اختصاصی از نمایشگاه سما: تجمع لکسوسها چه در محوطه بیرونی نمایشگاه سما و چه در سالن اصلی آن، همواره با حضور متعدد عکاسان و بازدیدکنندگان همراه بود. در این گزارش چهار مدل از مهمترین لکسوسهای نمایشگاه مختصرا معرفی خواهند شد . . .
*** Lexus IS 350C ***
در میان لکسوسها، قدرتمندترین کانورتیبل این شرکت نیز با تیونینگ VIP حضور داشت. این خودرو دارای کیت کربنی Seibon بوده که شامل سپر جلو، رکابهای جانبی، دیفیوزر و باله کوچک عقب است. شیشههای Huper Optik ، استفاده از تجهیزات Top Stitch برای کابین، نورپردازی داخلی با چراغهای VLEDS از مهمترین تغییرات ظاهری در این خودروست. در قسمت فنی نیز بهرهگیری از سوپرشارژرهای Rotrex ، اگزوزهای PTS و کمکهای Bilstein خودنمایی میکنند. حداکثر قدرت خروجی این خودرو ۳۸۶ اسببخار با گشتاور ۵۰۷ نیوتنمتر خواهد بود.
*** Lexus GS350 F-Sport ***
« فایو اکسیس ۳۵۰» همان کیت تقویتی موتور مدلهای F-Sport را دارد و تنها تفاوت آن استفاده از رنگ سفید صدفی، رینگهای مشکی مات ۱۹ اینچی، کاهش بیشتر ارتفاع تعلیق، رکابهای کربنی و نهایتا تغییر سپر جلو با ورودی هوای بزرگتر است. نسخه F-Sport همانند مدل پایه GS350 ، دارای پیشرانه ۳/۵ لیتری V6 با قدرت خروجی ۳۰۵ اسببخار و شتاب صفرتاصد ۵/۷ ثانیهای است.
*** Lexus LX570 ***
شاسیبلند لوکسی که شاید کمتر کسی به فکر آفرودسواری با آن میافتاد اینبار به بهبودهای صورت گرفته توسط مهندسین JT Grey Racing کاملا متحول شده بود. استفاده از صندلیهای esparco ، فرمان EVO، سیستم راهیابی Lowrance HD7 / LMF 400 ، رینگهای ۱۷ اینچی F-Sport با تایرهای بی.اف.گودریچ، ترمزهای OE، ضربهگیرهای King Racing و اگزوزهای Flowmaster از مهمترین برندهای بکار رفته در این خودروست. LX570 دارای پیشرانهای ۵/۷ لیتری V8 است که در حالت استاندارد توانایی تولید ۳۸۲ اسببخار قدرت را دارد.
***Lexus CT 200h ***
هیبریدی CT200h نیز که دارای موتور ۱/۸ لیتری و یک موتور الکتریکی است در نمایشگاه حاضر بود. البته این خودرو بازهم بدست « فایو اکسیس » تیون شده است. استفاده از کیت بدنه جدید که در آن سپر جلو و عقب کاملا تغییر کرده و دیفیوزر عقب نیز به آن افزوده شده، رینگهای ۱۹ اینچی با تایرهای ۲۳۵ میلیمتری یوکوهاما، کیت تقویتی ترمز StopTech و تزئین نمای داخلی با تجهیزات Ultrasuede و Turinmodel از مهمترین مشخصههای این هیبریدی ۱۰۰ اسببخاری است.
....
۹ آذر ۱۳۹۱عالی
رهگذر
۱۶ مهر ۱۳۹۲اخه قیافه هم ندارند اونی که هفتصد هشتصد میلیون حرومش میکنه دلشو بهش خوش کنه یه بنز 200 میلیونی رد شه همه تو کفشن بخاطر سابقه درخشانش لکسوس هشتصد تا هم بهش بدی کسی نگاه نمیکنه ببینه تو پولتو واسه چی دادی و همش باید به ریشت بخندند پای پرستیز که وسط باشه لکسوس در حد قالپاغ کادیلاک هم نیست