لکسوس

لکسوس LC مدل 2025 معرفی شد؛ ادامه تولید با 5 لیتر V8

کوپه‌ی ۱۰۰ هزار دلاری لکسوس با موتور تنفس طبیعی، امکانات تازه، سفارشی‎‌سازی بیشتر و بهبود جزئی پیشرانه، تولید می‌شود.

مدل LC از سال ۲۰۱۷ به‌روزرسانی خاصی را به خود ندیده است؛ حتی مدل‌های خاص و تولید محدود آن هم به‌جز چند المان سفارشی ظاهری، چیز خاص دیگری به آن اضافه نکرده‌اند. شاید بپرسید چرا؟ دلیل آن هم پختگی بیش از اندازه این کوپه و آینده‌نگری برند سازنده در زمان معرفی آن محسوب می‌شود. از آنجا که لکسوس LC هنوز جذابیت‌هایش را به‌عنوان یکی از زیباترین گرن‌توورهای بازار خودرو حفظ کرده است، سازندگانش تصمیم گرفته‌اند تا آن را یک‌بار دیگر به‌روزرسانی کنند تا برای رقابت در بازار پرتلاطم آماده باشد.

مقالات مرتبط:

نسخه ۲۰۲۵ این کوپه شامل LC500 و LC500 کوپه می‌شود. بخش زیرین ستون‌های هر دو مدل رودستر و کوپه مستحکم‌تر شده و تاثیر مثبتی روی راندمان خواهد داشت. متاسفانه تغییرات فنی همینجا تمام می‌شود و باقی به‌روزرسانی‌ها، ظاهری خواهند بود. لکسوس به مشتریان تازه این خودرو امکان انتخاب از میان ۹ رنگ‌ را می‌دهد که حال شامل رنگ تازه «ایریدیوم» هم می‌شود.

Lexus LC 500 464 PS 2025

صندلی‌های LC500 از این پس با چرم آلکانتارا پوشیده خواهند شد. کابین مدل‌های مجهز به پکیج اسپرت به قطعات و پلاک‌های فیبرکربنی هم تجهیز می‌شود تا با یکی از رنگ‌های کابین مانند سیاه، کاراملی و سرخ هماهنگ شود. مشخصا تهیه مدل کوپه یا رودستر این خودرو هیچ تفاوتی در سفارشی‌سازی آن نخواهد داشت و تمام خدریداران LC 2025 امکانات یکسانی خواهند داشت؛ البته به‌جز سقف باز شونده. مالکان LC500 از سقف فیبرکربنی و رینگ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی با دورکاری کرومی تیره هم بهره‌مند می‌شوند.

مالکان می‌توانند با تهیه پکیج تازه سفارشی خود، کابین را به رنگ‌های سفید یا آبی هم مزین کنند. سقف بازشونده مدل رودستر هم در رنگ‌های سرخ یا آبی قابل سفارش است و به‌عنوان بخشی از پکیج سفارشی در دسترس خریداران LC قرار می‌گیرد.

از آنجا که LC500 پرچمدار کنونی مدل‌های اسپرت-لوکس لکسوس به شمار می‌‍رود، به یک واحد ۵ لیتری تنفس‌طبیعی V8 مجهز شده است که توان تولید حداکثر ۴۷۱ اسب بخار قدرت در دور ۷,100rpm و ۵۴۰ نیوتن متر گشتاور را در دور ۴,800rpm دارد. نیروی پیشرانه این خودرو از طریق یک جعبه‌دنده ۱۰ سرعتی خودکار به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. برخلاف نسخه‌های تماما درون‌سوز، LC500h هیبریدی به یک موتور ۳.۵ لیتری V6 مجهز خواهد شد که درکنار موتور برقی، روی‌هم‌رفته ۳۵۴ اسب بخار قدرت دارد.

Lexus LC 500 464 PS 2025

قیمت لکسوس LC500 2025 از پایه ۱۰۰,۴۲۵ دلار آغاز می‌شود. نسخه هیبریدی h برچسب ۱۰۳,۵۷۵ دلاری دارد و نسخه رودستر هم با نرخ ۱۰۷,۶۲۵ دلار عرضه می‌شود. نظر شما درباره لکسوس LC 2025 چیست؟ آیا زمان آن نرسیده که این کوپه هم به‌روزرسانی شود؟ آیا لکسوس مدل LC را هم برقی خواهد کرد؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۳ رای

علی صفرپور

نویسنده و مترجم سایت پدال٬ کارشناس مهندسی مکانیک

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. Taha Ayoobi

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (4484 ديدگاه)

    لکسوس باید یه حرکتی بزنه برا رقابت با بخش ام و ای ام جی و اینا،

    البته اف اسپورت هست ولی نمیدونم چی شده.

    چون ماشیناش اعداد و ارقامش اونقدر فضایی نشون نمیده، جا داره که نسخه های دیگه بره تا 500 یا 600 اسب.

    موافقم 57
    مخالفم 5
    1. Nismo

      ۱۹ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1470 ديدگاه)

      همینکه مثل AMG نیومد 4 سیلندر بزنه و مثل بی ام و نیومده برقی بزنه دمش گرم
      در آینده هم شاهد تغییر بازی به نفع لکسوس خواهیم بود بعد معرفی LFR با موتور 8 سیلندر توئین توربو مرز قدرتهای 600 700 اسبی رو لکسوس میشکنه و یه جون تازه ای میگیره

      موافقم 95
      مخالفم 6
      1. Taha Ayoobi

        ۱۹ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (4484 ديدگاه)

        واقعا باید به لکسوس گفت دستخوش،

        من وقتی مشخصات is رو هم دیدم مونده بودم که مگه میشه 8 سیلندر تنفس طبیعی اونم تو این دوره که هرچی بزنن یه توربو هم میزنن تنگش.

        موافقم 58
        مخالفم 2
        1. JaMsHiD-B

          ۱۹ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (2871 ديدگاه)

          IS F از خود آمریکایی ها آمریکایی تره😂✋

          موافقم 37
          مخالفم 2
        2. Taha Ayoobi

          ۱۹ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (4484 ديدگاه)

          جمشید دقیقا 😂👌

          موافقم 15
    2. amirkhanzadeh

      ۱۹ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1033 ديدگاه)

      تپل شده

      موافقم 21
      مخالفم 3
      1. جرمی کلارکسون

        ۳۰ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (1001 ديدگاه)

        RC F هم چاق بود ولی طراحیش و صداش💯

    3. علی منصوری

      ۱۹ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (424 ديدگاه)

      داش طاها بنظرم ی فیس لیفت درست و درمونم باید ب محصولاتش بده،خیلی وقته تغییر چندانی نداشتن

      موافقم 11
      مخالفم 5
      1. Taha Ayoobi

        ۱۹ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (4484 ديدگاه)

        علی جان درست میگی، ولی به نظرم کلا لکسوس طراحی های پخته ای داره ولی جا داره یه تکونی بده.

        موافقم 23
        مخالفم 2
        1. JaMsHiD-B

          ۱۹ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (2871 ديدگاه)

          لکسوس نیازی به تکون دادن ماشین های پرچمدارش نداره
          مثل طراحی های رولز رویس و بنتلی و جی کلاس هست
          قدیمی نمیشه
          نباید بهشون دست زد هر نسل باید این سادگی و پختگی و این طراحی خاص حفظ بشه

          موافقم 34
          مخالفم 3
      2. B

        ۱۹ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (896 ديدگاه)

        اینی که من میبینم رو کابینش مشخصه وقت چندانی نزاشتن حیفه که از پتانسیل ماشین استفاده نمیکنن خصوصا داسبوردش برای ماشین صد هزار دلاری چندان رضایت بخش نیست

        موافقم 8
        مخالفم 19
      3. 90s culture

        ۱۹ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        همین که نیومده از جلو پنجره جدید خودش که در مدل های RX , UX , TX
        که خیلی خِپل شده، استفاده کنه باز جای شکر داره…

        موافقم 8
        مخالفم 1
      4. 90s culture

        ۱۹ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        لکسوس همین الان هم از رقیب های هم وطن لوکس خودش یعنی اینفینیتی و آکورا خیلی جلو هست….
        زیر برند های لوکس نیسان و هوندا در آرزوی تبدیل شدن به برند مستقل برای مشتریان در زمینه طراحی و فنی هستند ولی بازم هم برای مشتری هاشون، اینفینیتی یعنی نیسان! اکورا هم هوندا!!
        ولی لکسوس کمتر دچار این مشکل هست.

    4. Sina_carshow

      ۱۹ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (297 ديدگاه)

      مشکل لکسوس اینه تو پرفورمنس خیلی عقب مونده از رقیباش بخش اف اسپورت بسیار محدود شده علتش هم فروش ضعیف تر از نسخه های amg و سری m بود دیگه اگه توربو نکنه لاقل با استفاده از هیبرید میتونه راحت یه ۱۰۰ تا ۲۰۰ اسب بخار قدرتو ببره بالا
      حقیقتش فرقی متوجه نشدم با نسخه قبل فیس لیفت شما متوجه شدید؟

      به نظرم به هیچ وجه نمیارزه به این قیمت وقتی فورد موستانگ دارک هورس هستش نصف قیمتش چرا این؟ فورد موستانگ وزن سبک تری داره داون فورس بیشتر تولید میکنه شتاب بیشتری و تکنولوژی مدرن تری داره چرا باید کسی لکسوس lc بخره؟

      موافقم 2
      مخالفم 23
      1. Taha Ayoobi

        ۱۹ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (4484 ديدگاه)

        آخ آخ سینا جان منو سر یکی از بد ترین دوراهی ها قرار دادی

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. Sina_carshow

          ۱۹ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (297 ديدگاه)

          خرید لکسوس اصن منطقی نیس تو همین امارات هم لکسوس lc بدترین بازار دست دوم با کمترین تعداد آگهی بین تمام محصولات لکسوس داره الان سایتی که شبیه به دیوار هستش کلا ۱۰ تا نیستش آگهی فروش ولی مثلا همین موستانگ یا بی ام و m4 قشنگ بالای ۱۰۰ تا هستن
          به هیچ وجه ارزش خرید نداره با این قیمت هرچه قدرم خوب باشه که نیستش

          موافقم 2
          مخالفم 18
        2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱۹ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (2954 ديدگاه)

          اکر آگهی فروش دست دوم نداره، شاید ماشین خوبیه کسی نمی‌خواد بفروشه
          شایدم کسی نخریده که بخواد بفروشه.

          موافقم 23
          مخالفم 2
        3. Sina_carshow

          ۱۹ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (297 ديدگاه)

          والا آقای اشتری من تو این سه سالی که زندگی کردم حتی یک دونه هم ندیدم خیابون درحالی که تا الان حداقل ۱۰۰ تایی لامبورگینی هوراکان یا اوروس دیدم فورد موستانگ به مراتب بیشتر دیدم ( حداقل دیدم تو سطح خیابون )
          بحث اینه کسی نمیخاد این ماشینو و دلیلی هم نیس برا خریدش چیزی نداره برا ارائه تو رنج قیمتی ۱۰۰ هزار دلار
          ماشین اینجا یه وسیله مصرفیه اونم کشوری که یکی از گرانترین نرخای بنزین دنیا رو داره
          همونجور که گفتم فورد موستانگ دارک هورس با نصف قیمتش بهتر از این خودرو میدونم به علاوه بی ام و ام ۴ و بنز cle53

          موافقم 6
          مخالفم 5
    5. mmd@

      ۱۹ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (334 ديدگاه)

      فقط لکسوس☠️☠️☠️☠️🏆🏆🏆🎖️🎖️🎖️🗿🗿🗿🗿😈😈😈

      موافقم 12
      مخالفم 1
    6. علی جلالی

      ۲۰ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      همیشه فوق العاده بودی و هستی

      عالی

      موافقم 4
      مخالفم 1
  2. Ahmad

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (194 ديدگاه)

    یا هیچ یا بهترین که این لقب فیک رو به بنز داده بودن در واقع اصلش متعلق به لکسوس هست واقعا بنازم به ژاپن خوب تو صنعت خودرو یه تنه با کل اروپا و آمریکا رقابت میکنه و بالاتر از اونا هست

    موافقم 36
    مخالفم 20
    1. JaMsHiD-B

      ۱۹ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (2871 ديدگاه)

      کاری به تکنولوژی ندارم
      ولی صد درصد لذت سواری این خودرو از هزاران AMG چهار سیلندر و بی ام و برقی بهتره

      موافقم 23
      مخالفم 4
    2. Sina_carshow

      ۱۹ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (297 ديدگاه)

      اره مخصوصا اینکه دو برابر دارک هورس موستانگ قیمتشه و ۳۰ هزار دلار از cle 53 amg گرونتره هم قیمت m4 در میاد واقعا کابوس شب آمریکا و اروپا شده

      موافقم 2
      مخالفم 11
      1. JaMsHiD-B

        ۲۰ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (2871 ديدگاه)

        من یا صد هزار دلار میدم لذت میبرم و به اعداد و ارقام روی کاغذ توجه نمیکنم ، یا چند صد هزار دلار دیگه جمع میکنم پورشه 911 991 GT2 RS میخرم

        موافقم 6
        مخالفم 1
      2. A.m.A

        ۲۰ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (143 ديدگاه)

        این ماشین رقیب سری ۸ بی ام وه نه سری ۴
        شما داری این ماشینو با ماشینای اشتباه مقایسه میکنی
        حرفت مثل اینه که بگی چرا ۴۰۰هزار دلار بدم رولزرویس بخرم به جاش اونتادور بخرم

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. JaMsHiD_R1988

          ۲۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (2871 ديدگاه)

          بحث خلوص لذت رانندگی هست

  3. Ali

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (160 ديدگاه)

    این ماشین از زمانی که با این طراحی معرفی شد روش کراش زدم😍

    موافقم 34
    مخالفم 3
  4. Kiarash

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (632 ديدگاه)

    بنظرم همان همیشگی باشه بهتره چون طراحی دنیا خودروسازی به … رفته و بنظرم این زیبا با ۸ سیلندر تنفس طبیعی وای دیوانه میکنه آدمو

    موافقم 24
    مخالفم 4
  5. hosen

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (793 ديدگاه)

    طراحی بی‌نظیر، موتور v8 تنفس طبیعی، کیفیت ساخت بالا‌‌… دیگه ادم چی میخواد از یه گرند تور.

    موافقم 32
    مخالفم 2
  6. KAIZEN

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (240 ديدگاه)

    رنگ تیتانیوم با تودوزی نسکافه‌ای 👌👌

    موافقم 27
    مخالفم 2
  7. ARMAN سابق

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (491 ديدگاه)

    همین طراحی معرکه و موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی رو به صد تا بنز و ب ام و هیبریدی با طراحی مزخرف ترجیح میدم.
    اصلا من M5 F10 رو می بینن واقعا اعصابم خورد میشه که چرا مدلی که ده سال پیش همچین طراحی رو داشته الان این شکلی شده

    موافقم 28
    مخالفم 5
  8. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1577 ديدگاه)

    خیلی دوستش دارم

    موافقم 17
    مخالفم 2
  9. RD 1600cc

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (425 ديدگاه)

    خیلی به این ماشین کم لطفی شده، درسته پرفورمنسش نسبت به رقبا کم تره ولی دلیل نمیشه که دوسش نداشت.
    و از همه مهم تر این ماشین هشت سلیندره
    حیفه که این ماشین با این همه زیبایی فروشش کم باشه.

    موافقم 22
    مخالفم 3
  10. علی Shelby

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (557 ديدگاه)

    بسیار جذاب

    موافقم 11
    مخالفم 2
  11. علی منصوری

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (424 ديدگاه)

    هاتوری هانزو ی کاتانا اصیل ژاپنی👇👇

    👈👈لکسوسlc500👉👉

    موافقم 18
    مخالفم 2
  12. Amirsh

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    اینقد این ماشین خوشگله و پرفکته که نه میشه روس فیس لیفت انجام داد ، نه دلشون میاد از خط تولید ورش دارن ،
    مثل یه تیکه جواهر میمونه
    اگه همینو هی تکامل بدن و جژئیاتشو بهبود بدن خیلی خوب میشه
    کلا سیستم ژاپنیا (نه فقط تو خودرو ) تو صنعت اینجوریه که به جا اینکه بیان هی نسل جدید بدن بیرون و چیزای جدید معرفی کنن ، همون مدلای از پیش موجود رو اونقدر ارتقا میدن و بهبود میدن که به کامل شدن برسه ، این یه سبک ژاپنیاس ، نمونش رو تو بقیه تولیدات صنعتی ژاپن میشه دید ،
    مثلا تو فرایند طراحی و تولید ، اونقد با محصول ور میرن و روش کار میکنن که محصولی که آخر سر از خط تولید میاد بیرون ، بی نقص باشه و به دست مشتری برسه ، برای همین معمولا زمان بر میشه پروسه طراحی و تولیدشون
    ولی سبک آمریکاییا اینجوریه که بخش مهمی از عیب یابی و تکامل بعد از عرضه ی محصول به مشتری و عرضه یه بازار انجام میشه ، و از اون باز خورد هایی که از مشتریا گرفتن و ایراداتی که مشتریا گزارش کردن توی توسعه ی نسل های بعدی و همون محصول استفاده میشه ، که این سرعت بالا تری داره توی طراحی و تولید

    موافقم 15
    مخالفم 3
  13. آرین صاحب جمعی

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1101 ديدگاه)

    دیگه لازم نیست هر سال نسل جدید معرفی کن خود لکسوس از این قیافه خسته نشده البته امار فروشش گویا همه چیزه

    موافقم 4
    مخالفم 13
  14. amirboss

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (777 ديدگاه)

    یکی از معدود خودروسازهای ژاپنی که واقعا از دیدن محصولاتش لذت میبرم و طراحی های که محصولاتش داره همیشه هماهنگی بی‌نظیر داره همین لکسوس هست.
    لکسوس پتانسیل اینو داره که یه سوپرکار هیبرید با مشخصات عالی بسازه.
    اگه اون نه سال تحقیقاتی که برای LFA کرده بود رو خرج یه سیستم هیبرید میکرد یا لااقل نسل دومش رو بر پایه هیبرید برنامه ریزی کرده بود واقعا عالی میشد.

    موافقم 11
    مخالفم 1
  15. mickeyy

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    طراحی عالی یعنی این

  16. 90s culture

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    من از ماشین های کوپه خوشم نمی یاد… اما
    LC 500 یه با موتور اتمسفریک V8 یه دنیا دیگه هست….🤩

  17. M power

    ۲۰ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (393 ديدگاه)

    اگه بخام صدهزار دلار پول ماشین بدم قطعن m4میخرم با نهایت لذت رانندگی و پرفورمنس

    البته ک به این ماشینم نمیشه ایراد گرفت

    موافقم 2
    مخالفم 6
  18. مهردادکمال

    ۳۰ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (2000 ديدگاه)

    آیا لکسوس مدل LC را هم برقی خواهد کرد؟
    قطعا خیر. این ماشین حتی توربو هم نیست. این یک ماشین واقعیه. اصل جنسه! مثل ادمیه که خود خودشه و نقاب نمیزنه. ساخته شده برای یه لذت واقعی از جنس ماشینای 2000-2009!تا دلتم بخواد شیکه و وجودش خیابان ها رو زیبا میکنه. اون قد زیباس که احتمالا صاحبان استون مارتین هم اگه ببیننش برای داشتنش حسرت میخورن.
    یه بچه LFA خیلی خواستنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا