سرانجام کراس آور متوسط القامت لکسس با موتور توربوشارژر و چهرهای اسپرت و خشن معرفی شد اما نه آنقدر فضایی و دیوانه کننده که تصور میشد! این اولین پیشنمایش از خودرویی است که هفته آینده در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۴ معرفی میشود.
نسخه مفهومی این خودرو، سال گذشته با نام LF-NX معرفی شده بود و انتظارات را از یک رقیب تازه مدرن برای خودروهای این کلاس از جمله آئودی Q5، مرسدس بنز GLK، ب ام و X3، رنجروور اووک و حتی لینکلن MKC بالا برده بود. حالا نسخه تعدیل شده با کد NX با هدف گرفتن مشتریان جوانتر به زودی برای فروش عرضه خواهد شد. از دیدگاه طراحی، خطوط تند و تیز نمونه کانسپت، نرم و منحنی شده و در مجموع یک طرح امروزی و خوش تیپ اسپرت را خلق کردهاند. جلوپنجره دوکی شکل و چراغهای باریک و خشن با ظرافت و رعایت جزئیات فراوان طراحی شدهاند. خوشبختانه طرح مفهومی با درایت و درک مناسب به طرحی واقعی تبدیل شده به گونهای که بیشتر نکات مثبت آن طرح همچنان در نسخه نهایی مشاهده میشوند. شاید تنها نکته منفی، گلگیرهای مشکی رنگی هستند که برای بهرهگیری از دو نوع چرخ در اندازههای ۱۷ اینچی استاندارد و ۱۸ اینچی سفارشی طراحی شدهاند و رنگ تیره آنها باعث میشود اندازه چرخها کوچکتر به نظر آید. فضای داخلی با تکیه بر ارگونومیک مناسب خلق شده است. صندلیها نقش مهمی در طراحی کابین ایفا میکنند. کلیه کنترلهای لمسی و غیره کاملاً در دسترساند. سیستمهایی نظیر نمایشگر سر بالا که اطلاعات را توسط یک پروژکتور روی شیشه و جلوی راننده نمایش میدهد و همچنین سیستم کروز کنترل رادار و نظارت بر نقاط کور با هشدار متقابل ترافیک عقب میتواند نمونههایی از تکنولوژیهای بیشمار این خودرو را نشان دهد. سه نسخه از قوای محرکه برای لکسس NX در نظر گرفته شده است. NX 300h با پیشرانه هیبریدی تا حدودی شبیه پیشرانه RC 300h خواهد بود. یعنی یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۷۶ اسب بخار و یک موتور الکتریکی که ۱۴۰ اسب بخار به نیروی آن میافزاید. لکسس در مدلهای F-Sport هم با کد NX 200t مجهز به موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو است و در نهایت مدل ساده همین موتور که NX 200 خواهد بود و احتمالاً در بازارهای جهانی به عنوان پیشرانه استاندارد پایه معرفی خواهد شد. هنوز از قدرت و تواناییهای این پیشرانهها، اطلاعاتی منتشر نشده و باید لااقل تا نمایشگاه پکن منتظر بمانیم.۹۶ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
Saied
۲۲ فروردین ۱۳۹۳طرح اولیش یه طرح انقلابی بود ولی خودش یه ماشین عادی خوشگل محصوب میشه
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ فروردین ۱۳۹۳خدایا عدالت کجاست؟؟؟؟ با 30 هزار دلار میشه این عشق رو تو خارج خرید ارزون تر از RX اونوقت اگه بیاد ایران شرط میبندم از RX گرون تر میشه … ای خدا
Zonda R
۲۲ فروردین ۱۳۹۳@.F
محمد عزیز
Rx
در مدل پایه 41000 دلار هستش
Zonda R
۲۲ فروردین ۱۳۹۳@.F
قیمت مدل های لکسوس:
Ct 200:32000
Is250:36100
Es350:36620
Gs350:47000
Gx:48000
Ls:72000
Lx:82000
Is کانورتیبل:43000
بجز lfa که تولیدش متوقف شده
گرون ترین مدلش
Ls600 H
120000 دلار هستش
محمد حسین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳محدوده 30 هزار دلار ؟؟؟ یعنی از اون جنسیس مسخره هم ارزون تره؟
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ فروردین ۱۳۹۳عشقم منم گفتم که ، تو بازار ایران NX به دلیل داشتن قیافه ی فضایی و جذاب ردون شک گرون تر از RX به فروش میرسه تو نمونه های وارداتی
Zonda R
۲۲ فروردین ۱۳۹۳@.F
محمد عزیز
من هنوز ضابطه قیمت گذاری ماشینای بنز bmw
Lexus
مازاراتی
و
……
رو تو ایران نفهمیدم
علیرضا
۲۲ فروردین ۱۳۹۳برای منی که اصالت و پختگی طراحی های آلمانی رو میپسندم طراحی این ماشین خیلی شلوغ و بی مفهومه. طراحی داخلش رو خیلی دوست دارم و از نظر فنی هم که یه لکسوسه و نمیشه بهش ایرادی گرفت. فقط ای کاش طراحی خارجیش اصالت داشت
شاهین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳دوست عزیز من هم تا حدودی مثل شما فکر میکنم.ولی همونطوری که میدونی خیلیا هم هستن که عاشق طرح های رادیکال و خشن هستن.ذائقه ی جنوب شرقی این ماشین خیلی خیلی اشکاره.ولی آفت این طراحی اینه که زود خسته کننده میشه.
راجع به جلوپنجره که سبک طراحی جدید لکسوس هست من واقعا دوسش ندارم.جدا از مساله ی طراحی،اسیب پذیری این جلوپنجره خیلی زیاده،تجربه کردم که میگم.آیا این جلوپنجره میتونه جلوی پاره آجر یه کیلویی که مستقیما بهش میخوره دووم بیاره؟!
Ehsan
۲۲ فروردین ۱۳۹۳شاهین ، من هم عکس ها رو نگاه کردم داشتم پیش خودم میگفتم این که جلوش حتی تا روی سپر جلو پنجره است در صورت برخورد باید اسیب پذیر باشه
اصلا نمیدونم چرا اکثر خودرو ساز ها رفتند طرف جلو پنجره بزرگ
شاهین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳احسان جان آئودی و جنسیس سدان هم همینطوری هستن.ولی جلوپنجره ی لکسوس خیلی اسیب پذیرتر به نظر میرسه.
یه نکته ی دیگه اینه که اگه یه کم بیشتر دقت کنی اون قطعه ی سفید پشت جلوپنجره که جزء مهم سپر هست با یه تصادف میتونه کلا از بین بره.
چاپلو
۲۲ فروردین ۱۳۹۳مسلما جلو پنجره اونقدر که فک میکنید ضعیف نیس و از حالت ارتجاعی برای جذب ضربه برخوردار خواهد بود
اون تیکه ی پشت جلو پنجره که سفید رنگ هست هم نقش دیاق رو بازی میکنه برای گرفتن و جمع کردن ضربه
در کل به نظرم این مدل جلو پنجره خیلی زیبا نیس
اما طراحی چراغای تیره و اسپرتی جلو و خطرای فضایی عقبش خیلی قشنگه
شاهین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳معذرت میخوام که مطلب بی ارتباط به متن رو میگم ولی خب لازمه! قهرمانی تیم فولاد خوزستان رو به مردم خونگرم خوزستان مخصوصا اهواز تبریک میگم! سال 93 واقعا سال رویایی بوده واسشون!هم تیمشون قهرمان لیگ شد و هم میتونن از مزایای منطقه ی ازاد برخوردار باشن.مبارکشون باشه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ فروردین ۱۳۹۳درود . دقیقا من هم در مورد اینکه این جلوپنجره ی لکسس
شکننده است ، در دی ماه و در مطلب لکسس RC F گفتم .
