اگرچه کمی گرد پیری بر چهره لکسوس LS نشسته اما این خودروساز ژاپنی اقدام به معرفی مدل ۲۰۲۳ محصول لوکس خود با برخی بهبودها کرده است. بزرگترین تغییر این خودرو در کابین رخ داده جایی که از سیستم اینترفیس کاملاً جدید لکسوس استفاده میشود. این سیستم سال پیش در NX نیز معرفی شده بود. به لطف این بهبود مالکان میتوانند با دستورات صوتی یا استفاده از نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی با خودرو ارتباط برقرار کنند.
همانند سیستم مولتیمدیا صوتی تویوتا، سیستم اینترفیس لکسوس نیز ناوبری مبتنی بر فضای ابری و همچنین پخش یکپارچه موزیک اپل و آمازون را میسر میسازد. به این موارد باید دستیار هوشمندی را نیز اضافه کرد که با گفتن جمله “هی لکسوس” فعال میشود و کاربران میتوانند با آن طیفی از عملکردهای خود را بهصورت دستورات صوتی کنترل کنند.
باقی بخشهای لکسوس LS مدل ۲۰۲۳ مشابه مدل سال قبل هستند اما لکسوس میگوید این سدان لوکس هماکنون از اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم و همچنین درگاههای اضافی USB سود میبرد. در بخش قوای محرکه شاهد ارائه همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۴ لیتری توئین توربو برای مدل پایه هستیم. این پیشرانه قدرت ۴۱۶ اسب بخار و گشتاور ۵۹۹ نیوتون متر را تولید میکند و نیرو را به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک میفرستد تا سدان موردبحث در عرض ۴.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.
مشتریان لکسوس LS مدل ۲۰۲۳ همچنین میتوانند قوای محرکه هیبریدی را سفارش دهند که از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری، دو واحد الکتریکی و یک باتری کوچک لیتیوم-یونی تشکیل شده است. این مجموعه در نسخه 500h قابل سفارش بوده و قدرت ۳۵۴ اسب بخار را ارائه میکند. LS هیبریدی در عرض ۵.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و اگرچه کمی کندتر از مدل عادی است اما مصرف سوخت بهتری دارد. قیمت لکسوس LS 500 مدل ۲۰۲۳ از ۷۷۵۳۵ دلار شروع میشود درحالیکه نسخه فول LS 500h حداقل قیمت ۱۱۳۴۳۵ دلاری دارد و بهصورت استاندارد با سیستم رانندگی نیمهخودکار عرضه میشود. انتظار میرود هر دو نسخه یاد شده از اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شوند.
بهنام
۲۶ آبان ۱۴۰۱بنظرم بعد از فیس لیفت نمای جلوش خراب شد ولی از نمای جانبی زیباست و بیشتر اسپرته تا لوکس .
علی
۲۶ آبان ۱۴۰۱درود بر لکسوس . لوکس کم دردسر با هزینه های کمتر از سایر لوکس سازان . ظاهرش هم عالیه . طراحی داخلی اش هم بینظره
net
۲۶ آبان ۱۴۰۱چراغ عقبش زیرش مشکی هست و در قسمت مشکی نوکش رفته پایین خیلی بد هست و مثل چراغهای عقب ماشینهای چینی شده و برای سدان لوکس این مدل طراحی چراغ عقب بد هست،اگر چراغ عقب یکپارچه قرمز زرشکی بود و زیرش نوک مشکی رو به پایین نداشت قشنگتر میشد.اگزوز مربعی بد هست اگر اگزوز دایره ای داشت قشنگتر میشد.اگر صندوق عقبش کمی کشیده تر بود قشنگتر میشد.این مدل چراغ جلو برای سدان لوکس جالب نیست
دیجی
۲۶ آبان ۱۴۰۱با پول این خودرو سوناتا 2017کاپوت رنگ بهمون میدن خیلی باحاله کشورمون(البته حقوق 35سال کارکرد یه کارگر یا یه کارمنده)
ashkan-car
۲۶ آبان ۱۴۰۱لکسوس برند خیلی خوبیه
تو این نسل جدید هم اسپرت بودم هم لوکس بودن رو حفظ کرده
در کل به نظر من عالیه
Mohammad
۲۶ آبان ۱۴۰۱چرا این طراحیش انقد بد شده؟
داخلشم انگار یکم شبیه بنز شده
نکن این کارو با خودت تویوتا😶
phonix
۲۶ آبان ۱۴۰۱کجاش شبیه بنزه؟
مهم ترین بخش و شناسه داشبورد های بنز مانیتور یک تیکه هست که خیلی هم جدید نیست و خلی وقته بنز ماشین هاشو اینطور میزنه
الان شما همچین چیزی میبینید ؟
اگر هم منظورتون چوب مدل پیانو هست که در سری های لوکس بنز هست اون خطاش عمود هست و از این هم تیره تره و هم گرون تره عملا شبیه چوب پیانو هست
منکه ارتباطی بین این و بنز نمیبینم
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۷ آبان ۱۴۰۱منظورش اس کلاس 2005 تا 2014 ، یه شباهت جزئی داره
AMIRHOSSE IN GERMANY
۲۶ آبان ۱۴۰۱رقابت خیلی زیاد شده تو این رنج………..آدم سرگیجه میگیره برای خرید……………خوب که واردات ممنوعه هس وگرنه ی دردی به دردامون اضافه میشد :)
NAVID۰۰۹۸
۲۶ آبان ۱۴۰۱دقیقاً همینه !
البته فکرشو بکن روزهای خوبی بیاد که مثل یک انسان بریم نمایندگی لکسوس و یه LS مشکی بخریم ببریم پارکینگ خونه ، یعنی میاد اون روز ؟!😔
البته به نظر من تمام نمایندگیهای چینیفروشیها را بکنیم محل اوراقی فروشها !
روزی ببینیم که حتی چین جرئت نکنه برندهای خوبش را در ایران ارائه کنه چه برسه به این بنجلهایی که داره میلیاردی فروش میره !
فکرشو بکنید کارخانههای کرمانموتور بشه مونتاژکاری تویوتا لکسوس !
ایرانخودرو و سایپا فقط آلمانی منتاژ کنند !
و… !
روزهای خوب شانسی نمیآیند ، ساخته میشوند !
D:
۲۶ آبان ۱۴۰۱وقتش بود کیلومتر و مالتی مدیا یک تکه میشدن ولی شاید لکسوس مثل رویس کلاسیک دوست داره
net
۲۶ آبان ۱۴۰۱D
صفحه نمایش دو قسمتی روی هم ائودی a8 هم قدیمی شده و نیاز به صفحه نمایش یک قسمتی بزرگ داره.البته زمان خودش صفحه نمایش دو قسمتی جدا روی هم ائودی a8 زیباترین صفحه نمایش بود و در فیس لیفت جدید ۲۰۲۲ ائودیa8 بجای اینکه صفحه نمایش رو بروز و یک قسمتی بزرگ کنه اومده چراغ باریک جلو زیبا a8 رو زیرش دندانه دار زشتتتتتتتت کرده و تعجبه چرا ائودی همچین کاری کرده، برای ماشین سدان لوکس زیر چراغ جلو دندانه دار باشه خیلیییی بد و مسخره هست
sina
۲۶ آبان ۱۴۰۱زیباترین سدان های لوکس بازار فعلا سدان های لکسس هستن
Amirreza.M
۲۶ آبان ۱۴۰۱اس کلاس و جنسیس: ما رو دور ننداز
MohammaD
۲۶ آبان ۱۴۰۱نمیشه لزوما گفت زیباترین اما سبک طراحی خاص و نه چندان متداول به نسبت رقبا و بازه قیمتی ، ستودنیه
net
۲۷ آبان ۱۴۰۱زیباترین طراحی داخلی و بیرونی ائودی a8 هست
Peyman.JDM
۲۶ آبان ۱۴۰۱زیبا و با پرستیژ
MohammaD
۲۶ آبان ۱۴۰۱برام جالبه که سدان ES هنوز حس تازگی داره اما LS یه مقداری قدیمی میزنه با اینکه جفتشونم تقریباً تو یه دوره معرفی شدن اما حدسی که میزنم نسل بعدی این مدل خیلی به کمال و پختگی زیادی برسه چون هردو سبک محافظه کار و اغراق آمیز رو تجربه کرده و اگه تویوتا خسیس بازی در نیاره ، از نظر امکانات و تکنولوژی هم میتونه خیلی خفن تر از اینا ظاهر بشه
Hadi
۲۶ آبان ۱۴۰۱LS پادشاه لکسسه 👌🏼
این آپشن های جدیدش چند سال دیگه تو رقابت نگهش میداره 👌🏼
ولی بزودی به نسل جدید نیاز داره بعد ۵ سال…
Just toyota
۲۶ آبان ۱۴۰۱کیفیت ساختش در حد s کلاس یا سری ۷ هست و تکنولوژی آپشن هاش هم اگه بیش تر نباشه کم تر نیست ، همه اینا در حالی که قیمتش ۴۰ هزار دلار ارزون تر هست
کرگدن باواریا
۲۶ آبان ۱۴۰۱جگوار xj کجایی که برات دُم در آوردن!
زیباس ولی ، دوستانی هم که میگن سادس یا تویوتایی هست ؛ زیبایی در سادهگی هست خودم شخصا چشم درد میگیرم جنسیس جی ۹۰ رو میبینم اونایی هم که آستیگمات دارن کلا g90 رو نبینن
net
۲۶ آبان ۱۴۰۱فقط ائودی a8.خط سفید اطراف شیشه دربها کراس اور و سدان لکسس در قسمت شیشه مثلثی که کمی پهن تر میشه خیلییییی بد هست.جلوپنجره ماشینهای لکسوس که تا پایین سپر کشیده شده خیلی بد هست
کرگدن باواریا
۲۶ آبان ۱۴۰۱چی بد نیست از نظرت ؟
قاطر فروش
۲۶ آبان ۱۴۰۱آئودی خیلی گرون تره
قاطر فروش
۲۶ آبان ۱۴۰۱لطفا از اکورا tlx هم بذارید
جناب ایکس
۲۶ آبان ۱۴۰۱طراحی فرمون خیلی قدیمی شده بنظرم مال بنز یا جنسیس بهترن.
بقیه جاها طراحی خیلی خوبه دارن.
phonix
۲۶ آبان ۱۴۰۱فکر کنم قابل سفارش هست چون یه مدل اپشن داره که روی در ها شبیه الماس کاری هست اگه اون رو انتخاب کنن فکر نکنم روی فرمون چوب بزاره
هنوز هم لکسوس دوست داره پیرمردی باشه
مرتضی
۲۶ آبان ۱۴۰۱بی ام و سری 7، 2023 خیلی طراحی قوی تر داره و حتی از بنز اس 2023 با شکوه تره،این لکسوس فقط فیس لیفت حساب میشه نه ری دیزان جدید
پدرام
۲۷ آبان ۱۴۰۱تو رو خدا این فرمون رو عوض کنین من نمی دونم چرا لکسس تو طراحی فرمون همیشه این طوریه! فرمون این ماشین با ارزان ترین ماشین های میان رده و اقتصادی تویوتا تفاوتی نداره کمری هیبرید و برخی مدل هاش که تو ایرانه دقیقا عین همینه فرمونش
بالاخره باید یه فرقی با سدان اقصتادی با پرچمدار باشه یا نه