لکسوس

اعلام قیمت و پیشرانه لکسس RC F مدل ۲۰۱۵

بعد از نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۴ که لکسس RC F مدل ۲۰۱۵ در آن معرفی شده، این کمپانی تا این زمان جزئیاتی در مورد این خودرو منتشر نکرده بود. ولی اکنون، اطلاعات زیادی در مورد این مدل با عملکرد بالا از لکسس می‌دانیم.

2015 Lexus RC-F
۲۰۱۵ Lexus RC-F
لکسس RC F که رقیب محصولاتی مانند ب‌ام‌و M4 است، از یک موتور ۵ لیتری V8 به عنوان پیشرانه استفاده می‌کند. این موتور V8 با ۳۲ سوپاپ، دارای انژکتور سوخت مستقیم است و قدرتی به اندازه ۴۶۷ اسب‌بخار و گشتاوری به اندازه ۵۲۷/۴ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این قدرت، اندکی بیشتر از عنوان «بیشتر از ۴۵۰ اسب‌بخار» است که لکسس قبلاً در معرفی مدل به آن اشاره کرده بود و به میزان قابل توجهی بزرگ‌تر از قدرت ۴۲۵ اسب‌بخاری ب‌ام‌و M4 است. البته از لحاظ گشتاور از میزان ۵۵۰/۴ در موتور توربوی شش سیلندر ب‌ام‌و عقب‌تر است. لکسس از لحاظ وزن نیز نسبت به رقیب آلمانی‌اش سنگین‌تر است. RC F مدل ۲۰۱۵ وزنی به اندازه ۱۷۹۵ کیلوگرم دارد و این در حالی است که وزن ب‌ام‌و M4 برابر ۱۶۲۶ کیلوگرم است.
2015 Lexus RC-F
۲۰۱۵ Lexus RC-F
لکسس اعلام کرده که شتاب‌گیری این مدل تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در مدت ۴/۴ ثانیه اتفاق می‌افتد. همین‌طور لکسس RC F مدل ۲۰۱۵ به صورت الکترونیکی به سرعت ۲۷۳/۶ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. انتقال قدرت از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک انجام می‌شود که از پدل‌شیفتر نیز در کنار آن می‌توان استفاده کرد. V8 بزرگ دارای خط قرمز دور موتوری به بزرگی ۷۳۰۰ دور بر دقیقه است. تخمین‌های سازمان حفاظت محیط زیست امریکا برای RC F در شهر ۱۴/۷ لیتر، در جاده ۹/۴ لیتر و به صورت ترکیبی ۱۲/۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر هستند. در همین حال، ب‌ام‌و M4 با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه در شهر ۱۳/۸ لیتر، در جاده ۹/۸ لیتر و به صورت ترکیبی ۱۲/۴ لیتر سوخت مصرف می‌کند.
2015 Lexus RC-F Interior
۲۰۱۵ Lexus RC-F Interior
لکسس RC F با این عملکرد، هزینه‌ای برابر ۶۳۳۲۵ دلار دارد که شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. این قیمت اندکی کمتر از شروع قیمت M4 است (۶۵۱۵۰ دلار). تجهیزات استاندارد مختلفی در RC F استفاده شده‌اند؛ تجهیزاتی مانند چرخ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، صندلی‌های تنظیم‌شونده برای راننده و سرنشین، پنل ابزارهای دیجیتالی LCD، ابزار اندازه‌گیری زمان دور مسابقه و نیروی g به صورت یکپارچه و امکانات لوکسی مانند کنترل هوای اتوماتیک، ورودی بدون کلید و هماهنگی با گوشی هوشمند از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی Enform لکسس.
در همین حال، لکسس هنوز اطلاعات کاملی در مورد قیمت‌گذاری آپشن‌های RC F منتشر نکرده است. آپشن‌های اشاره شده شامل مواردی مانند صندلی‌های چرمی، گرم‌کن فرمان، سقف آفتاب‌گیر، کروز کنترل انطباقی، سیستم راهبری، سیستم صوتی پرمیوم مارک لوینسون و یک سیستم دستیار پارکینگ می‌شوند. همچنین یک پکیج «عملکرد» وجود خواهد داشت که امکاناتی مانند سقف فیبرکربنی، اسپویلر عقب و یک دیفرانسیل تنظیم گشتاور برای بهبود هندلینگ دارد. پکیج پرمیوم نیز تجهیزات لوکسی مانند گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها، تریم داخلی فیبرکربن، مونیتور نقطه کور و اسپویلر عقب حساس به سرعت و جمع‌شونده را به خودرو اضافه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۰۰ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    به نظر ماشینه خوبیه ولی رقیباش رقیبای قدری هستن c کلاس کوپه هم که بیاد کار سخت تر هم میشه

    1. علی

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (255 ديدگاه)

      ژاپنی ها به این میگن ماشین لوکس وبعدا ببخشیدا نصف مردم ایران پارس رو ماشین لوکس میدونن.واقعا حقمون هست این بلا ها سرمون بیاد.

      1. huayra

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (84 ديدگاه)

        اگ ما هم اراده ی ژاپنیا رو داشتیم هایپر کار ساز ها ماشینامونو تیون میکردن ولی حیف که…

        1. مصطفی

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (350 ديدگاه)

          ایرانی ها فقط فکر پولن.اراده مراده هم به کارمون نمی یاد.

    2. huayra

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (84 ديدگاه)

      ژاپنی ها همیشه تو اوج و بهترین و بی نظیر ترین بودن

      1. مصطفی

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (350 ديدگاه)

        ضمنا سعید چرا تو بخش آلمانا اون جمله رو صد بار نوشتی؟

    3. Saeed.shariati

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (477 ديدگاه)

      به این میگن یه جانشین خلف برایLFAولی داخل اون باحال تر بود فک کنم کم کم دوران سلطنت آلمانی ها داره تموم میشه
      ولی فکرشو میکنم میبینم نه لامصب المانه ها پورش، بی ام، مرسدس، آئودی، فولکس، و……
      سلطنتش هیچوقت نمیخوابه اصلا

      1. مصطفی

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (350 ديدگاه)

        تویوتا،نیسانو…هم نمی خوابن.

    4. انزو

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      واقعا ماشین خوشکلیه.تا کی ما باید حسرت این ماشینا رو بخوریم؟

    5. Tesla ,Silicon Valley,

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (176 ديدگاه)

      میبینم که دماغ آلمان باز ها بدجوری سوخته.
      چرا شعار اصلیتون (مصرف سوخت کمتر=ماشین بهتر=تکنولوژی بالا)رو ول کردین!
      چرا نمی گین bmw با قدرت کمتر مصرف سوخت مساوی با لکسوس داره؟
      با دلتون نمیخواد یک کشور آسیایی پیشرفته باشه؟یا نژاد آلمان ها رو برتر میدونین؟
      این رو هم بگم که اقتصاد ژاپن 1.5 برابر آلمانه.

      1. فرید

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        بزار خوش باشن بابا…ول کن.مهم اینه که سابقشون زیاده ۱۰۰ سال عمر کارخونشونه… اینا که ملاک نیست سابقه ملاکه نه؟؟؟؟

        1. BMW4ever

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (155 ديدگاه)

          همون طور که ام 3 لکسوس IS F میزنه اینم دوباره از ام 4 شکست میخوره http://www.aparat.com/v/5k1im

        2. فرید

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          اولا شما چقدر سابقه تولید ماشین اسپرت دارین و لکسس چقدر؟؟؟؟این اولین ماشین قدرتی لکسس بوده چه انتظاری ازش داری؟؟؟؟؟
          دوما فاصله نیم متر رو که از لکسس بردین میگین برتری؟؟؟؟دیدی هم گفت که تو سرعت بالا لکسس میگیره پس لکسس برد با اینکه ۱۰۰ کیلو هم سنگینتر بود…تو شتاب اولیه له شدین که…

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          فرید به جای اینکه بحث و کم کنی ، بدتر دامن میزنی

          داداش ؟؟؟؟؟؟

          من همیشه به خدمت شما در وایبر میرسم .

      2. امیر

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (95 ديدگاه)

        چرا نمیگی قدرت M4 از موتور 6 سیلندر 3 لیتریه نه 8 سیلندر 5 لیتری؟
        چرا نمیگی با قدرت کمتر شتاب بهتر داره؟
        چرا نمیگی ظاهر به مراتب زیباتر داره؟
        چرا نمیگی شریکی (صاحبی) مثل تویوتا نداره که پلتفرم ازش بگیره و هزینه هاش رو کاهش بده با این حال قیمتش با این برابره؟

        حالا اینا معنیش این نیست که ژاپن بده هت
        نه اتفاقا ژاپن خیلی هم خوبه و واقعا الگویی هست واسه کشورای دیگه
        بحث اینه که اینجور مقایسه های سطجی رو بذارید کنار هر خودروسازی جایگاه خودش رو تو این صنعت داره…

        ارادت

        1. Tesla ,Silicon Valley,

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (176 ديدگاه)

          آقا در رابطه با مورد اول استفاده از توربوشارژر موجب همچین اختلافی شده.
          مورد دوم رو قبول دارم اون هم به خاطر وزن بیشتر هست نه مهندسی ضعیفتر.
          مورد سوم امری سلیقه ای هست.از دید من هر دوشون بسیار زیبان.
          مورد آخر رو سوادم نمیکشه جواب بدم.(ترم 5 مهندسی متالورژی هستم)
          ولی انصافا تو هر پستی معیار خوبی و بدی ماشینا مصرف سوخته!جز از این پست!!!

      3. مهدی 911

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        چه ربطی به اقتصاد داره اونجور باشه اقتصاد چین داره کم کم اقثصاد اول دنیا میشه پس ماشیناشم حتما بهترینند بنظر من زاپن بجز gtr بقیه ماشیناش نه تنها رفیب bmwبلکه رقیب دیگر خودروهای المانی هم نیستند شما اگه میخای تکنولوزی رو ملاک قرار بدی لکسوسlsروباکلاسsمقایسه کن یااگه ماشینی توکل دنیا درحد 918 وجود داره نام ببر بعد بگو زاپن بهتر از المان

      4. مهدی 911

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        1-المان با918وi8وsکلاس 2-ایتالیابا لافراری اونتادور و458 3-انگلیس با پی 1 ورول رویس واستون مارتین 4- امریکا با کوروت کادیلاکctsvووایپر 5- زاپن با gtrوlfa

      5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        تسلا جان هنوز نیامده شما میگی دماغ ما سوخته ؟؟؟

        بعدش اینکه در شهر مصرف ب ام و از لکسس کمتره . فقط در جاده

        بیشتر میسوزونه اون هم به خاطر دور موتور بالاشه .

        اقتصاد هم ربطی به برتری ژاپن به المان یا بالعکسش نداره .

        اما خب هر ماشینی معایب خودشو داره . صبر کن لکسس بیاد ، بعد

        قضاوت کن .

    6. مسعود

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (321 ديدگاه)

      خیلی دیگه لوس شده چراغای جلوش

  2. حاج حسن

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    نارجیش عجب رخ وحشی داره!! حیف که نمیتونم به سلطان BMW (بخوان بی ام دابلیو ) خیانت کنم:|

    1. Sadjad97

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (256 ديدگاه)

      راست میگی، وقتی 3 سال پیش رنگ سرمه ای لکسوس ها رو میدیدم به وجد میومدم، ولی الآن نارنجیَش یک چیز دیگَس.

      1. Sadjad97

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        واقعاً برای اون افرادی که این سیستم جدید سایت رو درست کردن متأسفم، آخه من رمز ورودم رو 2 ماهه که فراموش کردن و هنوز سیستم پر مشکل سایت ایمیل جدیدی مبتنی بر تغییر رمز عبور از طریق ایمیلم برام نفرستاده و نمیفرسته، واقعاً که. :-(

        1. Sadjad97

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (256 ديدگاه)

          یعنی جمله ***”ایمیل خود را برای پیوند تایید چک کنید.”*** ورود به سیستمتون من رو کشته. :-( :-( :-(
          یکی رسیدگی کنه، هیچ کسی نیست؟؟؟

    2. انزو

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      در کل بی ام و ی چیز دیگس

  3. mahdi

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    این ماشین هم خوشگله هم عالیه مخصوصا رنگ آبیش

  4. شاهین

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    جناب انیس حسینی ممنون

    لکسوس خوبه اما BMW بهتره!

    خوشم میاد که BMW شده سنگ محک! ;)

    هنو مونده تا برسی…
    اصلا هیچ موقع نمیرسی…
    بدووووو تا برسی! :lol:

    1. فرید

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      یکم دیگه صبر کنی میبینی کی میرسه کی نمیرسه…فعلا تو قیمت خیلی مونده برسین به ما فعلا…بقیه اش پیشکش…پس شما بدویین که عمرن برسین…بدویین بدویین شما میتونین :-D

      1. احمدرضا

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (394 ديدگاه)

        حرف نزن بابا ب ام و 100 سال جلو تره از لکسوس هنوز جو جه اید

        1. مصطفی

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (350 ديدگاه)

          به به.داداش گندم.خوش اوندی کربو.

        2. فرید

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          بله جلوتر هستین ولی نه به اندازه سن تون موفق تر از ما…ما نصف شما سابقه نداریم ولی اندازه ۲ برابر سن کارخونتون از شما جلوتریم …اینه موفقیت…سابقه به چه درد میخوره آخه.۲۰۰ سال سابقه هم داشته باشین باز جلوتر نباشیم هم رده شماییم ولی یکم بهتر.

        3. Carbonado Aventador

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          درود
          مصطفی زبون جدید اختراع کردی؟؟؟؟؟
          به فارسی بگو تا ما هم بفهمیم!!!!
          اگر منظورت اینه که خوش اومدی , هر بار میام پشیمون می شم!!!!!!
          کجاست اون پدال 91-92 ؟؟؟؟؟؟

        4. فرهاد

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (378 ديدگاه)

          ایران خودرو هم اندازه هیوندا سابقه داره
          اینم شد حرف آخه!!!!

      2. شاهین

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        فرید جان جدا از بحث قیمت و طراحی و فنی و… یه سوال میپرسم انصافا خودت بگو:
        توی اکثر مقالات BMW رو بیشتر به عنوان یه معیار و در واقع بنچمارک در نظر میگیرن یا لکسوس رو؟!

        1. Carbonado Aventador

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          شاهین خوشحالم که آخر عمری یه بار دیگه تو پدال دیدمتًًًً!
          از نزدیک زیاد دیدمت ولی پدال یه چیز دیگست!!!!

        2. فرید

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          صد در صد بی ام دبلیو رو…ولی کم کم داره عوض میشه نجنبین بقیه میگیرن این رو نه فقط لکسس…بنز و بی ام دبلیو قضیه شون فرق میکنه…طرفدار زیاد داره.
          لکسس رقیب جدیه هردوتونه مواظب باشین.

        3. شاهین

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          محمدحسین جان مخلصم داداش
          ان شاالله عمری باشه بیشتر در خدمتت باشیم ;)

          فرید جان،داداش لکسوس و تویوتا هم در قلب من جای دارن! مخصوصا با همکاری BMW و تویوتا که دیگه خیلی خوب شده!
          ;)

        4. فرید

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          بله شاهین جان همکاری خیلی خوبی هست…امیدوارم تویوتا بتونه چیزها با ارزشی از بی ام دبلیو بدست بیاره و استفاده کنه و مطمئنن میتونه تویوتا همینجوری با کسی شراکت نمیکنه…لامصب سیاستی که تویوتا داره در نوع خودش تکه.

        5. Carbonado Aventador

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4514 ديدگاه)

          شاهین اگر وقت داشتی اون مطلبی رو که گفتم ترجمه کن!

  5. ali

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    ته ماشین هست ولی از نظر من نیسان جی تی ار تند تر میره و از هر دو تاشان یعنی لکسوس و بی ام و تند تر میره و شاخ تره این وسط ی پیام هم بدم به کسانی که میگن هیوندا بهتر از تویوتا هست لکسوس که واسه تویوتا هست ببین چی زده هیوندا هم جنسیس میزنه. در آخر فدای هر کسی که طرفدار تویوتا و کلا ژاپنه

    1. Ghost

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (168 ديدگاه)

      WTF ?!

      1. S97

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (95 ديدگاه)

        World Taekwondo Federation = فدراسیون جهانی تکواندو

    2. datsun

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (3945 ديدگاه)

      مقایسه gtrبا این خودرو کاملا اشتباه هم قیمت هم قدرت هم شتاب اولیه جی تی ار بیشتره، این تقریبا هم قد و قواره نیسان 370z

  6. امید

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    خیلی جذابه بی نظیره

    1. مهدی 911

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (459 ديدگاه)

      m4 هم عملکرد فنی بالاتری داره هم طراحی زیباتری داره لکسوس فقط فانتزی تره

  7. esi

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    زیبائی M4 یه چیز دیگست

  8. رامتین

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3253 ديدگاه)

    از نظر من M4 از دید زیبایی و شتاب و فنی بالاتر از RCF است.
    دوستان نظرتون چیه در مقایسه این دو کوپه؟
    بی ام و + ، لکسوس –

    1. شاهین

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      دوستان عزیزی که لکسوس رو برتر میدونن میشه موارد برتریش رو بگن؟! از نظر طراحی همه متفق القول هستن که ماندگاری طراحی لکسوس خیلی پایینه و برعکس طراحی BMW و کلا آلمانی ها اصالت و ماندگاری بالایی داره.
      از نظر فنی هم نیازی به گفتن نیست که BMW با دو سیلندر کمتر و اسب بخار کمتر، شتاب و گشتاور بالاتری داره!
      البته من خودم لکسوس رو میپسندم! :)

      1. امید

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1323 ديدگاه)

        درود
        اره شاهین جان کلا طراحی و اصالت بنز و bmw و دیگر المانیا یه کلاس طراحی خاص خودشو داره و باید گفت شگفت انگیزه

      2. Tesla ,Silicon Valley,

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (176 ديدگاه)

        مصرف سوخت
        این رو هم شفاف سازی کنم که bmw به لطف استفاده از توربو دو سیلندر کم کرده

        1. شاهین

          ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          تسلا جان چرا اینجوری به قضیه نگاه نمیکنی که چرا لکسوس با دو سیلندر و حجم موتور و اسب بخار اضافه(!)،شتاب و گشتاور کمتری رو داره؟! ;)
          ارادتمندم

      3. Zonda R

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        شاهین جان
        زیبایی شناسی که سلیقه ایه
        ولی باید اعتراف کرد
        Rc f خیلی بهتر و جلوتر از isf نسل قدیم هستش
        و باید هر دو رو دید که انتخاب کرد
        M4 به قدری زیبا و اصولیه که انتخاب rc f
        رو سخت میکنه
        من به لکسوس احسنت میگم
        وزن بالاش و گشتاور پایینش قدری جای کار داره
        ولی باز هم عالیه
        Rc f=m4 اسیایی

      4. Vahid

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (86 ديدگاه)

        پسر خوب ، تو دیگه چرا؟ چرا جوش کردی ؟ بابا دارن سر به سرت میزارن.از هر آدمی که میخوای برو سوال کن، همه میدونن که BMW علاوه بر اینکه تاریخچه بیشتری داره ، ماشینهای بهتر و زیباتر و با امنیت بیشتری میسازه.چرخ صنعت دنیا در آلمان میچرخه.تمام ابزارآلات و ماشین آلات و سیستمهای صنعتی که در کارخانجات مورد استفاده است در آلمانه(حتی در شهر ما کارخونه رینگ اسپرت زدن و داره زیر نظر آلمان تولید میشه و بعضی از اونها هم صادر میشه).حالا تو میای الکی بحث میکنی که چی بشه؟ اینا همش رو لج و لج بازیه بچه گانست. نظرسنجی BMW ولکسوس یعنی چی؟ اگه من باشم میام با لپتاپ خودم و داداشام و آبجیم و PC خونه و موبایل هر 6 تامون یه منفی میدم به BMW اونوقت میشه 12 تا فقط مال من.!نباید آدم بیخود جوش کنه. هر ماشینی واسه خودش خوبه.

      5. مهدی 911

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        خوش م میاد زاپنیها هر وقت یه ماشین جدید رو میکنند و میخان بدونن درجه حدیه اونو با المانیا مقایسه میکنند بنظر شما این یعنی چی ولی المانیا محصولات جدید رو با خودشون مقایسه میکنند

      6. فرهاد

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (378 ديدگاه)

        آقا شاهین طراحی که سلیقست
        اون دوسیلندر کمترم که با توربو جبران شده(مهم مصرف سوخته که مثل همن)
        حالا صدای انجین v8 کجا و v6 کجا!! :)

        به نظر انتخاب بین این دو فقط سلیقست یعنی هر کس هر برندیو دوست داره میره طرف همون.

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      بچه ها بحث و بزارید کنار . از نظر من لکسس عالی کار کرده . زیبایی

      یک مساله ی سلیقه ایی است . باید ببینیم در پیست چه حرفهایی برای هم

      دارند !!!!!!!!!

  9. ROLLS R R ROYCE

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    این بیشتر به درد مسابقات درون شهری می خوره تا پیســـــــــــــت!!!!!!!!

  10. Ghost

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    چه عجب اومدم و تا الان ندیدم کسی بنویسه :
    مصرف سوختش بالاس بدرد نمیخوره !
    :D
    ///LEXUS\\\

  11. احسان(احسان سابق)

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    انجینش خیلی مرتب و تمیزه.بیرونش هم با ال ای دی نایک شکل جذاب و خشنه.میمونه داخلش که با چرم قرمز رنگ حس اسپرت بودن رو به ادم میده اما داشبوردش در مقایسه با کروت که اصلیترین رقیبش هست کم میاره.فکر کنم 12 اسب بخار از کروت بیشتره اما کروت شتاب خیلی بهتری داره و البته قیمت کروت خیلی پایینتره و ظاهرش هم چه در بیرون و چه در داخل جذابتره.شاید لکسوس کمی قویتر باشه اما الان کروت برنده کامله

  12. یاسین

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    خیلی شیکه ولی بی ام و و مرسدس یه چیز دیگن

  13. Ferrari

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    لکسس واقعا ماشین زیبایی طراحی کرده و روی کاغذ هم بنظر انجین و عملکرد فوق العاده ای داره.

    الان انتخاب سخته چون عقل سلیم آدم می گه BMW ولی عقل عاشق قدرت و قیافه می گه لکسوس.

  14. ReZa

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    رنگ نارنجی بهش خیلی میاد خیلی خوشگله از داشبوردش خوشم اومد دم ژاپنی ها گرم.لکسوس کارت حرف نداره بی نظیره عالییییییییییییییییییی!

  15. فرید

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    مثل همیشه حرف نداری…لکسس عاااااااااااشقتم.
    انیس جان ممنون عزیز…ولی یه سری از تکنولوژی های جدیدش رو نام نبردی ولی بازم ممنون.

  16. ReZa

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    حالا که فرید جان عاشق لکسس که هستی بهت تبریک میگم

    1. فرید

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      قربوووووووووووونت رضا جوووووووووووون…ممنونم ازت دوست خوب.

      1. ReZa

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (65 ديدگاه)

        خواهش می کنم فریییییییید جوووووووووووون.

        1. فرید

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          :-D <3

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود . فرید هم به شما و هم به بقیه ژاپنی بازها و

          ژاپنی دوستان تبریک میگم .

        3. فرید

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          ممنون میلاد عزیز…

  17. hrf

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    به به چه عجب یک خبر از لکسس گذاشتین بعد مدتها. خیلی خوبه ک لکسس داره رقیب میتراشه برا بنز و ب ام و . رقابت چیز خوبیه ک ما در کشورمون از بالا ترین سطح اون برخورداریم :D. امیدوارم مثل بقیه محصولات لکسس ثابت کنه لکسس یا کاریو نمیکنه یا اگه بکنه شاهکار میشه(اشاره به LFA)

    1. فرید

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      لکسس همیشه بهترین هارو میزنه و چیزی رو هم تولید کنه بهترینش رو میزنه.لکسس ادعا نداره ولی عمل میکنه.به شعار نیست که به عمله.

      1. Ahmad..F12

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        فرید جان انصافاً زیبا شده بهت تبریک میگم

        1. فرید

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          فدات آحمد جان ممنونم ازت…آره انصافا خیلی زیبا شده…میبینمش خیلی حال میکنم.

      2. ReZa

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (65 ديدگاه)

        سلام فرییییییید جون.معلومه فرید جووووون لکسس همیشه بهترین هارو میزنه پس چی؟!

        1. فرید

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          عزییییییییزمی رضا جوووون….ها ها ها ها…بر منکرش لععععععععععععععععععنت…بشماااااااااااااااااااااااااار… :-D

  18. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    وزنش به قیافش نمیخوره.
    منکر مشخصات عالی لکسوس نمیشم ولی زیاد باحاش حال نمیکنم.

  19. Nima.j

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    پدال قبلا نمایشگاه ها رو هم پوشش می دادی چرا الان پوشش نمی دی؟

  20. مصطفی

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    داداش کوچیکه ی lfaهه.

  21. مصطفی

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    من که آخر نفهمیدم:
    لکسس،لکسوس،لکسوز یا لکزوز!؟

    1. huayra

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (84 ديدگاه)

      لکسسه داداش بزرگه

      1. مصطفی

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (350 ديدگاه)

        thank you.

      2. Vahid

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (86 ديدگاه)

        huayra یه سؤالی که واسه من پیش اومده اینه که چرا همیشه تعداد dislike هات از تعداد like هات بیشتره. من فکر میکنم دلیلش اینه که […] زیاد مینویسی.

    2. فرید

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      ببین دوست عزیز کلمه lexus رو برات باز میکنم از لحاظ تلفظ درست.
      بخش اولش میشه lek که واضحه….و بخش دومش از همه مهمتره که ۱۰ نو میخوننش…
      ما در انگلیسی کلمه BUS به معنی اتوبوس رو چطور میخونیم؟؟؟؟(باس) میخونیم.و بخش دومش باید اینجوری خونده شه (لکساس) ولی اگه تند این رو تلفظ کنی میشه لکسس.بقیه رو ولشون کن که هزار جور تلفظ میکنن.درستش اینه که بهت گفتم.لکسوس هم میگن که این بهتر از لکسزوز و لکسوزه و…هستش.

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        فرید چه فایده ؟؟؟

        هنوز مردم نمیتونن بخوننش . واقعا چه اسمی انتخاب کرده .

