لکسس در حال عرضه سدان لوکس جدید LS به بازار آمریکا بوده و بهای پایه این خودرو در حقیقت ارزانتر از نسل قبلی میباشد.
بهای نسل جدید لکسس LS از ۷۵۹۹۵ دلار آغاز میشود که شامل ۹۹۵ دلار هزینه تحویل بوده و بدین ترتیب این پرچمدار جدید ژاپنی ۳۸۲۰ دلار ارزانتر از نسخه طویلتر قبلی میباشد. مدل هیبریدی LS 500h نیز قیمت پایه ۸۰۵۰۵ دلاری دارد.
عرضه رسمی سدان جدید لکسس ماه آینده و با رویداد تجاری جدیدی کلید خواهد خورد.
معاون رئیس لکسس و مدیرکل این برند میگوید:
LS 2018 یکی از مهمترین خودروهای تاریخ برند ماست بنابراین استفاده از رویدادهایی همچون Super Bowl برای نمایش آن به مشتریان توجیهپذیر است. LS نه تنها پرفورمنس، طراحی و اشرافیت فوقالعادهای را ارائه میکند بلکه قیمت رقابتی آن نیز ارزش بالایی در برابر مبلغ پرداختی دارد.
LS جدید که بر پایه جدیدترین نسل پلتفرم GA-L ساخته شده با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی کاملاً جدیدی عرضه میشود که قدرت ۴۱۶ اسب بخاری دارد. قدرت این پیشرانه نسبت به پیشرانه ۸ سیلندر تنفس طبیعی نسل قبلی ۳۰ واحد بیشتر است.
مدل هیبریدی LS 500h نیز از همان سیستم هیبریدی چندمرحلهای استفاده میکند که در مدل کوپه LC 500h معرفی و از یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با چرخه آتکینسون و دو واحد الکتریکی تشکیل شده است. کل خروجی این سیستم به ۳۵۴ اسب بخار میرسد.
لکسس LS جدید بهصورت استاندارد از سیستم ایمنی پلاس بهرهمند است که این بسته ایمنی شامل سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، نوربالای هوشمند، هشدار خروج خودرو از مسیر و کروز کنترل دینامیک با دستیار حفظ خودرو بین خطوط میباشد. مشتریان میتوانند سیستم ایمنی پلاس یاد شده را بهصورت سفارشی با هشدار عابران پیاده، دستیار فرمان فعال، هشدار ترافیک بخش جلو، تشخیص علائم ترافیکی جاده و سیستم نیمه خودران لکسس دریافت کنند.
حامد
۲۷ دی ۱۳۹۶درسته که ارزون بودن خودرو نسبت به رقبا خیلی عالیه ولی برای سگمنت خودروهای بزرگ لوکس قیمت خودرو هرچقد بیشتر باشه باعث خاص بودن اون میشه
Raha
۲۷ دی ۱۳۹۶اصلا اینطور فکر میکنید نیست
سورنا
۲۷ دی ۱۳۹۶این تو ایران درسته نه اونور
بهرام
۲۷ دی ۱۳۹۶آقا حامد استدلالت تو حلقم ???
حامد
۲۷ دی ۱۳۹۶دوست عزیز یعنی چی استدلالت تو حلقم؟
ادب هم خوب چیزیه
اولا من نگفتم قیمت زیاد بهتره یا چیز دیگه فقط گفتم باعث خاص بودن ماشین میشه مثل قیمت های بنتلی رولزرویس و …
حتی خود لکسوس هم گفت؛
“وقتی شما در ترافیک میایستید، مردم به رانندهی خودروی مرسدس به عنوان فردی که در جامعه زحمت کشیده و آن را به دست آورده نگاه و به شما حسادت خواهند کرد. ما در مقایسه با این برند آلمانی به این درجه از جذابیت نرسیدهایم”
خب این بخاطر اینه که قیمت لکسوس در مقابل مرسدس ارزون تره و قشر بیشتری از جامعه توان خریدش رو دارن،به قول خود لکسوس افراد موفق و پولدار سمت بنز میرن،شما به یه خریدار ثروتمند بگو لکسس فلان تکنولوژیش و خیلی چیزاش از مرسدس بالاتر و خیلی ارزون تره ولی اون شخص میگه من اون مرسدسی رو میخوام که گرون تر و خاصتره
ارش
۲۷ دی ۱۳۹۶کاملا با نظر شما موافقم ضمن اینکه پایین آوردن قیمت کار درستی نیست علاوه بر این نشان از ضعف در برابر رقبا میباشد.
Ali
۲۷ دی ۱۳۹۶یعنی چی آخه چه ربطی به قیمت داره!!؟یعنی فقط قیمت بنز باعث شده نسبت به لکسوس برتر باشه!!مشخصه که نه بنز کاملا یه سرو گردن از لکسوس سرتره
Saeed Boroomand
۲۸ دی ۱۳۹۶حالا این پست هاتون رو ایران خود رو و سایپا ببینن از فردا قیمتا رو زیاد میکنن و میگن ما لوکس تر از اپن یکی دیگه هستیم…
اما این جور نظرات میتونه موجب تسریع در ظهور هم بشه حتی…
حامد
۲۷ دی ۱۳۹۶فقط امیدوارم دفعه ای دیگه نظر کسیو دیدی و هر چقدم نظرش مزخرف بود و جنابعالی خوشت نیومد از این جور کلمات استفاده نکنی?و درست جواب بدی
فورد
۲۷ دی ۱۳۹۶اقا حامد ماشین خواستی فقط به من بگو
محمد
۲۷ دی ۱۳۹۶قیمت کمتر و حفظ کیفیت عمومی .. نشانه قدرت و توان رقابت بالای یک برند هست…
فرید
۲۸ دی ۱۳۹۶مثل ایران هرروز آشغال تروگران ترازقبل…
amirh2g
۱۹ آبان ۱۳۹۷تقریبا هم باهات موافقم و هم مخالف
این سگمنت درسته جوان پسند هم است ولی در حقیقت یه ماشین شوفری محسوب میشه یعنی باید صندلی عقب بشینی و راننده شخصی داشته باشی…
و واسه اینجور افراد قیمت بالاتر ماشینشون مهمه ن اینکه تکنولوژی برابری دارن یا سواری فلانی بهتره یا…
یا مثلا سامسونگ هرچقد پیشرفت کنه بازم ملت بی دلیل بیشتر به سمت ایفون جذب میشن. ک این فقط بحث قیمتش ملاک نیست بحث محبوبیت بیشتر ایفون تو گوشی های سطح یک نسبت به سامسونگ هم مطرحه… یعنی ملت میان رده های سامسونگ رو از همه برند های دیگ بیشتر دوست دارن( بماند ک ایفون میان رده نداره و شاید یکی از دلایل خاص بونش هم همین باشه ) ولی بحث گوشی های پرچم دار میشه بیشتری ها ایفون رو انتخاب میکنن…
اگه بخای یه مثال ماشینی واست بیارم میتونم اینو بگم ک الان شما بخصوص تو اینستاگرام کامنت هایی ک راجع به پستهای بنتلی مولسان یا هر بنتلی دیگه ای گذاشته میشه رو دقت کن…
پنجاه درصد افراد گفتن رولز فانتوم بهتره و بعدشم هیچ دلیلی واسش نیاوردن. و من فک میکنم یکی از دلایلش شنیدن بیشتر اسم رولزرویس نسبت به بنتلیه و یکی دیگ هم قیمت پایه هفتاد هشتاد هزار دلاری بالا تر فانتوم نسبت به مولسانه. با اینکه همه مولسان رو یه ماشین رویایی میدونن ولی بازم اکثرا فانتوم رو انتخاب میکنن!!! چون یه مقدار گرون تره و اسمش جا افتاده تره در بین عموم، و با اینکه هیچ اپشن بیشتری نسبت به مولسان نداره ولی ملت بازم رولزرویس رو خاص تر میدونن…
قضیه لکسس هم همینه…
میدونی مرسدس و بی ام و و ایودی و کلا محصولات المانی چون اسمشون قدمت بیشتری داره مثل رپر های نسل اول میمونن ک چون خودشون شروع کننده ماجرا بودن راه خیلی سختی برای معروف شدن نداشتن ( معروف شدن مد نظرمه و اینکه استارت زدن این موزیک تو ایران و همچنین کمبود تجهیزات و سخت گیری های نظام اون زمان بیشتر بودش مد نظرم نیست.)…ولی داستان لکسس مثل این رپرای جدید میمونه ک هرچقد هم ک سطح کاریش بالا باشه بازم افراد یه حس و علاقه بیشتری نسبت به نسل یکی ها دارن و کار های نسل یکی ها حتی اگه ضعیف تر هم باشه بیشتر ویو میخوره و بازتاب پیدا میکنه..
و لکسس هم برای رسیدن به این محبوبیت اگه همین کیفیتشو داشته باشه چ بسا ارتقا بده بعد گذشت شاید یه دهه یا بیشتر بتونه ازلحاظ محبوبیت با المانی ها رقابت کنه. الان تو بحث کیفیت میتونه با المانی ها رقابت کنه چ بسا استحلاک پایینش هم نسبت به المانی ها رو همه میدونن ولی هنوز نتونسته خودشو به اندازه المانی ها تو دل مردم جا کنه ک البته این موضوع همون طور ک گفتم نیاز به زمان داره…
و بنظرم لکسس اگه قیمتارو ببره بالاتر مردم اکثرا میرن المانی میگیرن ولی اگه قیمتشو نسبت به اونا بیاره پایین فروشش مطمعنا خیلی بالا تر میشه ولی از طرفی باید خودشو فقط در رقابت با اسیایی ها مثل کیا K900 و هیوندا سنتینیال بدونه…
که البته این تیتر پدال خیلی بزرگ نمایی داره چون اختلاف قیمتی خیلی زیادی با قبل و همچنین بارقباش نداره…
ک البته اینو هم نباید فراموش کرد ک این تک و بهترین مدل لکسس ال اسه ولی برای مثال 760 بی ام و ک غول مرحله اخر سری هفته تو محدوده 180 هزار قیمت گذاری شده… و این ماشین با موتوری قوی تر نسبت به 730li یه چهار پنج هزار دلاری هم از اون اروزن تر!!! و درکل انتخاب عقلانه ای واسه 75 هزار دلارمحسوب میشه…
متچکرم و ببخشید ک طولانی شد
:))
sina
۲۷ دی ۱۳۹۶خعلی این ماشین رو دوست دارم .
این فیلم هم چند وقت پیش گرفتم خودم . ببینید و ایمان بیارید به تویوتا
http://s9.picofile.com/file/8316960500/toyota.mp4.html
Mohamad
۲۷ دی ۱۳۹۶سینا اینجا کجاست؟!
لامصب ببین چه ریلکس تو کوه و کمر گاز میدن عین خیالشونم نیست هرچند این مسیرا عین شوخی میمونه برا تویوتا :))
sina
۲۷ دی ۱۳۹۶اینجا جنوب شرق استان کرمان هستش. مکانی به اسم خبر
تویوتا واقعا لقب “جان سخت” برازندشه .
ایمان
۲۷ دی ۱۳۹۶بله اینجا خبر از توابع بافت در استان کرمان و مکانی با طبیعت مثال زدنی هست ولی به هر حال تویوتا رو عشقه
sina
۲۷ دی ۱۳۹۶زنده باد ایمان عزیز
#ali.m#
۲۷ دی ۱۳۹۶دااش سینا واقعا حیرت کردم این ماشینا سالهاست دارن استفاده میشن اونم سنگین ترین شکلش .
8سال تمام تو جنگ بودن الان اینم جوری سرپان و حریف میطلبن. وقتی میگم سلطان کیفیت .والبته سلطان افرود دقیقا منظورم همچین چیزیه
?تویوتا?
sina
۲۷ دی ۱۳۹۶اره علی جان
خعلی ریلکس بود راننده :)
پیاده هم ادم میترسه اون مسیر رو بره والا :)))
datsun
۲۷ دی ۱۳۹۶سلطان واقعی نه روی کاغذ و در تبلیغات
Sajjad
۲۷ دی ۱۳۹۶اینجاست که فرق بین شعار و عمل مشخص میشه!
یه سریا فقط بلدن شعار بهترین بدن و قیمت بالا ببرن
یه سریا هم بدون ادعا دارن سلطنت میکنن
ارش
۲۷ دی ۱۳۹۶به تویوتا ایمان داریم خودمم بارها دوران سربازی با این مدل تویوتاها رانندگی کردم مال ارتش بود چه جاهایی که من با این تویوتا ها نرفتم گل و برف و شیب 45 درجه با توپ های اورلیکن رورفتم وزن این توپ ها بین 5 تا 6تنه ولی با تویوتا میشد شیب بالای 40 رو با بار این توپ ها رفت .تازه رانندگی من تعریف چندانی نداره پایگاهمون لندرورم داشت تو برف عالی بودن شیب کوه پربرف رو راحت می رفت ولی اینجا نقد طراحی تویوتا هست که داره خراب میکنه .همین هوندا و مزدا خیلی بهتر دارن کار میکنند.در ضمن این شاهکارم نیست پایین تر از رقبای آلمانیشه.
Sajjad
۲۷ دی ۱۳۹۶ژاپن و امریکا جاییه که قیمت الکی نمیزارن روی ماشین
(Ali (Chevy nova
۲۷ دی ۱۳۹۶افرىن سجاد
نکته خوبى رو گفتى داداش
sina
۲۷ دی ۱۳۹۶بیخود نیست که مهم ترین بازار خودروی دنیا امریکاست چون به معنی واقعی کلمه بازار ازاد هستش !
حمیدرضا
۲۷ دی ۱۳۹۶واقعا خودروی خاصی هست بزرگ شکیل قدرتمند و بی نهایت لوکس ولی جای موتور هشت توربو خیلی خالیه
علی
۲۷ دی ۱۳۹۶با اینکه برند لکسوس رو خیلی دوست دارم و تو طراحی شاسی بلنداش سنگ تموم گذاشته ولی اولش این ماشین امده بود احساس میکنم گول خوردم و عکاسای حرفه ایی این ماشینو بصورت غیر واقعی معرفی کردن . حالا هر چی میگذره میفهمم اصلا خوشگل نیست و طراحی عجیب و غریبی داره و شایدم صلیغه ایی . اصلا نمیشه گفت طراحیش خوبه چه برسه به عالی . به نظر من نمیتونه با رقابای سنتی خودش مثل benz S و bmw 7 و آئودی ۸ و پورشه پانامرا رقابت کنه . در کل اون شخصیت و عزم رقابتو توش دیگه نمیبینم .
با تچکر
ارش
۲۷ دی ۱۳۹۶با تچکر از علی منم با نظرت موافقم با طراحیهای جدید تویوتا مشکل دارم هم این هم اون تویوتا آوالون خیلی شلوغ و ناهماهنگه در بین ماشینهای ژاپنی فقط مزدا خوب طرای میکنه.
Kian70
۲۷ دی ۱۳۹۶ایرانخودرو و سایپا هم روز به روز گرونتر میکنن حلبی هاشونو
مردم بدبخت گیر آوردن
Mohamad
۲۷ دی ۱۳۹۶لکسس تو قیمت گذاری حریف میطلبه
تو این بازار بشدت رقابتی شرکتی سربلند خواهد بود که قیمت گذاریش هم رقابتی باشه
منکه میگم چنین رقمی مفته برای این شاهکار چراکه باور دارم ارزشش بسیار بیش از اینهاست و نسل های قبلیش اینو ثابت کردن و اسطوره شدن. لکسس حاضره سر LS قسم بخوره چون میدونه چی تولید کرده و امیدوارم فروشش مورد انتظار باشه.
ارش
۲۷ دی ۱۳۹۶کدام شاهکار ؟شاهکار این کلاس مرسدس s class هست .دهه 50 تا 70 میلدی شاهکارهای این کلاس کادیلا ک بود از دهه 80 تا الان مرسدس شاهکار تولید میکنه.لکسوس هنوز بچه شیرخواره تو این کلاس.ثانیا اضافه کنید آئودی A8 جدید و بی ام و سری 7.
Mohamad
۲۷ دی ۱۳۹۶؛)
Kamran
۲۷ دی ۱۳۹۶کابینش اصلا در حد رقبایی چون
سلـطان S-Class و A8 نیسـت
–
از لحاظ تکنولوژی هم به سه تنفگدار المانی نمیرسه
ایـن تنـها مـزیتی کـه داره قیمـت کمتـر هسـت فقـط!
ارش
۲۷ دی ۱۳۹۶هر دهه ای در این کلاس یه شاهکار تولید شده تو این دهه مرسدس s class ,و دهه قبلی مزراتی کواترو پورته به همراه بنز s. دهه 90بی ام و سری 7 .دهه 80 آستین مارتین لاگوندا .دهه 70 کادیلاک الدورادو به همراه جاگوار xj. دهه 60 کادیلاک سویل و الدورادو دهه 50 بازهم کادیلاک.لکسوس خیلی تازه کاره.
مهران
۲۷ دی ۱۳۹۶لکسوس خیلی خوبه فقط رقبای قدرتمندی داره
سامان
۲۷ دی ۱۳۹۶اخلاق بیست قیافه صفر.اصلا پختگی طراحی ماشین های آلمانی رو نداره.خیلی شلوغ و جیغ طراحی شده. اون چراغ عقب اصلا قابل فهم نیست انگار شمع آب شده داره شره میکنه. داخل هم که نه از لحاظ زیبایی و نه از نظر کیفیت متریال در حد رقبا نیست. پس باید براش مزیت قیمت بزارن تا فروش کنه.
NAVID۰۰۹۸
۲۷ دی ۱۳۹۶بخدا من بنز sکلاس رو میپرستم و بینهایت این بنزو به همراه آئودی A8 رو دوست دارم ولی هرچی دوست دارین به من بگین چون من با این قیمت اگه تو بازار آزادی مثل آمریکا باشم بدون چون و چرا رنگ مشکی این ماشینو نسبت به رقبایه عزیزش انتخاب میکنم
من میدونم که این لکسوس چه کشتییه برای خودش
تازه اونم با این قیمت
فرهاد كرمستجی
۲۸ دی ۱۳۹۶درسته که لکسس اون اصالت و پختگی مرسدس رو نداره، ولی انصاف هم خوب چیزیه ارزش در مقابل کیفیت خیلی خوبی داره در واقع شما مبالغ کمتری در ازای کیفیت دریافتی پرداخت می کنید، از طرفی اینتریورش که عالیه، شما همون دریچه یکپارچشو ببین لذت میبری، در ضمن عکس این مقاله جالب نیست توصیه می کنم اینتریو ال اس جدید رو گوگل کنید.
مرتضی مرعشی
۱۳ دی ۱۳۹۷قیمت بال اصلا نشانه کلاس نیست دوست عزیز این سیاست کشورهایی پیشرفته است برای خالی کردن جیب پولداری احمق که شکر خدا لکسوس با این مدل بازار یابی مبارزه میکنه با قیمتی پایین تر به این میگن قدرت گرفتن بازار از دست رقیب .میخوای شما برو بگو ماشین سه میلیون دلاری میخوام اونا برات میارن. …!!!!!!!