با توجه به یک گزارش جدید، ممکن است نسل کنونی لکسس GS با نسل آیندهٔ مدل ES که قرار است سال آینده معرفی گردد جایگزین شود. در این گزارش گفته شده که مدیران لکسس تصمیم گرفتهاند مدل GS را کنار گذاشته و آنرا با ES جایگزین کنند تا فقط یک سدان متوسط پریمیوم در سبد محصولات خود داشته باشند. نسل آیندهٔ ES همچنان مانند نسل کنونی بر اساس پلتفرم سدان ارزانتر تویوتا یعنی کمری ساخته خواهد شد و از ساختار دیفرانسیل جلو استفاده خواهد کرد درحالیکه GS ساختار و پلتفرمی دیفرانسیل عقب دارد.
هرچند هنوز هیچ منبع رسمیای این گزارش را تأیید و یا رد نکرده است اما با توجه به شباهت اندازهٔ مدلهای ES و GS، این امر قابلقبول است که لکسس تصمیم گرفته باشد هردوی آنها را در یک سدان جدید ادغام کند. البته این گزارش توسط یک منبع روسی منتشر شده و بنابراین ممکن است لکسس مدلهای ES و GS را تنها در این کشور باهم ادغام کرده و همچنان هر دو سدان را در دیگر مناطق حفظ نماید.
حسین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶نوع کلاس با هم فرق داره و همچنین محور انتقال قدرت و محبوبیت و بازار مختلف
خودرو gs هم به خاطر کیت های F sport و پرفورمنس مشترک با ls و سایز کوچیکتر / محبوبیت خاصی داره
ولی خودرو es در کلاس سدان بزگ لوکس با انتقال دهنده نیرو توسط دیفرانسیل جلو هست
در کل به نظرم لازمه که 4 مدل از سدان هاشو حفظ کنه
ISو ES و GSو LS هر کدوم یک شاهکارن و هرکدوم سربازی از ژاپن برای رقابت با کلاس های مختلف ژرمن ها
کیان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶هر چند طرفدارای آلمانی سایت خیلی تعصی دارن اما یه برتری بی چون و چرای لکسوس نسبت به کل آلمانیها هزینه نگهداری خیلی پایین تر لکسوس هستش ، به نظرم حداقل برای کسایی که پول خرید ماشین لوکس و دارن اما هزینه نگهداری براشون سخت هستش لکسوس واقعا بهترین گزینه هست
امپراتور لامبورگینی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶.
کسی که میخواد ماشین لوکس بخره اما نمیخواد هزینه کنه بهتره اصلا ماشین لوکس نخره.
امپراتور لامبورگینی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶آخه شتر سواری که دولا دولا نمیشه.
کیان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶چه ربطی داره دوست عزیز !!!
یعنی هرکی میخواد ماشین لوکس بخره باید زیاد هم هزینه کنه ؟!
الان خرج یه 206 اتومات خیلی بیشتر از اتوماتهای گرونتر از خودش هست !
امپراتور لامبورگینی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶.
دوست عزیز اون چیزی که شما در مورد 206 به درستی میگی اسمش لوکس بودن نیست ؛ اسمش بی کیفیتی و سَمبَل کاری هست.
.
خود تویوتا ـ لکسوس هم جند وقتی هست تغییر رویه دادن و راه خودروسازان آلمانی رو در پیش گرفتن و نمیخوان ماشینی بسازن که بدون خرج فقط کار کنه. بهارین نثالش هم ورود توربو به محصولاتشون هست.
هر که بامش بیش برفش بیشتر. ماشین لوکس و زندگی آنتیک میخوای باید دست کنی تو جیبت و راحت خرج کنی.
Ghost
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶gs حیفه خداییش
بهزاد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶احتمال زیاد این کار انجام بشه و در مقابل یک کراس اوور کوچک به سبد محصولات لکسوس اضافه خواهد شد.
آریا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶پلت فرم es از آریون گرفته شده نه کمری.
کیان
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶دوست عزیز کمری و آریون هر دو یک ماشین هستند فقط سپر عقب و جلو و چراغ ها درب موتور و صندوق در اونها فرق داره
نسل فعلی لکسوس es هم بر روی پلتفرم آوالون ساخته شده تا جایی که میدونم
خسرو
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶هرچی عکس اول رو بیشتر نگاه میکنم زشت تر میشه این ماشین ..
حمید
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶پلتفرم ES از تویوتا آوالون گرفته شده دوست عزیر.البته نسلهای قبلی ES پلتفرمشوننو از کمری میگرفتن ولی لکسوس برای این نسلش تغییر رویه داد.