لکسوس قیمت و مشخصات خودروهای LC500 و LC500h مدل ۲۰۲۴ را اعلام کرد. به این ترتیب خریداران مدل LC500 میبایست حداقل مبلغ حدود ۹۹ هزار دلار را برای این مدل پرداخت نمایند.
ژاپنیها با معرفی خودروهای یاد شده بهروزرسانی آنها را نیز در دستور کار قرار دادهاند به گونهای که نمایشگر ۱۰.۳ اینچی قبلی حذف شده و بجای آن نمایشگر بزرگتر ۱۲.۳ اینچی دیده می شود. در جدول زیر میتوانیم افزایش قیمت مدل سال ۲۰۲۴ خانواده LC را نسبت به مدل سال قبل مشاهده کنیم.
نام خودرو | قیمت مدل ۲۰۲۴ به همراه ۱۱۵۰ دلار هزینه تحویل | قیمت مدل ۲۰۲۳ به همراه ۱۱۵۰ دلار هزینه تحویل | تفاوت قیمت |
Lexus LC 500 | $۹۸,۸۵۰ | $۹۴,۶۰۰ | $۴,۲۵۰ |
Lexus LC 500h | $۱۰۲,۱۵۰ | $۱۰۰,۶۰۰ | $۱,۵۵۰ |
سیستم اطلاعات سرگرمی بهروز شده لکسوس با سیستم دید محیطی پانورامیک همراه شده است. این سیستم تصاویر دوربینهای جلو، عقب، چپ و راست را ترکیب میکند تا تصویری کامل از اطراف خودرو را ارائه نماید. همچنین سیستم یاد شده از بلوتوث و اپل کارپلی و اندروید اتو بیسیم پشتیبانی میکند. برخی مشتریان مدلهای قبلی میگفتند نمایشگر ۱۰.۳ اینچی کیفیت پایینی دارد. کارشناس مجله موتور ۱ نیز در این زمینه گفته بود:
برخلاف مدلهای جدیدتر لکسوس که از نمایشگرهای لمسی ارگونومیک سود میبرند، LC نمایشگر ۱۰.۳ اینچی خود را پشت پلاستیکی شفاف پنهان کرده و راننده مجبور است بجای آن با پد لمسی عجیبی کار کند. خوشبختانه دکمههایی برای سیستم تهویه مطبوع و صوتی وجود دارد اما قطعاً لکسوس باید در این زمینه بهتر عمل نماید. برای مثال تنظیم کنترلهای گرمکن و سردکن صندلی فرایندی چهار مرحلهای در پد لمسی است و البته استفاده از آن نیز آسان نخواهد بود
علاوه بر بهبود سیستم اطلاعات سرگرمی دو رنگ جدید آبی میکا و مسی نیز ارائه شده است که هریک ۵۹۵ دلار قیمت دارند. برای پوشش داخلی کابین هم طرح رز تیره عرضه شده است. لکسوس LC500 مدل ۲۰۲۴ علاوه بر بهبودهای یاد شده به رینگهای ۲۱ اینچی فورج کاری شده با ظاهر مشکی براق مجهز است. این خودرو همچنان از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی با ۴۷۱ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون متر استفاده میکند و صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیهای دارد. تنها گیربکس در دسترس نیز از نوع ۱۰ سرعته اتوماتیک خواهد بود. پکیج اسپرت سفارشی این خودرو شامل دیفرانسیل لغزش محدود عقب تورسن، دامپرهای کاراتر، لنت ترمزهای پرفورمنس و صندلیهایی با پوشش آلکانتراست. مدل LC500h هم به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری و دو واحد برقی مجهز بوده و قدرت مجموع آن به ۳۵۴ اسب بخار میرسد. گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک و CVT با همکاری یکدیگر نیرو را به چرخ ها میرسانند.
سروش فرخ نژاد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲فعلا ملت ما با پراید حال می کنن و یاد و خاطره این خودرو را از ذهن خودشون پاک نخواهند کرد
Python
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲این چه ربطی به پراید داره
پراید یه خودروی فوق اقتصادی بود که تولیدش ۴ساله متوقف شده
پراید قیمتش ۶هزار دلاره که میشه ۳۰۰تومن
این لکسوس LC500 صد هزار دلار قیمتشه که با دلار پنجاه تومنی میشه ۵میلیارد تومن
نمیدونم چطور یه خودروی پنج میلیاردی رو با یه خودروی ۳۰۰تومنی که تولیدش متوقف شده مقایسه میکنین
Clean energy
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲همونطوری که تو با (…) تمام میای و از کسایی که مسبب بدبختی مردم (نه امثال تو) هستن دفاع میکنین
(..) به زومیت
amir-mr
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲بهانه نیار لطفا پراید تولیدش باید خیلی وقت پیش متوقف میشد الان بنظرت کوییک و تیبا و ساینا فرقی با پراید دارن بعدش یک ماشین نسل به نسل باید پیشرفت کنه اما تو ایران” خودرو ها هر سال مزخرف تر میشن بعدش همین پرایدی که میگی زه بغل براش اپشن محسوب میشه
Python
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲توجیه؟ بهانه؟حرف من اینه که
کدوم عقلی یه خودروی ۵میلیاردی رو با یه خودروی ۳۰۰میلیونی مقایسه میکنه ؟؟
کوییک هرچی باشه ظاهر وقدرت وایمنی بیشتروبهتری نسبت به پراید داره
دیگه تو کوییک زه گیر بغل اپشن نیست مانیتور اپشنه واپشنای بهتری نسبت به پراید داره
کوییک یه فیس لیفت خوب و منطقی بود حداقل از رنو کویید بهتره
هرچند که دیگه باید تولیدش متوقف بشه ونسل جدید بدن با استفاده از پلتفرم جدید
من خودم طرفدار محصولات داچیا وبخصوص اشکودام واینارو برندای خوب اقتصادی میدونم بخصوص خودروی اشکودا فابیا
قبول هم دارم برندای ما عقب موندگی دارن حرف حق که جواب نداره
اما اینو هم قبول کنید که خودروسازها یکم پیشرفت کردن از هر نظر
تارا وشاهین ایمنی ۳ستاره وخوبی دارن
ودیگه خودروهای ایرانی مثل گذشته ارابه مرگ نیستن
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲پیشرفت لاک پشتی در خودروسازی ایران
مایه آبروریزی و شرم ملت ایران هست
مسیری که سایپا و ایران خودرو دارن میرن، تا ۴۰ سال دیگه هم به جای خوبی نمی رسه
امیدوارم هرجه زودتر تعطیل بشن یا کلا واگذار بشن به شرکت های خارجی
جان میلیون ها ایرانی بازیچه دست خودروسازان این کشور هست
درحالیکه تمام مردم، خواستار واردات خودروهای دست دوم هستند
Camaro ZL1 427
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲همون پرایدی که ۴ ساله تولیدش مثلا متوقف شده
توی خارج چند ساله که تولیدش متوقف شده ؟
این نکته اول
نکته دوم
خودرو فوق اقتصادی درست و حسابی داریم مثل خودروهای داچیا و وقتی وارد ایران می شن میشه خودروی لوکس!!!
و خودرویی که به اسم فوق اقتصادی بودن هم فروش میره باز هم انقدر گرونه که بازم کسی نمیتونه بخره و اگرم خواست با قیمت کمتر بخره کلی بدبختی داره و تازه
اون خودرو کلی مشکلات داره
بعد شما بیا توجیه کن
Tesla
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲خب چرا پراید باید ۳۰۰ میلیون باشه !!! وقتی که تمام تحلیلگران صنعت خودرو میگن با توجه به تورم الان و هزینه تمام شده برای خودروساز باید حداکثر ۵۰ میلیون باشه( تازه از نظر مت با توجه به کیفیت و ایمنی که داره ، ۵۰ تومن هم براش زیادیه ) ، صنعت خودرو ایران بیش تر از ۴۰ ساله که دست یه مشت دزد و … افتاده ، واقعا تعجب میکنم هنوز افرادی وجود دارن که از اینا حمایت میکنن و بهانه میارن 😒😒
Python
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲من که به خیلی از اینا کار ندارم خیلیاشون بچه کانادان
پراید توی عراق هم همین قیمت فروش میره وبه عنوان تاکسی شهری استفاده میشه
Reza
۱۶ مرداد ۱۴۰۳داخل خارج بنز E350 مدل 2016 میدن با پول پراید ایران اول تحقیق کن بعد حرف … بزن
net
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲چراغ جلو و عقب بد هست.صفحه نمایش حاشیه زیاد داره.دیوار کنسول خیلی بد هست.اگزوز مستطیلی هست بد هست اگر اگزوز دایره ای بود بهتر میشد.جلوپنجره های بزرگ ماشینهای لکسوس که تا پایین سپر میاد پایین بد هست.در این کلاس اسپرت کوپه زیباترین از لحاظ طراحی داخلی و بیرونی بی ام و سری ۸ هست مخصوصا نسخه بی ام و سری ۸ روباز خیلی زیباست
net
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲در عکسها چرم کرم و چرم قرمز این ماشین بد هست
R/T
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲عالیه
R/T
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲یکی از زیباترین ها
مردیم از خوشی
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲یکی از نقاط ضعف محصولات لکسوس ، صفحه نمایش هست که متاسفانه حاشیه های زیادی داره و احساس یک جنس سطح پایین را منتقل میکنه
Marshall Field
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲زیباترین محصول حال حاضر لکسوس.
sina
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲خیلی خوبه این ماشین مخصوص تنفس طبیعی بودنش
مهردادکمال
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲به نظرم در کنار پاگانی زیباترین اتوموبیل حال حاضر
Royal Driver
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲دیگه نمیشه ال سی ۵۰۰ رو با یک اثر هنری روی چرخ مثل پاگانی مقایسه کرد.
زیزیگولو
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲در کل ماشینای سری LC لکسوس با ظاهر خشن و بی نظیرشون جزو جذاب ترینو محبوبترین مدلای این کمپانی مشهور ژاپنی بحساب میان ولی نمیدونم واسه چی با وجود محبوبیت بالای سری LC لکسوس کمپانی تولید و عرضه این مدل رو تو کشورای دنیا محدود کرده جوری که حتی تو ایالات متحده هم تعداد بالایی از لکسوس LC عرضه نشده
علیx76
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲مدل هیبریدیش برای این وزن و قیمت، خیلی ضعیفه.
بهتر بود موتور ۳.۵ توربویی که تازه توسعه دادن (روی تاندرا و لندکروز) رو میذاشتن روی این ماشین.ستاپ تاندرا حدودا ۸۰ اسب ازین قویتره و ازونجا که این انجینها رو روی پیکاپها، مقداری محدود میکنن، شاید روی LC میتونستن ۴۵۰ اسب (مجموع برق و بنزین) ازش بگیرن.
phonix
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲فلسفه این ماشین و بیشتر محصولات لکسوس سرعت نیست
علیx76
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲منم نگفتم انجین ۷۰۰ اسبی بذارن روش
اما ۳۵۰ اسب برای ماشینی که ۲۱۰۰ کیلو وزن و ۱۰۰ هزاردلار قیمت داره، خیلی کمه.
با این وجود، خرید نسخه V8 خیلی خیلی منطقی تره (وزن کمتر، دینامیک و شتاب بهتر، قیمت پایینتر و صدای جذاب V8)
سپهر
۱ خرداد ۱۴۰۲په فلسفه یه ماشین اسپرت چیه؟!
محمد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲۰۰۹۸ نمیخواد بیاد نفر اول رو ریپلای کنه خاطره مالکیت این ماشین رو بگه ؟
خخخ
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲خب بزار ببینم با ۹۹ هزار دلار چه ماشین دیگه ای رو میشه خرید…
دوج چلنجر دیمن ۱۷۰
وی
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲با این قیمت جاگوار اف تایپ ترجیح میدم
محمد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲طراحی بیرونی به شدت زیبایی داره
سپهر
۱ خرداد ۱۴۰۲کجاش زیباس شبیه ماشین کنترلیه
Tesla
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲خداییش کیفیت ساخت بالایی داره ، نمیگم کیفیت چرمش در حد بنتلی یا رولزرویس هست ( چون اونا ۳ یا ۴ برابر این قیمت دارن) ولی با توجه به قیمتی که داره ( حدود ۱۰۰ هزار دلار ) واقعا میتونه از لحاظ لاکچری بودن نیاز های خریداران این رده قیمتی رو بر آورده کنه ، دوست دارم لکسوس یه کوپه و کانورتیبل برقی با همین شکل و شمایل و کیفیت بسازه
net
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲بنتلی و رولزرویس دسته (لوکس اشرافی) هست و لکسوس دسته (لوکس) هست و با هم فرق دارند
سپهر
۱ خرداد ۱۴۰۲حیف پول…تو این رنج قیمت خیلی انتخاب های بهتر و با پرستیژ تر و زیباتری هست