کوپهی ۱۰۰ هزار دلاری لکسوس با موتور تنفس طبیعی، امکانات تازه، سفارشیسازی بیشتر و بهبود جزئی پیشرانه، تولید میشود.
مدل LC از سال ۲۰۱۷ بهروزرسانی خاصی را به خود ندیده است؛ حتی مدلهای خاص و تولید محدود آن هم بهجز چند المان سفارشی ظاهری، چیز خاص دیگری به آن اضافه نکردهاند. شاید بپرسید چرا؟ دلیل آن هم پختگی بیش از اندازه این کوپه و آیندهنگری برند سازنده در زمان معرفی آن محسوب میشود. از آنجا که لکسوس LC هنوز جذابیتهایش را بهعنوان یکی از زیباترین گرنتوورهای بازار خودرو حفظ کرده است، سازندگانش تصمیم گرفتهاند تا آن را یکبار دیگر بهروزرسانی کنند تا برای رقابت در بازار پرتلاطم آماده باشد.
مقالات مرتبط:
- بهترین خودروهای اسپرت تاریخ لکسوس کداماند؟
- لکسوس IS تنها سدان V8 تنفس طبیعی در بازار جهانی
- تاریخچه لکسوس؛ داستان تأسیس، نام و لوگوی برند لوکس ژاپنی
نسخه ۲۰۲۵ این کوپه شامل LC500 و LC500 کوپه میشود. بخش زیرین ستونهای هر دو مدل رودستر و کوپه مستحکمتر شده و تاثیر مثبتی روی راندمان خواهد داشت. متاسفانه تغییرات فنی همینجا تمام میشود و باقی بهروزرسانیها، ظاهری خواهند بود. لکسوس به مشتریان تازه این خودرو امکان انتخاب از میان ۹ رنگ را میدهد که حال شامل رنگ تازه «ایریدیوم» هم میشود.
صندلیهای LC500 از این پس با چرم آلکانتارا پوشیده خواهند شد. کابین مدلهای مجهز به پکیج اسپرت به قطعات و پلاکهای فیبرکربنی هم تجهیز میشود تا با یکی از رنگهای کابین مانند سیاه، کاراملی و سرخ هماهنگ شود. مشخصا تهیه مدل کوپه یا رودستر این خودرو هیچ تفاوتی در سفارشیسازی آن نخواهد داشت و تمام خدریداران LC 2025 امکانات یکسانی خواهند داشت؛ البته بهجز سقف باز شونده. مالکان LC500 از سقف فیبرکربنی و رینگهای ۲۱ اینچی آلیاژی با دورکاری کرومی تیره هم بهرهمند میشوند.
مالکان میتوانند با تهیه پکیج تازه سفارشی خود، کابین را به رنگهای سفید یا آبی هم مزین کنند. سقف بازشونده مدل رودستر هم در رنگهای سرخ یا آبی قابل سفارش است و بهعنوان بخشی از پکیج سفارشی در دسترس خریداران LC قرار میگیرد.
از آنجا که LC500 پرچمدار کنونی مدلهای اسپرت-لوکس لکسوس به شمار میرود، به یک واحد ۵ لیتری تنفسطبیعی V8 مجهز شده است که توان تولید حداکثر ۴۷۱ اسب بخار قدرت در دور ۷,100rpm و ۵۴۰ نیوتن متر گشتاور را در دور ۴,800rpm دارد. نیروی پیشرانه این خودرو از طریق یک جعبهدنده ۱۰ سرعتی خودکار به چرخهای عقب منتقل میشود. برخلاف نسخههای تماما درونسوز، LC500h هیبریدی به یک موتور ۳.۵ لیتری V6 مجهز خواهد شد که درکنار موتور برقی، رویهمرفته ۳۵۴ اسب بخار قدرت دارد.
قیمت لکسوس LC500 2025 از پایه ۱۰۰,۴۲۵ دلار آغاز میشود. نسخه هیبریدی h برچسب ۱۰۳,۵۷۵ دلاری دارد و نسخه رودستر هم با نرخ ۱۰۷,۶۲۵ دلار عرضه میشود. نظر شما درباره لکسوس LC 2025 چیست؟ آیا زمان آن نرسیده که این کوپه هم بهروزرسانی شود؟ آیا لکسوس مدل LC را هم برقی خواهد کرد؟
Taha Ayoobi
۱۹ مهر ۱۴۰۳لکسوس باید یه حرکتی بزنه برا رقابت با بخش ام و ای ام جی و اینا،
البته اف اسپورت هست ولی نمیدونم چی شده.
چون ماشیناش اعداد و ارقامش اونقدر فضایی نشون نمیده، جا داره که نسخه های دیگه بره تا 500 یا 600 اسب.
Nismo
۱۹ مهر ۱۴۰۳همینکه مثل AMG نیومد 4 سیلندر بزنه و مثل بی ام و نیومده برقی بزنه دمش گرم
در آینده هم شاهد تغییر بازی به نفع لکسوس خواهیم بود بعد معرفی LFR با موتور 8 سیلندر توئین توربو مرز قدرتهای 600 700 اسبی رو لکسوس میشکنه و یه جون تازه ای میگیره
Taha Ayoobi
۱۹ مهر ۱۴۰۳واقعا باید به لکسوس گفت دستخوش،
من وقتی مشخصات is رو هم دیدم مونده بودم که مگه میشه 8 سیلندر تنفس طبیعی اونم تو این دوره که هرچی بزنن یه توربو هم میزنن تنگش.
JaMsHiD-B
۱۹ مهر ۱۴۰۳IS F از خود آمریکایی ها آمریکایی تره😂✋
Taha Ayoobi
۱۹ مهر ۱۴۰۳جمشید دقیقا 😂👌
amirkhanzadeh
۱۹ مهر ۱۴۰۳تپل شده
جرمی کلارکسون
۳۰ مهر ۱۴۰۳RC F هم چاق بود ولی طراحیش و صداش💯
علی منصوری
۱۹ مهر ۱۴۰۳داش طاها بنظرم ی فیس لیفت درست و درمونم باید ب محصولاتش بده،خیلی وقته تغییر چندانی نداشتن
Taha Ayoobi
۱۹ مهر ۱۴۰۳علی جان درست میگی، ولی به نظرم کلا لکسوس طراحی های پخته ای داره ولی جا داره یه تکونی بده.
JaMsHiD-B
۱۹ مهر ۱۴۰۳لکسوس نیازی به تکون دادن ماشین های پرچمدارش نداره
مثل طراحی های رولز رویس و بنتلی و جی کلاس هست
قدیمی نمیشه
نباید بهشون دست زد هر نسل باید این سادگی و پختگی و این طراحی خاص حفظ بشه
B
۱۹ مهر ۱۴۰۳اینی که من میبینم رو کابینش مشخصه وقت چندانی نزاشتن حیفه که از پتانسیل ماشین استفاده نمیکنن خصوصا داسبوردش برای ماشین صد هزار دلاری چندان رضایت بخش نیست
90s culture
۱۹ مهر ۱۴۰۳همین که نیومده از جلو پنجره جدید خودش که در مدل های RX , UX , TX
که خیلی خِپل شده، استفاده کنه باز جای شکر داره…
90s culture
۱۹ مهر ۱۴۰۳لکسوس همین الان هم از رقیب های هم وطن لوکس خودش یعنی اینفینیتی و آکورا خیلی جلو هست….
زیر برند های لوکس نیسان و هوندا در آرزوی تبدیل شدن به برند مستقل برای مشتریان در زمینه طراحی و فنی هستند ولی بازم هم برای مشتری هاشون، اینفینیتی یعنی نیسان! اکورا هم هوندا!!
ولی لکسوس کمتر دچار این مشکل هست.
Sina_carshow
۱۹ مهر ۱۴۰۳مشکل لکسوس اینه تو پرفورمنس خیلی عقب مونده از رقیباش بخش اف اسپورت بسیار محدود شده علتش هم فروش ضعیف تر از نسخه های amg و سری m بود دیگه اگه توربو نکنه لاقل با استفاده از هیبرید میتونه راحت یه ۱۰۰ تا ۲۰۰ اسب بخار قدرتو ببره بالا
حقیقتش فرقی متوجه نشدم با نسخه قبل فیس لیفت شما متوجه شدید؟
به نظرم به هیچ وجه نمیارزه به این قیمت وقتی فورد موستانگ دارک هورس هستش نصف قیمتش چرا این؟ فورد موستانگ وزن سبک تری داره داون فورس بیشتر تولید میکنه شتاب بیشتری و تکنولوژی مدرن تری داره چرا باید کسی لکسوس lc بخره؟
Taha Ayoobi
۱۹ مهر ۱۴۰۳آخ آخ سینا جان منو سر یکی از بد ترین دوراهی ها قرار دادی
Sina_carshow
۱۹ مهر ۱۴۰۳خرید لکسوس اصن منطقی نیس تو همین امارات هم لکسوس lc بدترین بازار دست دوم با کمترین تعداد آگهی بین تمام محصولات لکسوس داره الان سایتی که شبیه به دیوار هستش کلا ۱۰ تا نیستش آگهی فروش ولی مثلا همین موستانگ یا بی ام و m4 قشنگ بالای ۱۰۰ تا هستن
به هیچ وجه ارزش خرید نداره با این قیمت هرچه قدرم خوب باشه که نیستش
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۹ مهر ۱۴۰۳اکر آگهی فروش دست دوم نداره، شاید ماشین خوبیه کسی نمیخواد بفروشه
شایدم کسی نخریده که بخواد بفروشه.
Sina_carshow
۱۹ مهر ۱۴۰۳والا آقای اشتری من تو این سه سالی که زندگی کردم حتی یک دونه هم ندیدم خیابون درحالی که تا الان حداقل ۱۰۰ تایی لامبورگینی هوراکان یا اوروس دیدم فورد موستانگ به مراتب بیشتر دیدم ( حداقل دیدم تو سطح خیابون )
بحث اینه کسی نمیخاد این ماشینو و دلیلی هم نیس برا خریدش چیزی نداره برا ارائه تو رنج قیمتی ۱۰۰ هزار دلار
ماشین اینجا یه وسیله مصرفیه اونم کشوری که یکی از گرانترین نرخای بنزین دنیا رو داره
همونجور که گفتم فورد موستانگ دارک هورس با نصف قیمتش بهتر از این خودرو میدونم به علاوه بی ام و ام ۴ و بنز cle53
mmd@
۱۹ مهر ۱۴۰۳فقط لکسوس☠️☠️☠️☠️🏆🏆🏆🎖️🎖️🎖️🗿🗿🗿🗿😈😈😈
علی جلالی
۲۰ مهر ۱۴۰۳همیشه فوق العاده بودی و هستی
عالی
Ahmad
۱۹ مهر ۱۴۰۳یا هیچ یا بهترین که این لقب فیک رو به بنز داده بودن در واقع اصلش متعلق به لکسوس هست واقعا بنازم به ژاپن خوب تو صنعت خودرو یه تنه با کل اروپا و آمریکا رقابت میکنه و بالاتر از اونا هست
JaMsHiD-B
۱۹ مهر ۱۴۰۳کاری به تکنولوژی ندارم
ولی صد درصد لذت سواری این خودرو از هزاران AMG چهار سیلندر و بی ام و برقی بهتره
Sina_carshow
۱۹ مهر ۱۴۰۳اره مخصوصا اینکه دو برابر دارک هورس موستانگ قیمتشه و ۳۰ هزار دلار از cle 53 amg گرونتره هم قیمت m4 در میاد واقعا کابوس شب آمریکا و اروپا شده
JaMsHiD-B
۲۰ مهر ۱۴۰۳من یا صد هزار دلار میدم لذت میبرم و به اعداد و ارقام روی کاغذ توجه نمیکنم ، یا چند صد هزار دلار دیگه جمع میکنم پورشه 911 991 GT2 RS میخرم
A.m.A
۲۰ مهر ۱۴۰۳این ماشین رقیب سری ۸ بی ام وه نه سری ۴
شما داری این ماشینو با ماشینای اشتباه مقایسه میکنی
حرفت مثل اینه که بگی چرا ۴۰۰هزار دلار بدم رولزرویس بخرم به جاش اونتادور بخرم
JaMsHiD_R1988
۲۳ مهر ۱۴۰۳بحث خلوص لذت رانندگی هست
Ali
۱۹ مهر ۱۴۰۳این ماشین از زمانی که با این طراحی معرفی شد روش کراش زدم😍
Kiarash
۱۹ مهر ۱۴۰۳بنظرم همان همیشگی باشه بهتره چون طراحی دنیا خودروسازی به … رفته و بنظرم این زیبا با ۸ سیلندر تنفس طبیعی وای دیوانه میکنه آدمو
hosen
۱۹ مهر ۱۴۰۳طراحی بینظیر، موتور v8 تنفس طبیعی، کیفیت ساخت بالا… دیگه ادم چی میخواد از یه گرند تور.
KAIZEN
۱۹ مهر ۱۴۰۳رنگ تیتانیوم با تودوزی نسکافهای 👌👌
ARMAN سابق
۱۹ مهر ۱۴۰۳همین طراحی معرکه و موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی رو به صد تا بنز و ب ام و هیبریدی با طراحی مزخرف ترجیح میدم.
اصلا من M5 F10 رو می بینن واقعا اعصابم خورد میشه که چرا مدلی که ده سال پیش همچین طراحی رو داشته الان این شکلی شده
𝐀𝐥𝐢
۱۹ مهر ۱۴۰۳خیلی دوستش دارم
RD 1600cc
۱۹ مهر ۱۴۰۳خیلی به این ماشین کم لطفی شده، درسته پرفورمنسش نسبت به رقبا کم تره ولی دلیل نمیشه که دوسش نداشت.
و از همه مهم تر این ماشین هشت سلیندره
حیفه که این ماشین با این همه زیبایی فروشش کم باشه.
علی Shelby
۱۹ مهر ۱۴۰۳بسیار جذاب
علی منصوری
۱۹ مهر ۱۴۰۳هاتوری هانزو ی کاتانا اصیل ژاپنی👇👇
👈👈لکسوسlc500👉👉
Amirsh
۱۹ مهر ۱۴۰۳اینقد این ماشین خوشگله و پرفکته که نه میشه روس فیس لیفت انجام داد ، نه دلشون میاد از خط تولید ورش دارن ،
مثل یه تیکه جواهر میمونه
اگه همینو هی تکامل بدن و جژئیاتشو بهبود بدن خیلی خوب میشه
کلا سیستم ژاپنیا (نه فقط تو خودرو ) تو صنعت اینجوریه که به جا اینکه بیان هی نسل جدید بدن بیرون و چیزای جدید معرفی کنن ، همون مدلای از پیش موجود رو اونقدر ارتقا میدن و بهبود میدن که به کامل شدن برسه ، این یه سبک ژاپنیاس ، نمونش رو تو بقیه تولیدات صنعتی ژاپن میشه دید ،
مثلا تو فرایند طراحی و تولید ، اونقد با محصول ور میرن و روش کار میکنن که محصولی که آخر سر از خط تولید میاد بیرون ، بی نقص باشه و به دست مشتری برسه ، برای همین معمولا زمان بر میشه پروسه طراحی و تولیدشون
ولی سبک آمریکاییا اینجوریه که بخش مهمی از عیب یابی و تکامل بعد از عرضه ی محصول به مشتری و عرضه یه بازار انجام میشه ، و از اون باز خورد هایی که از مشتریا گرفتن و ایراداتی که مشتریا گزارش کردن توی توسعه ی نسل های بعدی و همون محصول استفاده میشه ، که این سرعت بالا تری داره توی طراحی و تولید
آرین صاحب جمعی
۱۹ مهر ۱۴۰۳دیگه لازم نیست هر سال نسل جدید معرفی کن خود لکسوس از این قیافه خسته نشده البته امار فروشش گویا همه چیزه
amirboss
۱۹ مهر ۱۴۰۳یکی از معدود خودروسازهای ژاپنی که واقعا از دیدن محصولاتش لذت میبرم و طراحی های که محصولاتش داره همیشه هماهنگی بینظیر داره همین لکسوس هست.
لکسوس پتانسیل اینو داره که یه سوپرکار هیبرید با مشخصات عالی بسازه.
اگه اون نه سال تحقیقاتی که برای LFA کرده بود رو خرج یه سیستم هیبرید میکرد یا لااقل نسل دومش رو بر پایه هیبرید برنامه ریزی کرده بود واقعا عالی میشد.
mickeyy
۱۹ مهر ۱۴۰۳طراحی عالی یعنی این
90s culture
۱۹ مهر ۱۴۰۳من از ماشین های کوپه خوشم نمی یاد… اما
LC 500 یه با موتور اتمسفریک V8 یه دنیا دیگه هست….🤩
M power
۲۰ مهر ۱۴۰۳اگه بخام صدهزار دلار پول ماشین بدم قطعن m4میخرم با نهایت لذت رانندگی و پرفورمنس
البته ک به این ماشینم نمیشه ایراد گرفت
مهردادکمال
۳۰ مهر ۱۴۰۳آیا لکسوس مدل LC را هم برقی خواهد کرد؟
قطعا خیر. این ماشین حتی توربو هم نیست. این یک ماشین واقعیه. اصل جنسه! مثل ادمیه که خود خودشه و نقاب نمیزنه. ساخته شده برای یه لذت واقعی از جنس ماشینای 2000-2009!تا دلتم بخواد شیکه و وجودش خیابان ها رو زیبا میکنه. اون قد زیباس که احتمالا صاحبان استون مارتین هم اگه ببیننش برای داشتنش حسرت میخورن.
یه بچه LFA خیلی خواستنی