اما چیزی جز دیسلایک نصیبم نشد . جالبه .
کاش حداقل برای محکم سازی جلوپنجره ، فضای پلاک جلو هم
تعبیه میکرد . این کار هم مقاومت جلوپنجره را
دوبرابر میکرد و هم پلاک دیگر به زیر چراغ های چپ یا
راست کوچ نمیکرد .
شاهین
۲۳ فروردین ۱۳۹۳میلاد جان لایک و دیسلایک خیلی دقیق نیست چون با خاموش و روشن کردن مودم میتونی n بار نظر بدی!
فرهود
۲۳ فروردین ۱۳۹۳من با « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز » موافقم دقیقا نمی دونم آخه جلوی این ماشین کجا پلاک میزارن؟ زیر چراغ ها که اصلا غیر ممکنه. اون وسط هم که خبری نیست. ولی با همه این ها من خودم از طرح های اوانگارد و خشن خوشم می یاد. ولی با این یکی خیلی حال نکردم جاش RC F رو دوست دارم.
sadegh
۲۲ فروردین ۱۳۹۳اونقدر ها هم از اصالت خودش دور نیست، لکسس معمولا ماشیناش طرح های رادیکالی و خشن دارن، که اینم از این قضیه جدا نیست.
mory
۲۲ فروردین ۱۳۹۳به به همه شماهایی که به کارشکنی و […] گلایه میکنید میبینم که اومدین کامنتاتون رو تو اولین کامنت جواب دادین که کامنتاتون خونده شه
جالبه ما ایرانیا حرف زیاد میزنیم
درضمن ماشین خوبه
به غیر از اونایی که مروبط گفتن
محمد حسین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳پدال ایشالا یه روز ببینیم تو یکی از مطالبت نوشتی Nx در راه ایران …
احمد
۲۲ فروردین ۱۳۹۳دوستان عزیز من یک سوال فنی داشتم خوشحال میشم به من جواب بدید :
cruising range که توی بعضی از مدل های تویوتا مثل کمری و اریون روی کیلومتر شمار زده معنیش چیه ؟
شاهین
۲۳ فروردین ۱۳۹۳دوست عزیز تا جایی که من میدونم این برنامه مقدار مسافتی رو که میشه با مقدار سوخت باقی مونده طی کرد محاسبه میکنه.
یعنی این برنامه با توجه به نحوه ی رانندگی شما و میزان مصرف سوخت،بهتون میگه که ماشین چند کیلومتر رو میتونه طی بکنه.
البته خیلی مطمئن نیستم ولی امیدوارم تونسته باشم کمکی بهت کرده باشم.با تشکر.
احمد
۲۳ فروردین ۱۳۹۳مرسی شاهین جان ممنون از راهنماییت .
شاهین
۲۳ فروردین ۱۳۹۳خواهش میکنم احمد جان.
TIGER
۲۲ فروردین ۱۳۹۳اوه اوه نه انصافا خیلی خوشگله!
محمد حسین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳زنده باد ژاپن ، زنده باد تویوتا ، زنده باد لکسس
محمد حسین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳ولی اون عکس سومیه منو یاد سانتافه می ندازه
VAHID JINPACHI
۲۲ فروردین ۱۳۹۳این ماشین از همه نطر عالیه…
+ طراحی منحصر به فرد و فضایی
+ کیفیت فوق العاده
+ قیمت خوب {برای برندی مثل لکسس 30 هزار دلار مفته}
+ موتور قدرتمند
+ و …
واقعا جز پرفروش ترین suv هاست..
زنده باد ژاپن..
زنده باد تویوتا
زنده باد لکسس
شاهین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳محمد حسین جان الان دیگه اکثر طراحی ها نزدیک به هم شده جوری که دیگه نمیشه اسم کپی کردن رو روشون گذاشت.البته این “الهام گرفتن” در مورد بعضی خودروسازهای کم تجربه مصداق نداره.با تشکر
Zonda R
۲۲ فروردین ۱۳۹۳@.F
المان هایه جدید لکسس بسیار پویا و جوان پسند شده
برخلاف نسل های قبل لکسس
Zonda R
۲۲ فروردین ۱۳۹۳@.F
Nx
خیلی شبیه طرح مفهومیش شده
تو فضای کابین که بی نقصه
لکسس همیشه اسطوره کیفیت و کم اصطحلاکی بوده
طراحیه بیرونشم که سلیقه ایه
ولی به نظر من بسیار زیباست
و تنها رقیبش
البته تو طراحی اووک هست
و بعد Q5
افرین بر این تحول و ریسک پذیری
امیدوارم تو ایران بزودی ببینیمش
جایه لکسس تو این کلاس خالی بود
محمد حسین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳منتظرتیم …
کار
۲۲ فروردین ۱۳۹۳تو این کلاس و رده از نظر طراحی و دیزاین قشقایی 2014 از همه سرتره
اولا زبان طراحیش ملموس و قابل باوره
دوم نه زیاد انتحاری و کزایی
بلکه حساب شده دلنشین و در عین حال جدید و نو
احسان(احسان سابق)
۲۲ فروردین ۱۳۹۳بنظرم این زیباترین شاسی بلند لکسوس و تویوتاس.این ظاهر رو بیشتر از مدل مفهومیش دوست دارم.ابهتش بیشتره بخصوص با اون چراغای نایک مانند زیر چراغای جلو
زیگما
۲۲ فروردین ۱۳۹۳چه طرح اسیایی داره!
مشخصات موتورش عادیه
داخلش ساده و تا حدودی مسخره
انگار مخصوص دبیرستانی ها ساختنش!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ فروردین ۱۳۹۳WTF?! :|
شاهین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳اتفاقا به نظر من نقطه ی قوتش نمای داخلیش و نمای عقبش هستن.با اون چراغای نایک مانند یه ذره سخته ارتباط برقرار کردن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ فروردین ۱۳۹۳درود . زیگما الکی نگو . اینقدر که داخلش قشنگه ، بیرونش قشنگ نیست .
ولی چه فروشی بکنه این . RX که تو ایران ترکونده . ببین این چیکار میکنه .
زیگما
۲۳ فروردین ۱۳۹۳اولا تعدد نشانه درست بودن نیست
چه بسا مردم در آن سال بیش از 90 درصد به آن چیز رای دادن!
دوم
میلاد تو برای من تعیین نمیکنی که چه طرحی رو دوست داشته باشم ، یا نداشته باشم. طراحی یک موضوع شخصی و سلیقه ای هست.
VAHID JINPACHI
۲۳ فروردین ۱۳۹۳داداش گلم به چه چیزی رای دادن ????
اگه تو بدت میاد توو ایران اومد نخر اگه تو نخری لکسس ورشکست نمیشه این قدر ادم هست که عاشق لکسس باشه مثل خودم…….
VAHID JINPACHI
۲۳ فروردین ۱۳۹۳از تعداد منفی هایی که خوردی معلومه!!!!!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ فروردین ۱۳۹۳طراحی عالی ، موتور قدرتمند توربو ( هرچند علاقه ای به توربو ندارم ) ، کیفیت و … از تمام رقیباش سرتره ، خدای من جلو پنجرش رو نگاه کن چقدر خوب در اومده
I Love Lexus ♥♥♥♥
((( ماشین فقط ژاپنی )))
سعید
۲۲ فروردین ۱۳۹۳چه خبره جلو پنجرس ….
داوود
۲۲ فروردین ۱۳۹۳طراحی های بی ام و خیلی عالیه!!!
اما ای کاش طراحی داخلشو از لکسوس یاد میگرفت، مدل به مدلش فرق داره، اصالت داره و روز به روز داره زیباتر میشه!!!
این nx یک سامورایی اصیله!!!
تویوتا ممنونم، خیلی لذت بردم از شاهکارت
احسان(احسان سابق)
۲۲ فروردین ۱۳۹۳حرفت منطقیه.تویوتا جسارت بخرج داد و محافظه کاری رو کنار گذاشت و خوشبختانه هنر خوبی رو ایجاد کرد.اما بی ام و با اینکه نقصی تو طراحی بیرون ماشین و جنبه های فنی محصولاتش نداره اما داره زیادی توی تغییر ندادن طراحی داخلی ماشیناش وسواس بخرج میده
ساسان.م
۲۲ فروردین ۱۳۹۳چراغای کوچیک و کشیده دیگه جایگاه خودشونو به دست اوردن
—————————————————————
دیروز یک دستگاه مرسدس اس 350 نسل جدید در آلمان دچار حریق شد و در صدر اخبار بسیاری از سایتهای آلمانی و بین المللی قرار گرفت
به گفته تیم آتش نشانی علیرغم اطلاع رسانی سریع بدلیل ترافیک و گستردگی حریق در بخش موتور خودرو ..صدمه و خسارت بسیاری به مرسدس وارد شد تا آنجا که بخشهایی از داخل کابین نیز خسارت دید.
گزارشات آتش سوزی از خودروهای جدید در سال 2012 به اعلام موسسه ای سی ای دی ADAC رشدی جدی داشته که به گفته کارشناسان با توجه به پیچیدگی فنی خودروها ی جدید و تکنولوژی خاص آنها این امر اجتناب ناپذیر است.
—————————————————————-
در جریان یک پروژه تبلیغاتی کمپانی پورشه برای کراس اوور کامپکت موکان..خودرو در حین عبور از مسیری آف رود گیر میکند و داستر داچیا به کمک پورشه می آید
بسیاری سایتها از عنوان : داستر ناجی پورشه و یا عنوان :همیشه گرانی به مفهوم کارایی نیست باعث جنجالها و بحثهای جالبی شده اند
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ فروردین ۱۳۹۳درود .
پورشه قبل ازینکه ادعای افرود بکنه ، ادعای هندلینگ داشته .
همونطور که کارشناسان میگویند وقتی در یک پورشه کاین میشینی و رانندگی
میکنه ، انگار نه انگار که در یک شاسی بلند هستی . حس هندلینگ و چسبنگی
به زمینه 911 رو داره .
شاهین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳از لکسوس خوشم میاد چون تنها زیرمجموعه ی تویوتا هست که با مد روز زود هماهنگ میشه.البته این جور طراحی ها همونطور که میدونین خیلی موندگار نیست.داخلش زیباست ولی راجع به راجع به جلوپنجره اش و چراغای جلوش…؟! کمی شک دارم.
junior
۲۲ فروردین ۱۳۹۳حس می کنم تو طراحل جلو پنجرش بیش از حد اغراق شده.
خودم
۲۲ فروردین ۱۳۹۳نمیدونم چرا تویوتا و لکسوس از طراحی های قبلی استفاده میکنند. از جلوی پنجره این خودرو خوشم نمیاد.خیلی نمای جلو رو زشت کرده.هر چی باشه آسیایی هست دیگه.مثلا تویوتا کمری رو نگاه کنید نسل های جدید تویوتا همش از نمای جلوی این خودرو استفاده میکنند.یا همینطور لکسوس.وقتی تویوتا تندرا رفت بازار آمریکا خیلی طرفدار پیدا کرد.به خاطره سبک خاص آمریکایی بود که شهرت پیدا کرد.
GTR-50
۲۲ فروردین ۱۳۹۳طراحی عالی کیفیت خیلی عالی lexus texas
زیگما
۲۲ فروردین ۱۳۹۳Bro…..,Don’t Mess with Texas
خودم
۲۲ فروردین ۱۳۹۳کجای این طراحی عالی هست خداییش؟
با اون جلو پنجره زاقارتش.مدل قدیمیش قشنگ تر از اینه.فقط از نمای عقب خوشکل شده.هر چی نمای خودرو ظریف تر و زیباتر باشه قشنگ تره.
شاهین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳دوست عزیز خودم! اینجوری نگو “زاقارت”!!! آقا محمد فقط ژاپن عصبانی میشه ها(شوخی کردم)! ضمنا این خودرو مدل قدیمی نداره و اولین نسلشه.(نمونه ی مفهومیش هم تقریبا همین شمایل رو داشت)
در اخر اگه جسارتی کردم امیدوارم منو ببخشید.ارادتمندم.
شایان
۲۲ فروردین ۱۳۹۳عزیزم محمد فقط ژاپنو ماها گندش کردیم اگه پدال نظراتمونو چاپ کنه امثاله محمد ژاپنو و چاپلو اینقدر دور بر نمیدارن پدال داره سیاستشو عوض میکنه که همانا کوبوندن کشوریه که مخترع خودرو و بهترین برندهایه خودروسازیه دنیاست ایراد نداره مهم اینه که همشون باید به آلمانها مالیات بدن تا بتونن ازشون استفاده کنن
شاهین
۲۳ فروردین ۱۳۹۳شایان جان من فقط شوخی کردم.هر کسی علاقه و تعصب خاص خودش رو روی ماشین های خاصی داره که خب نمیشه به افراد گفت تو نباید این ماشین رو دوست نداشته باشی!
فقط امیدوارم کمی واقع بین تر باشیم و به دور از تعصب در مورد نقاط ضعف و قوت خودروها قضاوت کنیم.با تشکر.
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۴ فروردین ۱۳۹۳شایان جوابتو گذاشتم پدال ثبت نکرد ، اگه حالا میخوای جیمیلتو بده جوابتو اونجا بدم
مهدی ف
۲۲ فروردین ۱۳۹۳ماشینی بینظیر از شرکتی اصیل
علی
۲۲ فروردین ۱۳۹۳باز هم یک مدل فارغ العاده دیگر
از لکسوس هم غیر از این انتظار نمی رفت
لکسوس لوکس ترین خودرو های بازار ژاپن رو تولید
میکنه. و دارای بازار صادراتی گسترده ای
است
درودبر لکسوس
علی
۲۲ فروردین ۱۳۹۳باز هم خودرویی فارق العاده از لکسوس
که غیر از اینهم انتظار نداشتیم
لکسوس برترین و لوکسترین خودرساز
ژاپنه
درود بر تویوتا بزرگترین خودروساز اسیا بلکم جهان
که با زیر مجموعه هایی نظیر لکسوس
خودرو های لوکس میزنه
علی
۲۲ فروردین ۱۳۹۳باز هم خودرویی فارق العاده از لکسوس
که غیر از اینهم انتظار نداشتیم
لکسوس برترین و لوکسترین خودرساز
ژاپنه
درود بر تویوتا بزرگترین خودروساز اسیا بلکم جهان
که با زیر مجموعه هایی نظیر لکسوس
خودرو های لوکس میزنه
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ فروردین ۱۳۹۳آقا دم نویسندش گرم ، مارو برد فضا
رامتین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳چرا دوستان توجه نمیکنند؟
وقتی میگه قدرت این اتومبیل 177 اسب هست، پس قیمتش (در یه مدل غیر پایه و به اصطلاح متوسط) در همون حد 30 تا 35هزار دلاره.
اگه قدرتش بره سمت قدرت RX و بالای 200 کیلووات بشه (بالای 270 اسب) بیشک حدود 40 تا 50 هزار میشه قیمتش.
قیمت هر اتومبیل بسیار زیاد به قدرتش بستگی داره، چرا که در پایینترین مدلها هم بالاترین آپشن و امکانات گذاشته میشه.
