قیمت مینیون مجلل لکسوس LM در تیپ پایه از ۱۱۶ هزار دلار آغاز میشود و در گرانترین نسخه به رقم گزاف ۱۴۵ هزار دلار میرسد.
وقتی حرف از مینیون میشود، معمولاً خودروهایی اقتصادی و کسلکننده به ذهن میآیند که هیجانانگیزترین وظیفهشان رساندن بچهها به مدرسه است اما لکسوس اوایل سال جاری نسل جدید مینیون LM را معرفی کرد که از لحاظ قیمت و تجمل در حد سدانهای لوکس پرچمدار است. حال قیمت این خودرو برای بازار بریتانیا اعلام شده که نشان میدهد مینیون لوکس ژاپنیها هرگز خودروی ارزانی نخواهد بود.
LM جدید در سه تیپ مختلف عرضه میشود که قیمت آن در تیپ پایه از ۹۰ هزار پوند معادل ۱۱۶ هزار دلار آغاز خواهد شد. این قیمت برای مدل LM350h پایه با هفت صندلی، تنظیم برقی صندلیهای جلو و ردیف وسط، تودوزی چرمی نیمه آنیلین، دو سانروف ثابت، کنترل تهویهٔ دو منطقهای و آفتابگیر برقی خواهد بود. سیستم صوتی فراگیر مارک لوینسون با ۲۱ بلندگو، نمایشگر ۱۴ اینچی روی سقف برای سرنشینان عقب، گرمکن غربیلک فرمان، هدآپ دیسپلی و دستیار هوشمند پارک با قابلیت پارک از راه دور نیز از دیگر تجهیزات این تیپ هستند.
زیر کاپوت LM350h یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر هیبریدی قرار دارد که ۲۴۷ اسب بخار قدرت تولید میکند و به چرخهای جلو نیرو میدهد؛ اما کسانی که خواهان نیرو گرفتن چرخهای عقب هستند، میتوانند مدل LM350h را انتخاب کنند که ۹۳ هزار پوند معادل ۱۲۰ هزار دلار قیمت دارد و بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است اما خبری از قدرت بیشتر نخواهد بود. پرچمدار این خانواده هم مدل LM350h تاکومی با قیمت ۱۱۳ هزار پوند معادل ۱۴۶ هزار دلار است که ۶,۶۱۰ پوند از LC کانورتیبل در بازار بریتانیا گرانتر خواهد بود.
این نسخه در داخل از فضای متفاوتی بهره میبرد که بیشتر به مایباخ شباهت دارد تا یک مینیون! بجای دو ردیف صندلی عقب که در تیپهای قبلی ارائه میشود، تاکومی در عقب فقط به دو صندلی مجهز است که هفت نوع ماساژ مختلف را ارائه میکنند و میتوانند کاملاً افقی شوند. میزهای تاشو، پدهای شارژ بیسیم و سیستم کنترل تهویهٔ مجزا هم از دیگر ویژگیهای این صندلیها هستند اما جذابترین ویژگی این مدل نمایشگر بزرگ ۴۸ اینچی است که راننده را از سرنشینان عقب جدا میکند. این نمایشگر هم میتواند یک محتوای واحد را نشان دهد و هم میتواند بهعنوان دو صفحهنمایش مجزا کار کند تا هرکدام از سرنشینان عقب بتوانند محتوای خود را با استفاده از هدست جداگانه تماشا کنند.
Kato
۴ مرداد ۱۴۰۲مقایسه بشه با سوبا m4 😁😁😁
مهدی
۴ مرداد ۱۴۰۲اینکه بتونی جلو پنجره یه ماشینو انقدر زشت در بیاری خودش یه هنره
AMANTE
۴ مرداد ۱۴۰۲الکی گرون.
مازیار
۴ مرداد ۱۴۰۲جا داره که بعد ارائه چند مدل، عبارت “جلو دروازه” معادل جلو پنجره به نام لکسوس ثبت بشه
یعنی چی این ابعاد؟ بیچاره بی ام و
❤BMW❤
۴ مرداد ۱۴۰۲نمیارزه
به جاش کلی گزینه بهتر واسه حداقل خودم هست
کیان
۴ مرداد ۱۴۰۲یک ماشین مناسب تشریفات و گشت شهری در حد اعلا، یک دفتر کار سیار با راحتی بالا
Arian razmi pedal
۴ مرداد ۱۴۰۲به نظر من خیلی خوشگله🔥🔥🔥
فرهاد
۴ مرداد ۱۴۰۲من تا حالا تقریبا سوار همه مدل های لکسوس مثل : rx350 , nx200 ، nx300 , ls460 و es250 شدم و به جرات میگم که کیفیت ماشین های لکسوس حداقل تو ایران واقعا همتا نداره !! اونایی که میگن الکی گرونه ، معلومه که هیچی از دنیا خودرو نمیدونن و گرنه هیچوقت به قابل اعتماد ترین برند جهان نمیگفتند الکی گرون !!
رومانی>چین>فرانسه
۴ مرداد ۱۴۰۲کیفیت es نسبت به آکورد چطوره؟
کیان
۴ مرداد ۱۴۰۲دوست عزیز قطعا ای اس کیفیت ساخت یه چیز دیگس !!!
شما باید بگی ای اس یا اکورد تی ال ایکس
Behnam1012
۴ مرداد ۱۴۰۲البته آکورا TLX
اکورد یک سدان از هونداست
فرهاد
۴ مرداد ۱۴۰۲ناراحت نشی داش ولی مقایسه لکسوس و هوندا واقعا کار احمقانه ای هست !! لکسوس یه برند لوکسه در حالی که هوندا کاملا اقتصادی ! آکورد باید با کمری مقایسه بشه و لکسوس es هم یا آکورا tlx
Edwin
۴ مرداد ۱۴۰۲چقدر بدریخت و زشت
عباس
۴ مرداد ۱۴۰۲خیلی گرون بی اپشن موتور بیش از حد. ضعیف بی کیفیت مثل همیشه و زشت در حد
علی ریحانی
۴ مرداد ۱۴۰۲شاید بشه این داستانهایی که سُراییدید رو تحمل کرد ولی آخه بی کیفیت! اونم لکسوس!
R/T
۴ مرداد ۱۴۰۲با این پول میشه سدان و suv لوکس خرید
اما طرفدارای خودشو داره
محمد
۴ مرداد ۱۴۰۲طراحی کریحی داره!
پروژه ای که شکست خواهد خورد.
TRD PRO
۴ مرداد ۱۴۰۲از اون سانتافه خیلی بهتره .
دوما کریه درسته . اول نوشتنش رو یاد بگیر بعد راجب شاخه ی لوکس پر فروش ترین خودروساز جهان نظر بده
حسین
۵ مرداد ۱۴۰۲کریح درست هست.
یه امیر بدون ۲۰۶
۴ مرداد ۱۴۰۲۱۵۰ هزار دلار برای یه مینی ون؟
نه داداش ممنون
۱۴۹هزار دلار میدم به نسخه فول آبشن اسکالید صبح ها باش میرم وال استریت
آخر هفته ها هم میبرمش قلع اورست با بچه ها توش والیبال میزنیم.
(تصورات یه بچه مایه دار در دنیای واقعی…)
BMW
۴ مرداد ۱۴۰۲عالی ولی عقب مشکله لعنتی
Mm
۵ مرداد ۱۴۰۲جلو پنجره کامیون ولوو یا بنز براش بذارن قشنگ تر میشه
جومونگ
۵ مرداد ۱۴۰۲اسیایی ها عاشق همچین ون ها هستن
نظرتون محترمه ولی بدونید یک کمپانی بزرگ جهانی این ماشین رو طراحی کرد و میدونه چی درست کنه 👍