لکسوس GX مدل ۲۰۲۵ با تجهیزات استاندارد بیشتر و اندکی افزایش قیمت نسبت به مدل سال قبل رونمایی شده است.
نسل جدید GX به عنوان مدل سال ۲۰۲۴ معرفی شد اما این خودروساز ژاپنی برخی بهروزرسانیها را برای مدل سال ۲۰۲۵ تدارک دیده است. شاسیبلند خشن لکسوس هماکنون بهصورت استاندارد با تنظیمات حافظه صندلی و ستون فرمان برقی و تلسکوپی عرضه میشود. سیستم حافظه یاد شده برای کنترل صندلی راننده، آینههای جانبی و موقعیت ستون فرمان تعبیه شده است. نکته مهم دیگر اینکه قیمت لکسوس GX مدل ۲۰۲۵ نسبت به قبل افزایش یافته و هماکنون برای خرید تیپ پایه با نام GX 550 پریمیوم باید حداقل ۶۵,۲۸۵ دلار پرداخت کرد. با این تفاسیر، قیمت خودروی موردبحث نسبت به قبل ۱۰۳۵ دلار افزایش یافته است. گرانترین نسخه این خودرو نیز GX 550 لاکچری پلاس نام دارد که قیمتش به ۸۱,۷۵۰ دلار میرسد.
ژاپنیها همچنین ویژگی استاندارد افزایش چند سانتیمتری ارتفاع سیستم تعلیق را برای مدل اورتریل در نظر گرفتهاند. بد نیست بدانید قیمت مدل اورتریل پلاس هم ۳۶۸۰ دلار بیشتر شده و ۸۰,۳۹۵ دلار رسیده است؛ اما مدل اورتریل استاندارد هم از موج افزایش قیمت لکسوس بینصیب نمانده و خریداران باید ۳۱۴۵ دلار بیشتر برای خرید آن هزینه کنند. قیمت این مدل هماکنون از ۷۲,۹۳۰ دلار آغاز میشود. با اینکه قیمت مدلهای لاکچری و لاکچری پلاس هم افزایش یافته اما میزان افزایش قیمت آنها تنها ۵۰۰ دلار بوده است.
تمامی نسخههای لکسوس GX مدل ۲۰۲۵ به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۴ لیتری توئین توربو با ۳۴۹ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتون متر گشتاور مجهز هستند. گفته میشود این برند در آینده پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوی هیبریدی تویوتا با قدرت ۳۲۶ اسب بخار را نیز برای GX در نظر خواهد گرفت اما فعلاً چنین چیزی اعلام نشده است. انتظار میرود اولین نمونههای GX مدل ۲۰۲۵ با آغاز سال میلادی جدید روانه نمایندگیهای فروش شوند.
amir
۲۶ آذر ۱۴۰۳به نظرم فارغ از قوای فنی و تکنولوژی ، نسل های قبل زیباتر از این نسل بودند و طراحی اجزا بیشتر با هم هماهنگ بود
این اتاق باز پرادوش قابل تحمل تره و لکسوسش واقعا زشته
به عنوان مثال چراغ جلو و عقب زمین تا اسمون با هم فرق دارن
آرمان
۲۷ آذر ۱۴۰۳گرون ترین مدل،ارزون تر از هایلوکس ۲۰۱۵ یا پرادو ۲۰۱۰
تو ایران،حالا بماند که کسی پول نقد برای ماشین نمیده اونجا،اقساط ۷۲ماهه یا لیزینگ های ۱ساله تا ۴ساله با شرایط و قیمت مفت! ولی ۵۰درصد مردم ایران توانایی خرید ماشین ۱۰۰میلیونی هم ندارن
از همه جالبتر هماهنگی کامل بین دولت برای میزان عوارض و قیمت گذاری و نمایندگی های خودروهای وارداتی و چینی و نمایشگاه های پایتخت برای قیمت گذاری ماشین ها در بازار آزاد که جوری باشه که اختلاف قیمت درحدی باشه مجبور بشی بجای وارداتی غیر چینی مونتاژی چینی بخری یا بجای چینی مونتاژی،ایرانی بخری
jaghori
۲۶ آذر ۱۴۰۳اونی که تو عکس می بینیم گاهی با اونی که از نزدیک می بینم، تفاوتهای بسیاری دارد. مثلا سایپا اطلس تو عکس یه چیز هست و وقتی از نزدیک ببینیم، باید کفاره پرداخت کنیم. من الان نمیدونم که این طراحی را تحسین کنم یا مدل قبلی رو بهتر از این بدونم. اینو باید از نزدیک دید و بعد قضاوت کرد که تویوتا چه چیزی ساخته و تغییراتش چقدر دلنشین و قشنگ تر شده.
hosen
۲۶ آذر ۱۴۰۳بنظر من که خیلی قشنگه
mmd@
۲۶ آذر ۱۴۰۳به این میگن ابهت نه یه کیا بیاد بگه با پرادو رقابت کنه به این میگن زیبایی قدرت و کابین زیبا
Kiarash
۲۶ آذر ۱۴۰۳واقعا جذابه ولی ای کاش چراغ عقب این خودرو به هم پیوسته نبود
از لحاظ کیفیت ساخت هم کاملا میشه متوجه شد
و چه مشخصات فنی داره 👏
net
۲۶ آذر ۱۴۰۳چراغ متصل عقب برای سدان خوبه بقیه ماشین ها بد میشه
Taha Ayoobi
۲۶ آذر ۱۴۰۳عاشق این ماشینم
آفرودش کم نظیره
فرزاد
۲۶ آذر ۱۴۰۳میگم یه خرده امکانات داره،ولی صداقتا هر جور که بالا پایین میکنم میبینم در مقابل وانت مزدا دوهزار من حرفی واسه گفتن نداره
باید تو جاده ببینیش
به نظر من باید چنتا از این لکسوسا رو فروخت با پولش فقط به مزدای من بنزین بزنی برات راه بره
یعنی خدایی دلی راه میره
Siyavash
۲۶ آذر ۱۴۰۳عاشق این ماشینم..افرود و لوکس.
Saji
۲۶ آذر ۱۴۰۳اکثر نظرات برا طراحی از رو تعصبه چون اگه برند تغییر کنه و نظراتم تغییر میکنه تو یوتیوب بلاگرا و تسترای مطرح جهانی به طراحی این ماشین و پرادوی جدید گیر دادن ک از نزدیکم دیدن ما ک جای خود داریم….
الانم اگه به سهامداران تویوتا و لکسوس برنمیخوره بگم یک دهم اقتدار و ابهت قبلی را نداره شبیه ماشینای تو کارتونا شده…
ولی انصافا طراحی داخلی جذابی داره همین ک اهرم دنده را حذف نکردن خودش جای شکر داره
قدرت طهماسبی
۲۶ آذر ۱۴۰۳فقط سود خالص و نجومی آن به جیب دولت میره
امید
۲۷ آذر ۱۴۰۳چون کار ژاپن هست و برند لکسوس آدم احساس خیلی مثبتی داره ولی اگه همین طراحی مثلاً روسیه بود صتا فوحشش میدادم.قیمتش هن فوقالعاده خوب هست