لکسوس سدان متوسط IS را برای عرضه در سال ۲۰۲۳ بهروزرسانی کرده است. مدلهای دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل IS300 و IS350 F اسپرت بهروزرسانیهایی را دریافت کردهاند شامل سپرها، جلوپنجره، اسپویلر کوچک صندوق و نشانههای جدید برای این خودرو میشود. لکسوس برای تکمیل این پکیج سری IS350 F اسپرت را به رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی خاص تجهیز خواهد کرد.
ژاپنیها کار را به اینجا تمام نکرده و یک بسته «هندلینگ» برای IS350 F اسپرت ارائه داده که امکاناتی چون فنربندی تطبیقپذیر متغیر، دیفرانسیل لغزش محدود برای محور عقب در نسخه دیفرانسیل عقب، رینگ ۱۹ اینچی سیاه مات «BBS»و حالت رانندگی اسپرت S / S پلاس را به آن افزوده است.
بستهای موسومبه «Special Appearance» نیز برای خریداران IS350 F اسپرت دردسترس است. رنگ سیاه خاص به همراه سقف و کاپوت به رنگ سیاه «اوبسیدین»، رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی «انکی» به رنگ سیاه و کابین به رنگ سیاه «نولوکس» از ویژگیهای این بسته به شمار میروند. تنها ۴۸۰ نمنه از این دستگاه نسخه خواهد شد.
بهروزرسانیهای جدید به IS350 محدود نشده و لکسوس نسخه IS500 F اسپرت و IS500 F اسپرت پریمیوم را ۲۰۲۳ را هم دگرگون کرده است. IS500 بهصورت استاندارد به رینگهای آلیاژی ۱۹ اینچی انکی به رنگ سیاه مجهز خواهد شد. همانند نسخه IS350 F اسپرت، IS500 F اسپرت نیز با بسته Special Appearance عرضه میشود که رنگ بدنه صدف آبشده، کابین به رنگ سیاه نولوکس و رینگهای ۱۹ اینچی سیاه BBS را به این خودرو اضافه میکند. تنها ۱۵۰ دستگاه به این بسته جذاب مجهز خواهند شد تا خاصبودن آن حفظ شود.
لکسوس عرضه این بستهها را از پاییز سال جاری آغاز میکند و به خریدارانش امکان انتخاب از میان ۱۰ رنگ مختلف را میدهد: خیلی سفید، سفید صدفی ممتاز، نقرهای اتمی، خاکستری ابری، ایرودیوم، خاویار، سرخ ماتادور، مادون سرخ، آبی یونانی و آبی اولتراسونیک میکو ۲.۰.
از امکانات ایمنی این مدلها که بهصورت استاندارد عرضه میشوند شامل سیستم امنیتی لکسوس پلاس ۲.۵ است که شامل سیستم پیشبرخورد، هشدار برخورد جلو، ترمز اظطراری خودکار، شناسایی عابر پیاده و دوچرخهسواران میشود.
موتور این سدان متوسط تغییری نکرده و IS300 مدل ۲۰۲۳ همچنان یک واحد ۲ لیتری توربوشارژردار ۴ سیلندر است که ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که نهایتا از طریق چرخهای عقب به سطح زمین میرسند. IS300 AWD به موتور ۳.۵ لیتری V6 تجهیز شده که تنها ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد و از طریق جعبهدنده ۶ سرعتی خودکار قدرت را به هر چهار چرخ میفرستد.
آنهایی که عملکرد بهتری را میخواهند میتوانند هزینه خود را صرف نسخه IS350 کنند که با بهرهوری از سیستم چهارچرخ محرک به ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتنم متر گشتاور مجهز شده است. این قدرت حاصل تلاش همان واحد ۳.۵ لیتری V6 یادشده محسوب میشود. بهترین نسخه این خانواده هم IS500 به شمار میرود که با تجهیز به یک موتور ۵ لیتری V8 توان تولید ۴۷۲ اسب بخار قدرت و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور دارد. قیمت هر یک از این مدلها را میتوانید در جدول زیر مشاهده کنید:
مدل | نام مدل | قیمت (دلار) |
۹۵۰۲ | IS 300 | ۴۰,۵۸۵ |
۹۵۰۶ | IS 300 AWD | ۴۲,۵۸۵ |
۹۵۰۴ | IS 350 F Sport Design | ۴۳,۶۶۰ |
۹۵۱۰ | IS 350 F Sport | ۴۴,۹۱۰ |
۹۵۰۸ | IS 350 F Sport Design AWD | ۴۵,۶۶۰ |
۹۵۱۶ | IS 350 F Sport AWD | ۴۶,۹۱۰ |
۹۵۵۴ | IS 500 F Sport | ۵۸,۲۷۰ |
۹۵۵۶ | IS 500 F Sport Premium | ۶۲,۷۷۰ |
امین
۲۷ شهریور ۱۴۰۱بینظیره این ماشین. فقط ایکاش قربانی کراس آورها نشه
NAVID۰۰۹۸
۲۷ شهریور ۱۴۰۱میگم اگر زحمتی نیست برید ببینید خودروهای اِسکورت مهمانهای مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس چیه ؟!
لندکروزر اتاق ۲۰۰ به همراه رنجروور !
اینجاست که نشون میده تویوتا یعنی چی !
این از لکسوس is که با دیدنش دل آب میشه و اون از شاسیبلندهای تویوتا که دنیا را مجذوب اطمینان و قابلیتهای خودش کرده !
Iman99
۱ مهر ۱۴۰۱یعنی هرچی که باشه به گرد پای خود رنجروور نمیرسه
در کل به گرد پای خود اروپایی ها و امریکایی ها نمیرسن هرچند که همینی هم که هست صدقه سر خود اروپا و امریکا هست ولی همینشم به گرد پای خود اروپا و امریکا نمیرسه
چون در همه چیز بهترین و اول و یکه تاز و پیشرفته و پیشرو و پرچمدار اروپا و امریکا هستن که از همه نظر در همه چیز با فاصله زیاد بهترین و برتر هستن و کسی به گرد پاشونم نمیرسه
بهراد
۲۷ شهریور ۱۴۰۱چی داره این طراحی لکسوس که میتونه برا ۱۰۰ سالم یه طراحی رو بده بیرون ولی بازم قدیمی نمیشه!
MohammaD
۲۷ شهریور ۱۴۰۱هر چقدر طراحی های خارجی لکسوس به رغم شلوغ بودنش ماندگار هست ، طراحی های داخلی اش یکم زود از چشم می افته . بهر حال من عاشق نرمی و آرامش و کیفیت پایدار لکسوس ها هستم . کما اینکه نسل های جدید تو بحث دینامیک رانندگی و سیستم سرگرمی اطلاعاتی پیشرفت به سزایی داشتند .
سپهر
۳۰ شهریور ۱۴۰۱اتفاقا طراحی لکسس خیلی زود از چشم میفته واصلا ماندگاری نداره
علی
۲۷ شهریور ۱۴۰۱بسیار زیباست . لکسوس یه ماشین لوکس و کم دردسره
meysam
۲۷ شهریور ۱۴۰۱خروجی انجینش یا این حجمها میتونست خیلی بالاتر باشه
ولی اونو فدای دوام و استهلاک پایینتر کرده
این کارش تا حدودی منطقیه ولی برای رقابت با آلمانیها کافی نیست
در هر صورت کاملا به سلیقه و خلق و خوی افراد بستگی داره
برای من که کاملا کافیه
MohammaD
۲۷ شهریور ۱۴۰۱۴۷۰ اسب بخار به شرطی که ازش استفاده کامل بشه برای سگمنت c کاملا کافیه . فقط لکسوس برای رقابت با ژرمن ها باید رانندگی اش خیلی درگیر کننده تر از این حرفا باشه . GS هم به این دلیل شکست خورد
Royal Driver UK 70
۲۷ شهریور ۱۴۰۱خداراشکر نمیان ماشینو فضایی کنن جای شکره. لکسوس برند خوبیه هرچی بخاین رو داره کیفیت خوب طراحی خوب کم دردسر بودنش که با چاشنی تویوتا مخلوط شده، خلاصه خوشم اومد.
Erfan
۲۷ شهریور ۱۴۰۱یه سامورایی واقعی.
این طراحی جذابیتش ابدیه و حتی اگه دیگه مدل جدیدی هم برای این ماشین نیاد ده سال دیگه هم این ماشین جذابیت خودش رو خواهد داشت.
به نظرم is500میتونست یه v8توربو شارژ باشه در نسخه پریمیوم تا حرفی برای رقبا نزاره از نظر قدرت موتور و شتاب
بهنام
۲۷ شهریور ۱۴۰۱طراحی بشدت زیبا و دلربا، هشت یا شش سیلندر تنفس طبیعی ، یه لیپ زیر سپر و یه رکاب خوشگل بندازی به این ماشین و بری نادیه ها رو باهاش ببینی . آخ که چقدر دوست دارم این نسل لکسوس رو .
parham68
۲۷ شهریور ۱۴۰۱زیباست!
رامتین
۲۷ شهریور ۱۴۰۱واقعا دوسش دارم البته در کنار لکسوس RC. فقط تویوتا جان خواهشا موتورها را تقویت کن. خصوصا موتور 5 لیتری. 470 واقعا زشته! یا همون 470 باشه حجم را بیار روی 4 لیتر که کسی خرده نگیره.
۹۱۱
۲۷ شهریور ۱۴۰۱یک ماشین فورقولاده. البته در این تب کراس اوور ها بعیده به حیات خودش ادامه بده همونطور که دوستمون اشاره کرد
حسین
۲۷ شهریور ۱۴۰۱چرا لکسس دست ازسر این پیر مرد برنمیداره؟؟؟؟ تازه داره برای سال 2023 به روز رسانیش هم میکنه؟؟ رقیباش یک و نیم نسل ازش جلو افتادن!!
sina
۲۷ شهریور ۱۴۰۱اخیرا نسل جدیدش ر معرفی کرد ولی متاسفانه از پلتفرم جدید استفاده نکرد
وی
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ولی کاش ژاپن به جای اسپرتای لوکس روی همون اسپرت اقتصادی و جی دی ام میموند
ارین صاحب جمعی
۲۷ شهریور ۱۴۰۱نمیدونم چرا حس میکنم خودروسازی ژاپن داره ته میکشه
ژاپن
۲۷ شهریور ۱۴۰۱فقط ژاپنی هر چی باشه فرق نداره
Iman99
۱ مهر ۱۴۰۱فقط آلمان ( اروپا ) و امریکایی هرچی باشه فرقی نمیکنه
چون برتری مطلق و بافاصله زیادی دارن در همه چیز از همه نظر برتر و بهترین و اول و پیشرفته و پیشرو و پرچمدار هستن اروپا و امریکا بهترین و یکه تاز از همه نظر در همه چیز هستن در کل همه چیز هم از خودشونه و کسی به گرد پاشونم نمیرسه
و بقیه هم همینی هم که دارن همونی هم که طرفدارشی همونم صدقه سر اروپا و امریکا بوده و هست که همینشم به گرد پای خود اروپا و امریکا کلا نمیرسه