کادیلاکلکسوسلندروور-رنجروور

درگ سنگین‌وزن‌ها، کادیلاک اسکالید، لکسوس LX600 و رنجروور SV

در این درگ، سه شاسی‌بلند بزرگ و لوکس ۲.۵ تنی به مصاف هم رفته‌اند. رنجروور ۵۳۰ اسب بخار، اسکالید ۴۲۰ اسب بخار و لکسوس ۴۰۹ اسب بخار قدرت دارد.

کسانی که به دنبال شاسی‌بلندی بزرگ و لوکس هستند امروزه انتخاب‌های زیادی دارند. دراین‌بین، رنجروور یکی از بهترین‌ها است اما مدل‌هایی که بر اساس شاسی پیکاپ ساخته شده‌اند مثل لکسوس LX و کادیلاک اسکالید هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. هرچند کسی این شاسی‌بلندهای بزرگ و سنگین را برای مسابقهٔ درگ نمی‌خرد اما دیدن رقابت این غول‌های ۲.۵ تنی در ۴۰۰ متر می‌تواند جالب باشد.

سنگین‌ترین عضو این جمع لکسوس LX600 با وزن ۲۶۷۷ کیلوگرم است که ازقضا کوچک‌ترین و ضعیف‌ترین پیشرانه را هم دارد. زیر کاپوت این شاسی‌بلند ژاپنی یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو قرار گرفته است که ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. از سوی دیگر، اسکالید حاضر در این درگ با اینکه از نوع کشیدهٔ ESV است اما با وزن ۲۶۴۳ کیلوگرم، کمی از لکسوس سبک‌تر است. این خودرو از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی آشنای جنرال موتورز استفاده می‌کند که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور دارد.

و نهایتاً به رنجروور می‌رسیم که از نوع SV کشیده یعنی گران‌ترین و لوکس‌ترین نسخهٔ رنجروور محسوب می‌شود. این شاسی‌بلند بریتانیایی به پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی ب‌ام‌و مجهز است که ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ بنابراین، رنجروور SV با اختلاف قوی‌ترین عضو گروه به‌حساب می‌آید اما برای مدل ۲۰۲۴ لندروور این نسخه را حتی قوی‌تر کرده و قدرت آن را به ۶۱۵ اسب بخار افزایش داده است. در همین حال، پرچم‌دار خانوادهٔ رنجروور با وزن ۲۶۲۶ کیلوگرم، از دو رقیب خود سبک‌تر است.

بنابراین، تعجبی ندارد که در این درگ، رنجروور SV به‌راحتی بتواند کادیلاک اسکالید و لکسوس LX600 را مغلوب کند. حتی در درگ دوم دو سرنشین در عقب رنجروور می‌نشینند اما بازهم به‌راحتی پیروز می‌شود؛ اما کادیلاک و لکسس با وزن و قدرتی تقریباً نزدیک به هم چطور عمل خواهند کرد و کدام‌یک سریع‌تر خواهد بود؟ پاسخ این سؤال را در ویدئوی زیر ببینید.

مشخصات فنی

لکسس LX600

کادیلاک اسکالید ESV

رنجروور SV LWB

پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو ۶.۲ لیتری V8 ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۴۰۹ اسب بخار ۴۲۰ اسب بخار ۵۳۰ اسب بخار
گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر ۶۲۵ نیوتن متر ۷۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۲۶۷۷ کیلوگرم ۲۶۴۳ کیلوگرم ۲۶۲۶ کیلوگرم
قیمت ۹۲,۱۶۰ دلار ۸۸,۶۹۰ دلار ۲۱۹,۷۷۵ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۴۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. blackwing

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1301 ديدگاه)

    اینجا انتخاب من رنجروور هست اما اگر اون کادیلاک مدل V بود ، قطعاً کادیلاک..
    لکسس رو اصن نگاه نمیکنم ، مهم نیست ، هیچ تهدیدی نیست اون ماشین

    موافقم 65
    مخالفم 81
    1. TESLA

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      کادیلاک چند روز پیش تیزری از اسکالید آی کیو ، نسخه برقی اسکالید منتشر کرد که تا پایان سال رونمایی میشه و بر پلتفرم هامر برقی ساخته میشه و 1000 اسب قدرت داره 🇺🇸💪🇺🇸💪🇺🇸💪🇺🇸💪🔥🔌⚡😎😍

      موافقم 44
      مخالفم 59
      1. JDM

        ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1159 ديدگاه)

        بیا برو مدرسه آرمیچر فن ولی اگه اینطور شد بگو ترمزاش مثل تسلا نباشه هرچند شما سرمایه دار بزرگ خودرهای برقی آمریکایی هستی

        موافقم 6
        مخالفم 3
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      داداش لکسوس رو دور ننداز ! لکسوس اونقدرام بد نیست !

