به جرئت میتوان گفت لکسوس IS مدل ۲۰۱۴ دارای ظاهری فوقالعاده جذاب در کلاس خود میباشد و یکی از سرسختترین رقبا برای خودروهای آلمانی نیز به شمار میرود.لکسوس آی اس ۳۵۰ مدل اف اسپرت دارای تجهیزات و آپشن هایی میباشد که با قیمت ۵۰ هزار دلار میتوان تمام آنها را خریداری کرد.
عاشقان سرعت، کمربندهای خود را ببندید،IS 350 F که یک خودروی اسپرت خانوادگی است مجهز به یک موتور ۳۰۶ اسب بخاری V6 میباشد که صدای آن گوش انسان را نوازش میدهد.دو ویژگی است که این خودرو را بسیار محبوب کرده است،یکی فرمان پذیری فوقالعاده و دیگری سیستم تعلیق متغیر لکسوس.
اگرچه خود لکسوس IS بسیار زیبا و چشم نواز است اما برای جذابتر شدن چه چیزی کم دارد؟به تازگی کمپانی AG Automotive با انداختن رینگهای ۲۰ اینچی واسِن و اضافه کردن چند آپشن جدید، چهره IS را فوقالعاده زیبا تر و جذابتر از قبل کرده است.جهت آشنایی بیشتر با این خودرو شما را به دیدن ویدئوی زیر دعوت میکنیم.
[jwplayer player=”۱″ mediaid=”۴۱۰۳۸″]
امین
۲۳ تیر ۱۳۹۲پدال قالبه سایتت خیلی شلوغ و کوچیکه لطفا عوضش کنین. این چیههه؟؟؟؟
slr722
۱۱ شهریور ۱۳۹۲لکسوس دوست دارم…
عليرضا a
۲۳ تیر ۱۳۹۲اکه سری 5 بی ام و و e کلاس بنز و این لکسوسو به من بدن صدرصد لکسوسو بر می دارم!
درباره قالب سایت هم باید بکم.اولین قالب پدال از تمام قالبای بعدی شیک تر و زیبا تر بود.پدال جان این قالب بی ریختو عوض کن لطقا.
feri 007
۲۳ تیر ۱۳۹۲این قالب سایت یه ذره گیج کنندست… البته فکر کنم میخواستین یه چیز تو مایه های متروی ویندوز 8 در بیارین… در هر صورت قبلیه بهتر بود… با تشکر از سایت خوبتون… خدا قوت
VAHID JINPACHI
۲۳ تیر ۱۳۹۲سایت پدال. قالب سایتتون واقعا شلوغ و مسخره است لطفا عوضش کنید.
ممنون می شم؟؟
داوود
۲۳ تیر ۱۳۹۲طراحی این خودرو واقعاً زیباست و خاصه.
قالب سایتتون به نظرم افتضاح شده.
نه سادست، نه آدم چیزی از توش میفهمه، نه میدونه از کجا شروع کنه، نه تناسب داره، نه مدرنه
عرفان
۲۳ تیر ۱۳۹۲قالب قبلی بهتر بود.
سیّدعلی ذوالفقاری
۲۳ تیر ۱۳۹۲ببین خارجیا از آهن چی می سازن ما چی می سازیم، اونا لکسوس… ما میخ طویله
امیر
۳۰ تیر ۱۳۹۲فکر نمیکنم میخ طویله تولید داخل داشته باشیم، اکثرا وارداتیه از چین
احسان
۲۴ تیر ۱۳۹۲تم سایت رو عوض نکنی دیگه به این سایت نمیام …
اخه این چیه..
آرش
۲۴ تیر ۱۳۹۲اومدم پدال فکر کردم یه سایت دیگه اومدم!! چیه گذاشتی آخه؟
قالب شلوغ تر و گیج تر از این نبود ؟؟
جمش کن داداش , قبلیو پهن کن.
امین
۲۴ تیر ۱۳۹۲نه خدا وکیلی , این قالبو گذاشتی پیش خودتم گفتی اووف عجب قالبی گذاشتم ؟؟؟؟!!
Cobain
۲۴ تیر ۱۳۹۲عکسهایی که قبلا استفاده کردید سایزشون مچ نیست با اینا کیفیتشون افت کرده یکم . و اینکه زیر اسم نویسنده نوشته ” n مقدار دیدگاه ” که من نفهمیدم منظورش چیه ! . و بدترین مورد که تمام دیدگاه ها بر اساس لایک مرتب شده ، بهتره که مثلا دو تا کامنت که بیشترین لایک رو دارن جدا بالا باشن و بقیه به ترتیب زمانی که ارسال شدن نمایش داده بشن .
در کل ، طرح ایده ی بدی نیست ولی خیلی ناقص اجرا شده خصوصا تایپوگرافی و نحوه ی چینش متون در هر مطلب ( صفحه ی اصلی ) خیلی ساده ست . به نظرم بود اول نقص های این قالب برطرف بشه بعد جایگزین بشه . البته یه خصوصیت خوب داره و اونم اینه که رسپانسیو هست که کمتر در سایت های ایرانی شاهدش هستیم :)
بردیا
۲۴ تیر ۱۳۹۲همه گفتن، منم میگم، بقیه هم خواهند گفت:
قالب قبلی بسیار شکیل تر و ساده تر بود، با اینکه خیلی زحمت کشیدید برای قالب جدید باید بگم که برای بازدید کننده اصلا جالب و راحت نیست، شاید در این قالب جدید محل تبلیغات برای شما اهمیت داشته و به فکر درآمدزایی بوده اید، شاید هم بعد از مدتی به این قالب نیز عادت کنیم. بهتره به نظر بازدید کنندگان اهمیت بدید و احترام بگذارید، چون هر اعتباری دارید از زحمات خودتون و بازدیدکنندگان کسب شده.
نظر اکثریت اینه که یا این قالب را بهتر و ساده تر کنید و یا به قالب قبلی بازگردید.
NIMA
۲۴ تیر ۱۳۹۲پدال جان هر کی دوست داری این قالب رو عوض کن اصلا جالب نیست .
اگر همین رینگ روی BMW 530i بندازی این لکسوس می خوره یا همون m3 خودمون .
هر چی باشه این ها ژاپنی اند ولی آون ها آلمانی اند…….. ( فقط آلمان )
فرزاد
۲۴ تیر ۱۳۹۲خدمت نیما عرض کنم صرفا بر مبنای علاقت نگو آلمان! در کل آلمان بهتر از ژاپن در اتومبیل سازی کار کرده ولی بدونید مهندسی کیفیت که الان علم روز دنیا در هر صنعتی محسوب میشه و همه شرکتها هزینه های هنگفتی روی کیفیت و R&D صرف میکنند، در ابتده در دهه 80 در شرکت تویوتا بوجود اومد. یعنی ژاپنیها مبدع این علم هستند. بنابراین شاید از دید مهندسی مکانیک (مثلا ساخت گیربکس، ترمز، شاسی و…) آلمانها بهتر از ژاپن باشند، ولی از دید کیفین و دوام مطمئنا لکسوس بهتر کار میکنه. همین مرسدس تا 4سال پیش از موتورهای پرمصرف و قدیمی استفاده میکرد که داد همه را در آورده بود.
ضمنا ژاپن، سوپرکاری مثه GTR ساخته که واسه من باعث خندست که اتومبیلی از آلمان بتونه باهاش رقابت کنه.. بشدت از هر نظر جلوی GTR کم آوردند.
تونستی توضیح بده:)
احسان
۲۴ تیر ۱۳۹۲این قالب بهترینخ من که با گوشی میام خیلی خوش میگذره
علیرضا
۲۴ تیر ۱۳۹۲خیلی جذاب شده رینگاش حرف ندارن
لطفا قالب عوض کنین عصبی می شه هر کسی میاد با تشکر
MAHDI
۲۴ تیر ۱۳۹۲خدایش طرحش اونقدر فضایی هست که راحت بشه به تیونرها گفت: به این دست نزن حالا از لحاظ موتوری با نصب تویین توربو یا سوپر شارزر گرفته تا تغییر کورس پیستون یا سیستم اگزوز صدالبته خوبه قدرت و گشتاورشو زیاد کرد یا نصب تعلیق هیدرو پنوماتیک یا تعلیق های تطبیقی ولی استیلش هیچ جراحی زیبایی نمی خواد
nima
۲۵ تیر ۱۳۹۲فرزاد جان نمیگم لکسوس ماشین خوبی نیست بلکه کیفیت خوبی هم داره . ولی آلمان ها تو طراحی و ساخت یه سرو گردن بالاترن مخصوصا پورشه و بنز و بی ام و .
مرتضی
۱۶ آبان ۱۳۹۲واقعا ماشین خوشتیپیه