لکسس اطلاعات کامل و همینطور یک گالری تصاویر جدید از آخرین مدل اضافهشونده به سری پرفورمنس F، یعنی GS F سدان منتشر کرده است. GS F پرفورمنس سدان مدل ۲۰۱۶ که از موتور تنفس طبیعی ۵ لیتری V-8 برای پیشرانه استفاده میکند، قدرتی به میزان ۴۶۷ اسببخار دارد، با توسعه خود در مشهورترین پیستهای مسابقه و از جمل نوربرگرینگ، نوید یک «هندلینگِ عالی» را داده است.
موتور V8 با خط قرمز ۷۳۰۰ دور بر دقیقه، قدرتی برابر ۴۶۷ اسببخار و گشتاوری به میزان ۵۲۷ نیوتنمتر در اختیار قرار میدهد. این موتور میتواند در دو حالت چرخه اتکینسون (به منظور مصرف بهینه در سرعتهای معمولی) و چرخه اتو (برای سطوح بالاتر عملکرد در هنگام شتابگیری به کار خود ادامه دهد. در کنار این موتور، یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته شیفت مستقیم اسپورت (SPDS) به همراه پدلشیفتر قرار گرفته است. چهار تنظیم مختلف میتوان برای رانندگی با لکسس GS F مدل ۲۰۱۶ انتخاب کرد؛ نرمال، اکو، اسپورت S و اسپورت S+. این خودرو همچنین مجهز به دیفرانسیل گشتاور برداری (TVD) است که موجب بهبود هندلینگ و عملکرد در شرایط مختلف با استفاده کنترل دقیق گشتاور چرخ عقب میشود و به مدیریت حرکت خودرو در پیچها کمک زیادی میکند. برای TVD سه تنظیم میتوان درنظر گرفت؛ استاندارد، اسلالوم (با تأکید بیشتر بر واکنش فرمان) و تِرَک (هندلینگ بهتر در سرعتهای بالاتر). در همین حال، لکسس هنوز مشخصات عملکردی این خودرو را اعلام نکرده است.۳۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
1997
۲۶ مهر ۱۳۹۴زبان طراحی جدید لکسوس رو دوست دارم، خشن و مغرور.
ولی مهمتر از اون عملکرد کلی ماشینه که فعلا با rcf گند زده به هرچی عملکرد. Isf هم بد نیست و حالا ببینیم gsf چیکار می کنه مخصوصا با رقیب های آلمانی همیشگی و تازه واردهای آمریکایی.
احمد باقری
۲۶ مهر ۱۳۹۴عالیه. معرکه است.
sina
۲۶ مهر ۱۳۹۴وای لکسوس اگه موتور های V8 خودشو توربو کنه اون موقع …
shahab
۲۶ مهر ۱۳۹۴اونوقت 2تا بال برای پرواز کم داره
رضا
۱۸ آذر ۱۳۹۴دوست عزیز آخه موتور 5 لیتری با 8 سیلندر رو که دیگه توربو نمیکنن! این خودش آخرت عملکرد رو داره
نوید جهرمی
۲۶ مهر ۱۳۹۴زبان طراحی لکسس و اینفینیتی وارد مرحله جدیدی شده که ب نظرم از گذشتشون خیلی بهتره. اما هنوز با طراحی آکورا نتونستم ارتباط برقرار کنم .
GS و ES و RX خوب بودن با این طراحی جدیدشون بهتر هم شدن.
ali ayat
۲۶ مهر ۱۳۹۴درسته کیفیتو از تو عکسم میشه دید ولی رقیبای آلمانی و حتی ایتالیایی خیلی قدرتمندن باید دید چی از آب در اومده
Farshid
۲۶ مهر ۱۳۹۴مهد صنعت کشور آلمان هست و بس ! حالا simens و bosch و بنز و بی ام و هزار تا چیز دیگه رو بیخیال فقط کافیه به استاندارد DIN آلمان یه نگاهی بندازین . استانداردی که اون موقع آلمان تدوین کردن ژاپنی ها اوشین رو داشتن میساختن . (البته پیشرفت و تکنولوژی فعلی ژاپن فوق العاده هست)
در حال حاضر هم آمریکا تو مباحث تکنولوژیکی حرف اول و اخر رو میزنه ولی این پبشرفتشون رو مدیون جنگ جهانی و سرقت مهندسان آلمانی بعد شکست آلمان هستن .
datsun
۲۶ مهر ۱۳۹۴داداش چقدر این کامنت رو تکرار میکنی همین چند مطلب قبل این کامنت رو گذاشتید فهمیدم آلمان مهد تکنولوژی و صنعت دنیاست
great britain
۲۶ مهر ۱۳۹۴مهد صنعت کشور آلمان!!!!!!!!!!!!!!!!!!! farshid شوخی میکنی؟ همه میدونن انقلاب صنعتی از بریتانیا شروع شد اون موقع که بریتانیا داشت کل کشورشو خطوط راه آهن میکشید آلمانی ها تازه فهمیده بودن از چه نژادی هستن .این حرفت میدونی منو یاده کسایی میندازه که توی تلویزیون میشینن میگن مهد فوتبال برزیل!!!!! حالا چون برزیل پنج بار قهرمان دنیا شده الکی حرف میزنن. تازه همین آلمان از نظر هوافضا – نظامی- کامپیوتری وکلی چیزهای دیگه در مقابل بریتانیا حرفی برای گفتن نداره. تازه اینم بماند که تمام گوشی های هوشمند وتبلت ها و بقیه ی وسایل سیار در دنیا از نظر ساخت پردازنده از طراحی های شرکت (ARM) که در کمبریج بریتانیاست استفاده میکنن این حرفمو فقط کسایی که از نظر کامپیوتری اطلاعات دارن میدونن. دیگه این حرفو که درباره سرقت دانشمندان آلمانی هست مطرح نکنید به خدا خسته شدیم!!!! بابا نزدیک 90 سال از اون زمان میگذره!!
ali ayat
۲۷ مهر ۱۳۹۴همین تعصب و بی بخاری ماست که الان داریم ماشین ایران خودرویی سوار میشیم
علیرضا
۲۸ مهر ۱۳۹۴شرمنده دوست عزیزولی شما بیشترین دانشمندان بزرگ رو نگاه کن اکثرا آلمانی بودن نهتنها در زمینه صنعت در پزشکی و حتی ادبیات
mds
۲۶ مهر ۱۳۹۴انتخاب بین این و جنسیس V8. 2016 مثل انتخاب بین کامارو و موستانگ سخته
AHMADREZA
۲۶ مهر ۱۳۹۴البته فقط واسه شما!!!!!!
mohsen
۲۶ مهر ۱۳۹۴این با جنسیس؟ جنسیس انقد بزرگ نشده بیاد با این واسته یه جا
shahab
۲۶ مهر ۱۳۹۴واسه شما سخته دوست عزیز
دلبر دیگری از سرزمین آفتاب تابان
ali ayat
۲۷ مهر ۱۳۹۴اوووه کوه کیفیت و ول کنم بیام به دکمه پلاستیکی استارت جنسیس بچسبم ولمون کن هنوز زوده برو پنج سال دیگه شاید بتونن کاری کنن پیشرفت خوبه ولی هنووووو
mds
۲۷ مهر ۱۳۹۴واقا..
اروپایا دارن جنسیسو با جی اس و سری 5 مقایسه و تو خیلی از مجله ها و مقایسه ها اونو برتر از این دو هم دونستن بعد شماها که ایرانی هستید میگید قابل مقایسه نیست.
تا کی حسادت…
میگم شماها چند سالتونه؟ اگه زیر 30 هستید بگید تا باهاتون بیخودی بحث نکنم
ali ayat
۲۷ مهر ۱۳۹۴دیدیم مقایسه شده همه دیدن ولی کجا گفته شده کهاز سری پنج ای کلاس جی اس بهتره
ببین تویی که داری تهمت میزنی میگی اگه زیر سی سال هستی باهاتون بحث نکنم ببین عمویی همین کیا اپتمیا نقص طراحی تو کمک جلو داره یعنی نیرو بد وارد به کمک فنر میشه خودم اینکاره ام روزی یکی ماشین به خاطر همین عیب میخوابه اونوقت میای از کره طرفداری میکنی بکن هرجور دوس داری عاشق کره ای باش ولی حرف دهنتم بفهم
mds
۲۷ مهر ۱۳۹۴برو عمو برو حال بحث کردن با نوجوونا رو ندارم برو با گن..ات بازی کن. وگرنه یه ما.چچ ازت میگیرم
علیرضا
۲۸ مهر ۱۳۹۴شما اگه زیر18 هستی باهات بحث نکنم ولی آدرس بده ببینم کجا جنسیسو با جی اس و سری 5 فقط مقایسه کرده باشه برتریش به کنار
وحید
۲۶ مهر ۱۳۹۴این لکسس حرفی واسه گفتن نزاشته
هرکی اعتراض کنه به روش گاز انبری حدف میشه
samurai
۲۶ مهر ۱۳۹۴بنده بعنوان یک سامورایی اصیل :–) رنگ نارنجیشو بر میدارم
ali ayat
۲۷ مهر ۱۳۹۴سامورایی؟؟!اصیییل؟!؟
نارنجی؟!!!!!!!!!!!!!!!
شیب؟!
بام؟!
Nissan...Japan
۲۶ مهر ۱۳۹۴هرکسی از این ماشین تعریف میکنه دیسلایک میخوره.مشخصه پیشرفت لکسس به مذاق خیلیا خوش نیومده.
کیارش
۲۶ مهر ۱۳۹۴چه قدر جالب
خیلی وقتا که المانی بازا یه چیزی میگن و دیسلایک میخوره، سریع شما میگین که حرف طرف نا حق بوده، حالا که شماها دیسلایک میخورید دلیلش پیشرفت لکسوس هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Nissan...Japan
۲۷ مهر ۱۳۹۴اتفاقا برای من هم خودروهای المان قابل احترامن هم طرفداراش،ولی نه هر طرفداری!!!!
Diserto
۲۷ مهر ۱۳۹۴جالبه بدونید همه ی دیسلایک ها از طرف همین کیارش هستش
shahab
۲۶ مهر ۱۳۹۴دیسلایک میدن چون کره ای ها توان رقابت با لکسسو ندارن
کیارش
۲۶ مهر ۱۳۹۴وقتی یه المانی باز کامنتش دیسلایک میگیره دلیلش اینه که حرفش غیر منطقیه، ولی وقتی یه ژاپنی باز دیسلایک میگیره دلیلش میشه پیشرفت لکسوس ؟؟؟؟؟؟
Nissan...Japan
۲۸ مهر ۱۳۹۴وقتی یه المانی باز مثل خودت دیسلایک میگیره دلیلش اینه که میگه تکنولوژی سوییچ بی ام دبلیو ده برابر کارخانه نیسان تکنولوژی داره!!!بنظرت این منطقیه؟!!!پس چرا بقیه المانی بازهای محترم اندازه شما دیسلایک نمیگیرن؟؟؟خب لابد یه اشکالی تو کامنتات و طرز حرف زدنته.
ali ayat
۲۷ مهر ۱۳۹۴چه ربطی به کره داشت اصلا کره در حد لکسوس مگه ماشین داره رقابت بین آلمان و ژاپنه برای اونه همه دیس میزنن
mohsen
۲۶ مهر ۱۳۹۴خیلی با حاله از ارمش گرفته تا طراحیو خلاصه همه فن خوبه
RETOLEX
۲۷ مهر ۱۳۹۴برادر من کیارش عزیز . فقط المانننننننن !!!!!
الان خوبه راحتی .
دس بردار به خدا این چه کاری .چرا اینکار میکنی با ما دشمنی داری ؟؟؟؟!!!!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟
خب اگه خیلی از بحث خوشت میاد بسم لا . من هستم .
رامتین
۲۸ مهر ۱۳۹۴طرحهای جدید لکسوس زیبا هستند اما بنظر کمی شلوغ شدند. امیدوارم خبرهایی از لکسوس is کروک جدید هم منتشر شه. البته شاید هم بجاش rc کروک ارائه شه…
کار لاور
۱۰ آبان ۱۳۹۴شبیه لکسوس ix 350 هستش خیلییی
مهدی
۱۷ آذر ۱۳۹۵بالا و پائین بودن سر اگزوزهاش زیاد جالب نیست .