تیزر کانسپت جدید و برجسته لکسس در سال 2021
لکسس اولین تیزر از خودروی مفهومی و الکتریکی خود را در ماه دسامبر ۲۰۲۰ منتشر کرده بود و حالا نیز دومین تیزر از این محصول را منتشر کرده است. تیزر اول نشان دهنده بخش جلوی این خودرو بود اما به نظر میرسد این تصویر تیره و تار نمای عقب کانسپت لکسس را به نمایش میگذارد. به منظور فهم بهتر طراحی این خودروی مفهومی نور تصویر را بیشتر کردهایم.
جدای از نوشته نورانی لکسس روی درب پشتی میتوانیم یک اسپویلر لبهای یکپارچه و چراغهای LED نازک را ببینیم که بهصورت افقی آرایش یافتهاند. هنوز مشخص نیست که این خودرو هم دارای نوار نورانی در عقب خواهد بود یا خیر چراکه این روند طراحی طی سالیان اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. سپر عضلانی عقب هم دارای پهنای زیادی میباشد.
لکسس نگفته این کانسپت چه فرم بدنهای خواهد داشت اما با توجه به طراحی با ابهت بخش جلو و عقب میتوان گفت ابعاد این خودرو بزرگ خواهد بود. امیدواریم بجای یک شاسیبلند با سدان یا کوپهای خوشتراش روبرو شویم اما هرچه که باشد، کانسپت موردبحث نشان دهنده جهتگیری جدید برند لوکس ژاپنیها خواهد بود. قرار است اولین محصول لکسس برای عصر جدید اواخر امسال معرفی شود.
کانسپت یاد شده نیز بهار همین سال معرفی خواهد شد. به نظر میرسد سقف این خودرو خیزهای خوبی در میانه داشته است. شاید این نوع طراحی به خاطر وجود دربهای گالوینگ باشد اما با قطعیت نمیتوان دراینباره اظهارنظر کرد. کانسپت LF-30 معرفی شده در اکتبر ۲۰۱۹ دارای چنین طراحیای بود بنابراین احتمال میرود این کانسپت نیز طراحی مشابهی داشته باشد.
در قلب خودروی نمایشی لکسس سیستم الکتریکی دایرکت ۴ طراحی شده برای محصولات تمام الکتریکی و هیبریدی قرار خواهد گرفت. این لوکس ساز ژاپنی قبلاً گفته خودروی موردبحث دارای قوای محرکه تمام الکتریکی خواهد بود و از روش تازهای در طراحی آن استفاده خواهد شد.
Amir
۱۴ بهمن ۱۳۹۹چی میشه لکسوسlfa رو برگردونه ؟!
خواهشاً اگه خواست احیا کنه عین سوپرا نشه
میتسوبیشی لنسر رو احیا کنه سوبارو ایمپرزا رو هوندا سیویک جدید بده بیرون نیسان سیلویا دوباره برگرده
تویوتا mr2 رو برگردونه
نیسان جی تی آر جدید بده
از همه مهمتر مزدا rx رو برگردونه با موتور روتاری
به عنوان یه طرفدار jdm چقد دلم پر بود
jdm همش شده کراس اور
هنوز باورم نمی شه که میتسوبیشی اسم اکلیپیس رو الان روی یه کراس اور گذاشته
S
۱۴ بهمن ۱۳۹۹اینایی که میگی خیلی ماشینای خوبین ولی زمین دیگه تحمل این همه آلاینده رو نداره
البته باتری همین الکتریکی ها هم سمه
ما خودمون داریم خودمون رو نابود میکنیم.
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۴ بهمن ۱۳۹۹میدونی کلا چند درصد از آلودگی ها مال ماشینه؟!
S
۱۴ بهمن ۱۳۹۹زور اینا به ماشینا میرسه
و تنها راهیی هم که میشه کم ترش کرد ماشینا هستن
جناب ایکس
۱۴ بهمن ۱۳۹۹تقریبا 70 درصد الودگی هوا مال خودرو هاست(چه سبک چه سنگین)
سواری شخصی فقط 1.4 درصد (هنر کردی تسلا??)
تاکسی 1 درصد?
خودرو سنگین (تریلر، کامپرسی، کامیون و…) 22.4% !!!!!!!!!!!!!
اتوبوس خصوصی و عمومی رو هم تقریبا 40% ??????
موتور سیکلت “10.5”!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????
مینی بوس هم 4.2 درصد
واینجا دقیقا دولت ها و تسلا و اینا گیر دادن به کمترین الوده کننده یعنی سواری ها تاکسی و شخصی رو هم 2.4 الوده میکنن. خب شما برین اول الکتریکی ماشین سنگین بزنین. هر وقت موفق بود بیاین الکتریکی سواری بزنین. خب اینجا یه مشکل هست: خودرو های سواری آلودگی بسیار کمی دارن به نسبت ولی بیشترین میزان تولید و سود رو در خودرو سازی دارن و این تولید الکتریکی و هجمه ی اونا به بازار خودرو چیزی جز سود جویی دولت ها و شرکت های بزرگ و پولدار تر شدن پولدار ها نیست.
Hadi
۱۴ بهمن ۱۳۹۹لکسس با قدرت میخواد به تمام الکتریکی ها وارد بشه ?……
R@m!n
۱۴ بهمن ۱۳۹۹میتسوبیشی 3000 GT
نیسان 240SX
نیسان سیلویا
هوندا S2000
الان که فکر می کنم نیسان چه جواهرایی داشته پسر
datsun
۱۴ بهمن ۱۳۹۹میتسو اکلیپس دهه نود با طراحی ناب و نیسان r390 ابر خودروی دهه نود واقعا چه بلایی سر اسپورت های ژاپنی اومد.
R@m!n
۱۴ بهمن ۱۳۹۹واقعا تاسف باره. الان نیسان 300ZX هم یادم اومد. واییییییییییی خدا لعنتت کنه نیسان چیکار کردی با خودت ?
ツSAMURAIツ
۱۴ بهمن ۱۳۹۹???
مهدی،:امید اینده
۱۴ بهمن ۱۳۹۹تو گوگل بری واست مینویسه ۲۸ درصد
اونوقت میگین ۱ درصد هم نمیشه
ツSAMURAIツ
۱۴ بهمن ۱۳۹۹طبق مشخصاتی که خود لکسوس گفته 402 اسب بخار قدرت و 600 نیوتون متر گشتاور داره
ولی کاش کراس اور نبود
میثم
۱۴ بهمن ۱۳۹۹تویوتا چراغ خاموش داره خیلی کارا میکنه
سیاستش جوریه که بدون هیاهو بی سرو صدا رو و بمرور زمان رو میکنه
به رونمایی از باتری حالت جامد هم چیزی نمونده با برد 1000 کیلومتر و زمان شارژ کوتاه و عمر 1 میلیون کیلومتری و ایمنی بالا
رو سیستمهای خودران هم داره بشدت کار میکنه
هیدروژن رو هم بهتر از تمام شرکتها داره پیش میبره
روی تاکسیهای پرنده هم سرمایه گزاری خوبی کرده
ارز دیجیتال با نام تویوتا رو هم اخیرا رونمایی کرده و داره بصورت بین شرکتی استفاده میکنه تا بمرور گسترشش بده
تسلا و تویوتا واقعا پیشروهای صنعت خودرو هستن و به بازار جهت میدن.
از یه طرف عملکرد تسلا واقعا واقعا شاهکار بوده
از طرفی سیاستهای درست و ثابت قدمی تویوتا آینده متفاوتی رو داره ایجاد میکنه
آریا منش
۱۴ بهمن ۱۳۹۹صاحب سهام در شرکت اوبر ، بزرگترین تاکسیرانی جهان هم هست و تا چند سال پیش بیست درصد سهام تسلا رو داشت
پرهام و رهام
۱۴ بهمن ۱۳۹۹بنظرم اگه لکسس همین جور پیش بره میشه بهترین شرکت دنیا