لکسوس RC برای مدل ۲۰۲۴ بهروزرسانیهایی جزئی را تجربه کرده و با همان پیشرانههای قبلی از ۲ لیتری چهار سیلندر تا ۵ لیتری V8 عرضه میشود.
کوپهٔ RC خودروی سالخوردهای شده ولی لکسوس هنوز قصد ندارد آن را کنار بگذارد زیرا حالا این ماشین را با بهروزرسانیهای جزئی برای مدل ۲۰۲۴ معرفی کرده است. نمونههای معمولی RC حالا با رنگ خاکستری ابری جدیدی ارائه میشوند درحالیکه برای RC F Sport هم رینگهای ۱۹ اینچی جدیدی در نظر گرفته شده است. همچنین مدل RC F ترک ادیشن مدل ۲۰۲۴ نیز حالا با رنگهای خاویاری، خاکستری ابری و سفید اولترا قابل خریداری خواهد بود.
قیمت این کوپهٔ ژاپنی برای مدل ۲۰۲۴ از ۴۵,۹۲۰ دلار در نسخهٔ پایهٔ RC300 آغاز میشود که ۱۰۰ دلار بیشتر از قبل است. این مدل بهصورت استاندارد به چراغهای LED و رینگهای ۱۸ اینچی مجهز میشود درحالیکه در داخل هم فضای با تودوزی NuLuxe، تریم چوبی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، روکش چرمی غربیلک فرمان، کنترل تهویهٔ دو منطقهای، صندلیهای جلوی برقی و سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو، فضای لوکسی در اختیار سرنشینان قرار خواهد داد.
این کوپهٔ اسپرت بهصورت استاندارد از پکیج ایمنی Safety System+ 2.5 لکسوس هم بهره میبرد که شامل کروز کنترل راداری پویا، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، دستیار تشخیص علائم جاده، نوربالای هوشمند و هشدار خروج از خط میشود. RC300 به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز است که ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک منتقل میشود تا خودرو را ظرف ۷.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند و امکان دستیابی به حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم کند.
لکسوس نسخهٔ چهارچرخ محرک RC300 را هم با قیمت ۴۸,۶۱۰ دلار ارائه میکند که برخلاف نسخهٔ محرک عقب، به پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی و گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک مجهز است. این موتور ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. زیر کاپوت مدل RC350 با قیمت ۴۸,۸۵۰ دلار نیز یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 قرار دارد اما این موتور قویتر بوده و ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
اما کسانی که خواهان هیجان واقعی هستند، باید سراغ RC F با قیمت ۶۸,۲۹۵ دلار بروند. مهمترین ویژگی این مدل بهرهمندی از پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی با ۴۷۲ اسب بخار قدرت و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میکند. به لطف این نیرو، RC F ظرف ۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند.
حتی اگر این هم کافی نباشد، میتوان مدل RC F ترک ادیشن را انتخاب کرد. البته به گفتهٔ لکسوس، ۲۰۲۴ آخرین سالی است که این نسخه ارائه میشود. ترک ادیشن همچنین با قیمت ۱۰۱,۱۷۰ دلار، بسیار گرانتر از RC F معمولی است. البته این نسخه از ویژگیهایی مثل پانلهای فیبر کربنی بدنه، بال عقب ثابت، تودوزی دورنگ آلکانترا، ترمزهای کربن سرامیکی برمبو و کمکفنرهای هیتاچی بهره میبرد. لکسوس RC مدل ۲۰۲۴ اواخر امسال راهی نمایندگیهای فروش در ایالاتمتحده خواهد شد.
Hamilton1970
۲۱ مهر ۱۴۰۲یکم نسبت به رقبا قدیمیه خصوصا با تعویض نسل ماستنگ اما هنوز جذابه و خوشحال کنندهست که RCF هشت سیلندر هنوز هست
امیدوارم زنده بمونن موتورهای درونسوز
MehdiTurbo
۲۱ مهر ۱۴۰۲به خدا نسل جدیدش بیاد میگی کاشکی همان قبلی بود
به نظر من که جذابه هر چقدرم قدیمی باشه
از خیلی نسل جدیدای معرفی شده جذاب تر
فقط ای کاش یه ذره مانیتور بزرگتر میزاشت و نازک تر داشبردش زیبا میشد خیلی
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۲چشم هروقت جنیسیس جی هفتاد شما رسید از بندر میگیم اینم براش بیارن
NAVID۰۰۹۸
۲۱ مهر ۱۴۰۲یه پوسترشم باس تو کنار میذاریم !!!
Killer
۲۱ مهر ۱۴۰۲با فروش ۱۰۰۰ عدد در سال بعد از ۲۰ سال تبلیغ!
NAVID۰۰۹۸
۲۱ مهر ۱۴۰۲ای جونم به سلطان تویوتا که چنین دسته گلهایِ محمدیای تحویل جانان داده ❤😍😎.
۱۰۰ هزار دلار میخواستم کوپه بخرم ، مسلماً LC میخریدم با کمی پول بیشتر !
Tesla
۲۱ مهر ۱۴۰۲همین rc پر ادعاتون خیلی راحت توسط یه استیگر ۴۰ هزار دلاری یا مدل ۳ basic تو درگ و شتابگیری تحقیر میشه و تو پیست هم جاپونی ها به هندلینگ بالا شهرت دارن 🤣🤣 بنده خدا جاپونی ها هنوز تو شوک حقارت توسط مدل y کبیر هستن 🤣🤣🇺🇸🇺🇸💪⚡️⚡️
R
۲۲ مهر ۱۴۰۲کدوم بیسوادی کوپه اسپرت رو با ماشین کراس مقایسه میکنه؟
همین مدل y بیاد تو پیست ببینم تو هندلینگ و پیچ و شتابگیری حریف RC میشه یا نه
Enzo Ferrari 2008
۲۱ مهر ۱۴۰۲لکسوس عجب چیزیه !!
محمد
۲۱ مهر ۱۴۰۲موتور تنفس طبیعی v8 ، کوپه و داشبورد با کلید فراوان یعنی بهشت
Saeed
۲۱ مهر ۱۴۰۲خوبه که هنوز بنزینی هستن و برقی نشدن
مرسدس
۲۱ مهر ۱۴۰۲مشکل لکسوس کلا خوشگلیشه خوشگلی دردسر داره نه این مدل کلی میگم
Viper
۲۱ مهر ۱۴۰۲۸ سیلندر تنفس طبیعی تنها چیز هست که هنوز بعد از ۲۰ سال متمایزش میکنه و مشتری براش پول میده
parhamiof
۲۱ مهر ۱۴۰۲یه حسی بهم میگه دیگه اخرای عمرشه
Monster 765lt
۲۱ مهر ۱۴۰۲طراحی داخلی لکسوس واقعا بینظیره
Alireza
۲۱ مهر ۱۴۰۲خبلی دلبره
Car love
۲۱ مهر ۱۴۰۲یه بنده خدایی تا اسم لکسوس rc میاد استرس میگیره و یاد حماسه لینک میوفته😂
sina
۲۱ مهر ۱۴۰۲هم نسخه شیش سیلندر و هم نسخه هشت سیلندرش تنفس طبیعی ان
عالیه
مانی
۲۱ مهر ۱۴۰۲لکسوس RC واقعا عالی هست.هم اسپرته و هم لوکس.
blackwing
۲۱ مهر ۱۴۰۲آقا خوبه ادامه بدین تا میتونید V8 بسازید ⛽️💨
پوریا چالش
۲۲ مهر ۱۴۰۲100هزار بدی به تویوتا رقبای آلمان بهتری داره