لکسوس

جزئیات و تصاویر جدید لکسس GS F مدل ۲۰۱۶

لکسس اطلاعات کامل و همین‌طور یک گالری تصاویر جدید از آخرین مدل اضافه‌شونده به سری پرفورمنس F، یعنی GS F سدان منتشر کرده است. GS F پرفورمنس سدان مدل ۲۰۱۶ که از موتور تنفس طبیعی ۵ لیتری V-8 برای پیشرانه استفاده می‌کند، قدرتی به میزان ۴۶۷ اسب‌بخار دارد، با توسعه خود در مشهورترین پیست‌های مسابقه و از جمل نوربرگ‌رینگ، نوید یک «هندلینگِ عالی» را داده است.

2016 Lexus GS F
۲۰۱۶ Lexus GS F
موتور V8 با خط قرمز ۷۳۰۰ دور بر دقیقه، قدرتی برابر ۴۶۷ اسب‌بخار و گشتاوری به میزان ۵۲۷ نیوتن‌متر در اختیار قرار می‌دهد. این موتور می‌تواند در دو حالت چرخه اتکینسون (به منظور مصرف بهینه در سرعت‌های معمولی) و چرخه اتو (برای سطوح بالاتر عملکرد در هنگام شتاب‌گیری به کار خود ادامه دهد. در کنار این موتور، یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته شیفت مستقیم اسپورت (SPDS) به همراه پدل‌شیفتر قرار گرفته است.
2016 Lexus GS F
۲۰۱۶ Lexus GS F
2016 Lexus GS F
۲۰۱۶ Lexus GS F
2016 Lexus GS F
۲۰۱۶ Lexus GS F
چهار تنظیم مختلف می‌توان برای رانندگی با لکسس GS F مدل ۲۰۱۶ انتخاب کرد؛ نرمال، اکو، اسپورت S و اسپورت S+. این خودرو همچنین مجهز به دیفرانسیل گشتاور برداری (TVD) است که موجب بهبود هندلینگ و عملکرد در شرایط مختلف با استفاده کنترل دقیق گشتاور چرخ عقب می‌شود و به مدیریت حرکت خودرو در پیچ‌ها کمک زیادی می‌کند.
2016 Lexus GS F
۲۰۱۶ Lexus GS F
2016 Lexus GS F
۲۰۱۶ Lexus GS F
2016 Lexus GS F
۲۰۱۶ Lexus GS F
برای TVD سه تنظیم می‌توان درنظر گرفت؛ استاندارد، اسلالوم (با تأکید بیشتر بر واکنش فرمان) و تِرَک (هندلینگ بهتر در سرعت‌های بالاتر). در همین حال، لکسس هنوز مشخصات عملکردی این خودرو را اعلام نکرده است. از لحاظ تجهیزات ایمنی، لکسس GS F مدل ۲۰۱۶ به صورت استاندارد با سیستم ایمنی Lexus Safety System + همراه است که برای جلوگیری از برخوردها در سرعت‌ها و شرایط مختلف، بسیار مفید است. این پکیج به صورت یکپارچه با تکنولوژی‌های هوشمند ایمنی شامل سیستم پیش‌برخورد (PCS)، هشدار انحراف از خطوط (LDA)، نوربالای اتوماتیک (AHB) و کروز کنترل دینامیک راداری (DRCC) همراه است.


[دانلود ویدئو]


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. 1997

    ۲۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    زبان طراحی جدید لکسوس رو دوست دارم، خشن و مغرور.
    ولی مهمتر از اون عملکرد کلی ماشینه که فعلا با rcf گند زده به هرچی عملکرد. Isf هم بد نیست و حالا ببینیم gsf چیکار می کنه مخصوصا با رقیب های آلمانی همیشگی و تازه واردهای آمریکایی.

  2. احمد باقری

    ۲۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    عالیه. معرکه است.

  3. sina

    ۲۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    وای لکسوس اگه موتور های V8 خودشو توربو کنه اون موقع …

    1. shahab

      ۲۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      اونوقت 2تا بال برای پرواز کم داره

    2. رضا

      ۱۸ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (52 ديدگاه)

      دوست عزیز آخه موتور 5 لیتری با 8 سیلندر رو که دیگه توربو نمیکنن! این خودش آخرت عملکرد رو داره

  4. نوید جهرمی

    ۲۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    زبان طراحی لکسس و اینفینیتی وارد مرحله جدیدی شده که ب نظرم از گذشتشون خیلی بهتره. اما هنوز با طراحی آکورا نتونستم ارتباط برقرار کنم .
    GS و ES و RX خوب بودن با این طراحی جدیدشون بهتر هم شدن.

  5. ali ayat

    ۲۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    درسته کیفیتو از تو عکسم میشه دید ولی رقیبای آلمانی و حتی ایتالیایی خیلی قدرتمندن باید دید چی از آب در اومده

    1. Farshid

      ۲۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (58 ديدگاه)

      مهد صنعت کشور آلمان هست و بس ! حالا simens و bosch و بنز و بی ام و هزار تا چیز دیگه رو بیخیال فقط کافیه به استاندارد DIN آلمان یه نگاهی بندازین . استانداردی که اون موقع آلمان تدوین کردن ژاپنی ها اوشین رو داشتن میساختن . (البته پیشرفت و تکنولوژی فعلی ژاپن فوق العاده هست)
      در حال حاضر هم آمریکا تو مباحث تکنولوژیکی حرف اول و اخر رو میزنه ولی این پبشرفتشون رو مدیون جنگ جهانی و سرقت مهندسان آلمانی بعد شکست آلمان هستن .

      1. datsun

        ۲۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (3942 ديدگاه)

        داداش چقدر این کامنت رو تکرار میکنی همین چند مطلب قبل این کامنت رو گذاشتید فهمیدم آلمان مهد تکنولوژی و صنعت دنیاست

      2. great britain

        ۲۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        مهد صنعت کشور آلمان!!!!!!!!!!!!!!!!!!! farshid شوخی میکنی؟ همه میدونن انقلاب صنعتی از بریتانیا شروع شد اون موقع که بریتانیا داشت کل کشورشو خطوط راه آهن میکشید آلمانی ها تازه فهمیده بودن از چه نژادی هستن .این حرفت میدونی منو یاده کسایی میندازه که توی تلویزیون میشینن میگن مهد فوتبال برزیل!!!!! حالا چون برزیل پنج بار قهرمان دنیا شده الکی حرف میزنن. تازه همین آلمان از نظر هوافضا – نظامی- کامپیوتری وکلی چیزهای دیگه در مقابل بریتانیا حرفی برای گفتن نداره. تازه اینم بماند که تمام گوشی های هوشمند وتبلت ها و بقیه ی وسایل سیار در دنیا از نظر ساخت پردازنده از طراحی های شرکت (ARM) که در کمبریج بریتانیاست استفاده میکنن این حرفمو فقط کسایی که از نظر کامپیوتری اطلاعات دارن میدونن. دیگه این حرفو که درباره سرقت دانشمندان آلمانی هست مطرح نکنید به خدا خسته شدیم!!!! بابا نزدیک 90 سال از اون زمان میگذره!!

        1. ali ayat

          ۲۷ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (716 ديدگاه)

          همین تعصب و بی بخاری ماست که الان داریم ماشین ایران خودرویی سوار میشیم

        2. علیرضا

          ۲۸ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (757 ديدگاه)

          شرمنده دوست عزیزولی شما بیشترین دانشمندان بزرگ رو نگاه کن اکثرا آلمانی بودن نهتنها در زمینه صنعت در پزشکی و حتی ادبیات

  6. mds

    ۲۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (406 ديدگاه)

    انتخاب بین این و جنسیس V8. 2016 مثل انتخاب بین کامارو و موستانگ سخته

    1. AHMADREZA

      ۲۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      البته فقط واسه شما!!!!!!

    2. mohsen

      ۲۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      این با جنسیس؟ جنسیس انقد بزرگ نشده بیاد با این واسته یه جا

    3. shahab

      ۲۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      واسه شما سخته دوست عزیز
      دلبر دیگری از سرزمین آفتاب تابان

    4. ali ayat

      ۲۷ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (716 ديدگاه)

      اوووه کوه کیفیت و ول کنم بیام به دکمه پلاستیکی استارت جنسیس بچسبم ولمون کن هنوز زوده برو پنج سال دیگه شاید بتونن کاری کنن پیشرفت خوبه ولی هنووووو

      1. mds

        ۲۷ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (406 ديدگاه)

        واقا..
        اروپایا دارن جنسیسو با جی اس و سری 5 مقایسه و تو خیلی از مجله ها و مقایسه ها اونو برتر از این دو هم دونستن بعد شماها که ایرانی هستید میگید قابل مقایسه نیست.
        تا کی حسادت…
        میگم شماها چند سالتونه؟ اگه زیر 30 هستید بگید تا باهاتون بیخودی بحث نکنم

        1. ali ayat

          ۲۷ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (716 ديدگاه)

          دیدیم مقایسه شده همه دیدن ولی کجا گفته شده کهاز سری پنج ای کلاس جی اس بهتره
          ببین تویی که داری تهمت میزنی میگی اگه زیر سی سال هستی باهاتون بحث نکنم ببین عمویی همین کیا اپتمیا نقص طراحی تو کمک جلو داره یعنی نیرو بد وارد به کمک فنر میشه خودم اینکاره ام روزی یکی ماشین به خاطر همین عیب میخوابه اونوقت میای از کره طرفداری میکنی بکن هرجور دوس داری عاشق کره ای باش ولی حرف دهنتم بفهم

        2. mds

          ۲۷ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (406 ديدگاه)

          برو عمو برو حال بحث کردن با نوجوونا رو ندارم برو با گن..ات بازی کن. وگرنه یه ما.چچ ازت میگیرم

        3. علیرضا

          ۲۸ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (757 ديدگاه)

          شما اگه زیر18 هستی باهات بحث نکنم ولی آدرس بده ببینم کجا جنسیسو با جی اس و سری 5 فقط مقایسه کرده باشه برتریش به کنار

  7. وحید

    ۲۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    این لکسس حرفی واسه گفتن نزاشته
    هرکی اعتراض کنه به روش گاز انبری حدف میشه

  8. samurai

    ۲۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (598 ديدگاه)

    بنده بعنوان یک سامورایی اصیل :–) رنگ نارنجیشو بر میدارم

    1. ali ayat

      ۲۷ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (716 ديدگاه)

      سامورایی؟؟!اصیییل؟!؟
      نارنجی؟!!!!!!!!!!!!!!!
      شیب؟!
      بام؟!

  9. Nissan...Japan

    ۲۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (36 ديدگاه)

    هرکسی از این ماشین تعریف میکنه دیسلایک میخوره.مشخصه پیشرفت لکسس به مذاق خیلیا خوش نیومده.

    1. کیارش

      ۲۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      چه قدر جالب
      خیلی وقتا که المانی بازا یه چیزی میگن و دیسلایک میخوره، سریع شما میگین که حرف طرف نا حق بوده، حالا که شماها دیسلایک میخورید دلیلش پیشرفت لکسوس هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. Nissan...Japan

        ۲۷ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (36 ديدگاه)

        اتفاقا برای من هم خودروهای المان قابل احترامن هم طرفداراش،ولی نه هر طرفداری!!!!

        1. Diserto

          ۲۷ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (32 ديدگاه)

          جالبه بدونید همه ی دیسلایک ها از طرف همین کیارش هستش

    2. shahab

      ۲۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      دیسلایک میدن چون کره ای ها توان رقابت با لکسسو ندارن

      1. کیارش

        ۲۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        وقتی یه المانی باز کامنتش دیسلایک میگیره دلیلش اینه که حرفش غیر منطقیه، ولی وقتی یه ژاپنی باز دیسلایک میگیره دلیلش میشه پیشرفت لکسوس ؟؟؟؟؟؟

        1. Nissan...Japan

          ۲۸ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (36 ديدگاه)

          وقتی یه المانی باز مثل خودت دیسلایک میگیره دلیلش اینه که میگه تکنولوژی سوییچ بی ام دبلیو ده برابر کارخانه نیسان تکنولوژی داره!!!بنظرت این منطقیه؟!!!پس چرا بقیه المانی بازهای محترم اندازه شما دیسلایک نمیگیرن؟؟؟خب لابد یه اشکالی تو کامنتات و طرز حرف زدنته.

      2. ali ayat

        ۲۷ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        چه ربطی به کره داشت اصلا کره در حد لکسوس مگه ماشین داره رقابت بین آلمان و ژاپنه برای اونه همه دیس میزنن

  10. mohsen

    ۲۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    خیلی با حاله از ارمش گرفته تا طراحیو خلاصه همه فن خوبه

  11. RETOLEX

    ۲۷ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    برادر من کیارش عزیز . فقط المانننننننن !!!!!
    الان خوبه راحتی .
    دس بردار به خدا این چه کاری .چرا اینکار میکنی با ما دشمنی داری ؟؟؟؟!!!!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟

    خب اگه خیلی از بحث خوشت میاد بسم لا . من هستم .

  12. رامتین

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    طرحهای جدید لکسوس زیبا هستند اما بنظر کمی شلوغ شدند. امیدوارم خبرهایی از لکسوس is کروک جدید هم منتشر شه. البته شاید هم بجاش rc کروک ارائه شه…

  13. کار لاور

    ۱۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شبیه لکسوس ix 350 هستش خیلییی

  14. مهدی

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (218 ديدگاه)

    بالا و پائین بودن سر اگزوزهاش زیاد جالب نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا