لکسوس

کراس اوور NX لکسس معرفی شد

سرانجام کراس آور متوسط القامت لکسس با موتور توربوشارژر و چهره‌ای اسپرت و خشن معرفی شد اما نه آنقدر فضایی و دیوانه کننده که تصور می‌شد! این اولین پیش‌نمایش از خودرویی است که هفته آینده در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۴ معرفی می‌شود.

2015 Lexus NX
۲۰۱۵ Lexus NX
نسخه مفهومی این خودرو، سال گذشته با نام LF-NX معرفی شده بود و انتظارات را از یک رقیب تازه مدرن برای خودروهای این کلاس از جمله آئودی Q5، مرسدس بنز GLK، ب ام و X3، رنجروور اووک و حتی لینکلن MKC بالا برده بود. حالا نسخه تعدیل شده با کد NX با هدف گرفتن مشتریان جوان‌تر به زودی برای فروش عرضه خواهد شد.
2015 Lexus NX 200t F Sport
۲۰۱۵ Lexus NX 200t F Sport
از دیدگاه طراحی، خطوط تند و تیز نمونه کانسپت، نرم و منحنی شده و در مجموع یک طرح امروزی و خوش تیپ اسپرت را خلق کرده‌اند. جلوپنجره دوکی شکل و چراغ‌های باریک و خشن با ظرافت و رعایت جزئیات فراوان طراحی شده‌اند. خوشبختانه طرح مفهومی با درایت و درک مناسب به طرحی واقعی تبدیل شده به گونه‌ای که بیشتر نکات مثبت آن طرح همچنان در نسخه نهایی مشاهده می‌شوند. شاید تنها نکته منفی، گلگیرهای مشکی رنگی هستند که برای بهره‌گیری از دو نوع چرخ در اندازه‌های ۱۷ اینچی استاندارد و ۱۸ اینچی سفارشی طراحی شده‌اند و رنگ تیره آن‌ها باعث می‌شود اندازه چرخ‌ها کوچکتر به نظر آید.
2015 Lexus NX 200t F Sport
۲۰۱۵ Lexus NX 200t F Sport
فضای داخلی با تکیه بر ارگونومیک مناسب خلق شده است. صندلی‌ها نقش مهمی در طراحی کابین ایفا می‌کنند. کلیه کنترل‌های لمسی و غیره کاملاً در دسترس‌اند. سیستم‌هایی نظیر نمایشگر سر بالا که اطلاعات را توسط یک پروژکتور روی شیشه و جلوی راننده نمایش می‌دهد و همچنین سیستم کروز کنترل رادار و نظارت بر نقاط کور با هشدار متقابل ترافیک عقب می‌تواند نمونه‌هایی از تکنولوژی‌های بی‌شمار این خودرو را نشان دهد.
2015 Lexus NX 200t F Sport interior
۲۰۱۵ Lexus NX 200t F Sport interior
سه نسخه از قوای محرکه برای لکسس NX در نظر گرفته شده است. NX 300h با پیشرانه هیبریدی تا حدودی شبیه پیشرانه RC 300h خواهد بود. یعنی یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۷۶ اسب بخار و یک موتور الکتریکی که ۱۴۰ اسب بخار به نیروی آن می‌افزاید. لکسس در مدل‌های F-Sport هم با کد NX 200t مجهز به موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو است و در نهایت مدل ساده همین موتور که NX 200 خواهد بود و احتمالاً در بازارهای جهانی به عنوان پیشرانه استاندارد پایه معرفی خواهد شد. هنوز از قدرت و توانایی‌های این پیشرانه‌ها، اطلاعاتی منتشر نشده و باید لااقل تا نمایشگاه پکن منتظر بمانیم.
ساختار و پلتفرم لکسس NX از نسخه اصلاح شده RAV4 تویوتا بهره گرفته که در نمونه‌های پایه به صورت دیفرانسیل جلو خواهد بود و البته گزینه انتقال نیرو به چهر چرخ نیز به عنوان یک آپشن در نظر رفته شده است.
هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده اما به نظر می‌رسد در محدوده ۳۰ هزار دلار باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۶ دیدگاه‌ها

  1. Saied

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    طرح اولیش یه طرح انقلابی بود ولی خودش یه ماشین عادی خوشگل محصوب میشه

    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      خدایا عدالت کجاست؟؟؟؟ با 30 هزار دلار میشه این عشق رو تو خارج خرید ارزون تر از RX اونوقت اگه بیاد ایران شرط میبندم از RX گرون تر میشه … ای خدا

      1. Zonda R

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        محمد عزیز
        Rx
        در مدل پایه 41000 دلار هستش

        1. Zonda R

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          قیمت مدل های لکسوس:
          Ct 200:32000
          Is250:36100
          Es350:36620
          Gs350:47000
          Gx:48000
          Ls:72000
          Lx:82000
          Is کانورتیبل:43000
          بجز lfa که تولیدش متوقف شده
          گرون ترین مدلش
          Ls600 H
          120000 دلار هستش

      2. محمد حسین

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (184 ديدگاه)

        محدوده 30 هزار دلار ؟؟؟ یعنی از اون جنسیس مسخره هم ارزون تره؟

      3. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        عشقم منم گفتم که ، تو بازار ایران NX به دلیل داشتن قیافه ی فضایی و جذاب ردون شک گرون تر از RX به فروش میرسه تو نمونه های وارداتی

        1. Zonda R

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          محمد عزیز
          من هنوز ضابطه قیمت گذاری ماشینای بنز bmw
          Lexus
          مازاراتی
          و
          ……
          رو تو ایران نفهمیدم

    2. علیرضا

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (513 ديدگاه)

      برای منی که اصالت و پختگی طراحی های آلمانی رو میپسندم طراحی این ماشین خیلی شلوغ و بی مفهومه. طراحی داخلش رو خیلی دوست دارم و از نظر فنی هم که یه لکسوسه و نمیشه بهش ایرادی گرفت. فقط ای کاش طراحی خارجیش اصالت داشت

      1. شاهین

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        دوست عزیز من هم تا حدودی مثل شما فکر میکنم.ولی همونطوری که میدونی خیلیا هم هستن که عاشق طرح های رادیکال و خشن هستن.ذائقه ی جنوب شرقی این ماشین خیلی خیلی اشکاره.ولی آفت این طراحی اینه که زود خسته کننده میشه.
        راجع به جلوپنجره که سبک طراحی جدید لکسوس هست من واقعا دوسش ندارم.جدا از مساله ی طراحی،اسیب پذیری این جلوپنجره خیلی زیاده،تجربه کردم که میگم.آیا این جلوپنجره میتونه جلوی پاره آجر یه کیلویی که مستقیما بهش میخوره دووم بیاره؟!

        1. Ehsan

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          شاهین ، من هم عکس ها رو نگاه کردم داشتم پیش خودم میگفتم این که جلوش حتی تا روی سپر جلو پنجره است در صورت برخورد باید اسیب پذیر باشه
          اصلا نمیدونم چرا اکثر خودرو ساز ها رفتند طرف جلو پنجره بزرگ

        2. شاهین

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          احسان جان آئودی و جنسیس سدان هم همینطوری هستن.ولی جلوپنجره ی لکسوس خیلی اسیب پذیرتر به نظر میرسه.
          یه نکته ی دیگه اینه که اگه یه کم بیشتر دقت کنی اون قطعه ی سفید پشت جلوپنجره که جزء مهم سپر هست با یه تصادف میتونه کلا از بین بره.

        3. چاپلو

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (488 ديدگاه)

          مسلما جلو پنجره اونقدر که فک میکنید ضعیف نیس و از حالت ارتجاعی برای جذب ضربه برخوردار خواهد بود
          اون تیکه ی پشت جلو پنجره که سفید رنگ هست هم نقش دیاق رو بازی میکنه برای گرفتن و جمع کردن ضربه
          در کل به نظرم این مدل جلو پنجره خیلی زیبا نیس
          اما طراحی چراغای تیره و اسپرتی جلو و خطرای فضایی عقبش خیلی قشنگه

        4. شاهین

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          معذرت میخوام که مطلب بی ارتباط به متن رو میگم ولی خب لازمه! قهرمانی تیم فولاد خوزستان رو به مردم خونگرم خوزستان مخصوصا اهواز تبریک میگم! سال 93 واقعا سال رویایی بوده واسشون!هم تیمشون قهرمان لیگ شد و هم میتونن از مزایای منطقه ی ازاد برخوردار باشن.مبارکشون باشه.

        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود . دقیقا من هم در مورد اینکه این جلوپنجره ی لکسس

          شکننده است ، در دی ماه و در مطلب لکسس RC F گفتم .

          اما چیزی جز دیسلایک نصیبم نشد . جالبه .

          کاش حداقل برای محکم سازی جلوپنجره ، فضای پلاک جلو هم

          تعبیه میکرد . این کار هم مقاومت جلوپنجره را

          دوبرابر میکرد و هم پلاک دیگر به زیر چراغ های چپ یا

          راست کوچ نمیکرد .

        6. شاهین

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          میلاد جان لایک و دیسلایک خیلی دقیق نیست چون با خاموش و روشن کردن مودم میتونی n بار نظر بدی!

        7. فرهود

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          من با « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز » موافقم دقیقا نمی دونم آخه جلوی این ماشین کجا پلاک میزارن؟ زیر چراغ ها که اصلا غیر ممکنه. اون وسط هم که خبری نیست. ولی با همه این ها من خودم از طرح های اوانگارد و خشن خوشم می یاد. ولی با این یکی خیلی حال نکردم جاش RC F رو دوست دارم.

      2. sadegh

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (2123 ديدگاه)

        اونقدر ها هم از اصالت خودش دور نیست، لکسس معمولا ماشیناش طرح های رادیکالی و خشن دارن، که اینم از این قضیه جدا نیست.

        1. mory

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (418 ديدگاه)

          به به همه شماهایی که به کارشکنی و […] گلایه میکنید میبینم که اومدین کامنتاتون رو تو اولین کامنت جواب دادین که کامنتاتون خونده شه
          جالبه ما ایرانیا حرف زیاد میزنیم
          درضمن ماشین خوبه
          به غیر از اونایی که مروبط گفتن

    3. محمد حسین

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (184 ديدگاه)

      پدال ایشالا یه روز ببینیم تو یکی از مطالبت نوشتی Nx در راه ایران …

    4. احمد

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (381 ديدگاه)

      دوستان عزیز من یک سوال فنی داشتم خوشحال میشم به من جواب بدید :
      cruising range که توی بعضی از مدل های تویوتا مثل کمری و اریون روی کیلومتر شمار زده معنیش چیه ؟

      1. شاهین

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        دوست عزیز تا جایی که من میدونم این برنامه مقدار مسافتی رو که میشه با مقدار سوخت باقی مونده طی کرد محاسبه میکنه.
        یعنی این برنامه با توجه به نحوه ی رانندگی شما و میزان مصرف سوخت،بهتون میگه که ماشین چند کیلومتر رو میتونه طی بکنه.
        البته خیلی مطمئن نیستم ولی امیدوارم تونسته باشم کمکی بهت کرده باشم.با تشکر.

        1. احمد

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          مرسی شاهین جان ممنون از راهنماییت .

        2. شاهین

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          خواهش میکنم احمد جان.

  2. TIGER

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    اوه اوه نه انصافا خیلی خوشگله!

    1. محمد حسین

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (184 ديدگاه)

      زنده باد ژاپن ، زنده باد تویوتا ، زنده باد لکسس

      1. محمد حسین

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (184 ديدگاه)

        ولی اون عکس سومیه منو یاد سانتافه می ندازه

        1. VAHID JINPACHI

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (847 ديدگاه)

          این ماشین از همه نطر عالیه…

          + طراحی منحصر به فرد و فضایی

          + کیفیت فوق العاده

          + قیمت خوب {برای برندی مثل لکسس 30 هزار دلار مفته}

          + موتور قدرتمند

          + و …

          واقعا جز پرفروش ترین suv هاست..

          زنده باد ژاپن..

          زنده باد تویوتا
          زنده باد لکسس

        2. شاهین

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          محمد حسین جان الان دیگه اکثر طراحی ها نزدیک به هم شده جوری که دیگه نمیشه اسم کپی کردن رو روشون گذاشت.البته این “الهام گرفتن” در مورد بعضی خودروسازهای کم تجربه مصداق نداره.با تشکر

      2. Zonda R

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        المان هایه جدید لکسس بسیار پویا و جوان پسند شده
        برخلاف نسل های قبل لکسس

      3. Zonda R

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        Nx
        خیلی شبیه طرح مفهومیش شده
        تو فضای کابین که بی نقصه
        لکسس همیشه اسطوره کیفیت و کم اصطحلاکی بوده
        طراحیه بیرونشم که سلیقه ایه
        ولی به نظر من بسیار زیباست
        و تنها رقیبش
        البته تو طراحی اووک هست
        و بعد Q5
        افرین بر این تحول و ریسک پذیری
        امیدوارم تو ایران بزودی ببینیمش
        جایه لکسس تو این کلاس خالی بود

  3. محمد حسین

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (184 ديدگاه)

    منتظرتیم …

  4. کار

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو این کلاس و رده از نظر طراحی و دیزاین قشقایی 2014 از همه سرتره
    اولا زبان طراحیش ملموس و قابل باوره
    دوم نه زیاد انتحاری و کزایی
    بلکه حساب شده دلنشین و در عین حال جدید و نو

  5. احسان(احسان سابق)

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    بنظرم این زیباترین شاسی بلند لکسوس و تویوتاس.این ظاهر رو بیشتر از مدل مفهومیش دوست دارم.ابهتش بیشتره بخصوص با اون چراغای نایک مانند زیر چراغای جلو

  6. زیگما

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    چه طرح اسیایی داره!
    مشخصات موتورش عادیه
    داخلش ساده و تا حدودی مسخره
    انگار مخصوص دبیرستانی ها ساختنش!

    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      WTF?! :|

      1. شاهین

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        اتفاقا به نظر من نقطه ی قوتش نمای داخلیش و نمای عقبش هستن.با اون چراغای نایک مانند یه ذره سخته ارتباط برقرار کردن.

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود . زیگما الکی نگو . اینقدر که داخلش قشنگه ، بیرونش قشنگ نیست .

      ولی چه فروشی بکنه این . RX که تو ایران ترکونده . ببین این چیکار میکنه .

      1. زیگما

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        اولا تعدد نشانه درست بودن نیست
        چه بسا مردم در آن سال بیش از 90 درصد به آن چیز رای دادن!
        دوم
        میلاد تو برای من تعیین نمیکنی که چه طرحی رو دوست داشته باشم ، یا نداشته باشم. طراحی یک موضوع شخصی و سلیقه ای هست.

        1. VAHID JINPACHI

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (847 ديدگاه)

          داداش گلم به چه چیزی رای دادن ????

          اگه تو بدت میاد توو ایران اومد نخر اگه تو نخری لکسس ورشکست نمیشه این قدر ادم هست که عاشق لکسس باشه مثل خودم…….

    3. VAHID JINPACHI

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      از تعداد منفی هایی که خوردی معلومه!!!!!

  7. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    طراحی عالی ، موتور قدرتمند توربو ( هرچند علاقه ای به توربو ندارم ) ، کیفیت و … از تمام رقیباش سرتره ، خدای من جلو پنجرش رو نگاه کن چقدر خوب در اومده
    I Love Lexus ♥♥♥♥

    ((( ماشین فقط ژاپنی )))

  8. سعید

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (222 ديدگاه)

    چه خبره جلو پنجرس ….

  9. داوود

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (131 ديدگاه)

    طراحی های بی ام و خیلی عالیه!!!
    اما ای کاش طراحی داخلشو از لکسوس یاد میگرفت، مدل به مدلش فرق داره، اصالت داره و روز به روز داره زیباتر میشه!!!
    این nx یک سامورایی اصیله!!!
    تویوتا ممنونم، خیلی لذت بردم از شاهکارت

    1. احسان(احسان سابق)

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (2876 ديدگاه)

      حرفت منطقیه.تویوتا جسارت بخرج داد و محافظه کاری رو کنار گذاشت و خوشبختانه هنر خوبی رو ایجاد کرد.اما بی ام و با اینکه نقصی تو طراحی بیرون ماشین و جنبه های فنی محصولاتش نداره اما داره زیادی توی تغییر ندادن طراحی داخلی ماشیناش وسواس بخرج میده

  10. ساسان.م

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (338 ديدگاه)

    چراغای کوچیک و کشیده دیگه جایگاه خودشونو به دست اوردن

    —————————————————————
    دیروز یک دستگاه مرسدس اس 350 نسل جدید در آلمان دچار حریق شد و در صدر اخبار بسیاری از سایتهای آلمانی و بین المللی قرار گرفت
    به گفته تیم آتش نشانی علیرغم اطلاع رسانی سریع بدلیل ترافیک و گستردگی حریق در بخش موتور خودرو ..صدمه و خسارت بسیاری به مرسدس وارد شد تا آنجا که بخشهایی از داخل کابین نیز خسارت دید.
    گزارشات آتش سوزی از خودروهای جدید در سال 2012 به اعلام موسسه ای سی ای دی ADAC رشدی جدی داشته که به گفته کارشناسان با توجه به پیچیدگی فنی خودروها ی جدید و تکنولوژی خاص آنها این امر اجتناب ناپذیر است.

    —————————————————————-

    در جریان یک پروژه تبلیغاتی کمپانی پورشه برای کراس اوور کامپکت موکان..خودرو در حین عبور از مسیری آف رود گیر میکند و داستر داچیا به کمک پورشه می آید
    بسیاری سایتها از عنوان : داستر ناجی پورشه و یا عنوان :همیشه گرانی به مفهوم کارایی نیست باعث جنجالها و بحثهای جالبی شده اند

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      پورشه قبل ازینکه ادعای افرود بکنه ، ادعای هندلینگ داشته .

      همونطور که کارشناسان میگویند وقتی در یک پورشه کاین میشینی و رانندگی

      میکنه ، انگار نه انگار که در یک شاسی بلند هستی . حس هندلینگ و چسبنگی

      به زمینه 911 رو داره .

  11. شاهین

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    از لکسوس خوشم میاد چون تنها زیرمجموعه ی تویوتا هست که با مد روز زود هماهنگ میشه.البته این جور طراحی ها همونطور که میدونین خیلی موندگار نیست.داخلش زیباست ولی راجع به راجع به جلوپنجره اش و چراغای جلوش…؟! کمی شک دارم.

  12. junior

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (130 ديدگاه)

    حس می کنم تو طراحل جلو پنجرش بیش از حد اغراق شده.

  13. خودم

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    نمیدونم چرا تویوتا و لکسوس از طراحی های قبلی استفاده میکنند. از جلوی پنجره این خودرو خوشم نمیاد.خیلی نمای جلو رو زشت کرده.هر چی باشه آسیایی هست دیگه.مثلا تویوتا کمری رو نگاه کنید نسل های جدید تویوتا همش از نمای جلوی این خودرو استفاده میکنند.یا همینطور لکسوس.وقتی تویوتا تندرا رفت بازار آمریکا خیلی طرفدار پیدا کرد.به خاطره سبک خاص آمریکایی بود که شهرت پیدا کرد.

  14. GTR-50

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (498 ديدگاه)

    طراحی عالی کیفیت خیلی عالی lexus texas

    1. زیگما

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      Bro…..,Don’t Mess with Texas

  15. خودم

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    کجای این طراحی عالی هست خداییش؟
    با اون جلو پنجره زاقارتش.مدل قدیمیش قشنگ تر از اینه.فقط از نمای عقب خوشکل شده.هر چی نمای خودرو ظریف تر و زیباتر باشه قشنگ تره.

    1. شاهین

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      دوست عزیز خودم! اینجوری نگو “زاقارت”!!! آقا محمد فقط ژاپن عصبانی میشه ها(شوخی کردم)! ضمنا این خودرو مدل قدیمی نداره و اولین نسلشه.(نمونه ی مفهومیش هم تقریبا همین شمایل رو داشت)
      در اخر اگه جسارتی کردم امیدوارم منو ببخشید.ارادتمندم.

      1. شایان

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        عزیزم محمد فقط ژاپنو ماها گندش کردیم اگه پدال نظراتمونو چاپ کنه امثاله محمد ژاپنو و چاپلو اینقدر دور بر نمیدارن پدال داره سیاستشو عوض میکنه که همانا کوبوندن کشوریه که مخترع خودرو و بهترین برندهایه خودروسازیه دنیاست ایراد نداره مهم اینه که همشون باید به آلمانها مالیات بدن تا بتونن ازشون استفاده کنن

        1. شاهین

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          شایان جان من فقط شوخی کردم.هر کسی علاقه و تعصب خاص خودش رو روی ماشین های خاصی داره که خب نمیشه به افراد گفت تو نباید این ماشین رو دوست نداشته باشی!
          فقط امیدوارم کمی واقع بین تر باشیم و به دور از تعصب در مورد نقاط ضعف و قوت خودروها قضاوت کنیم.با تشکر.

        2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (2 ديدگاه)

          شایان جوابتو گذاشتم پدال ثبت نکرد ، اگه حالا میخوای جیمیلتو بده جوابتو اونجا بدم

  16. مهدی ف

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    ماشینی بینظیر از شرکتی اصیل

  17. علی

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (123 ديدگاه)

    باز هم یک مدل فارغ العاده دیگر
    از لکسوس هم غیر از این انتظار نمی رفت
    لکسوس لوکس ترین خودرو های بازار ژاپن رو تولید
    میکنه. و دارای بازار صادراتی گسترده ای
    است
    درودبر لکسوس

  18. علی

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (123 ديدگاه)

    باز هم خودرویی فارق العاده از لکسوس
    که غیر از اینهم انتظار نداشتیم
    لکسوس برترین و لوکسترین خودرساز
    ژاپنه
    درود بر تویوتا بزرگترین خودروساز اسیا بلکم جهان
    که با زیر مجموعه هایی نظیر لکسوس
    خودرو های لوکس میزنه

  19. علی

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (123 ديدگاه)

    باز هم خودرویی فارق العاده از لکسوس
    که غیر از اینهم انتظار نداشتیم
    لکسوس برترین و لوکسترین خودرساز
    ژاپنه
    درود بر تویوتا بزرگترین خودروساز اسیا بلکم جهان
    که با زیر مجموعه هایی نظیر لکسوس
    خودرو های لوکس میزنه

  20. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    آقا دم نویسندش گرم ، مارو برد فضا

  21. رامتین

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3251 ديدگاه)

    چرا دوستان توجه نمیکنند؟
    وقتی میگه قدرت این اتومبیل 177 اسب هست، پس قیمتش (در یه مدل غیر پایه و به اصطلاح متوسط) در همون حد 30 تا 35هزار دلاره.
    اگه قدرتش بره سمت قدرت RX و بالای 200 کیلووات بشه (بالای 270 اسب) بیشک حدود 40 تا 50 هزار میشه قیمتش.
    قیمت هر اتومبیل بسیار زیاد به قدرتش بستگی داره، چرا که در پایینترین مدلها هم بالاترین آپشن و امکانات گذاشته میشه.
    چهره NX بمراتب بهتر از RX هست ولی بهترین اتومبیل این کمپانی که بزودی از طرح کانسپت به واقعیت میپیونده LF-LC هست که واقعا زیباست.

  22. رضا

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    وای عکساش ایقد قشنگه خودش از نزدیک دیوونه کنندست!!!!!!
    طراحی داخلی لکسس=عاشقشم

  23. pedram1386

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    be nazaretoon iran biad chande
    x3 behtare ya nx

  24. چاپلو

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (488 ديدگاه)

    سلام به همه
    اقا این ماشین هرچند خوبه ولی هر ایرادی به طراحیش بگیرید حق دارید به هرحال طراحی اولیه این ماشین یه کانسپت فضایی بوده پس انتقاد بهش زیاد خواهد بود ولی دم تویوتا گرم که جسارت به خرج داده و محافظه کاری نکرده
    درکل جلو پنجره که جالب نیس. چراغای جلو خوبه به جز اون ال ای دی های مخصوص روز. خطرای عقب عالی. اما تمایل اتاق به سمت عقب ماشین و نداشتن شیب تند سقف روی ستونA تا B و افزایش ارتفاع سقف در ستونC از حالت اسپرتی ماشین کم کرده
    همنطور به خاطر شیب تند شیشه های جلو و عقب. نسبت ارتفاع شیشه های جانبی به ارتفاع در کمتر از حد استاندارده و حالت خوشایندی نداره البته این هنوز رندر ماشینه باید دید شکل نهایی چه خواهد بود

  25. شاهین

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    یک نکته ی جالب: رنگ مایعات داخل محفظه ی موتور دقیقا همرنگ روکش صندلی ها هست!

  26. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    این ماشین از همه نظر عالیه .

    ولی یچیزی :

    لکسس برای مدل RX350 که یک پله ازین مدل بالاتره ، از سیستم اگزوز دوبل

    استفاده نکرده ، یا حتی یک سراگزوز استیل هم براش تعبیع نکرده .

    اونوقت برای این مدل که ارزانتره این کارو کرده .

    جالبه !!!!!!!!!!!

    اما اینقدری که داخلش قشنگه ، بیرونش قشنگ نیست .

  27. خودم

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    سلیقه هم استعدادی هست که فقط بعضی ها دارن.داداش شاهین اگه لکسوس خوش قیافه بود و طراح درستی داشت که همین مدل خودرو رو نمیرفت از روی لکسوس RX350 کوپی کنه.همین لکسوس تو ایران موجوده برو نگاه کن ببین چقدر کوپی شدیدی از روش شده.فقط شرکت جنرال موتورز

    1. شاهین

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      داداش من که گفتم فقط نمای داخلی و نمای عقبشو پسندیدم.
      ضمنا اینکه تمام خودروهای یک خودروساز شبیه هم باشن نه تنها بد نیست بلکه نشون دهنده ی هویت مستقل و ریشه دار ان خودروساز است مثل بنز،بی ام و،پورشه و…
      نقطه ی مقابل شرکت هایی هستند که هویت مستقل ندارند مثل هیوندای،سنگ یانگ،پروتون و…
      با تشکر.

  28. parsa

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    میگم پلاک جلوشو کجا میزنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پدال جان اگه ممکنه درباره تویوتا اریون مطلب بذار
    متشکر

  29. محمد

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    طراحی بیرونیش که همخونی نداره و جلو عقبش باهم هماهنگی نداره
    طراحی داخلیش هم تعریفی نداره

  30. امیر

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (332 ديدگاه)

    مگه کراس اوور خودش به تنهایی در کلاسهای مختلف تقسیم میشه که پدال نوشته کراس اووره متوسط القامت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا