لکسس، نمایشگاه شانگهای را برای نمایش و رونمایی از نسخه فیسلیفت سدان ES برگزیده است.
لکسس ES جدید علاوه بر زبان طراحی جدید این شرکت، سومین عضو این خانواده است که از موتور توربوی ۲.۰ لیتری چهار سیلندر سود میبرد. جلوپنجره دوکی شکل، چراغهای بومرنگی LED، سپرهای جدید تهاجمی و تزئینات کرومی در این خودرو نیز همانند سایر برادران آن مورد استفاده قرار گرفتهاند. بدین ترتیب، یکپارچگی و همبستگی ظاهری بهتری در این خانواده مشاهده میشود که باعث تمایز بهتر و بخشیدن شخصیتی منحصر به فرد بدانها میشود. در داخل کابین، از یک داشبورد با نمایشگر بزرگتر دیجیتال و رنگهای قابل انتخاب بیشتر در تریم داخلی میتوان نام برد. کنترل لمسی سیستم سرگرمی هم بهروز شده است. توجه به جزئیات باعث شده تا فضای کابین کمی کلاسیکتر و لوکستر به نظر برسد. لکسس ES هیچگاه بهعنوان یک خودروی هیجانانگیز شناخته نمیشد اما با استفاده از موتور توربوی چهار سیلندر ۲.۰ لیتری، کمی چاشنی اسپرتی دران افزون شده است. این موتور برخلاف RX جدید و NX در این خودرو با پسوند T شناخته نمیشود. البته موتور شش سیلندر V شکل ۳.۵ لیتری هنوز بهعنوان یکی از گزینههای قابل انتخاب این خودرو باقی میماند. مدل هیبریدی ES 300h نیز با پیشرانه درونسوز ۲.۵ لیتری همچنان ارائه خواهد شد. هنوز اطلاعات فنی و تواناییهای این خودرو مخصوصاً مدل جدید توربوی آن اعلام نشدهاند.۴۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
احمد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴عجب چیزی شده
خیلی خوشکله
سامورایی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴لکسوس همه چی تموم
David
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴لازم دونستم اینا رو دوستان ببینن. فقط برای اون دسته از دوستانی که متعصبن و نمیخوان حقیقت رو قبول کنن.آقایون چه بخواین چه نخواین الان لکسس از همه نظر شاخ آلمانی ها رو شکسته.خودتون نتایج رو ببینین
http://www.caradvice.com.au/324491/lexus-rc350-f-sport-v-bmw-435i-coupe-comparison-review/
http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1206_six_cylinder_midsize_luxury_sedans/lexus_bmw.html
http://www.motortrend.com/roadtests/suvs/1503_the_big_test_2015_luxury_compact_crossovers/conclusion.html
فقط خدایی نیاین بگین motor trend و car advice نامعتبرن که همه بهتون میخندن
MC-Alirezaz
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴داداش همه اینا رو بزار کنار شما برو پشت فرمون سری 5 (و همرده های آلمانیش) بشین بعد برو سوار جی اس شو اگر لکسس حس بهتری به شما داد من قبول میکنم لکسس تونسته شاخ آلمانو بشکونه داداش من اینکه 4تا مجله بیان تست کنن شاید معیار باشه ولی هیچی حس خود آدم نمیشه همین مجله هایی که گفتی خیلی از کره ای هارو هم از همرده های ژاپنیشون برتر دونستن
هنوزم که هنوزه حسی که یه بنز یا بی ام با نشستن داخلشون میتونه بهت بده به هیچ وجه تو ژاپنی ها وجود نداره ساده تر بگم (نظر شخصی من) حسی که من به لکسس دارم=کره ای + کیفیت بسیار زیاد در حد رقبای المانی ولی حسی که برندای آلمانی بت میده یه چیزی فرای ایناست یه چیز غیر قابل وصف
در کل این ها نظر شخصیه منه و ممکنه خیلی ها بر عکس اینو قبول داشته باشن
با کمال احترام
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴برادر دیوید شما چقدر لحن بیانتون آشناس! احیانا یادتون نرفته چی دی پاور و کانسومر ریپورتس رو هم بنویسین؟!
فکر کردی دوتا لینک رو گلچین کردی و دادی دست مردم،لکسوس شد ابر برند؟!
تاپ گیر رو چی؟ اونو قبول داری؟ تست RCF رو دیدی؟! میدونی دربارش چی گفتن؟! یه ماشین سنگین بی خاصیت که توی پیچ ها خیلی کم فرمانی داره.
درگشو با M4 دیدی؟ 40 اسب بخار بیشتر داره ولی تو همون 100 متر اول از M4 میبازه!
با چند تا لینک نمیتونی چیزی رو ثابت کنی.
واست صدتا لینک ردیف کنم که BMW لکسوس رو برده؟
بچسب به تعصب و جی دی پاور باو…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
تجهیزات و اپشن که سلیقه ایی است .
موتور لکسس فقط 500 سی سی بیشتره ، اما مصرفش 2.4 لیتر بیشتره . تازه ب ام و توربو هم داره .
عملکرد سری 4 هم زبانزد عام و خاصه و از آن به عنوان الگو استفاده میشه .
گشتاور ب ام و زودتر در دسترس قرار میگیره .
با این که عملکرد ب ام و اسپورت تر هست ، اما گیبرکس لکسس ارامش
گیربکس ب ام و را ندارد . کلا عملکرد گیربکس ب ام و خیلی بهتر از لکسسه .
ترمز دستی لکسس پایی است ، اصولا برای خودروه8ای اسپورت ، از ترمز دستی استفاده میکنند . برایز هیجان و عملکرد بهتر .
عملکرد سیستم idrive ب ام و عالیه . اما برای لکسس ، چیزی در حد تویوتاست .
نه تنها در این مدل ، بلکه در مقایسه لکسس nx و ب ام و x3 هم این موضوع تأکید شده . که در اینده با مطلبش اشنا خواهیم شد .
سیستم لکسس در حالت حرکت از کار میفته و فقط از فرامین صوتی تبعیت میکنه . جالب اینجاست که سیستم فرمان صوتیش هم ضعیفه .
خیلی موارد دیگر هست .
اما لکسس بیشتر به رغم قیمت پایین و آپشن برنده ی این تست است .
اما امارها نشان میدهد که کسی که میخواهد یک خودروی اسپورت داشته باشد ، در این کلاس خودرویی ، بیشتر به سراغ این مدل ب ام و می ایند تا بنز و ائودی و ….
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴تحویل بگیر کی شاخ کیو شیکونده!
به قول میلاد دست به لینکتون خوبه!
http://www.edmunds.com/bmw/3-series/2013/comparison-test.html
http://www.caradvice.com.au/328321/luxury-suv-comparison-audi-q5-v-bmw-x3-v-lexus-nx-v-volvo-xc60/
http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1309_2013_2014_luxury_sport_sedans/value_and_conclusion.html
نباید با BMW سرشاخ شد،چون شاخ میشکونه،بد هم میشکونه…
David
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴دوستان عزیز ! شما که میگی مجله ها هرچی بگن اشتباهه ! همین شما اگه تووی این تست ها ب ام و اول شده بود نمیومدین توو بوق کنین ؟؟؟؟؟؟؟ نوبت ما که میشه شده مجله الکی نوبت شما که باشه میشه نشریه و موسسه معتبر ؟؟!!!!!!!!!!!
فرید
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ای ای ای ای ای…شماها تا دو روز پیش که از… کار اند درایور و موتور ترند میرفتین بالا که…حالا بده شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا شماها دیگه کی هستین…تکلیف خودتون با خودتون معلوم نیست…فقط زمانی قبول دارین که برند مورد علاقتون توش اول شده باشه همین…تعصب تا چقدر آخه…این تو خیلی جاها ثابت شده.
david جان…
شما هزارتا لینک بدی (اونم معتبر) تا اینا برندشون توش مقام داشته باشه قبول میکنند نداشته باشه نمیکنند…آگه ما بخوایم از این لینک ها نشوشون بدیم که هیچی که…معتبر نشونشون میدیم قبول ندارند غیر معتبر نشون میدیم باز هم قبول ندارند…چی دوست دارین نشونتون بدیم؟؟؟؟شما بگین…عجب گیری کردیما…طرفدار اینقدر متعصب.
از رو نمیرن که نمیرن…بعد بگی متعصب بدشونم میاد طفلی ها :-D :-D :-D :-D
اینا ارزش فکر کردن ندارند چه برسه به بحث.
Mamas
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴من متعصب تر از طرفدارای لکسوس ندیدم !! یه تعصب کور کورانه هم دارن ، شاهین هم که یه شما از همون منابع لینک نشون داد بازم که شما حرف خودتو می زنی !! مصبتو شکر
David
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴mamas جان کی با شما بحث کرد ؟! شما که داری میگی دوست عزیزت از همون منبع لینک داده خب اون منبع توو خیلی از تست ها لکسس رو برتر دونسته.منبع خودتونم قبول ندارین ؟ متعصب شمایین که هیچوقت حقیقت رو قبول نمیکنید.فقط وقتی که برند شما برتر میشه اون منبع میشه معتبر ؟؟؟؟
محمد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴کابینش خیلی قشنگه
E 36
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴خیلی ماهه
ارماااان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴لکسس حرف نداره،تا اسمش میاد یاد ماشینایی میفتم که تا خرخره آپشن و تکنولوژی رو حمل میکنن
محمد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴خیلی زیبا وپخته تر شده.
زنده باد Lexus……………
محسن
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴داشبوردش عالیه…
جواد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴بالاخره لکسوس یه داشبورد عالی طراحی کرد قبلی ها همه خیلی ساده بودن امیدوارم bmw همین کار انجام بده
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴جا افتاده تر و قشنگ تر شده
خیلی شیک و مجلسیه!!!
احمد باقری
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴طراحی داخلیش خوب کار شده. تکنولوژی خوبی هم داره. کلا لکسوس آفرین داره.
GT-R'
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ای کاش داشبورد is250وis350این طوری بود.
قیمتش از is350 بیشترمیشه؟اگه نشه تو ایران قیمتشو میکشن بالا……
David
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴یه شاهکار هنریه اصن آقا.
(((RETOLEX(((REZA
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴یه ماشین با اصالت
همه نشانه های لکسس درش هست
چراغ های عقب ls
چراغ جلو اون led های gs رو داره
همچنین نشانه های یک تویوتا رو هم داره
Just lexus
I love lexus
I want a lexus
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
رضا جان بهت تبریک میگم . واقعا عالیه . هم از نظر طراحی داخلی و هم خارجی . اما این همیشه برای من سواله که رقیب این مدل در بین مدل های آلمانی کدام است ؟؟؟
اگر هم اشتباه نکنم ، es پرفروش ترین مدل لکسس در امریکاست . به علاوه rx .
(((RETOLEX(((REZA
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴نوکرم اقا میلاد
فکر کنم رقیب c یا e کلاس باشه و همینطور سری 5
فرید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴رقیب C!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :-D :-D :-D
طرفدارای لکسس رو ببین!!!!!!!چطور طرفدار لکسسی…از شما بیشتر انتظار میرفت عزیز…آواتار بنز بزاری بهتر از لکسسه.
اگه طرفداری برندی رو میکنید اول اطلاعات در موردش کسب کنید بعد نظر بدین درموردش دوستان…مثل بعضی از متعصبین نشین که بدون اطلاع فقط شعر می سرایند…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
خواهش میکنم رضا جان . این اخلاق شماست که واقعا ادمو جذب میکنه . اما خداییش رضا جبوپنجرش با اون نوار استیل یک چیز عجیب در اومده . عاااالیه .
سامان از تبریز
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴خیلی خوشگله دم تویوتا گرم
واسه ایران بهترین ماشین لکسوس هست
چون خیلی نرم و کم استهلاک هستش
هرکی داره خیلی خیلی راضی هست
Ahmad..F12
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴فیس لیفت خوبی انجام شده، ولی به نظر من باید برای نسل بعدیش کمی خطوط برجسته بر روی درب ها اضافه کنه
عملکرد فنی هم که اطلاعاتی در دسترس نیست :/
(((RETOLEX(((REZA
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴این در های ساده رو از اوالون به ارث برده
از نظر من این سادگی کاری کرده که ماشین بزرگ تر به نظر بیاد
ولی در کل با شما موافق هستم
احمد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴حیف کارشناسان برجسته طراحی چون شما دارن تو این کشور تلف میشن
ادم افسوس میخوره
یک دفعه برداشت بدنکنیدا دارم راست میگم
sjs
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴چه داشبورد زیبایی داره.
لکسس یک برند همه چی تمومه
آقای Ahmad..F12 درسته یکم خطوط برجسته روی درب ها اضافه بشه زیباتر میشه
فرید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴روز به روز داره طراحیش زیباتر و باوقارتر میشه…واقعا نمیشه لکسس رو دوست نداشت…نمای داخلیش هم که خیلی زیباتر شده…بابا لکسسه دیگه.
یه نکته هم بگم که موتور این ماشین توربو نیست!!!!!…فقط RX و NX توربو هستش…
یه خبر خوب هم بدم که نسل جدید RX دارای موتور ۲ لیتری هستش(بغیر از بازار آمریکا) و این یعنی که به راحتی مثل NX وارد ایران میشه.
زنده باد تویوتا…………………………..زنده باد لکسس……………………………….
BMW4ever
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴لکسس خودرویی نیست که سال به سال بروز بشه بلکه خودرویی که روز به روز بروز میشه
صادق
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴درود
نمیدونم چرا هیچ وقت نتونستم با جلوپنجره ی لکسس کنار بیام!! نمیگم بده ها، ولی من باهاش کنار نمیام
در مورد این ماشینم خیلی طراحی خوبی داره، با احمدم هم عقیده ام، یکم درهاش شلوغ تر بود بهتر بود
با طراحی داخلیش هم خیلی حال کردم، مخصوصا با مجموعه ی داشبوردش
ارادت
حامد قدسی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴واقعا طراحی داخلی و خارجی اش فوق العاده است.
احسان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴طراحی و کیفیت فضای داخلی و داشبوردش بی نظیره
دمشون گرم
hero
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴تویوتا به توان 2 = لکسوس
سعید
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴از نظر طراحی کلی خیلی خوب نیست و زیادی ساده به نظر میاد چون خطوط بدنه نداره و نمای عقب و جلوش که خیلی هم قشنگه انگار جدا از بدنه به نظر میاد،
کابینش رو من خیلی دوست دارم،متفاوت و قشنگه،ولی با ظاهر تهاجمی و خشن خودرو هماهنگی نداره
شهاب
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴دوستان بین BMW 328i و BENZ C200 کدوم بهتره ؟ هم از نظر آپشن هم سواری
هم استحلاک و خرج و مخارج همچنین موتور و گیربکس
محمد
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴تویوتا لکسوس=====محشره…عشقن