مدلهای ۲۰۱۴ لکسس IS متفاوت با مدلهای پیش از آن خواهند بود. چه در ظاهر و چه در مشخصات ولی تنها اندکی در قیمت با نسل قبلی خود فرق خواهند داشت. قیمت پایه لکسس IS 250 دیفرانسیل عقب تنها ۳۶,۸۴۵ دلار خواهد بود و در یک رنج بالاتر با انتقال نیروی به هر چهار چرخ در مدل ۳۵۰ F Sport به ۴۵,۷۷۵ دلار ختم می شود.
تفاوت قیمت مدلهای تک و دو دیفرانسیل اکنون نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد کاهش را نشان می دهد. در واقع مدل ۳۵۰ با وجود طراحی بهتر و بروزرسانی در مشخصات و تجهیزات بهتر و بیشتر، ۲.۱ درصد ارزانتر از مدلهای پیشین خود فروخته خواهد شد. این در حالیست که به گفته لکسس، در حال حاضر ۱۴۰۰ دلار از تجهیزات استاندارد که سابقاً به صورت اختیاری و آپشن ارائه می شد روی این ماشین قرار می گیرد.۲۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مجید
۶ آبان ۱۳۹۲خیلی هم عالی . اگه دلار هزار بود حتما یه دونش رو میخریدم خخخخخخخخخخخخخخخ
LAMBORGHINI DIAM
۶ آبان ۱۳۹۲خدایی شرف داره به کل ماشین های کیا هیوندا!!!!
mojtaba..designer
۶ آبان ۱۳۹۲شیکه…
در کل از المان های طراحی مدل کانسپت LF-LC خیلی خوب استفاده شده…
و نسبت به قیمتش واقعا عالیه البته نه در بازار ایران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه پسل باهوش
۶ آبان ۱۳۹۲امکانات و اپشن های بیشتر قیمت کمتر
:) ادم نمی دونه بخنده یا گریه کنه
LAMBORGHINI DIAM
۶ آبان ۱۳۹۲ولی برعکس ماشین های ایرانی . کیفیت آشغال تر قیمت بیشتر!!!!
km
۶ آبان ۱۳۹۲طراحیش خشن و جذابه حالا باز بعضیا بیان و از ژاپنی ها بد بگن!!
LAMBORGHINI DIAM
۶ آبان ۱۳۹۲اونی که بد می گه خودشم قبول داره ماشین های ژاپنی یه چیز دیگست ولی برای این که کم نیاره بازم حرف خودشو می زنه!!!!!!
ali97
۶ آبان ۱۳۹۲زیگما
بیا بچه ها کارت دارن
ههههه
zondar
۶ آبان ۱۳۹۲رویه طراحی لکسوس بهبود پیدا کرده و جوون پسند شده.این جادوی رقابته که باعث میشه حتی بهترینها هم احساس امنیت نکنن و سعی کنن بهتر باشن
محسن.د
۶ آبان ۱۳۹۲نمای جلوش قشنگ تره.
jalal
۶ آبان ۱۳۹۲ماشین خیلی خوبیه همینو فقط میتونم بگم .
VAHID JINPACHI
۶ آبان ۱۳۹۲زنده باد لکسس..
زنده باد تویوتا ..
زنده باد ژاپن…
محمد
۶ آبان ۱۳۹۲بسیار زیبا
محمد
۶ آبان ۱۳۹۲عجب رینگایی داره!
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۶ آبان ۱۳۹۲درود.
ماشین های لکسوس واقعا حرف نداره.ولی طراحیشون داره بیش از حد شکسته میشهدر عین زیبایی.
((( ایران و المان )))
hero
۷ آبان ۱۳۹۲عجب پشتکاری دارن این سامورایی ها !
دارن فاصلشون رو با ژرمن ها کم میکنن
سام*
۷ آبان ۱۳۹۲طراحیش هم جذاب هم شیکه و هم جوان پسند.
yashiroo
۷ آبان ۱۳۹۲درد و بلاشون بخوره تو سر بعضیاااااااااااا
امیر
۷ آبان ۱۳۹۲ایرانی ؛ حسرت و فقط حسرت
فردید
۷ آبان ۱۳۹۲وزیر صنعت و معدن و کشک ایران فرموده اند در حمایت از ارابه سازان مرگ وطنی، قیمت خودور هم چنان بالا می رود تا بترکد، ان شاء ا…….
مدیران نالایقِ لکسوس در صدد کاهشِ قیمت های شان هستند….
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲واقعا لکسوس قابل مقایسه با تویوتا نیست،شاید بشه گفت تو خیلی از موارد، یه سرو گردن از همه ی ژاپنی ها و کره ای ها بالاتره.
مهران
۷ آبان ۱۳۹۲برادر من لکسوس زیرمجموعه ی تویوتاست.
محسن.د
۷ آبان ۱۳۹۲داداش من! منم دقیقا به هین دلیل با محصولات خود تویوتا مقایسه کردم!
عینک
۸ آبان ۱۳۹۲اقا نباید مقایسه کنی.
لکسوس تحت مالکیت تویوتا وظیفه داره خودروهای لوکس تر و مجلل تر تولید کنه.شما میتونی بگی لکسوس همون تویوتاست.
محسن.د
۸ آبان ۱۳۹۲نمیدونم چرا همه میخوان چیز یاد بدن! کم مونده یکی بیاد بگه:”داداش، تویوتا ژاپنیه” :-)
عزیزمن! این دلیل نمیشه، هرشرکتی که زیرمجموعه یه شرکت دیگه باشه،محصولاتشونو نباید مقایسه کنیم! اگه اینطور باشه پس هیچ کدوم از محصولات فولکس واگن و آئودی و پورشه و لامبورگینی و بوگاتی و بنتلی و سوزوکی و … رو نباید مقایسه کنیم چون همشون به نوعی زیرمجموعه ی فولکس واگن هستن!
javid
۸ آبان ۱۳۹۲واقعا ماشین شیک و خشنی اما در کل می خواد از بی ام و تقلید کنه داخلشو اگه خوب تماشا کنید متوجه میشید
rasool
۱۴ بهمن ۱۳۹۲چرخ لکسوس را با bmw۷۶۰عوض نمیکنم.همینا دارم بگم.چون من خودم نمایندگی تویوتا کار میکنم.پشتlx570بشین ببینم میتونی بیای پایین
رضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴LX570 یک هیولاى تو دل بروست. قویترین ماشینى که به ایران اومده. فاصله تکنولوژى ژاپن و کره رو باید از همین ماشین تشخیص داد. ارزش برند تویوتا در سال ۲۰۱۴ حدود ۳۰ میلیارد دلار بوده (بارزشترین برند خودرویى دنیا) و هیوندایى حدود ۴ میلیارد (نهمین برند). کرولا بیشترین خودروى تولید شده در دنیاست (بیش از ۴۰ میلیون تا چند سال قبل) در گینس هم به ثبت رسیده. از قطعه فروشان تویوتا بپرسید ، براى کرولا فقط قطعه یدکى مصرفى میارن چون خیلى بندرت خراب میشه (معمولا در اثر بى احتیاطى راننده یا تصادف).