      لکسوس میدونست شما نگاهش نمیکنید جمع میکرد میرفت کابُل ، دست‌فروشی !

      این سه خودرو اینقدر خوبه که نمیشه گفت کدوم بهتر کدوم بهتر‌تر !
      ولی برای من انتخاب رنجروور هست و سپس لکسوس و در آخر کادیلاک !

      موافقم 83
      مخالفم 58
      1. IMAN1199

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        نوید اینجا جزو‌ معدود مواردی هست که نظرتو قبول دارم و به نظرت احترام میزارم

        موافقم 25
        مخالفم 24
      2. MehdiTurbo

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2361 ديدگاه)

        هر سه تا شاید خوب باشن و هیچ کودوم بد نباشن خیلی وقتا هست واقعا بین چندتا خودرو میمونی کودوم انتخاب کنی
        هر چند نه الان قبل از این طراحی های اخیر مثلا بین نسل قبل بی ام و و دو نسل قبل سری ای اون طراحی درچه کولر چهار گانه ادم واقعا میموند کودوم بهتر اخرین نسلی که تو ایران تعداد محدود اومد ازش
        واقعا محشره اون طرح یعنی بنز اون چراغ مثلثی عقب اون طراحی کالین
        ولی اینجا شاید هر سه خوب باشن ولی واقعا کادیلاک میدرخشه توش بهترین خودروی کادیلاک که رقیب نداره همین خودرو تو بقیه سگمنتا شاید حرفی نداشته باشه ولی این واقعا الماسه هم ابعاد هم مردونگی بعدش لندرور چون پرستیژ داره لکسوس خانوادگیه اینجا برای من مغز قلبم اذیت نمیشه
        یه زمانی واقعا نمیشد بین خودروها انتخاب کرد بسکه همشون خوب بودن بیشتر سدان ها و اسپورت ها

        موافقم 14
        مخالفم 3
    3. ممد ژانگولر

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (4148 ديدگاه)

      خداوکیلی بخوام رو قیمت انتخاب کنم اول کادیلاک ارزش بالایی داره بعد لکسوس بعد رنجرور که خیلی قیمتش بالاست

      ضمنا لکسوس اون دستگیره که به صورت سنتی روی ستون جلو میچسبونه خیلی خطرناکه و تا حالا جان خیلی ها رو گرفته بخاطر ترمز ناگهانی و خورد شدن جمجمه راننده بنده خدا که دقت کنید هیچ کمپانی دیگه استفاده نمیکنه جز کمپانیه مقدس و اعظم تویوتا

      موافقم 19
      مخالفم 39
    4. JDM

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1159 ديدگاه)

      چرا تهدیدی نیست اون رنجرور اگه به تهدیدی بودنه نمیتونه حریفی بین این دوتا باشه ولی اینطور نیست سه تا ماشینی اینجا میبینی اسطوره خودت استاد مایی بهتر میدونی منظورم چیه

      موافقم 4
      مخالفم 1
  2. محمدرضا

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1075 ديدگاه)

    اسکالید هم قیمت تیوگو۸

    موافقم 55
    مخالفم 11
    1. یوسفی

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (67 ديدگاه)

      با توجه به قیمت انتخابم کادیلاک هستش

      موافقم 29
      مخالفم 2
  3. Saeid

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    فعالیت سایت چقد کم شده

    موافقم 27
    مخالفم 8
  4. محسن

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    فقط اون عکسی که از بالای این سه تا ماشین گرفتن با اینکه لکسس ماشین بزرگی ولی پش کادیلاک جوجسhttps://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/06/sshot-12.jpg

    موافقم 47
    مخالفم 10
    1. محمد

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (38 ديدگاه)

      دقیقا انگار یه بچه ماشین برقیشو اورده گذاشته کنار ماشین باباش

      موافقم 18
      مخالفم 23
    2. R/T

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      آره

      موافقم 10
      مخالفم 15
      1. datsun

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (3942 ديدگاه)

        اگه به گندگیه اتوبوس شرکت واحد از همه با ابهت تره

        موافقم 30
        مخالفم 8
        1. محسن

          ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (39 ديدگاه)

          ابهت در کنار زیبایی یا طراحی چشم نواز معنا میده اتوبوس شرکت واحد کجاس زیباس

          موافقم 11
          مخالفم 17
    3. کرگدن باواریا

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (149 ديدگاه)

      لکسوس Tx در راه است…

      موافقم 13
      مخالفم 0
  5. مازیار

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3300 ديدگاه)

    فقط اندازه کادیلاک!!

