لکسوس LX700h به سیستم هیبریدی موازی در کنار پیشرانهٔ ۳.۴ لیتری V6 توئین توربو مجهز است و مصرف سوخت ۱۱.۷ لیتری دارد.
لکسوس LX پس از حدود سه دهه حضور در بازار، سرانجام از قوای محرکهٔ هیبریدی بهرهمند شده است. سازندهٔ ژاپنی مدل جدید LX700h را معرفی کرده است که در صدر خانوادهٔ این شاسیبلند لوکس قرار میگیرد. در این نسخه، یک سیستم هیبریدی موازی در کنار همان پیشرانهٔ ۳.۴ لیتری V6 توئین توربو قرار گرفته است. در این سیستم، یک موتور الکتریکی با کلاچ بین پیشرانهٔ درونسوز و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نصب شده است. برخلاف مدلهای هیبرید موازی قبلی لکسوس، در این شاسیبلند هم دینام و هم استارت همچنان وجود دارد تا اگر سیستم هیبریدی به خاطر نقص فنی دچار اختلال شد، خودرو همچنان بتواند با استفاده از پیشرانهٔ بنزینی خود به حرکت ادامه دهد.
این قابلیت به لطف باطری کمکی ۱۲ ولتی که توسط دینام شارژ میشود و برق موردنیاز برای استارت زدن را فراهم میکند ممکن شده است. لکسوس همچنین برای محافظت از قطعات فنی و برقی LX700h در هنگام آفرود، ساختاری ضدآبی برای باطری سیستم هیبریدی طراحی کرده که در انتهای شاسی قرار دارد. به همین دلیل، حتی با وجود سیستم هیبریدی، LX700h همچنان میتواند تا عمق ۷۰ سانتیمتری آب حرکت کند. مجموع خروجی قوای محرکهٔ هیبریدی این شاسیبلند پرچمدار هم ۴۵۷ اسب بخار قدرت و ۷۹۰ نیوتن متر گشتاور اعلام شده است که افزایش قابلتوجهی را نسبت به ۴۰۹ اسب بخار قدرت مدل بنزینی LX600 نشان میدهد. نسخهٔ هیبریدی این شاسیبلند ۲۷۸۰ کیلوگرم وزن دارد و لکسوس مصرف سوخت ترکیبی آن را ۱۱.۷ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام کرده است.
لکسوس در LX700h برای تحمل وزن بیشتر پیشرانه، از دستهموتورهای قویتری استفاده کرده و جای چرخ زاپاس را تغییر داده تا فضایی برای نصب باطری در زیر کف صندوق بار فراهم شود. علاوه بر این، باطری کمکی ۱۲ ولتی هم حالا از داخل کاپوت به کنار صندوق منتقل شده است. محافظ رادیاتور نیز حالا مستحکمتر از قبل شده است. علاوه بر قوای محرکهٔ هیبریدی، لکسوس همچنین تیپ جدیدی بنام اوورتریل را هم برای شاسیبلند پرچمدار خود تدارک دیده است که فقط در مدل LX700h قابل خریداری خواهد بود. این تیپ بهصورت استاندارد به قفل دیفرانسیل جلو و عقب و لاستیکهای آلترین مجهز خواهد بود.
در داخل این خودرو هم شاهد صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی جدید، بازطراحی صندلیهای جلو و شارژ سریعتر پد شارژر بیسیم هستیم. علاوه بر این، یک اینورتر AC ضد آب که زیر کنسول مرکزی نصب شده نیز برقی تا ۲۴۰۰ وات را برای دستگاههای خارجی مختلف فراهم میکند. لکسوس LX700h اوایل سال آینده در ایالاتمتحده عرضه خواهد شد و قیمت آن در زمانی نزدیک به عرضه مشخص میشود.
mmd@
۲۰ مهر ۱۴۰۳عجب چیزیه ولی به لندکروز نمیرسه☠️☠️☣️☣️🤪
Ahmad
۲۰ مهر ۱۴۰۳آخر و الزمان تکنولوژیه این ماشین صد برابر کم استهلاک تر از آلمانی هاست این جور ماشینا تو صحرای داغ عربستان آخ نمیگن یه جورایی موتورش ده میلیون کیلومتر هم بره خراب نمیشه
shetab-car
۲۰ مهر ۱۴۰۳فعلا که فراخوان دادن همه این موتورهای 6 سیلندر روی سری 300، تاندرا و لکسس خرابی دارن خیلی هم گسترده است گزارش هاش رو بخون
JaMsHiD-B
۲۰ مهر ۱۴۰۳داش مال کی رو میگی
همه رو مفتی تعمیر کردن رفت
net
۲۰ مهر ۱۴۰۳لندکروز (نیمه لوکس) هست و این شاسی بلند لکسوس (لوکس) هست و قابل مقایسه نیست و ماشین لکسوس بهتر هست
net
۲۰ مهر ۱۴۰۳لندکروز و لکسوس lx هر دو شاسی بلند فول سایز هستند با این تفاوت که لکسوس lx لوکس هست ولی لندکروز نیمه لوکس هست
Shirko
۲۰ مهر ۱۴۰۳خودم به شخصه اینفینیتی کیو ایکس ۸۰ و به این ترجیح می دم .
ممد ژانگولر
۲۰ مهر ۱۴۰۳خدا وکیلی آخر ماشینه . ولی قیمتشو میبینم پشمای آدم میریزه خیلی پوله .طرف میخواد اینو بخره با یک سوم قیمت میره اکستریم vx که تبلیغش تو پدال دهنمونو صاف کرده میخره با بقیه پولش هم ی آب میوه بستنی فروش راه میندازی خودتم میشی اولین مشتریش .لاکردار معجون خوردن جز واجباته.
NAVID@@98
۲۰ مهر ۱۴۰۳احمد قشنگ معلومه خودتم نمیدونی حرفت اشتباهه یا اینکه عمدا گفتی و هدفت اشتباهه پس بیخوده چرا چون؟!
الان توضیح میدم پس مثل تازه به دوران رسیده ها فکر نکنید
ببینید آلمانی ها که لوکس و پرفورمنس هستن محصولی که سنخیتی نداره باهاشون رو مقایسه کردن باش حماقته
ولی برفرض اینکه ژاپنی ها محصول پرفورمنسی مثل اونها بخوان بزنن هم پرفورمنسش به اونها نمیرسه و هم ۱۰۰ برابر استهلاک بیشتری مواجه میشه
نمونش همین شرکت تویوتا و لکسوس با این پلتفرم نسل اولین نسلش که توربو شد با مشکل یاتاقان زدن موتورش مواجه شد و تویوتا بیش از ۱۱۰ هزار موتور رو قراره تعویض کنه یاتاقان زدن مشکلش هم اونقدر حاد و بد بوده که حتی در تعداد وسیله های و نوع مشکل و برطرف کردنش هم عاجز بوده و با هزینه هنگفتی اومده موتور های همشون رو عوض کنه به کل
پس بنا براین وقتی که بخواهیم پرفورمنس و بازدهی بالا بره قطعا هزینه ها و مشکلات بیشتر میشه و حتی برعکس اون چیزی که فکر میکنید در پرفورمنس بالا برتری مشخص میسه حتی دوام بالا وقتی که پرفورمنس بالا باشه
خودروی دویست اسبی که همیشه دوام داره پراید که ۱۰۰ اسبم نی آرزوش ۱۱۰ اسب پژوعه همین پراید بادوام ترین موتور رو داره پس بنابراین البته رکورد دار دوام ها هم مسخصه همونا که گفتم
تازه خود آلمانی ها هم دقیقا مثل آمریکای ها اول آخرالزمان تکنولوژی علم دوام و ماندگاری و عمر بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد و استحکام بالا هستن و این رو در محصولاتی که لازمه به منصه ظهور رسوندن و 👑🥇رکورددار هر چیز اول ییشان را دقیقا مثل آمریکایی ها اروپایی ها هم رکورد دار اول هرچیز هم هستند🥇👑 من جمله دوام بالا و بیاستهلاکی کلا مثلا در کامیون ها و محصولات سنگین و صنعتی که حتی دیدم در ۱ میلیون کیلومتر ۱ درصد هم خرابینارن اینا سنده هاااااااااااا ۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱ !!!!!!!!!!!
مثلا برای من مزدا میاتا همون جوره که گفتی ولی خب قطعا میدونم نمیرسه به پورشه و… برای تو هم به همین صورت ولی همون مزدا میاتا رو انتخاب میکنم با اینکه میدونم همونطوره که کفتم تو و من من و تو !!!!!!!!!!!
آرین
۲۰ مهر ۱۴۰۳کسی زبون اینو میفهمه؟
Galant.VR4(JDM)
۲۰ مهر ۱۴۰۳نه بخدا این همون دسته آدماس که از اروپایی ها و آمریکایی ها خدا میسازن دیگه توجه خاصی به دنیا نداره و نمیبینه 95 درصد تکنولوژی دنیا توی شرق آسیا نهفته
فقط میخواد بگه ژاپن بد کره بد چین بد
NAVID@@98
۲۰ مهر ۱۴۰۳بله بخدا من همون دسته آدمام که از اروپایی ها و آمریکایی ها خدایی بودنشون رو میگفتم دیگه توجه خاصی به دنیا ناریم و چون میبینم ۱۱۰ درصد تکنولوژی دنیا توی اروپآمریکا نهفته
فقط میخوام بگه اروپا خوب آمریکا خوب
ولی چین بد
درستاشو گفتم تا غلتا اصلاح شه نگرفتنش هم مشکل خود خوانندست بلا نسبت
هرکی غیر این باشه همون گالانت هم از سرش زیاتیه !!!!!!
NAVID@@98
۲۰ مهر ۱۴۰۳شما هم جای من نگو من کدوم دستم چون نمیدونی همون گالانتتو سوار شو
منم مزدا میاتای خودمو سوار میشم باشم عشق میکنم حتی با اینکه میدونم همونطوره که بالا گفتم
Galant.VR4(JDM)
۲۲ مهر ۱۴۰۳NAVID@@98
میاتا سوار عزیز
اره از اون دسته آدمایی و خودتو نشون دادی از تعصب بیجا و با حرف حقیقت کم اوردی و شروع به بیان فاصله طبقاتی خودت با من کردی که هیچ ربطی به بحث نداره باشه من بدبخت همون گالانت رو سوار میشم ولی حداقلش از روی منطق حرف میزنم و نمیام بگم ژاپن خداس یا کره بهترینه میام با چندتا دلیل حرفمو ثابت میکنم و از هیچی بت نمیسازم
تو فقط تعریف الکی میکنی و حاضر نیستی ضعف دنیای خودت رو ببینی
علی Shelby
۲۰ مهر ۱۴۰۳ولی بنظر من این از لند کروز بهتره
هردو ابهت دارن
بزرگ و جادارن ولی لکسوس لوکس تره
net
۲۰ مهر ۱۴۰۳لکسوس lx و لندکروز هر دو شاسی بلند فول سایز هستند ولی لکسوس lx (لوکس) هست و لندکروز (نیمه لوکس) هست
amirkhanzadeh
۲۰ مهر ۱۴۰۳طراحی زیبا و ماشین بزرگ و کار بردیه تو سبک خودش
.
۲۰ مهر ۱۴۰۳خیلی عالیه
ولی gx رو بهش ترجیح میدم
gx از نظر من کاربردیتره
Taha Ayoobi
۲۰ مهر ۱۴۰۳GX مخصوص آفروده
.
۲۰ مهر ۱۴۰۳دقیقاً واسه همین گفتم کاربردیتره😉
Taha Ayoobi
۲۰ مهر ۱۴۰۳صددرصد تو آفرود از LX بالاتره ولی ظاهرش هم حال و حوای آفرود و خشن داره، ولی ال ایکس بیشتر برای خانواده و نهایت لوکسی توی آنروده و ظاهرش هم بهتر از GX هست.
JaMsHiD-B
۲۰ مهر ۱۴۰۳سرلکشر🔥🇯🇵
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/10/Lexus-LX700h-2.jpg
ARIAN
۲۰ مهر ۱۴۰۳به نظرم ماشین کاملیه اما خب من به دوتا چیز میخوام اشاره کنم. نباید اسمش رو lx700 میزاشتن باید با یک پسوند بعد از lx600 اون رو متمایز میکردن و به نظرم lx700 باید اسم نسل بعدی پرچمدار شاسی بلند های لکسوس باشه. نکته دیگه هم وزنشه. نمیدونم چرا روی سبک سازی بعضی کمپانی ها کار زیادی انجام نمیدن اخه 2800 کیلو بشدت وزن زیادیه
Ali
۲۰ مهر ۱۴۰۳روی سبک سازی کار نمیکنن چون جز افزایش قیمت نجومی واسه این خودرو نتیجه ای نداره و این برخلاف سیاست های اکثر ژاپناست و اینکه یک شاسی بلند لوکس فول سایز عظیم با ی موتور قوی چرا باید سبک سازی بشه مگه میخواد هندلینگ یا صفر تا صد داشته باشه؟
نیو کار
۲۰ مهر ۱۴۰۳بی ام و از فاجعه جدیدش رو نمایی کرد
Nismo
۲۰ مهر ۱۴۰۳کدوم ماشینش؟
محمد
۲۰ مهر ۱۴۰۳چه گشتاور خوبی تولید میکنه با این سیستم هیبریدی رانندگی باهاش جذاب تر میشه تنها نکته منفیش اضافه وزن ۱۵۰ کیلویی نسبت به نسخه بنزینی هست
net
۲۰ مهر ۱۴۰۳جلوپنجره بزرگش که تا پایین سپر اومده خیلی بد هست. اگر چراغ عقب نوار نازک متصل وسط نداشت و چراغ عقب جدا از هم بود قشنگتر میشد. چراغ متصل عقب برای سدان قشنگه مثل چراغ عقب متصل آئودی a8 و هیوندای ازرا گرنجور نسل پنجم و رنو تالیسمان. چراغ متصل عقب برای شاسی بلند و کراس اور بد هست
net
۲۰ مهر ۱۴۰۳اگر سقف سانروف تا ردیف دوم صندلی داشت قشنگتر میشد.اگر زیر نوک چراغ جلو فرو رفتگی نداشت و مسطح بود قشنگتر میشد. اگر زه سفید اطراف شیشه دربها بالای درب باک در شیشه مثلثی پهن نشده بود و سرتاسر نازک بود خیلی قشنگتر میشد. دو مانیتور روی هم داشبورد خیلی بد و مسخره هست . اگر چراغ عقب نوار متصل نداشت و جدا از هم بود و رنگ چراغ عقب به جای قرمز روشن و خطوط مشکی، کامل قرمز زرشکی می بود قشنگتر میشد
net
۲۱ مهر ۱۴۰۳چراغ عقب جدا از هم زرشکی و داشبورد و صفحه نمایش نسل قبلی ۲۰۱۸ lx قشنگتر از این
2024 lx هست و زیر نوک چراغ جلو ۲۰۱۸ lx فرورفتگی نداره
hosen
۲۰ مهر ۱۴۰۳یه suv همه چی تموم
علی منصوری
۲۰ مهر ۱۴۰۳همه چیزش خوبه ، لوکس ، فنی ، دوام …. من بشخصه در مورد ماشینی حرص میزنم و یا درگیرش میشم ک بتونم داشته باشم ، بنظرم تکنولوژیها خیلی بهم نزدیکن چون مجبورن تو بازارهای مشترک برای مشتریهای مشترک رقابت کنن، برا همین کم کم دارن ماشینهای سگمنتهای مختلف بهم شبیه میشن چه بحث فنی و چ بحث طراحی ،
مازیار
۲۰ مهر ۱۴۰۳مثل پاترول بالارده جدید
قدرتمند به لحاظ فنی تکنولوژی و ضعیف در طراحی
Nismo
۱۲ آبان ۱۴۰۳با یه نگاه کردن به طراحی های اخیر خودروهای مثل فورد اکسپدیشن و بی ام و xm میفهمید که همچین طراحی ای چقدر پخته و زیباست
18:45
۲۰ مهر ۱۴۰۳عالی تر از همیشه 👑👏👏
نورالدین نوری زاده
۲۱ مهر ۱۴۰۳برام نظرات جالب بود همه صاحب نظر و متخصص بودند
ولی
چه فایده داره ماشینی رو ببینی که 99 درصد مردم حتی در خارج از ایران و 100درصد مردم ایران از اون محروم هستند
ظاهرا ما فقط برای آشغال های ایران خودرو و سایپا و در صورت خیلی خوش شانسی برای آشغال های چینی و دست چندم های کره ای و اروپایی آفریده شده ایم
ایا در بهشت لندکروز وجود دارد که اگر خدا قسمت کند انجا نصیبمان شود