تاکنون همه لکسس های فروخته شده در بازار امریکا مجهز به موتور با تنفس طبیعی و بدون سیستمهای توربو و سوپرشارژر بودند اما پس از ۲۳ سال دیگر زمان تغییر فرا رسیده است.
درحالیکه رقبای آلمانی و آمریکایی رویکرد صحیحی به نسل جدید توربوشارژرها داشته اند، لکسس هم برای افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت، نمونه سوپر شارژر GS350 F را روانه نمایشگاه سما ۲۰۱۲ (SEMA) خواهد کرد. مدلهای معمولی این اتومبیل در مقایسه با ب ام و سری ۵ و آئودی A6 بیش از حد تنبل و کند بنظر می رسند. در این حال سوپرشارژر می تواند قلب خودرو را آنچنان تقویت کند که رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ۵.۵ ثانیه ممکن گردد. و البته توزیع خطی نیرو و گشتاور در موتورهای سوپر شارژر نسبت به انواع توربو را می توان از مزایای آنها دانست.
علاوه بر موتور جدید و پر قدرت، تغییرات ظاهری شامل اگزوزهای جدید، کیت بدنه والد (Wald) و چرخهای ۲۰ اینچی Vossen و ترمزهای قرمز رنگ برمبو، خونی تازه در رگهای این ماشین تزریق کرده اند. اما با این وجود، بعضی عقیده دارند که لکسس به چیزی بیش از چند تغییر در بدنه و افزودن چراغهای LED و سیستم سوپرشارژر نیاز دارد!
باید منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری از ویژگیهای فنی و قیمت این خودرو هم منتشر گردد.
دانیال
۱۰ آبان ۱۳۹۱اِ کسی نظر نداده که . بچه نظر بدینا . ماشین شاخی به نظر میاد . لکسس تقریبا همه ی مدلهاش راحت تو دل می ره
امید
۱۰ آبان ۱۳۹۱اخه کی دیگه با این وضعیت بازار ایران و قیمتهای سرسام اور حوصله داره نظرشو در مورد خودروهایی بده که فقط تو خواب باید ببینیم خوش به حالت که دلت خوشه …
Hesan
۱۰ آبان ۱۳۹۱نیدونم چرا عربا اینو جزو تویوتا نمیدونن.
بهشون میگی لکسوس زیر مجموعه ی تویوتاس بهت میخندن.
من که به هر عربی گفتم فقط میگه لا لا.
میثم
۱۱ آبان ۱۳۹۱اخه این عربا چی حالیشون سر از […] در نمیارن فقط بلدن پول نفت باد اورده بدن ماشین مدل بالا سوار شن…..برعکس مردم فهمیده و مظلوم ما که هم نفت دارن و هم لیاقت ولی یه عده زندگی بهشون حروم کردن
amir
۱۳ آبان ۱۳۹۱هدفم این نیست که بگم عرب ها با هوشند یا هر چیز دیگه ای اما Mini الان زیر مجموعه BMW هست ولی هیچ کسی Mini رو BMW نمیدونه یا الان پورشه زیر مجموعه فولکس واگن هست ولی هیچ کسی پورشه رو فولکس واگن نمیدونه یا الان لامبورگینی زیر مجموعه Audi هست اما هیچ کسی لامبورگینی رو Audi نمیدونه
جواد
۲۶ فروردین ۱۳۹۲مهم نیست عربها چی میگن مهم اینه که اونا الان ب ام و سری7 یا لکسس سوار میشن
ماییم که باید به خاطرّّپیشرفت ایران که هنوز هم داره بکس وباد میکنه باید اشغال سوار شیم
دانیال
۱۰ آبان ۱۳۹۱عذر می خوام منظورم بچه ها* بود . این ماشین دیفرانسیل عقبه یا نه ؟
cts
۱۱ آبان ۱۳۹۱په نه په.اخه دوست خوبه من کدوم سوپر اسپرتی دیفرانسیل جلو داره.
Ali Kaveh
۱۱ آبان ۱۳۹۱سوپراسپرت؟؟؟؟!!!!
کمیل
۱۱ آبان ۱۳۹۱یعنی واقعا شما نمیدونی این ماشین سدان اسپورت لوکس محسوب میشه؟
جواد
۲۶ فروردین ۱۳۹۲این سوپر کار نیست
وقتی میگی super car
یعنی فراتر ازیه ماشین معمولی.
یعنی دو نفره.دودر بابدنه فیبرکربن وسبک.حداقل سرعت 300 تا.موتور خیلی خفن و…
مثل lfa
خلاصه هر ماشین اسپرتی-سوپراسپرت -نمیشه
حتی ماشین های مسابقه تونینگ شده.حتی ماشین های فرمول یک
چون اونا فقط برا مسابقه طراحی میشه
ولی سوپرکار هم این ویژگی ها رو داره ومیتونه مسابقه بده وهم اینکه میشه باهاش بری مسافرت.یعنی کولر داره. ضبط داره وامکانات رفاهی زیاد
حالا فهمیدین ساختن سوپر اسپرت چه تکنولوژی بالایی میخواد؟؟؟؟
هرکارخونه ای نمیتونه این کارو بکنه
pourya
۱۰ آبان ۱۳۹۱مانیتورش از تلویزیون خونمون بزرگتره.
با این وضع مملکت آخه کی میتونه همچین چیزی بخره؟!
مسی
۱۰ آبان ۱۳۹۱ای کاش فقط ماشین گرون شده بود …
دیگه چیزی نمونده گرون نشده باشه…
امروز رفتم هارد بگیرم…
یه هارد 64 گیگ … 300 هزار تومان :-D
256 گیگ … 900 هزار تومان :-D
حسام
۱۳ آبان ۱۳۹۱لطفا اینجا فقط درمورد ماشین صحبت بکنید
maziyar
۱۱ آبان ۱۳۹۱راس میگن،هنوزم واسه سوپر اسپرت شدن خیلی کنده
یه تغییر کامل خیلی عالیه
maziyar
۱۳ آبان ۱۳۹۱البته از نظر موتور
ahmadsmith
۱۱ آبان ۱۳۹۱به نظر من لکسس ماشین های خوب و با باپرستیژی تولید میکنه و هر روز هم داره پیشرفت میکنه؛و این از طراحی ماشین های جدیدش مثل lf-ccوlf-lc به خوبی مشخصه،فقط کمی باید روی قوای متحرکه ی خودروهایش کار کند که مطمئنا بی کار نشسته.
داریوش
۱۱ آبان ۱۳۹۱دوست عزیز حتما رفتی هارد SSD قیمت گرفتی!!!!
مسی
۱۲ آبان ۱۳۹۱په نه په :-D
m2
۱۲ آبان ۱۳۹۱0oh my God … vaghean khoshkelee … vali heyf man to khabam ejaze didan injor mashin haro nadram :D
محمد
۱۲ آبان ۱۳۹۱سلام
لکسس ماشین با ظرافت و بادوام و راحتی هستش …
مخصوصا تو طراحی کابین و کنسول خبلی سلیقه به خرج میده ..
ولی خب کلا طراحی های تویوتا خیلی زودتر از تصور جذابیت خودشونو از دست میدن …
علتش هم اینه که طراحی همه مدلهای سدانش تکراریه ( یعنی شبیه هم هستش ( …
salar
۱۴ آبان ۱۳۹۱amir joon un labrorghini ke gofti zirshakheye audie jofteshunam zirshakheye vw hastan ;)
محمد
۲۰ آبان ۱۳۹۱الان این روزا مردم تو کف کرایه تاکسی هستن و اینا فقط دیدنش قشنگه
نظری که این ماشینو حتی از نزدیک هم ندیدم چه فایده داره …
اونایی هم که دارن وقتشون مثل منو شما آزاد نیست بیان واسه این ماشین نظر بدن
مرسی
شهاب
۲۲ آبان ۱۳۹۱دم لکسس گرم رتبه ی 7و10 دنیا رو هم بدست اورده!!!!
behzad k
۲۸ آبان ۱۳۹۱تا وقتی مرسدس و بی ام و وآئودی هستن لکسوس بهتره بره جلو بوق بزنه
farid
۲۱ تیر ۱۳۹۲فعلا که اونا دارن جلو لکسس بوق میزنن.از همه لحاظ تکنولوژی راحتی نرمی…
امین
۳۰ آبان ۱۳۹۱لکسس تو ظاهر به زیبایی بنز و بی ام و نیست ولی تو کیفیت ساخت و عمر بالا و استهلاک پایین مطمئنن از هردو سرتره… و البته به آرامش بیشتر اهمیت داده تا اسپرت بودن… اینم از سیاست های هر کمپانی ای هستش…
اگه تو تست ها ببینی آزمونهای عملی تو لکسس به اونچه که در کاتالوگشون هست نزدیکتره… از شتاب و سرعت و غیره… ولی مثلا ب ام و 530شتاب 6.7 زده ولی تو تهران 8.2 به 100 میرسه… ولی لکسس ای اس 400 شتاب 6 زده ولی 6.5 به 100 میرسه… تو مجله ماشین و مجله سرعت ببینین
جواد
۲۶ فروردین ۱۳۹۲ببین گل پسر شتابگیری با ماشین مثلا تو درگستر خیلی ریزه کاری داره ودقت بالایی میخواد
هرکسی هم نمیتونه توتهران بهترین شتاب رو بدست بیاره
اونا حرفه ای تراند و به بهترین نحو دنده تعویض میکنن
حالا که اسم بی ام دبلیو اوردی گفتم
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲این دیگه آخرشه………
فرشید
۴ دی ۱۳۹۳ای بابا
دقیقا افرادی که در راس صنعت خودرو نشستند هم دارند بجای بحث های اساسی از این بحث ها میکنند که کار صنعت خودروی کشور به اینجا رسید
اگه اطلاعاتتون بالاست هر کدوم یه جمله اطلاعات جدید کامنت بزارید بقیه استفاده کنند اگه اطلاعات ندارید هم فقط تماشا کنید و لذت ببرید
بعدش نظر شخصی خودم
فکر میکنم جنسیس سدان ۲۰۱۵ خیلی شبیه این سری از لکسوس شده