    سالها قبل ‌کمپانی IKEA سوئد متوجه یه نکته غیر عادی شد
    اینکه یه مدل گلدان شیشه ای کمپانی تو امریکا فروش خیلی زیادی داره که مشخص شد به جای لیوان ازش استفاده می کنن😄

    موافقم 54
    مخالفم 7
    1. سرابی

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (47 ديدگاه)

      هه هه هه هه هه هه جالب بود !!!!!!!!!!!!!

      موافقم 11
      مخالفم 15
      1. مازیار

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (3300 ديدگاه)

        قابلی نداشت
        تعمیرکار کیبورد هم خواستی سراغ دارم

        موافقم 27
        مخالفم 2
  6. MOHAMMAD.DEMON

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    نسخه کشیده اسکلید مقابل رنجروور با ۲.۵ برابر قیمتش
    که ۱۰۰ اسب بخار هم رنجروور قوی تره
    این ها عوارض فلج مغزی در دوران بعد از بلوغ هستش ما بین ۳۵ الی ۴۵ سال

    موافقم 11
    مخالفم 24
  7. محسن

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (110 ديدگاه)

    لکسوس کنار اینا مثل یه تیکه قوطی آلومینیومی کوکاکولا میمونه که له شده الحق که فقط به درد اعراب میخوره نه مردم مهد آزادی یعنی ایالات متحده بیخود نیست سالی ۱۰۰۰ تا به زور میفروشه همونام مطمئنم اعراب مهاجر به آمریکا میخرن

    موافقم 21
    مخالفم 52
    1. بهنام

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (904 ديدگاه)

      اگه اینجوری میخواین حساب کنین تو کشورهای عربی هم که رقابت آزاده حتی ده تا دونه کادیلاک هم فروش نمیره و میرن ماشینی میخرن که تو اون شرایط طبیعی دووم بیاره و آخ نگه وگرنه تو آمریکا هم فقط همون رپر های سیاه پوست با اون تیپهای عجق وجق میرن کادیلاک میخرن .

      موافقم 38
      مخالفم 13
      1. blackwing

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1301 ديدگاه)

        نزن این حرفو ، از ماها خیلی وضعشون بهتره 😅

        موافقم 4
        مخالفم 5
  8. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    خدا وکیلی موندم امثال این کارواو درگ تایمز چجوری میون این همه درگ درگ استاندارد و حرفهای دیده میشن و همه مجلات هم اینا رو پوشش میدن.خیلی جالبه یکی مثل کاواو دیمون میاره تایم 11.5 میگیره اون یکی از هلکت ردای 12.5 میگیره این در حالیه که تو درگهای واقعی جذاب و استاندارد دیمون 9.6 میزنه هلکت ردای 9.9 میزنه.همین درگ بالا قشنگ نشون میده سازنده شدیدا طرفدار اروپاییها هستش و فقط دنبال کوبوندن آمریکاییها.چرا اسکالید وی نیاوردن حداقل اسکالید اتاق کوتاه رو میووردن.البته اینجا نکته جالب و فاصله تکنولوژی کدیلاک با رنجروور رو میشه دید با این اندازه غول آسا با شاسی نردبانی وزنش با اون دوتای دیگه مخصوصا کراس اوور رنجروور برابری میکنه یا کمتره

    موافقم 9
    مخالفم 29
    1. مازیار

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3300 ديدگاه)

      یانکی جون کسی به نتیجه درگ بین شاسی بلندهای فول سایز اهمیت نمیده شما هم نده

      موافقم 25
      مخالفم 3
    2. فرشاد

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (932 ديدگاه)

      تو هنوز تو کف دیمنی؟
      توربو اس با اون لانچ انفجاری و انیش حوالی10.2میزنه
      نمیدونم با کدوم عقلی میگین دیمن بایدزیر 10بزنه دیمنی که حتی تا دنده سه ش هم از زمین جدا نمیشه

      یا انتظار اینو دارین که مثلا درگ تایمز دیمن و یه ماشین اروپایی رو برداره ببیره پیست درگ سوخت و لاستیک واسه دیمن درست کنه راننده کار کشته م براش بیاره در نهایت یه ماساژ تایلندی ریز هم بهش بدن تا بلکه بتونه زیر ده بزنه پدال هم پوشش بده زیرش هم ما بگیم ماشالا امریکن کار که چی بشه؟
      دل یانکی و سوشیانت و نوا شاد بشه؟
      فک کنم ارزش چندانی نداره

      موافقم 20
      مخالفم 6
    3. hamidreza

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (329 ديدگاه)

      نهایت با تمام تجهیزات مخصوص درگ و کلی تغییر و اونم تو پیست درگ بتونه همچین تایمی بزنه… تازه اونم با یه راننده کار کشته! مهم استوک کارخونست که اون همه گشتاور معلوم نیست کدوم گوری میره…
      لامبورگینی هوراکان پرفومانته ۱۰ ثانیه و ۱۰/۱ ثانیه زد… چطور دیمن و هلکت ردای زیر ۱۰ میزنن؟

  9. Ehsan

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (627 ديدگاه)

    طراحی کابین لکسوس به شدت سردرگم هست برعکس کادیلاک و رنجو.دوتا مانیتور بالا و پایین بی معنیه

    موافقم 5
    مخالفم 27
  10. R/T

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    ابهت رنجروور و اسکالید دو برابر لکسوس هست

    موافقم 16
    مخالفم 24
  11. سوشیانت

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    خب رنجرور یه کراس اووره و مقایسه ش با شاسی بلند ها درست نیست تازه این مدل معمولی اسکالید هست اگه اسکالید وی ای اس وی بود تو درگ بهتر عمل میکرد با وجود این که شاسی مستقله این یعنی مهندسی آمریکایی

    موافقم 8
    مخالفم 30
    1. فرشاد

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (932 ديدگاه)

      بهتر ببیین شاید اخر ویدو یه جایزه هم واسه شاسی مستقل دارا هس😂
      اسکالید با اون شاسی مستقل و عظمت از لکسوس سبک تر بود دنبال چی هستی؟

      موافقم 21
      مخالفم 1
  12. بهنام

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (904 ديدگاه)

    اگه اینجوری میخواین حساب کنین تو کشورهای عربی هم که رقابت آزاده حتی ده تا دونه کادیلاک هم فروش نمیره و میرن ماشینی میخرن که تو اون شرایط طبیعی دووم بیاره و آخ نگه وگرنه تو آمریکا هم فقط همون رپر های سیاه پوست با اون تیپهای عجق وجق میرن کادیلاک میخرن .

    موافقم 10
    مخالفم 2
  13. datsun

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3942 ديدگاه)

    اصلا لکسوس رو نگاه نمیکنم !! نه تو رو خدا یه نگاه بنداز گناه دارن انقدر زحمت کشیدن ساختن که تو تماشا کنی،

    موافقم 24
    مخالفم 2
  14. بروسلی

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    رنجروریک ماشین کراس اور نرمونازک فقط قرتیا میپسندن اسکالیتم که یک وانته ای قسمت بارشو بلندترمیکنند بعد یک مشت بچه دبستانی فکرمیکنند چقده حیبت داره واماسلطان فقط لکسوس بقیه را ولش ارزش وکیفیت ودوام و مردانگی درافرود فقط سلطان لکسوس

    موافقم 13
    مخالفم 38
    1. IMAN1199

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      این سه گزینه هم هرکدوم یه چیز متفاوت از هم هستن و اصلا نباید باهم مقایسه شن

      رنجروور بهترین اس یو وی لوکس در کلاس خودشه میزان لوکس بودن و تکنولوژی هایی که داره یه چیز دیگست مگر بعضی اروپایی ها و امریکایی ها بتونن باهاش رقابت کنن هرکدوم در کلاس خودشون شماره یک۱ هستن
      اسکالید هم در کلاس خودش بهترینه مگر از امریکایی ها و بعضی از اروپایی ها بتونن باهاش رقابت کنن
      ضمن اینکه اسکالید هم تفاوت زیادی با وانت داره تعلیق عقبش مستقل و مغناطیسی بادی هست با اسکالید یا رنجروور هم زیاد آفرود نمیرن
      چون با وانت‌ها و اس یو وی ها و شاسی بلند و پیکاپ تراک های آفرودر که استفاده های آفرودی هم دارن متفاوته

      اس یو وی آفرودی یه چیزی مثل فورد برانکو رپتور هست نه اسکالید
      منم میتونم بگم واماسلطان فقط فورد بقیه را ولش ارزش وکیفیت ودوام و مردانگی درافرود فقط سلطان فورد
      تو اون رو گفتی منم اینرو میگم

      موافقم 9
      مخالفم 5
  15. GMA

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    یک کلام، فقط رنجروور…

    موافقم 15
    مخالفم 15
  16. یوسف

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    به نظرم این مقایسه از بیخ و بن اشتباهه….
    وقتی چند تا چیز با هم مقایسه می شن باید همگن و هم ردیف باشن رنجرور 2/5 برابر اونا قیمت داره و درست نیست با همچین ماشین هایی مقایسه بشه….

    موافقم 8
    مخالفم 2
  17. Tesla

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    نسخه پرچمدار اسکالید برقی : از ۳ موتور برقی مشابه هامر ev سود میبره و میتونه بیش تر از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید کنه و صفر تا صدش حدود ۳ ثانیه هست 🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️💪💪

    موافقم 5
    مخالفم 19
  18. mm

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    سلام سلطان بی ام و با انجین های استثنایی

    موافقم 6
    مخالفم 9
  19. شاپور

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (320 ديدگاه)

    خدایی اسکالید با آن ابهت و قیمت خوبش بین این ۳ ماشین میدرخشه و درگ هم برای این تیپها هیچ ارزشی نداره

    موافقم 7
    مخالفم 12
  20. شکیبا

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    دوستان گرامی بنظر شما چند نفر از مشتریان اتوموبیل رو برای درگ کشیدن و تخت گاز رفتن و کل کل کردن می‌خرن
    عظمت کادیلاک که یک قرن اتوموبیل سلاطین میلیاردرها
    رؤسای جمهور و… بوده هست کسی کادیلاک رو نمیبره آف رود و رنج رور کلا توی یک کلاس دیگه اس بچه میلیاردرها بهترین‌ گزینه رو دارن واس طبیعت گردی …لکسوس هم ترکیبی است از اینها توی ورژن پائین‌تر منظور این ماشین‌ها بجز سنگین وزنی توی یک کلاس نیستند و قیاس این کراس اورهای فول سایز قیاس مع الفارق است

    موافقم 7
    مخالفم 2
  21. یوسف

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    اصلا نباید رنجرور رو با این ماشین ها مقایسه کرد چون همگن نیستن و اختلاف قیمت زیادی دارن…..
    لکسوس برای عموم مردم خوبه
    اسکالید برای ورزشکاران و لوکس سواران
    رنجرور هم برای یک عده خاص که از لحاظ تفکر و سبک زندگی و خیلی چیزهای دیگه با بقیه فرق دارن…. خوبه…

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. JDM

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1159 ديدگاه)

      کامنتارو میبینی واقعا تعجب میکنی طرف اومده میگه سایز لکسوس دربرابر فلان هیچی نیست ولی رنجروور رو نمیبینن به سایز نیست یا یه یارویی اومده میگه لکسوس به درد عربا میخوره یا یکی میاپ میگه رنجروور برای فلان ادما لکسوس برای فلان ادما اسکالیدهم برای فلان آدما اینم بگم اونجا 90 هزار دلار پول زیادیه و هرکسی دسترسی به این مقدار پول رو نداره برای مثال دیگنیتی بالای 50 هزار دلار تو ایران فروش میره هرکسی نمیتونه بخره لکسوس برای عموم نیست برند لوکس تویوتا هست یعنی یه عده فشاری و عقل کل میان کامت میزارن این حجم از تعصب کیلوچند اخوی

  22. Tester

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    بین این سه کادیلاک رو انتخاب میکنم
    برندای امریکایی مد نظرم نیستن کلا،ولی کادیلاک یه چیز دیگست
    اما در کل تو این کلاس بخوام انتخاب کنم میرم سراغ GLS یا G

  23. BMW

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1496 ديدگاه)

    من با افتخار سامورایی رو انتخاب می کنم

  24. فرهاد فتحی مظلوم

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    فقط می‌دونم آمریکا هیچ چیزدرجه دونداره
    تمامی لوازم آلات ویاهرچیزی که بین کشورهای جهان تولید ویامصرف میشه دریه رنج قیمت آمریکا اول بعد شاید نوبت بعدی ها میشه تمامی تکنیک و تکنولوژی ژاپن برگرفته ازخودامریکاست پس آمریکایی دریک سطح قیمت و کیفیت یکسان باهم جا بهترینها البته سوادکافی ندارم اما تجربه اینومیگه

  25. Reza

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (109 ديدگاه)

    فقط کادیلاک

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا