لکسوس

لکسس LS 2019، هر روز ارزان‌تر از دیروز!

لکسس در حال عرضه سدان لوکس جدید LS به بازار آمریکا بوده و بهای پایه این خودرو در حقیقت ارزان‌تر از نسل قبلی می‌باشد.

Lexus_LS500_FSPORT
بهای نسل جدید لکسس LS از ۷۵۹۹۵ دلار آغاز می‌شود که شامل ۹۹۵ دلار هزینه تحویل بوده و بدین ترتیب این پرچم‌دار جدید ژاپنی ۳۸۲۰ دلار ارزان‌تر از نسخه طویل‌تر قبلی می‌باشد. مدل هیبریدی LS 500h نیز قیمت پایه ۸۰۵۰۵ دلاری دارد.

Lexus_LS500_FSPORT
عرضه رسمی سدان جدید لکسس ماه آینده و با رویداد تجاری جدیدی کلید خواهد خورد.

Lexus_LS500_FSPORT
معاون رئیس لکسس و مدیرکل این برند می‌گوید:

LS 2018 یکی از مهم‌ترین خودروهای تاریخ برند ماست بنابراین استفاده از رویدادهایی همچون Super Bowl برای نمایش آن به مشتریان توجیه‌پذیر است. LS نه تنها پرفورمنس، طراحی و اشرافیت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند بلکه قیمت رقابتی آن نیز ارزش بالایی در برابر مبلغ پرداختی دارد.

Lexus_LS500_FSPORT
LS جدید که بر پایه جدیدترین نسل پلتفرم GA-L ساخته شده با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی کاملاً جدیدی عرضه می‌شود که قدرت ۴۱۶ اسب بخاری دارد. قدرت این پیشرانه نسبت به پیشرانه ۸ سیلندر تنفس طبیعی نسل قبلی ۳۰ واحد بیشتر است.

Lexus_LS500_FSPORT
مدل هیبریدی LS 500h نیز از همان سیستم هیبریدی چندمرحله‌ای استفاده می‌کند که در مدل کوپه LC 500h معرفی و از یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با چرخه آتکینسون و دو واحد الکتریکی تشکیل شده است. کل خروجی این سیستم به ۳۵۴ اسب بخار می‌رسد.

Lexus_LS500_FSPORT
لکسس LS جدید به‌صورت استاندارد از سیستم ایمنی پلاس بهره‌مند است که این بسته ایمنی شامل سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، نوربالای هوشمند، هشدار خروج خودرو از مسیر و کروز کنترل دینامیک با دستیار حفظ خودرو بین خطوط می‌باشد. مشتریان می‌توانند سیستم ایمنی پلاس یاد شده را به‌صورت سفارشی با هشدار عابران پیاده، دستیار فرمان فعال، هشدار ترافیک بخش جلو، تشخیص علائم ترافیکی جاده و سیستم نیمه خودران لکسس دریافت کنند.

توضیح: تصاویر به لکسس LS500 اف اسپورت تعلق دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    درسته که ارزون بودن خودرو نسبت به رقبا خیلی عالیه ولی برای سگمنت خودروهای بزرگ لوکس قیمت خودرو هرچقد بیشتر باشه باعث خاص بودن اون میشه

    1. Raha

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (288 ديدگاه)

      اصلا اینطور فکر میکنید نیست

    2. سورنا

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      این تو ایران درسته نه اونور

    3. بهرام

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (112 ديدگاه)

      آقا حامد استدلالت تو حلقم ???

      1. حامد

        ۲۷ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (831 ديدگاه)

        دوست عزیز یعنی چی استدلالت تو حلقم؟
        ادب هم خوب چیزیه
        اولا من نگفتم قیمت زیاد بهتره یا چیز دیگه فقط گفتم باعث خاص بودن ماشین میشه مثل قیمت های بنتلی رولزرویس و …
        حتی خود لکسوس هم گفت؛
        “وقتی شما در ترافیک می‌ایستید، مردم به راننده‌ی خودروی مرسدس به عنوان فردی که در جامعه زحمت کشیده و آن را به دست آورده نگاه و به شما حسادت خواهند کرد. ما در مقایسه با این برند آلمانی به این درجه از جذابیت نرسیده‌ایم”
        خب این بخاطر اینه که قیمت لکسوس در مقابل مرسدس ارزون تره و قشر بیشتری از جامعه توان خریدش رو دارن،به قول خود لکسوس افراد موفق و پولدار سمت بنز میرن،شما به یه خریدار ثروتمند بگو لکسس فلان تکنولوژیش و خیلی چیزاش از مرسدس بالاتر و خیلی ارزون تره ولی اون شخص میگه من اون مرسدسی رو میخوام که گرون تر و خاصتره

        1. ارش

          ۲۷ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (75 ديدگاه)

          کاملا با نظر شما موافقم ضمن اینکه پایین آوردن قیمت کار درستی نیست علاوه بر این نشان از ضعف در برابر رقبا میباشد.

        2. Ali

          ۲۷ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (128 ديدگاه)

          یعنی چی آخه چه ربطی به قیمت داره!!؟یعنی فقط قیمت بنز باعث شده نسبت به لکسوس برتر باشه!!مشخصه که نه بنز کاملا یه سرو گردن از لکسوس سرتره

        3. Saeed Boroomand

          ۲۸ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (537 ديدگاه)

          حالا این پست هاتون رو ایران خود رو و سایپا ببینن از فردا قیمتا رو زیاد میکنن و میگن ما لوکس تر از اپن یکی دیگه هستیم…
          اما این جور نظرات میتونه موجب تسریع در ظهور هم بشه حتی…

      2. حامد

        ۲۷ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (831 ديدگاه)

        فقط امیدوارم دفعه‌ ای دیگه نظر کسیو دیدی و هر چقدم نظرش مزخرف بود و جنابعالی خوشت نیومد از این جور کلمات استفاده نکنی?و درست جواب بدی

    4. فورد

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (892 ديدگاه)

      اقا حامد ماشین خواستی فقط به من بگو

    5. محمد

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (640 ديدگاه)

      قیمت کمتر و حفظ کیفیت عمومی .. نشانه قدرت و توان رقابت بالای یک برند هست…

    6. فرید

      ۲۸ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (77 ديدگاه)

      مثل ایران هرروز آشغال تروگران ترازقبل…

    7. amirh2g

      ۱۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (56 ديدگاه)

      تقریبا هم باهات موافقم و هم مخالف
      این سگمنت درسته جوان پسند هم است ولی در حقیقت یه ماشین شوفری محسوب میشه یعنی باید صندلی عقب بشینی و راننده شخصی داشته باشی…
      و واسه اینجور افراد قیمت بالاتر ماشینشون مهمه ن اینکه تکنولوژی برابری دارن یا سواری فلانی بهتره یا…
      یا مثلا سامسونگ هرچقد پیشرفت کنه بازم ملت بی دلیل بیشتر به سمت ایفون جذب میشن. ک این فقط بحث قیمتش ملاک نیست بحث محبوبیت بیشتر ایفون تو گوشی های سطح یک نسبت به سامسونگ هم مطرحه… یعنی ملت میان رده های سامسونگ رو از همه برند های دیگ بیشتر دوست دارن( بماند ک ایفون میان رده نداره و شاید یکی از دلایل خاص بونش هم همین باشه ) ولی بحث گوشی های پرچم دار میشه بیشتری ها ایفون رو انتخاب میکنن…
      اگه بخای یه مثال ماشینی واست بیارم میتونم اینو بگم ک الان شما بخصوص تو اینستاگرام کامنت هایی ک راجع به پستهای بنتلی مولسان یا هر بنتلی دیگه ای گذاشته میشه رو دقت کن…
      پنجاه درصد افراد گفتن رولز فانتوم بهتره و بعدشم هیچ دلیلی واسش نیاوردن. و من فک میکنم یکی از دلایلش شنیدن بیشتر اسم رولزرویس نسبت به بنتلیه و یکی دیگ هم قیمت پایه هفتاد هشتاد هزار دلاری بالا تر فانتوم نسبت به مولسانه. با اینکه همه مولسان رو یه ماشین رویایی میدونن ولی بازم اکثرا فانتوم رو انتخاب میکنن!!! چون یه مقدار گرون تره و اسمش جا افتاده تره در بین عموم، و با اینکه هیچ اپشن بیشتری نسبت به مولسان نداره ولی ملت بازم رولزرویس رو خاص تر میدونن…
      قضیه لکسس هم همینه…
      میدونی مرسدس و بی ام و و ایودی و کلا محصولات المانی چون اسمشون قدمت بیشتری داره مثل رپر های نسل اول میمونن ک چون خودشون شروع کننده ماجرا بودن راه خیلی سختی برای معروف شدن نداشتن ( معروف شدن مد نظرمه و اینکه استارت زدن این موزیک تو ایران و همچنین کمبود تجهیزات و سخت گیری های نظام اون زمان بیشتر بودش مد نظرم نیست.)…ولی داستان لکسس مثل این رپرای جدید میمونه ک هرچقد هم ک سطح کاریش بالا باشه بازم افراد یه حس و علاقه بیشتری نسبت به نسل یکی ها دارن و کار های نسل یکی ها حتی اگه ضعیف تر هم باشه بیشتر ویو میخوره و بازتاب پیدا میکنه..

      و لکسس هم برای رسیدن به این محبوبیت اگه همین کیفیتشو داشته باشه چ بسا ارتقا بده بعد گذشت شاید یه دهه یا بیشتر بتونه ازلحاظ محبوبیت با المانی ها رقابت کنه. الان تو بحث کیفیت میتونه با المانی ها رقابت کنه چ بسا استحلاک پایینش هم نسبت به المانی ها رو همه میدونن ولی هنوز نتونسته خودشو به اندازه المانی ها تو دل مردم جا کنه ک البته این موضوع همون طور ک گفتم نیاز به زمان داره…
      و بنظرم لکسس اگه قیمتارو ببره بالاتر مردم اکثرا میرن المانی میگیرن ولی اگه قیمتشو نسبت به اونا بیاره پایین فروشش مطمعنا خیلی بالا تر میشه ولی از طرفی باید خودشو فقط در رقابت با اسیایی ها مثل کیا K900 و هیوندا سنتینیال بدونه…
      که البته این تیتر پدال خیلی بزرگ نمایی داره چون اختلاف قیمتی خیلی زیادی با قبل و همچنین بارقباش نداره…
      ک البته اینو هم نباید فراموش کرد ک این تک و بهترین مدل لکسس ال اسه ولی برای مثال 760 بی ام و ک غول مرحله اخر سری هفته تو محدوده 180 هزار قیمت گذاری شده… و این ماشین با موتوری قوی تر نسبت به 730li یه چهار پنج هزار دلاری هم از اون اروزن تر!!! و درکل انتخاب عقلانه ای واسه 75 هزار دلارمحسوب میشه…
      متچکرم و ببخشید ک طولانی شد
      :))

  2. sina

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2658 ديدگاه)

    خعلی این ماشین رو دوست دارم .
    این فیلم هم چند وقت پیش گرفتم خودم . ببینید و ایمان بیارید به تویوتا
    http://s9.picofile.com/file/8316960500/toyota.mp4.html

    1. Mohamad

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (812 ديدگاه)

      سینا اینجا کجاست؟!
      لامصب ببین چه ریلکس تو کوه و کمر گاز میدن عین خیالشونم نیست هرچند این مسیرا عین شوخی میمونه برا تویوتا :))

      1. sina

        ۲۷ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (2658 ديدگاه)

        اینجا جنوب شرق استان کرمان هستش. مکانی به اسم خبر
        تویوتا واقعا لقب “جان سخت” برازندشه .

        1. ایمان

          ۲۷ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (4062 ديدگاه)

          بله اینجا خبر از توابع بافت در استان کرمان و مکانی با طبیعت مثال زدنی هست ولی به هر حال تویوتا رو عشقه

        2. sina

          ۲۷ دی ۱۳۹۶
          سوابق: (2658 ديدگاه)

          زنده باد ایمان عزیز

    2. #ali.m#

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      دااش سینا واقعا حیرت کردم این ماشینا سالهاست دارن استفاده میشن اونم سنگین ترین شکلش .
      8سال تمام تو جنگ بودن الان اینم جوری سرپان و حریف میطلبن. وقتی میگم سلطان کیفیت .والبته سلطان افرود دقیقا منظورم همچین چیزیه
      ?تویوتا?

      1. sina

        ۲۷ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (2658 ديدگاه)

        اره علی جان
        خعلی ریلکس بود راننده :)
        پیاده هم ادم میترسه اون مسیر رو بره والا :)))

      2. datsun

        ۲۷ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (3943 ديدگاه)

        سلطان واقعی نه روی کاغذ و در تبلیغات

    3. Sajjad

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      اینجاست که فرق بین شعار و عمل مشخص میشه!
      یه سریا فقط بلدن شعار بهترین بدن و قیمت بالا ببرن
      یه سریا هم بدون ادعا دارن سلطنت میکنن

    4. ارش

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      به تویوتا ایمان داریم خودمم بارها دوران سربازی با این مدل تویوتاها رانندگی کردم مال ارتش بود چه جاهایی که من با این تویوتا ها نرفتم گل و برف و شیب 45 درجه با توپ های اورلیکن رورفتم وزن این توپ ها بین 5 تا 6تنه ولی با تویوتا میشد شیب بالای 40 رو با بار این توپ ها رفت .تازه رانندگی من تعریف چندانی نداره پایگاهمون لندرورم داشت تو برف عالی بودن شیب کوه پربرف رو راحت می رفت ولی اینجا نقد طراحی تویوتا هست که داره خراب میکنه .همین هوندا و مزدا خیلی بهتر دارن کار میکنند.در ضمن این شاهکارم نیست پایین تر از رقبای آلمانیشه.

  3. Sajjad

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    ژاپن و امریکا جاییه که قیمت الکی نمیزارن روی ماشین

    1. (Ali (Chevy nova

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      افرىن سجاد
      نکته خوبى رو گفتى داداش

    2. sina

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (2658 ديدگاه)

      بیخود نیست که مهم ترین بازار خودروی دنیا امریکاست چون به معنی واقعی کلمه بازار ازاد هستش !

  4. حمیدرضا

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    واقعا خودروی خاصی هست بزرگ شکیل قدرتمند و بی نهایت لوکس ولی جای موتور هشت توربو خیلی خالیه

  5. علی

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    با اینکه برند لکسوس رو خیلی دوست دارم و تو طراحی شاسی بلنداش سنگ تموم گذاشته ولی اولش این ماشین امده بود احساس میکنم گول خوردم و عکاسای حرفه ایی این ماشینو بصورت غیر واقعی معرفی کردن . حالا هر چی میگذره میفهمم اصلا خوشگل نیست و طراحی عجیب و غریبی داره و شایدم صلیغه ایی . اصلا نمیشه گفت طراحیش خوبه چه برسه به عالی . به نظر من نمیتونه با رقابای سنتی خودش مثل benz S و bmw 7 و آئودی ۸ و پورشه پانامرا رقابت کنه . در کل اون شخصیت و عزم رقابتو توش دیگه نمیبینم .
    با تچکر

    1. ارش

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      با تچکر از علی منم با نظرت موافقم با طراحیهای جدید تویوتا مشکل دارم هم این هم اون تویوتا آوالون خیلی شلوغ و ناهماهنگه در بین ماشینهای ژاپنی فقط مزدا خوب طرای میکنه.

  6. Kian70

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (107 ديدگاه)

    ایرانخودرو و سایپا هم روز به روز گرونتر میکنن حلبی هاشونو
    مردم بدبخت گیر آوردن

  7. Mohamad

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (812 ديدگاه)

    لکسس تو قیمت گذاری حریف میطلبه
    تو این بازار بشدت رقابتی شرکتی سربلند خواهد بود که قیمت گذاریش هم رقابتی باشه
    منکه میگم چنین رقمی مفته برای این شاهکار چراکه باور دارم ارزشش بسیار بیش از اینهاست و نسل های قبلیش اینو ثابت کردن و اسطوره شدن. لکسس حاضره سر LS قسم بخوره چون میدونه چی تولید کرده و امیدوارم فروشش مورد انتظار باشه.

    1. ارش

      ۲۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      کدام شاهکار ؟شاهکار این کلاس مرسدس s class هست .دهه 50 تا 70 میلدی شاهکارهای این کلاس کادیلا ک بود از دهه 80 تا الان مرسدس شاهکار تولید میکنه.لکسوس هنوز بچه شیرخواره تو این کلاس.ثانیا اضافه کنید آئودی A8 جدید و بی ام و سری 7.

      1. Mohamad

        ۲۷ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (812 ديدگاه)

        ؛)

  8. Kamran

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    کابینش اصلا در حد رقبایی چون
    سلـطان S-Class و A8 نیسـت

    از لحاظ تکنولوژی هم به سه تنفگدار المانی نمیرسه
    ایـن تنـها مـزیتی کـه داره قیمـت کمتـر هسـت فقـط!

  9. ارش

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    هر دهه ای در این کلاس یه شاهکار تولید شده تو این دهه مرسدس s class ,و دهه قبلی مزراتی کواترو پورته به همراه بنز s. دهه 90بی ام و سری 7 .دهه 80 آستین مارتین لاگوندا .دهه 70 کادیلاک الدورادو به همراه جاگوار xj. دهه 60 کادیلاک سویل و الدورادو دهه 50 بازهم کادیلاک.لکسوس خیلی تازه کاره.

  10. مهران

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    لکسوس خیلی خوبه فقط رقبای قدرتمندی داره

  11. سامان

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    اخلاق بیست قیافه صفر.اصلا پختگی طراحی ماشین های آلمانی رو نداره.خیلی شلوغ و جیغ طراحی شده. اون چراغ عقب اصلا قابل فهم نیست انگار شمع آب شده داره شره می‌کنه. داخل هم که نه از لحاظ زیبایی و نه از نظر کیفیت متریال در حد رقبا نیست. پس باید براش مزیت قیمت بزارن تا فروش کنه.

  12. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    بخدا من بنز sکلاس رو میپرستم و بینهایت این بنزو به همراه آئودی A8 رو دوست دارم ولی هرچی دوست دارین به من بگین چون من با این قیمت اگه تو بازار آزادی مثل آمریکا باشم بدون چون و چرا رنگ مشکی این ماشینو نسبت به رقبایه عزیزش انتخاب میکنم
    من میدونم که این لکسوس چه کشتییه برای خودش
    تازه اونم با این قیمت

  13. فرهاد كرمستجی

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (254 ديدگاه)

    درسته که لکسس اون اصالت و پختگی مرسدس رو نداره، ولی انصاف هم خوب چیزیه ارزش در مقابل کیفیت خیلی خوبی داره در واقع شما مبالغ کمتری در ازای کیفیت دریافتی پرداخت می کنید، از طرفی اینتریورش که عالیه، شما همون دریچه یکپارچشو ببین لذت میبری، در ضمن عکس این مقاله جالب نیست توصیه می کنم اینتریو ال اس جدید رو گوگل کنید.

  14. مرتضی مرعشی

    ۱۳ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمت بال اصلا نشانه کلاس نیست دوست عزیز این سیاست کشورهایی پیشرفته است برای خالی کردن جیب پولداری احمق که شکر خدا لکسوس با این مدل بازار یابی مبارزه میکنه با قیمتی پایین تر به این میگن قدرت گرفتن بازار از دست رقیب .میخوای شما برو بگو ماشین سه میلیون دلاری میخوام اونا برات میارن. …!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا