زمانی که لکسس از نسخه تولیدی LC کوپه رونمایی کرد افراد زیادی انگشت به دهان ماندند زیرا این خودرو وفاداری زیادی به کانسپت LF-LC که در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۲ به نمایش درآمده است نشان میدهد.
هماکنون دست زدن به چنین طراحی پیچیدهای کار آسانی نیست اما لیبرتی واک به این آسانیها دست بردار نیست! کیت بدنه جدید این تیونر که برای هر دو مدل LC 500 و LC 500h در دسترس است از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن ساخته شده و هزینهای بین ۱۳۳۸۰ تا ۱۹۴۴۰ دلار دارد.
خب با این مبلغ شما به چیزی دست مییابید؟ خب در آغاز باید گفت گلگیرهای برجسته و حجیمی که میبینید امضای خاص لیبرتی واک بوده و از دیگر قطعات نصب شده میتوان به لبه جلو، رکابهای جانبی، دیفیوزر عقب گیرا و بال نصب شده روی لبهی صندوق اشاره کرد.
فرید
۸ دی ۱۳۹۶بدون شک بهتر از نمونه کارخانه هست
محمد
۸ دی ۱۳۹۶همیشه ماشینایی که لیبرتی واک تیونینگ میکنه خیلی خوب از آب در میان از فورد و فراری گرفته تا لکسس ولی تیونینگ تیوتا پریوس واقعا ضایع بود.
Saeed Boroomand
۸ دی ۱۳۹۶با این فنر بندی بدرد سر خوردن روی برف میخوره و دو تا عکس اینستا با دامن کوتاه انداختن ، نه جاده…
#ali.m#
۸ دی ۱۳۹۶عجب چیزی شده?
(ali (Chevy nova
۸ دی ۱۳۹۶قىمت کىت بدنش خىلى گرونه اما ظاهرش خىلى خوب شده
charger
۸ دی ۱۳۹۶قشنگه
فقط نمیدونم چرا لیبرتی واک کیت رو همینجوری پرچ میکنه به بدنه
meysam
۸ دی ۱۳۹۶دیو سپید…
Divergence
۹ دی ۱۳۹۶کیت بدنه بسیار زشت و غیر کاربردی ، اصلا به درد خیابان نمیخوره ، گلگیرهای خیلی بزرگ و تایر کوچک و همچنین ارتفاع خیلی پایین ، فقط به درد نگهداری توسط کلکسیونرها میخوره