احتمال نصب پیشرانههای جدید در سدان لوکس لکسس LS از جمله قوای محرکه تمام الکتریکی و سلول سوختی هیدروژن وجود دارد.
مهندس ارشد LS آقای توشیو آساهی در مصاحبه با Go Auto استفاده از پیشرانههای بیشتر را تأیید کرده است. یکی از مدیران لکسس که نامش فاش نشده نیز گفته قوای محرکه سلول سوختی هیدروژن مورد استفاده در کانسپت LF-LC زودتر از آن چیزی که فکر میکنید وارد خط تولید خواهد شد.
اگر قوای محرکه یاد شده در سدان LS استفاده شود این خودرو را به اولین محصول کلاس که از هیدروژن سود میبرد تبدیل خواهد کرد.
لکسس در حال حاضر LS را با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری بای توربو و نسخه هیبریدی عرضه میکند. مدل هیبریدی دارای همان پیشرانه ۶ سیلندر و یک سیستم E-CVT بوده و با یک پیشرانه اتوماتیک ۴ سرعته همکاری میکند. این قوای محرکه نیز قدرت ۳۵۴ اسب بخاری دارد. علیرغم اینکه LS500h در زمان قابلاحترام ۵.۷ ثانیه از سکون خود را به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرساند اما آساهی تأیید کرده این برند ژاپنی به دنبال بهبود سیستم هیبریدی خود است.
او میگوید:
البته ما در حال بررسی بهبود سیستم هیبریدی خود هستیم بنابراین میخواهیم قدرت پیشرانه را نیز افزایش دهیم.
مرتضی
۲۷ فروردین ۱۳۹۷عکسا مال مدل ال اس بود یا ای اس؟
خیلی شبیه هم شدن اصلا قابل تشخیص نیستن
:)
hadi
۲۷ فروردین ۱۳۹۷تا جلو پنجره رو از حالت مقعر به محدب 6 ضلعی تبدیل نکنی یک جا کارت می لنگه
#ali.m#
۲۷ فروردین ۱۳۹۷لکسس سال 2017 رتبه اول در بی نقص ترین خط تولید جهان و رتبه دوم بیشترین سرچ در کوگل شناخته شد .
?لکسس ?
محمدرضا
۲۷ فروردین ۱۳۹۷واقعا بی نظیره.انتخابم بعد از بنز اس کلاس و بی ام و سری ۷ این خودرو هست.خداییش زیبایی از سر و روش میباره.طراحی داخلیش معرکس.شاهکاره
me84
۲۷ فروردین ۱۳۹۷.
جالبه که یکی از بی نقص ترین برندهای دنیاست اما ببینید چجوری دارن از بهبود صحبت میکنن.
عاشق خودروهای ۱۲ سیلندر
۲۷ فروردین ۱۳۹۷چون در یک بازار انحصاری نیست
چون رقابت هست
و چون فرهنگ عمومی بالاست