چهره NX بمراتب بهتر از RX هست ولی بهترین اتومبیل این کمپانی که بزودی از طرح کانسپت به واقعیت میپیونده LF-LC هست که واقعا زیباست.
رضا
۲۲ فروردین ۱۳۹۳وای عکساش ایقد قشنگه خودش از نزدیک دیوونه کنندست!!!!!!
طراحی داخلی لکسس=عاشقشم
pedram1386
۲۲ فروردین ۱۳۹۳be nazaretoon iran biad chande
x3 behtare ya nx
چاپلو
۲۲ فروردین ۱۳۹۳سلام به همه
اقا این ماشین هرچند خوبه ولی هر ایرادی به طراحیش بگیرید حق دارید به هرحال طراحی اولیه این ماشین یه کانسپت فضایی بوده پس انتقاد بهش زیاد خواهد بود ولی دم تویوتا گرم که جسارت به خرج داده و محافظه کاری نکرده
درکل جلو پنجره که جالب نیس. چراغای جلو خوبه به جز اون ال ای دی های مخصوص روز. خطرای عقب عالی. اما تمایل اتاق به سمت عقب ماشین و نداشتن شیب تند سقف روی ستونA تا B و افزایش ارتفاع سقف در ستونC از حالت اسپرتی ماشین کم کرده
همنطور به خاطر شیب تند شیشه های جلو و عقب. نسبت ارتفاع شیشه های جانبی به ارتفاع در کمتر از حد استاندارده و حالت خوشایندی نداره البته این هنوز رندر ماشینه باید دید شکل نهایی چه خواهد بود
شاهین
۲۲ فروردین ۱۳۹۳یک نکته ی جالب: رنگ مایعات داخل محفظه ی موتور دقیقا همرنگ روکش صندلی ها هست!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ فروردین ۱۳۹۳درود .
این ماشین از همه نظر عالیه .
ولی یچیزی :
لکسس برای مدل RX350 که یک پله ازین مدل بالاتره ، از سیستم اگزوز دوبل
استفاده نکرده ، یا حتی یک سراگزوز استیل هم براش تعبیع نکرده .
اونوقت برای این مدل که ارزانتره این کارو کرده .
جالبه !!!!!!!!!!!
اما اینقدری که داخلش قشنگه ، بیرونش قشنگ نیست .
خودم
۲۳ فروردین ۱۳۹۳سلیقه هم استعدادی هست که فقط بعضی ها دارن.داداش شاهین اگه لکسوس خوش قیافه بود و طراح درستی داشت که همین مدل خودرو رو نمیرفت از روی لکسوس RX350 کوپی کنه.همین لکسوس تو ایران موجوده برو نگاه کن ببین چقدر کوپی شدیدی از روش شده.فقط شرکت جنرال موتورز
شاهین
۲۳ فروردین ۱۳۹۳داداش من که گفتم فقط نمای داخلی و نمای عقبشو پسندیدم.
ضمنا اینکه تمام خودروهای یک خودروساز شبیه هم باشن نه تنها بد نیست بلکه نشون دهنده ی هویت مستقل و ریشه دار ان خودروساز است مثل بنز،بی ام و،پورشه و…
نقطه ی مقابل شرکت هایی هستند که هویت مستقل ندارند مثل هیوندای،سنگ یانگ،پروتون و…
با تشکر.
parsa
۲۳ فروردین ۱۳۹۳میگم پلاک جلوشو کجا میزنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پدال جان اگه ممکنه درباره تویوتا اریون مطلب بذار
متشکر
محمد
۲۳ فروردین ۱۳۹۳طراحی بیرونیش که همخونی نداره و جلو عقبش باهم هماهنگی نداره
طراحی داخلیش هم تعریفی نداره
امیر
۲۳ فروردین ۱۳۹۳مگه کراس اوور خودش به تنهایی در کلاسهای مختلف تقسیم میشه که پدال نوشته کراس اووره متوسط القامت؟