جلوپنجره آوانگارد دوکی شکل مدلهای جدید لکسس، دیگر تبدیل به یک امضای ویژه برای آن شده و از دور دست هم می توان حضور یک لکسس را تشخیص داد. کوپه RC F نیز یکی از مدلهایی است که به خوبی این جلوپنجره و چراغهای باریک و بومرنگی شکل جلو را با هم تطابق داده و ترکیبی خشن و هیجان انگیز و در عین حال مبتکرانه خلق کرده است.
جالب تر آنکه در پشت گلگیرهای جلو، هواکش هایی به سبک شورولت کوروت قرار دارند. آینه ها هم روی پایه هایی همانند پورشه به دربها تکیه می کنند. حتی شیب سقف نیز یادآور ۹۱۱ است. نگاه به انتهای خودرو البته همراه با لذت نیست و ممکن است این آشفتگی در چینش اگزوزها و چراغهای بیرون زده و ترکیب شلوغ، به مذاق شما خوش نیاید!
ورود به داخل کابین با غافلگیری بیشتری همراه است. چه بجای یک کابین اسپرت، بیشتر به سمت طراحی خودروهای لوکس شباهت دارد. در عوض صندلیهای جذاب مسابقه ای، کاملا بدن را پوشش می دهند و جذابیت زیادی دارند. داشبورد ساده، تمیز و مدرن است اما هرگز برای یک خودروی سریع چنین طرحی مناسب نخواهد بود.
در زیر پوشش بدنه، یک پیشرانه به عاریت گرفته شده از IS F خودنمایی می کند. با ۴۵۵ اسب بخار نیرو این موتور ۵.۰ لیتری V8 با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جفت می شود که برای تعویض دنده دستی با آن تنها نیاز به لمس با نوک انگشتان است و البته بدنه فیبر کربنی، سیستم تعلیق پیشرفته قابل تنظیم و اسپویلر فعال عقب و چرخهای آلیاژی ۱۹ اینچی، عملکردی در حد اسپرت های آلمانی را هدف گذاری کرده اند.
زیگما
۲۱ دی ۱۳۹۲یه حسی داره منو اذیت میکنه.اونم اینه که لکسس دیگه اون لکسس دهه 90 میلادی نیست! لکسسی که تو هر زمینه اول بود کجا رفته؟ یکی جواب منو بده ؟
حمید
۲۱ دی ۱۳۹۲دیگه هیچ شرکتی اون شرکت دهه 90 نیست نه بنز ، نه هیوندا،نه کرایسلر خدا بیامرز
دنیا تو تین چند سال خیلی عوض شده
zondar
۲۲ دی ۱۳۹۲F.A
در مورد این مدل من نظرات رو تو سایت های خارجی هم دیدم
یه مورد جالب هست
یه سری دوستش دارن که بیشتر بودن
یه سری ازش متنفرن
وسط نداره
البته من دوسش دارم
pentagon usa
۲۲ دی ۱۳۹۲چرا ایراد الکی می گیرید به نظر من که خیلی زیبا و خشنه..هم از داخل هم از خارج
علی عقیلی
۲۲ دی ۱۳۹۲لکسس کی تو هر زمینه ای اول بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس ماشینای المانی بوقن !!!!!!!!
زیگما
۲۲ دی ۱۳۹۲1.از نظر کیفیت تا همین پارسال با کیفیت ترین خودروساز در میان خودرو ساز ها بود! سند:کیفیت سنجی جی دی پاور
2.از نظر فروش تا همین پارسال پرفروش ترین خودروساز لوکس در آمریکا بود!
این نشون بوده آلمان ها متاسفانه بوووق بودن تا قبل از امسال!
امین
۲۱ دی ۱۳۹۲نمی دونم چرا از این (به قول شما)
“”جلوپنجره آوانگار دوکی شکلکه تبدیل به یک امضای ویژه برای آن شده و از دور دست هم می توان حضور یک لکسس را تشخیص داد””
خوشم نمیاد
طراحی شلوغی داره. بعد یه مدت آدمو خسته میکنه
داخلش هم خیلی میتونست بهتر باشه
چراغای جلوش ابتکار جالبیه
در کل …………. بد نیست
N.I.M.A
۲۱ دی ۱۳۹۲سلام. اقا امین منم با شما موافقم ماشین در عین زیبایی نوعی اغراق دارد که الان نه بلکه چند سال دیگر از مد میافته.مثال همون سوناتا که خطوط بیش از حد بدنه و استیل زیاد که جلوی ماشین استفاده شده با عث شد بعد از 3-4 سال از مد بیافته
البته لکسس کجا و آن کجا …
zondar
۲۲ دی ۱۳۹۲F.A
جلو پنجرش خیلی زمخته و قدرت
و خشم تو همه جای این سامورایی
به چشم می خوره
رهگذر
۲۲ دی ۱۳۹۲بزرگترین بدبختی ژاپنی ها همین عدم هویت هستش حالا با تثبیت یه جلو پنجره چندش میخوان هویت پیدا کنند واقعا زشت و چندشه حالا اینقدر دیسلایک بزنین جونتون در بره بد سلیقه ها
سامان
۲۹ دی ۱۳۹۲شما حق دارى نظرت را بدى و خواننده ها هم مى توانند موافق بودن یا عدم موافق بودنشان را با نظر شما اعلام کنند ولى چیزى که شما حق ندارى اینکه بى احترامى به دیگران کنى.
شما نظرت را بگو و منتظر باش و ببین که اکثریت با شما همنظر هستند یا نیستند.
ولى به هیچ عنوان بى احترامى نکن
حامد MASERATI GT
۲۱ دی ۱۳۹۲خشونت از سرو رو روش میباره
zondar
۲۲ دی ۱۳۹۲F.A
لکسوس
سلطان لوکس ژاپنی
ترکونده
جوان پسندی تو طراحی مدلهای جدیدش لحاظ شده اینم که سلطانه
رقیب سرسختیه برای m4
البته طراحیه m4
از این ضعیف تره
رامتین
۲۱ دی ۱۳۹۲اصلا جالب توجه نیست. کلا تویوتا طرح جدیدی دیگه نداره و با این اتومبیلها در برابر بی ام و سری 4 یا 6 (چون بی ام و سری6 یا همون 650 همین موتور البته با حجم کمتر و قدرت را داره) مثه پشه در برابر فیله. آخه وقتی اتومبیل آلمانی هست، اصلا نباید در مورد اتومبیلهای آسیایی فکر کرد، چه برسه به حرف زدن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ دی ۱۳۹۲درود.
من هم باهات کاملا موافقم پدال.
شیب سقفش خیلی شبیه 911 شده.نحوه ی قرار گیری اگزوزهاشم خیلی بی نظمه.
علت بیرون زدگیه چراغ های عقبشم به خاطر طراحیشه که از خطوط شکسته
استفاده کرده.یک ماشین اسپورت باید طراحیه نرم و سیال داشته باشه.
چراغ های جلوشم که عالیه ولی فکر نکنم که چراغ راهنما دید خوبی داشته
باشه.مخصوصا برای رانددگان مقابل.لااقل که در عکس اینجوریه.
((( ایران و المان )))
مسعود
۲۱ دی ۱۳۹۲واقعا طراحی شلوغی داره و خوب از طرفی هستند سلیقه هایی که اینجور طراحی رو بیشتر میپسندن تا برند های ساده ی آلمانی..
جالب این هست که با این طراحی شلوغ داخلش خیلی ساده هست.
رهگذر
۲۲ دی ۱۳۹۲برندهای ساده یا جذاب؟آلمانی سادگی مرسدس کلاس اس رو با این بوکسر خروس وزن مقایسه کن ببین چرا بنز معیار همه شرکتها در اتومبیل سازی هستش؟
علی
۲۱ دی ۱۳۹۲به نظرم طراحی خارجیش خیلی شلوغه و نمیشه اصلا با رقبای اصیل اروپایی و
امریکاییش مقایسه کرد اما طراحی داخلش خیلی عالی و پخته تره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ دی ۱۳۹۲ولی چنتا مساله :
اینکه مسیر حرکت دسته دنده چرا با چرم پوشانده شده؟؟؟
احتمال اشتباه توی تعویض دنده به نظر من بالا میره.درسته که علایم و چراغ
دنده های کنار دسته دنده است ولی اگر مسیر حرکتش همانند دیگر خودروها
بود ، خیلی بهتر بود.تمام ماشین ها از یک قطعه ای که مسیر حرکت دسته
دنده را مشخص میکند استفاده میکنند.همینطو یک قسمت جدا برای تیپ ترونیک.
دکمه استارت هم خیلی بد جا قرار گرفته و نا متعارفه.انگار که دیگه جایی
نبوده و زورکی چپوندن اونجا.
اصلا تو اینجور ماشین ها از دریچه هوای گرد استفاده میکنند.
ولی طرح چراغ عقب که مانند یک ال بر عکس است خیلی جذاب شده.در عین حال
بی همتا.
((( ذوق پرورش نمی یابد ، مگر با تماشای زیبایی )))
Arash
۲۱ دی ۱۳۹۲کلا ما ایرانیها ایراد گیرهای خیلی خوبی هستیم. تو خودتو با این همه استعداد به لکسوس معرفی کن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ دی ۱۳۹۲درود.
اقای فضول سنج :
هرکسی یک سلیغه ای داره.کسی که میخواد یک ماشینی را بگیره به
همه چیز توجه میکنه.تو این که لکسس برند خوبیه شکی نیست.ولی
شاید توی بعضی مدل ها نظر ادمو جلب نکنه.شاید به خاطر این
ایراد ها من جگوار رو از این لکسس بیشتر بپسندم.پس دلیلی
نداره.این مسائل از نظر من خوب نبود.
شما هم خودتو ببر پیش دکتر و بگو اقای دکتر من فضولم.چیکار
کنم که خوب بشم.
اگر هم واقعا میخواهی یک مساله و یا ایراد طرف رو بهش بگی
میتونی بدون تمسخر هم بگی که سازنده تر باشه.با هرکس باید
مثل خودش بر خورد کرد.بعدشم اینجا یک سایتیه که بحث ازاده
((( ایران و المان )))
فرشید
۲۴ تیر ۱۳۹۳اتفاقا پیشنهاد ایشون کاملا سازنده بود فرمود شما که اینهمه استعداد دارید برید خودتون رو به مسولان لکسوس البته اگه ایراد نمیگیرید که لکسوس زیر مجموعه تویوتاست معرفی کنید
اقای فقیه زاده هم حتما مثل شما استعداد داشته !!!!!!!!!!!!!!! فقط با این تفاوت که بجای حرف عمل کرد
zondar
۲۲ دی ۱۳۹۲F.A
میلاد عزیز
من ماشینایی رو دیدم که مسیره دندشون با چرم پوشیده شده
دلیلشو نمیدونم
ولی این مشکل محسوب نمیشه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ دی ۱۳۹۲درود زوندار جان.
میدونم . ولی من میگم اگر مسیر مشخص داشت بهتر بود.
((( ایران و المان )))
فرشید
۲۴ تیر ۱۳۹۳مثلا میگی که طراحی عیب داره ؟ چرا؟ چون سر اگزوز عقب منظم نیست
داداش من این ایراد از زیبایی شناسی چشای شهلای شماست
چون عادت کردی اگزوز ها رو فقط در یه راستا ببینی
البته اگه الان سریع لینک تصویر عقب پاگانی زوندا !!!!!!!! رو برای اثبات حرفت نمیزاری
قربونت برم
میگی راهنماش دید کافی نداره!!!!!!!!!!!!!
مگه میشه لکسوس همچین کاری کنه؟
یه مقدار سنجیده تر حرف بزن
ضمنا تورو خدا دلخور نشو
دوستت دارن
((( ایران و آلمان )))
فرید
۲۲ دی ۱۳۹۲زورررررکی چپونده اونجااااااااااااااا….جاااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟منم با اون دوستمون موافقم برو خودتو به لکسوس معرفی کن…واقعا چی دیدی تو خودت که این حرفارو میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی این حرفارو میزنه که طراح ارشد ب ام و یا بنزی باشه…نظرت محترم ولی چیزایی بگو که بتونه آدم قبول کنه دوست خوبم…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ دی ۱۳۹۲درود.
اقا فرید ، من ازین بابت گفتم که جای معقولی نسبت به بقیه ماشین
هایی که دیدم نذاشته.از نظر من !!!!!!
میتونست مثل بقیه :
یا روی سر دسته دنده بذاره مثل اس ال ار . یا جلوی دنده که
فضای خالی داره . رو دیوار جلو داشبورد . سمت راست فرمان زیر
اهرم که باز هم فضا موجوده.به نظر من این فضاها و جاها معقول
تر بود نسبت به جای فعلی.یا در نهایت روی فرمان.
مگه کسانی که اومدند گفتند چرا بنز C کلاس مانیتورشو داخل
داشبورد نبرده و اینجوری روی داشبور وصل کرده که انگار خود
خریدار یا راننده این کارو کرده، ما اومدیم گفتیم خودتو ببر
پیش بنز نشون بده یا معرفی کن؟؟؟؟؟؟!!!!!
خب شاید از نظر اون معقو قشنگ نبوده و ناهمگون بوده.ولی من
باهاش بحث منطقی کردم و اون دلیل هایی که به فکرم رسید رو
گفتم.هرکسی یک نظری داره.
((( ایران و المان )))
فرید
۲۲ دی ۱۳۹۲نظر هر کسی قابل احترمه ولی به نظر شما تویوتا با اون همه سابقه مگه میشه هر کاری رو بدون مهندسی و تحقیق انجام بدن…چه همون دسته دنده چه جای استارت و… هر خودرو سازی برای حتی یه پیچ هم سالها برنامه ریزی دارن و بهش فکر میکنن…حالا دیگه تویوتا بماند…همین لکسوس ال اف ای رو سالها فقط طراحی کرد و سالیان طول کشید تا بیاد بیرون و اونی شد که تا آقای جرمی کلارکسون سوار این ماشین شدن گفتن که بهترین ماشینی که تا به حال تو عمرم سوار شده بودم این بود و ایشون هم ایراد گرفتن که چرا جای لیوانی نداره؟؟؟واسه تویوتا مگه کاری داره که یه جا لیوانی تو ماشینش قرار بده؟؟؟؟کسی ماشین سوپراسپرت مثل ال اف ای سوار میشه از سرعت و خود ماشین لذت میبره دیگه که نسکافه تو ماشین نمیخوره مگه ال اسه که تو آرامش کابین و نرمی ماشین بخواد نوشیدنی بخوره…پس پشت هر چیزی اونم تو صنعت خودرو سازی مهندسی و علمی خوابیده…میدونم شما هم این مسایل رو میدونی پس از شمایی که اطلاعات زیادی دارین در ضمینه ماشین انتظارات بیشتری داریم چون منم از حرفای شما یاد میگیرم…امیدوارم جسارت نکرده باشم خدمتت دوست خوبم.
محسن.د
۲۱ دی ۱۳۹۲طراحی خارجیش خوبه فقط یکم شلوغه.
شیب سقف و آینه بغل ها رو نمیشه نادیده گرفت !!!
ali
۲۱ دی ۱۳۹۲عقبشم باحاله…،باحالیش به همین شلوغ بودنشه،چرا برا ماشینا حرف در میارین
علی عقیلی
۲۱ دی ۱۳۹۲سلام
طراحی بیرونیش فقط شلوغه و خشن
اصلا قشنگ نیست
و هیچی لذتی به چشم نمیده
جلو پنجرش هم خیلی زشته
عقبش هم که خیلی خط داره و چراغاش هم زشته
اگزوز هاش هم بد فرمه .
بابا اگه بلد نیستین اسپرت طراحی کنین خوب ساده بزنین . اخه این چیه ؟
داخلش هم جالب نیست
چرم دوزی دسته دندش خیلی مذخرفه
کلا دندش زشته
فقط اون موس لمسیش جالبه و دیگر هیچ
به طراحیش بیرونی 13
و به داخلیش 14 میدم
برای ی ماشین اسپرت هم موتورش ضعیفه ( به خاطر قیافش میگم اسپرته )
فقط به خاطر اینکه شرکت لکسوسه به احتمال خیلی زیاد میتونه عملکرد خوبی داشته باشه
و تنها ماشین شرقی ای که اصالت داره لکسوسه .
ممنونم .
امین
۲۱ دی ۱۳۹۲بابا اینجور که شما ایراد میگیرین ادم فکر میکنه دارین پراید رو بررسی میکنین.
.
.
خوب ایراد هایی داره ولی نه اینقدر. تنها ایرادش طراحیه شلوغ و درهم برهمش هست. ولی با همین شلوغی هم زیباست.
zondar
۲۲ دی ۱۳۹۲F.A
….
واقعا
پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده لکسوس
رهگذر
۲۲ دی ۱۳۹۲نه نگو ماشین ژاپنی زشت هم باشه ایکبیری هم باشه و زشت ترین داشبورد رو هم داشته باشه باز اینا میگن ایراد نداره ولی برای المانی ها و امریکایی ها و …. باشه همشون متخصص ایراد گیری میشن علی عقیلی تو به بعضیاشون […] اما نگئ این لکسوس زشته ها مگه میشه اون امریکایی های احمق رو بگو به لکسوس میگن ugly! و بخاطر شرایط فروشش میخریدندش و حالا هم سومه
علی عقیلی
۲۲ دی ۱۳۹۲لکسس توی امریکا فقط به این خاطر رفته بالا که شرایط فروشش خوب و استثناییه
لکسس داره توی همه ی مدل هاش ضرر میده
فقط بخاطر این که فروشش زیاد بشه و خودشو بندازه بالا برای رقابت با بنز !!!!
km
۲۱ دی ۱۳۹۲این جایگزین همون SC بدترکیبه؟؟ به نظرم تو مدلهای خود لکسس عقبش به GS خیلی شبیهه
juve
۲۱ دی ۱۳۹۲عجب چیزیه… چند سال پیش یه چی شبیه این رو تو دانشگاه دیدم که اتفاقا لکسس بود ! سفید بود
♥♥♥ La Juve é Del Piero ♥♥♥
بهزاد
۲۱ دی ۱۳۹۲در کل ماشین خوبی هست و میتونه سبد محصولات لکسوس رو که تو این رده خالی بود رو پر کنه.
hrf
۲۱ دی ۱۳۹۲لککس همیشه کارش درسته.
hrf
۲۱ دی ۱۳۹۲لکسس. اشتباه شد :D
رهگذر
۲۲ دی ۱۳۹۲همون اسم اول بیشتر بهش میاد
esi
۲۱ دی ۱۳۹۲طراحی بدنه خوبه ولی داخلی به دلم ننشست
hrf
۲۱ دی ۱۳۹۲همین ک ارم لکسس روشه یعنی یک ماشین خوب و بی دردسر
saied
۲۱ دی ۱۳۹۲لکسس آبرویه اسیاس ! باید بهش افتخار کنیم ! حالا هرچقدم میخواد از پشت خشن باشه. ( ولی من از جلویه ماشین خوشم اومد) در ضمن دوستامون که میگن تا ۴ ساله دریگه ای مدل دوکی از مد میفته زیاد فکرشو نکنن ! صد در صد تا چهار سال دیگه یه مدل خوشگل تر میزنه که از مد نیفته ! چون خیلیا هستن که بیشتر از یک سال یه ماشینو نمیرونن :)
omid
۲۲ دی ۱۳۹۲در کل طراحیش جالبه ولی از حجم پردازی های اغراقانه اش خوشم نمیاد. مثل چراغ های جلو و عقب بااینکه میخواسته متفاوت باشه، ولی خیلی زیبا از کار درنیامده. همینطور سپرهای جلو و عقب.
فرهاد
۲۲ دی ۱۳۹۲نمیدونم چجوری دلتون میاد این همه ایراد الکی از این بگیرین
در یک کلمه فوق العادست
در ضمن پدال احساس کردم تو این پستت یه خورده میخوای لکسوس بکوبی
بهتر نیست مطالب با تعصب کمتری نوشته بشه؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ دی ۱۳۹۲درود.
این مطالب ترجمه شده است.
((( ایران و المان )))
رهگذر
۲۲ دی ۱۳۹۲یه سوالی برام پیش اومده بود با وجود مرسدس بنز و بی ام و و پورشه و …. کدوم […] میاد لکسوس بخره نگو اونی که لکسوس میخره چندان […] و کج سلیقه نیست موقعیت خریدش عالیه برای مرسدس بنز یا … باید حداقل سیصد چهارصد میلیون نقد بسلفه اما لکسوس.. به این اعلامیه توجه کنین اونو من چند جا خواهم زد
شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران فروش زمستانه لکسوس ES250 را آغاز کرد.
به گزارش …….. به نقل از باشگاه خبرنگاران، در طرح فروش مشارکتی این خودرو که زمان تحویل آن 90 و 120 روزه است مبلغ 99 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و دو قسط 15 میلیون تومانی به فاصله یک و دو ماه بعد از مشتریان دریافت می شود و مابقی قیمت خودرو 50 میلیون تومان است در تسهیلاتی با بازپرداخت 12 ماهه باید پرداخت شود و سود مشارکت این طرح سالیانه 26 درصد است.
این خودرو مجهز به موتور 2.5 لیتری با قدرت 181 اسب بخار، مانیتور دید عقب نویگیشن، سیستم کمک ترمز VSC و TRC، ایربگ های جلو، زانویی، جانبی و پرده ای، شیشه شور چراغ های جلو، سیستم ورود و استارت هوشمند و صندلی های جلو برقی با حافظه، با قابلیت تنظیم در 10 حالت است.این خودرو موفق به کسب دو جایزه رضایت از خودرو توسط مؤسسه Auto Pacific و ایمنی بالا در سال 2013 توسط IIHS Top Safety Pick شده است.
علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش رسمی ایرتویا مراجعه کنند
یه پسل باهوش
۲۲ دی ۱۳۹۲اتاق ال اس رو روش گداشتن
محمد
۲۳ دی ۱۳۹۲لکسوس معرکه ای…نمونه نداری..
طوفان
۲۳ دی ۱۳۹۲بابا شما چقدر ایراد گیرید خدائیش این ماشین چی کم داره هی بنز بنز می کنید. دنیای خودرو دیگه تک قطبی نیست اینو یادتون باشه و یه ذره از این تعصبات بچه گانه دست بردارید.
ali
۲۸ دی ۱۳۹۲من سری is 2014 v رو بیشتر میپسندم هم طراحیش زیباتره و هم قیمت پایینتری داره. و در اخر شدیدا در حسرت داشتن یه لکسوس هستم … یعنی یکی از اهداف زندگیم شده …
فرید
۹ بهمن ۱۳۹۲علی جان منم مث تو…شب و روزم لکسوسه بزرگترین آرزوی زندگیم همین خرید یه لکسوسه…درکت میکنم این ماشین آدمو دیوونه میکنه…ایمیلتو واسم بزار…
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۲با این ماشین زندگیت از این رو به اون رو میشه!!!……..
فرشید
۲۴ تیر ۱۳۹۳به نظر من از نظر زمانی در بهترین زمان به دوران جوانی رسیدیم
نه مثل بیست سال پیش که ماشین ها در این حد نبودند و مثل پنجاه سال آینده که ماشین ها پرواز میکنند
هر چقدر از نظر زمانی در زمان خوبی به دنیا اومدیم لامصب از نظر جغرافیایی در بدترین مکان ممکن هستیم
ابته ایران رو دوست دارم ولی نه با این وضع