        :) :)

        1. فرید

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          مردم سواد ندارن دلیلی بر بد بودن نیستش که…وقتی طرف توی جایزه های سان استار اسم های ماشین هارو اشتباه میگه و تبلیغ این ماشین ها با اون اشتباه واضح و بزرگش کل ایران هست دیگه چه انتظاری دار مردم بیان اسمش رو درست بگن.مردم عامیانه میگن لکسوس…حالا ما تخصصیش رو میگیم این جداست…همین مرسدس هم دو نوع میخوننش…مرسیدس هم میگن…ولی قبول دارم تلفظ لکسس سخته و من بدجوری اعصابم خورد میشه وقتی چرت و پرت تلفظ میکنن…مثل لگزوز…ک هم نمیگه ها گ میگه…آخه لامصب تورو چه به این ماشین آخه اول اسمش رو درست بگو بعد بیا کل کل هم بکن با آدم…خدا شاهده کل کل هم میکنه و ادعا هم داره…از دست این چند میلیون که باهاشون شدیم چند میلیونن. :-D

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود . اما بچه ها هرکسی در مورد لکسس سوالی داره از فرید بپرسه .

        یک عاشق به تمام معنا . مثل خودمون .

        1. فرید

          ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          میلاد جون عزیز دل منی…ما کوچیک شما و بقیه بچه ها هستیم…ما بیشتر از تجربیات شما استفاده میکنیم عزیز…ما فقط علاقمون یکم به لکسس زیاده…وگرنه اونجریا هم که میگی نیستیم بابا…
          بازم ممنونم از لطف و محبتت.

      3. فرید

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        الان من موندم این دیسلایکه چیه…اگه تلفظ بهتری بلدی(با اون شخص مشکل دارم) بیا بگو ما هم یاد بگیریم اگه مشکل روانی داری برو خودترو نشون بده به یه دکتری چیزی…واقعا واست متاسفم.بابا خدا شفات بده….که نمیده میدونم.

  22. مصطفی

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (350 ديدگاه)

    با عقبش خیلی حال می کنم مخصوصا با اون اگزوزاش.سرعت سنجشم که شکل lfa هستش که خیلی بهتره.

  23. امین

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام بچه ها.اقا به نظرتون میصرفه ماشین پلاک اروند(خوزستان) بخرم یا همون لگنای پلاک ملی بگیرم؟چهل تومن میخام هزینه کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود . بیشتر توضیح بده امین جان .

  24. keyvan

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چیزی از ماشینای اروپایی کم نداره مثل همیشه زیبا

  25. محمدرضا

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    از عکساش معلومه پشت فرمونش فوق العادس:)

    1. keyvan

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خندش کجا بود؟

  26. امین

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    روزی چند بار سر میزنم به این سایت .خیلی حال میکردم باهاتون .ولی کامنت منو نمیذاری انوقت همه صفحه پر شده از کامنتای دو تا بچه دبستانی

  27. یونس

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    خیلی قشنگه.
    عملکردش هم اگه مثل قیافش باشه که دیگه همه چی تمومه.

  28. حسین فقط ژاپن فقط لکسس

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    به نظر من که لکسس بهترین خودرو ساز اسیاست

    بزارینlf-lc(اگه اشتباه ننوشته باشم) بیاد اونوقت خودتون میبینید چه شاخیه

    1. فرید

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      نیومده هم مشخصه و نیازی به دیدن نیست…همه مدل های لکسس بینظیر هستن و تو تکنولوژی نرمی و خیلی چیزهای دیگه مثل خودش تک هستش.
      چه خوشحال شدم یه طرفدار لکسس تو این سایت هست :-D

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      بله بهترین خودروساز اسیاست .

      فرید داری تند میری . کاشکی لکسس در همه چیز تک بود . :) :)

      1. فرید

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        همه چیزش تکه…بترکه چشم حسود… :-D

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا