نسل فعلی لکسوس LS در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است و یکی از بهترین خودروهای ۵ سال خیر در کلاس محصولات لوکس محسوب میشود. این خودرو هماکنون وارد مدل سال ۲۰۲۲ خود شده است و از تجهیزات استاندارد و سفارشی بیشتری سود میبرد. به همین خاطر قویترین نسخه خانواده یعنی LS 500h هیبریدی نسبت به مدل سال قبل گرانتر شده است. البته این افزایش قیمت کاملاً به چشم میآید!
لکسوس بهصورت رسمی اعلام کرده است LS 500h 2022 قیمت پایه ۱۱۳۰۷۵ دلاری به همراه هزینههای تحویل ۱۰۷۵ دلاری دارد. در سال ۲۰۲۱ این سدان با قیمت ۹۱۵۷۵ دلاری در دسترس بود و بنابراین قیمت آن ۲۱۵۰۰ دلار افزایش یافته است! ارزانترین نسخه LS 2022 با قیمت ۷۷۰۷۵ دلار در دسترس است و بنابراین ۳۶ هزار دلار ارزانتر از نسخه هیبریدی است. البته دلیل بسیار سادهای برای این افزایش قیمت وجود دارد.
لکسوس تریم های این سدان لوکس برای سال ۲۰۲۲ را سادهتر کرده است و حالا آپشن های کمتری قابل سفارش است. LS 500h 2022 فقط بهصورت چهار چرخ محرک و تقریباً با تمامی تجهیزات ممکن از جمله دستیار راننده پیشرفته و بسته ایمنی خاص لکسوس عرضه میشود. مهمتر اینکه تجهیزاتی که قبلاً در پکیج سفارشی لاکچری دیده میشدند حالا بهصورت استاندارد وجود دارند. از جمله این تجهیزات میتوان به سیستم تعلیق بادی تطبیقی، هدآپ دیسپلی و مانیتور دید پانورامیک اشاره کرد.
لکسوس سال پیش هم تصمیم مشابهی گرفت و قیمت سدان هیبریدی خود را حدود ۱۰ هزار دلار بیشتر کرد. این افزایش قیمت نتیجه استراتژی پکیج سادهتری بود که باعث کاهش پیچیدگیهای غیرضروری و انتخاب محصولی با مشخصات بهتر و محبوبتر میشد. LS برای مدل ۲۰۲۲ تغییرات ظاهری چندانی ندارد اما بهبودهای مهمتری در زیر پوست خودرو رخ دادهاند. برای مثال سیستم تعلیق سواری راحتتری دارد و فنرها و دامپرها نیز بهبود یافتهاند تا هندلینگ خودرو بهتر شود. سیستم تعلیق متغیر تطبیقی نیز ارتقا یافته است.
AMANTE
۱۹ فروردین ۱۴۰۱جزو شیک ترین و زیباترین ماشین های لوکس بازار هست.
از نظر من نسبت به S Class جدید طراحی بهتری داره. ( الان بمب باران میشم )
GMA
۱۹ فروردین ۱۴۰۱چرا بمب باران؟! حرف حق جواب نداره، مرسدس واقعا در طراحی افت کرده ولی لکسوس همچنان زیباست
AMANTE
۱۹ فروردین ۱۴۰۱چون هر دفعه یک انتقاد به طراحی یک ماشین وارد کنی، میان میگن تو طراح نیستی و طراح ماشین بهتر میدونه، وضعیت فروش رو نگاه کن و…..
آرم@ن
۱۹ فروردین ۱۴۰۱نظرت اکثریت این نیست،یه ماشینایی هستن که همون اول که معرفی میشن از تو عکس هم همه میگن عالیه،یه وقتایی هم یه ماشینی موقع معرفی یه مقدار باعث سردرگمی میشه و اون کسی که عکسو میبینه نمیدونه خوبه یا نه ولی وقتی زمان گذشت یا از نزدیک دیدش نظرش کاملا مثبت میشه،اس کلاس جدید بنظرم اینطور هست،پلاک دیپلماتاش تو تهران که دیدم واقعا عالی بودن قطعا هم از ال اس زیباتره و ابهت خیلی خیلی بیشتری داره
Jdm باز
۱۹ فروردین ۱۴۰۱از نظر منم واقعا جز زیبا ترین ها هستش
مشکل بنز هم این هست که یخورده نا پخته هستش طراحیش ( تاکید میکنم یخورده)
Philipp
۱۹ فروردین ۱۴۰۱نه عزیز حق گفتی
Sکلاس اصلا سرحال نیست
Humer
۱۹ فروردین ۱۴۰۱اره ولی خدایی به طراحی داخلی مرسدس نمیرسه
سامان اذری
۱۹ فروردین ۱۴۰۱من چندین بار از نزدیک دیدم این ماشین رو
از نظر ظاهری فوق العاده هست
و من هم به شدت جاپونی باز و لکسس بازم ولی از نظر تکنولوژی (داخل ماشین ) مثل اینترتینمنت اسکرین . دوربین ها خیلی ضعیف عمل میکنه در حالی که تمامی محصولات صوتی تصویری لنز دوربین و همه چیز در خود ژاپن تولید میشه
خدایی یه نگاه به موس پد بکنید مال زمان شاه هست
هر کی هم تست کرده گفته که به شدت کار کردن باهاش ازار دهنده هست
ممد ژانگولر
۱۹ فروردین ۱۴۰۱سامان داداش دمت گرم حرف حق زدی 👏
سپهر
۲۷ فروردین ۱۴۰۱والا از نظر ظاهری اصلانم فوق العاده نیست و به هیچ وجه شخصیت این سگمنت رو نداره
Amir
۲۶ دی ۱۴۰۱حق
مرسدس تموم سری هاش خوبنا اما از کلاس s ک اخرین مدلشه انتظار بیشتری از این داشتیم . مرسدس الا تقریبا همه سری هارو شبیه ب هم میزنه ک واقن نشون میده افت کرده اما قبلن عالی بود
اما نظرم درباره لکسوس اینه واقن محشره قیافه خفنی داره جوان پسنده
net
۱۹ فروردین ۱۴۰۱amante
فکر کنم ائودی a8 ندیدی
AMANTE
۱۹ فروردین ۱۴۰۱قبلا نظرم رو درباره ی آئودی A8 و S8 گفتم.
net
۱۹ فروردین ۱۴۰۱طراحی داخلی یکپارچه مشکی هست خوبه ولی داشبورد قرمز شده بد هست.این مدل جلوپنجرهای لکسوس که وارد سپر جلو شده و تا پایین امده بد هست و اگر مثل جلوپنجره های سابق لکسوس وارد سپر جلو نمیشد قشنگتر میشد.این مدل چراغ جلو برای ls در سال ۲۰۲۲ زیبا نیست.عکس دوم از بغل مثل بقیه ماشینهای لکسوس که خط سفید اطراف شیشه دربها سرتاسر به یک اندازه نیست و در قسمت شیشه مثلثی درب عقب بالای درب باک ضخامتش پهن شده خیلی بد هست.صندوق عقبش ده سانتی متر کشیده تر بود قشنگتر میشد.زیر چراغ عقب که در قسمت مشکی نوک چراغ رو به پایین امده و مسطح نیست بد هست.دو اگزوز دایره ای نداره بد هست
AMANTE
۱۹ فروردین ۱۴۰۱ده سانتی متر! اینقدر دقیق؟
net
۱۹ فروردین ۱۴۰۱اگر زیر چراغ جلو قوص نداشت و مسطح باریک بود قشنگتر میشد.این چراغ جلو برای سدان لوکس قشنگ نیست
سپهر
۲۷ فروردین ۱۴۰۱از لکسس تازه به دوران رسیده اسیایی،برادر تویوتا خز چه انتظاری داری
Николай
۱۹ فروردین ۱۴۰۱به اندازه هزینه یک ماشین اقتصادی به مبلغاش اضافه شده است اما اتومبیل لوکس و ارزشمندیست و برای کسانی که به این اندازه میتوانند هزینه کنند مشکلی ندارد.
meysam
۱۹ فروردین ۱۴۰۱طراحی بیرونی عالی
طراحی داخلی متوسط
زیزیگولو
۱۹ فروردین ۱۴۰۱لکسوس LC بشدت طراحی مدرن و زیبایی داره ….. البته اینو هم باید گفت که لکسوس این امکان رو به مشتریاش داده تا آپشنای طبق سفارش مشتریا رو روی این سدان لوکس نصب کنه پس مطمئناً قیمت تمام شده LS های سفارشی بیش از اینا هستش
meysam
۱۹ فروردین ۱۴۰۱باید هرچه سریعتر بفکر نسل جدید یا یه فیس لیفت اساسی مثل سدان IS باشه چون جنسیس جدیدا بدجور شاخ شده
FTB
۱۹ فروردین ۱۴۰۱شاخ مجازی
لکسوس با موتور سه چرخ هم خوبه
Clean energy (صیانت!)
۱۹ فروردین ۱۴۰۱شااااخخخخخخ مجازییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشون نمیدونی خودش ژاپنی فنهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
FTB
۲۰ فروردین ۱۴۰۱جنسیس رو عرض کردم
شهاب
۱۹ فروردین ۱۴۰۱انصافا زیباست
ارین صاحب جمعی
۱۹ فروردین ۱۴۰۱دقیقا چرا باید ۲۱ هزار دلار بیشتر بدی برای چیزی که حتی نصف اپشنای پیشرفته اس کلاس فول را نداره خداوکیلی g90 از این بهتره کاری به خوشگلیش ندارم واقعا زیباست کسی منکر این نیست ولی واقعا دیگه بسه چقدر محافظ کارانه یک تغییر درست حسابی تو توش ایجاد کنین چهار تا تکنولوژی جدید بزارین روش هی فقط هر سال همونی میاد که قبلا بود فقط تنها تفاوت ایجاد شده اون تیک چراغای جلو هست که زحمت کشیدن از پایین بردن بالا هر بارم هر سال که میگذره میان میگن سیستم تعلیق را نرم تر کردیم خوب مثلا توقع داری ماشین لاکچری سیستم تعلیق کمتر از نرم داشته باشه واقعا باید به جنسیس تبریک گفت چون من منتظر این بودم که لکسس یک کاری بکنه ولی متاسفانه همون مسیری رو داره میره که کادیلاک برای سقوطش کرد ولی جنسیس دقیقا داره راهی رو میره که بنز برای بنز بودنش کرد
Porsche 911
۱۹ فروردین ۱۴۰۱شما هم دیگه خیلی داری تند میری
هر چیزی که روش برچسب آلمان عالی بقیه اصلا افتضاحه از نظر شما
این که نشد نظر برادر من
خودم فن آلمان هستم ولی این بی احترامی به بقیه هست…
meysam
۱۹ فروردین ۱۴۰۱Porsche 911@
آفرین که انقدر واقع بین و بی تعصب هستی
HamiD
۱۹ فروردین ۱۴۰۱😂😂😂 آقا میثم زود قضاوت نکن
کیان
۱۹ فروردین ۱۴۰۱شما نظرت و منظورت از اپشن چی هست ؟
دوتاشو بگو ک این ماشین نداره !!!
چرا فکر میکنی همه، همه چیزو اپشن میبینن ؟!
سپهر
۲۷ فروردین ۱۴۰۱والا خشگلم نیست.کجاش خشگله با این طراحی بی اصالت و شلوغ و اسیایی،جنسیس خیلی از این بهتره،سلاطین المانی که جای خود دارن
Jdm باز
۱۹ فروردین ۱۴۰۱قیمتش از ۱۱۳ هزار دلار شروع میشه
قیمت s500 2022 از 111 هزار دلار شروع میشه
قیمت 750Li 2022 از 98 هزار دلار شروع میشه فک کنم
انتخابتون کدومه؟؟؟؟
من نمگیم مثلا بنز بهتره یا لکسوس یا بی ام و ، فقط میخوام بدونم تو این رنج کدوم گزینه رو انتخاب میکنید؟
اسمان هفتم؟
کشتی مرسدس؟
یا سامورایی لوکس؟
GMA
۱۹ فروردین ۱۴۰۱اگه سری۷ آسمان هفتم باشه،S کلاس خود خداست🙂
Clean energy (صیانت!)
۱۹ فروردین ۱۴۰۱من خودم بنز
نمیتومم توی لوکس به چیزی جز بنز فکر کنم
چرا؟ نمیدونم، شاید اون آرم ، اون ستاره، حالا خدا خودش حکیمه
seyedjavad.mercedesbenz
۱۹ فروردین ۱۴۰۱از ۱۹۳۰ تا ابد با s
safa
۱۷ بهمن ۱۴۰۱با احترام به همه و اینکه بنز و بی ام و عالی هستند،
ولی من کاملا سلیقه ای لکسوس سامورایی رو بیشتر میپسندم.
بی ام و سری ۵ و x۶
بنز amg gt 63
بنتلی فلایینگ اسپور رو هم خیلی دوست دارم.
بنز اس کلاس جدید طراحی داخلیش به نظرم جذابیت قبلی رو نداره ، همش مونیتور شده هر چند که همجنان فوق العادست.
ولی من بین چند تا خودروی عالی به اینکه کدوم بهترینه فکر نمیکنم ، سلیقه ای انتخاب میکنم ، در هر صورت همشون فوق العاده هستند.
Mercedes- Benz
۱۹ فروردین ۱۴۰۱21500 هزار دلار معادل ۶۰۲۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان معلوم که چشم گیره
Mohammad
۱۹ فروردین ۱۴۰۱پدال چرا رکورد فروش تسلا رو کار نمیکنی؟!
S.H
۱۹ فروردین ۱۴۰۱کاربر کریستن رونالدو کجاست ؟؟؟؟
محمد
۱۹ فروردین ۱۴۰۱البته طراحی که بحث سلیقه ای هست به نظر من هم جوون پسند شده در صورتی که افراد سن بالا معمولا سمت این کلاس میرن ولی من و شماهم اگه امکان خرید داشتیم با صد و خورده ای هزار دلار ترجیح میدادیم ماشینی بخریم که وقتی هر نسل جدیدش معرفی میشه خودروسازی یک قدم تکنولوژیش بالاتر میره و به نوعی آخرت کلاس خودشه ( اس کلاس) اما خب نکتش اینه جایی که اکثرا اس کلاس رو ترجیح میدن با خرید این ماشین شما میتونی متفاوت از بقیه باشی
سپهر
۲۷ فروردین ۱۴۰۱اگه میخوای منقاوت باشی جنسیس بخر،لکسس کلا شخصیت نداره مخصوصا تو این سگمنت
Khosrow
۱۹ فروردین ۱۴۰۱600 میلیون افزایش / ادای بزرگان این سگمنت ..
امپراطوری خورشید
۱۹ فروردین ۱۴۰۱مثل همیشه لوکس ، زیبا و باابهت و با ارزش خرید بالا
جناب ایکس
۱۹ فروردین ۱۴۰۱داخلی: بنز
خارجی: لکسوس
ایکس
۲۰ فروردین ۱۴۰۱وقتی تهه ماشین تو ایران تیگو و جک هست.این پست ها چه معنی ای داره؟واقعا یه فکری کنید یه طرحی بریزین به اسنجام در سطح ملی برسه که واردات بدون حق گمرکی باز بشع. دفتر نمایندگی تمام شرکتها در ایران راه اندازی بشه.فکر کنم کابوس باید تموم شه دیگه.واقعا بسه
پدرام
۲۰ فروردین ۱۴۰۱به نظرم لکسس تو طراحی زیادی شلوغ کرده این همه خطوط تند و تیز طراحی ماشین رو تاریخ مصرف دار می کنه یعنی شما نهایت 10 سال دیگه این ماشین رو ببینی میگی چه چیز بی ریختیه اما در نظر بگیر به طور مثال یه بنز e250 مدل 2010 هنوز ابهت داره بخاطر اینکه توی طراحی اش شلوغ کاری نکرده معتقدم طراحی های جنسیس الان به مراتب خیلی بهتر از لکسس شده ضمن اینکه بنزهای جدید علی الخصوص اس کلاس پسرفت کرده
سپهر
۲۷ فروردین ۱۴۰۱دقیقا همینطوره،کلا ادم ماشین باز و با کلاس ندیدم سمت لکسس بره
Eros Matouri
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ماشین زیبا وخوبیه بگذریم از مصرف زیادو هزینه نگهداری که ّتعویض روغن ومصرفیها به ۱۰ تومن میرسه خوب قطعا کسی که این ماشین رو میخره اون خرجها چیزی نیست براش ولی بزرگترین مشکل این ماشینها قیمت کاذبشون تو ایران هست خودشو بکشه امارات با یک میلیارد یکیشو صاحبی نه با ۵۰۰ میلیون تو حراجی یه مدل ۲۰۲۲ رو راحت میخری ولی متاسفانه تو ایران ۳۰ میلیادر باید هزینه کنی