم…انگار لذت میبرند با ضایع شدن…نمیگن دوتا تحقیقی چیزی بکنن که اینجوری لینک ندیم که اینا مجبور به سکوووووووووت بشن…فکر کردن حرف های مدیر لکسس الکیه…بابا اون داره با شما بازی میکنه شما چرا گول میخورین :-D :-D …دمش مدیر لکسس گرم که با حرفاش شمارو به بازی میگیره…ایول بهش :-D :-D
فعلا که همین CLA اینا باعث گند و آبرو ریزی توی کانسومر ریپورت و جاهای دیگه شده تازه بزار اینا دلشون به همین CLA شون خوش باشه نمیدونن که سال پیش همین S class شون گند زد و توی قعر جدول بال بال میزد :-D …امسالم که رتبه ۲۱ آوردن( ولی باریکلا)رتبه بسیار خوبیه :-D :-D :-D …بازم آفرین نسبت به سال پیش ، ۳ پله صعود داشتند بابا :-D …برندی که شعارش(the best or nothing) هستش :-D باید هم رتبه اش به این خوبی باشه :-D :-D :-D
فرید
۲۰ فروردین ۱۳۹۴(حمیدرضا جان و سی بی آر۴۰۰ سابق و سردبیر) عزیز…
یکی از مواردی هست که بعضی از این دوستان به همین راحتی به خودشون اجازه میدهند که مثل نقل و نبات به دیگران انجام دهند همین توهین و فحاشیه!!!!!!!!!!!!…و توجه هم دارین که مدیران این سایت از جمله سردبیر محترم!!!! حتی یک کلمه از جملات این دوستان رو سانسور نمیکنند چون حمایت شدید مدیر این سایت با این دوستان هستش بخاطر همین این دوستان به راحتی به خودشون همچین اجازه ای رو میدهند که به دیگران توهین و فحاشی کنند(سوال من اینه که اگه لقب وحشی رو به مدیران این سایت بدهند چه حسی به اینها دست میده) آیا باز هم این رو چاپ میکنند؟؟؟؟طرف کم مونده فوش خواهر و مادر هم بده ولی روش نمیشه طفلی…این نشون دهنده تبعیض تو این سایته و از جمله آداب تربیت این دوستان که فرق یک محیط اجتماعی رو با کوچه بازار رو نمیدونند…من که به نوبه خودم از این موارد زیاد دیدم ولی خدا نکنه این سایت با یکی بد باشه و بخواد در جواب این دوستان،جمله ای حتی طنز هم بگه با سانسور عجیبی همراه میشه…به خاطر همینه میبینیم خیلی از کازبران از این سایت رفته اند و خواهند رفت!!!!!!!! ولی عده ای محدود روز به روز به تعداد نظر هاشون اضافه میشه و هر چیزی که اینا به خودشون نسبت میدهند دوست داشته باشند به بقیه کاربران میگویند و کسی حتی کوچکترین تذکر به اونها نمیده(ولی به خودم همچین تذکری داده شده )…
این سایت به صورت کاملا واضحی مشخصه که طرفدار آلمانه و دوستان به وضوح به این موضوع پی برده اند برای نمونه(یک مورد) چرا سایت پدال مطلب consumer reports 2015 رو به چاپ نرسوند ولی اومد بدترین های کانسومر ریپورتس رو نشون داد؟؟؟(چون در اون گزارش بنز رتبه بسیار بدی داره ولی لکسس و تویوتا هم در j.d.power و هم در consumer reports امسال رتبه اول و دوم رو بدست آوردند…این یک نمونه اش بود یکی دیگه شما فراخوانی از بنز و بی ام دبلیو در این سایت نمیبینین در این چند وقته ولی اگه تویوتا بود واااااااای دیگه هیچی…و اینقدر نمونه های دیگر هست که دوستانی که حتی تازه به این سایت اومده اند به این موضوع(حمایت سایت پدال از آلمان ها) پی خواهند برد حالا دیرتر به حمایت این سایت از آلمان دوست ها پی خواهند برد و نیاز به زمانه.
دوستان آلمان نوش جونتون…از این فرصت ها استفاده کنین.
امیدوارم این متن چاپ بشه نه توش توهین هستش نه فحاشی فقط گوشه ای از سر سوزن حقایق مطرح شده.
موفق و پیروز باشید.
سردبیر
۲۰ فروردین ۱۳۹۴سلام فرید عزیز
متاسفانه فضای غیر دوستانه ای بین تعداد محدودی از کاربران با علایق و سلایق متفاوت برقرار است. تا آنجا که امکان داشته باشد، نوع دیدگاههای ناثواب را با توجه به جملات به کار رفته در آنها ویرایش یا حذف می کنیم. با این حال گاهی نیز مواردی از زیر چشمان ما دور می مانند. تعلق خاطر به برندها و خودروها، نباید ذره ای از دوستی هایمان کم کند و یا باعث گردد که خدای نکرده، روی به گفتاری ناپسند بیاوریم. پسندیده تر آن است که نوشتار ما نیز منبع اطلاعات و تبادل دانشی باشد که به کار دیگران بیاید و سایر کاربران نیز از آن بهره ببرند. انشاالله همه به سمت تبادل آرای مفید و ثمربخش به جای بحث های بیهوده متعصبانه روی بیاوریم.
دستبوس تمام کاربران آگاه و خوش اخلاق سایت پدال هم هستیم
hamid reza
۲۰ فروردین ۱۳۹۴فرید جان کاملا موافقم باهات.
یه سری از کاربران هر چی توهین و فحاشی هم به دیگران بکنن سانسور نمیشه که چرای این مسئله رو باید از جناب سردبیر پرسید.
برای مثال کامنت من که در جواب همون توهین و فحاشی ها بود و یه کامنت سه خطی بود و هیچ مشکلی هم نداشت در کمال تعجب دو خطش سانسور شد. تاکید میکنم هیچ لفظ بی ادبانه ای داخل کامنت من نبود.
روزی که من با سایت پدال اشنا شدم واقعا جای خوشحالی بود که همچین سایت خودرویی به زبان فارسی پیدا کردم و الان هم این وضعیت جای تاسف داره همه چیز داخل این سایت جانب دارانه شده
فرید
۲۱ فروردین ۱۳۹۴با تشکر از سردبیر عزیز بابت جواب به اینجانب…من از طرف اون عده افراد از جمله خود من که میگیم سایت پدال طرفدار آلمانها هست و به طرفداری از اخبار و طرفداران اون میپردازه لطفا شما هم سعی کنید که کفه ترازو رو متعادل کنید که همه گروه های طرفدا از این سایت خوب لذت ببرند و بجای اینکه دوستان از جمله خودم از این سایت برند دوباره برگردند و از مطالب ین سایت نهایت استفاده رو ببرند.
با تشکر،موفق و پیروز باشید.
فرید
۲۱ فروردین ۱۳۹۴حمیدرضا عزیز…
انشاالله درست میشه…صحبت های لازم انجام شده…به امید اون روز.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
دوست عزیز ، بیشتر مطالب سایت از سایت اتو بلاگ ترجمه میشه . ربطی به مدیر و دست اندرکاران سایت نداره . شما میتونی سایت های خبری خارجی رو چک کنی .
SAEED
۱۹ فروردین ۱۳۹۴یک ماشین ایده آل
نسل جدید ظاهر جسور و جذاب تر داره
مخصوصا طراحی ستون C که به حالت بومرنگی ( Bomerang ) طراحی شده که بی شباهت به ستون عقب نیسان مورانو 2015 نیست !
ALL CARS
۱۹ فروردین ۱۳۹۴فقط باید گفت آفرین
وباتشکر از امین قوام صفری
JUST LEXUS
۱۹ فروردین ۱۳۹۴این RX ما رقیب اون GLE شما هست {نسل جدید ML}
GLA با موتور 3 لیتری و توربوشارژدوقلو و همچنین 330 اسب بخار اگه اشتباه نکنم
RX تنفس طبیعی هست و 300 اسب بخار داره و البته همانند GLE شیش سیلندر
RX یه گیربکس 8 سرعته داره در برابر 7 سرعت مرسدسسسسسس
مهم تر از همه قیمت لکسس تقریبا 50 هزار تا هست و GLE شصت و پنج هزار تا { با اون چراغ های عقب خوشکل } وای چقدر جلو و عقب GLE به هم میاد
تا حالا طراحی و ارزش خرید که لکسس برنده هست ولی باید صبر کنیم تا درست و حصابی نسل جدید RX بیاد و ببینیم چه عملکردی داره
JUST JUST JUST JUST JUST LEXUS
زنده با لکسس
رهگذر
۱۹ فروردین ۱۳۹۴درست و حسابی نه حصابی!! برای دفاع از لکسوس اینا به کارت میاد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
بحث نکن .
چند بیت شعر میذارم ، جواب کوبنده خواهد بود برای انان که نمیدااااانند .
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند
آنکس که بداند و نداند که بداند
بیدارش نمایید که بس خفته نماند
آنکس که بداند و بداند که بداند
اسب شرف از گنبد گیتی بدواند
البته ترجمه امروزی این شعر اینجوری است
آنکس که بداند و بداند که بداند باید برود غازبه کنجی بچراند
آنکس که بداند و نداند که بداند بهتر برود خویش به گوری بتپاند
آنکس که نداند و بداند که نداند با پارتی و پول خر خویش براند
آنکس که نداند و نداند که نداند بر پست ریاست ابدالدهر بماند
سعید
۱۹ فروردین ۱۳۹۴بالاخره GLE یا GLA ؟
چه مقایسه کاملی کردی و چه نتیجه ای برا خودت گرفتی!!!با این مقایسه شما GLE کاملا شکست خورد و نابود شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این RX سیصد اسب بخاری و تنفس طبیعی شما در مقابل GLE 63 AMG S هم به همین راحتی پیروز میشه؟!!!!!!!!!!!!!!
مک میسل
۱۹ فروردین ۱۳۹۴بی سوادن دیگه کاریشون نمیشه کرد
تعصب زیادی هم دارن
خودرو شناس
۱۹ فروردین ۱۳۹۴عالی عالی از هر نظر لکسس همیشه خودروهای عالی و خوبی می ساخته به نظر من این خودرو به راحتی می تونه رقیبانی از جمله X3 را به زانو در بیاره البته اشتباهی رخ ندهد X3 هم خیلی عالیه اما باید قبول داشت که دیگه فقط ماشین ها آلمانی نیستند که از همه لحاظ عالیند چون تا موقعی که تویوتا و زیر مجموعه های آن از جمله لکسس حضور دارند یکمی باید تجدید نظر کنیم چون همین ها بودندکهدر سال 2014 برتر از آلمان ها شدند و خودنمایی کردند.
باز هم تکرار می کنم این به این معنا نیست که ماشین های آلمانی فایده ای ندارند نه من خودم یکی از طرفداران ماشین های آلمانی هستم و هیچ وقت چنین حرفی را نمیگویم.
JUST LEXUS
۱۹ فروردین ۱۳۹۴X3 که چیزی نیست Q7 هم نمیتونه کاری کنه
این ماشین حتی با X5 هم مقایسه میشه
خودرو شناس
۱۹ فروردین ۱۳۹۴بله کاملا درسته
خودرو شناس
۱۹ فروردین ۱۳۹۴اگه در ایران می اومد حتما یکیش رو می خریدم
عسگری
۱۹ فروردین ۱۳۹۴صندلی عقبش خیلی جاداره!!!!!! به فاصلش با صندلیه جلویی توجه کنید. خیلی ماشین خوبیه حتی نسل دومش هم که چند ساله تو بازار کشورمونه هنوز تکه و زیبا.
خیلی خوبه…………….
رهگذر
۱۹ فروردین ۱۳۹۴بیشتر شبیهه بچه پر رو هاست تا جسور!
مثل همه ماشین های ژاپنی غلو غلو محض در طراحی اصلا نمیشه با اینا ارتباط برقرار کرد اصالت صفر! غلو 100
amin
۱۹ فروردین ۱۳۹۴دقیقا تعریفت از ماشین چیه ؟؟!!! میدونی ماشین یعنی چی ؟!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
رهگذر ژاپن کلا اینجوره .
اگر یک نگاه به کارتون های دیجیمونش و فیلم های سینماییش بندازی . متوجه میشی .
hero
۱۹ فروردین ۱۳۹۴با چشم بسته بخرینش!
بهترینه
نوید
۱۹ فروردین ۱۳۹۴میگه:
چشماتون قشنگ میبینه
سعید
۱۹ فروردین ۱۳۹۴همه چیزش عالیه،زیبایی،طراحی،کیفیت،داخل،خارج،امکانات،ایمنی،قیمت و …
فقط از جلو پنجرش زیاد خوشم نمیاد،زیادی بزرگه،مخصوصا تو اون عکسی که اون آقاهه کنارش وایساده زشت و بزرگ به نظر میاد،
عقبش چقدر جا داره!
عاشق رنگ سفیدشم
شاسی
۱۹ فروردین ۱۳۹۴طراحی بیرونش به دلم نچسبید،مخصوصا نمای کناری بالای درب عقبش تا شیشه پشت…مثل وانت میمونه از دور، ولی طراحی داخلیش نسبت به نسل قبلش فوق العاده پیشرفت داشته و چشم نوازه
البته لکسوس کیفیت میده و پول گزافی هم میگیره، و این باعث میشه اولا خریدار های خاص و محدود داشته باشه و ثانیا قدرت رقابت با آلمانی ها رو نداشته باشه
luis
۲۰ فروردین ۱۳۹۴بی ام دبلیو از 2000 شاسی زده ائودی و پورش از 2003 شاسی زدن
بنز اسطوره المان از 67 شاسی زده
تویوتا بعد لند روور و جیپ از سال 1951 شاسی میزده مسلمه که در این عرصه حرف زیادی برا گفتن داره . باز هم اشاره میکنم عزیزان تعصب نداشته باشید هم بنز هم تویوتا هم ….. مال پدران ما نیستن تا پولمونم نگیرن یه پیچ چرخ مجانی بمون نمیدن الکی خودتونو ناراحت نکنید.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
البته دوست عزیز ، قدمت مرسدس بنز G کلاس 108 ساله . فقط جهت اطلاع گفتم .
منظور من کد G و قابلیتهای مدلهای G کلاسه .
luis
۲۰ فروردین ۱۳۹۴منبع حرفام ویکیپیدیا بوده عزیزانم
رهگذر
۲۱ فروردین ۱۳۹۴ویکی پدیا ایرادات فراوان داره چرا که اکثرا میشه دستکاریش کرد با کلمات اطو کشیده و برداشتن القاب یه متن درست نمیشه این همه این سایتو واسه خودتون دین و ایمون نکنین در ضمن بی ام و پورشه درسته
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ فروردین ۱۳۹۴درود .
این ماشین واقعا زیباست . مخصوصا رنگ سفید . کلا لکسس فقط رنگ سفید .
طراحی های داخلیش هم همیشه زیبا بوده . من خیلی دوست دارم ستون عقب اینجوری محو میشه . خیلی جالبه . اما ای کاش مدل سه ردیف صندلی هم داشت .
یکی از حرکت های مثبت لکسس در نمای عقب ، رنگی کردن چراغ ترمز به رنگ قرمزه که حالت بی رو حی را مخصوصا در مدلهایی که رنگ سفید دارند رو به صفر رسونده .
منتظر مقایسه با رقباش میمانم .
محمدرضا ♥BMW♥
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ماشینای لکسوس واقعا خوشگلو خوبن اما BMW x3 اینجا یه چیز دیگس کلا BMW یه چیز دیگس :)…بنظرم لکسوس nx از rx خیلی بهتره از نظره طراحی خارجی و بخصوص داشبوردش.