پس از معرفی مدلهای سفارشی LC و LX اینسپیریشن، لکسس نسخهای مشابه از سدان پرچمدار خود را نیز معرفی کرده است.
اولین سدانی که این نسخهی سفارشی را دریافت کرده LS 500 اینسپیریشن است که از ظاهر و کابینی منحصربهفرد و همچنین سقف تولید محدود ۳۰۰ دستگاهی در آمریکا سود برده است.
واضحترین و متمایزترین ویژگی این خودرو رنگ بدنهی گارنت (لعل) عمیقی است که برای اولین بار در این خودرو بکار رفته است. لکسس این رنگ را به عنوان رنگ عمیق و متالیک قرمزی توصیف کرده که در زمان غروب آفتاب به چشم میخورد.
این رنگ به زیبایی با رینگهای ۲۰ اینچی مشکی کرومی همراه شده است. همانند رنگ بدنهی خاص، این رینگها نیز نیمنگاهی به رنگ آفتاب در زمان غروب یا طلوع داشته و البته ظاهر آن پولیش خورده است. همین تریم منحصربهفرد داخل کابین نیز دیده میشود جایی که چرم سفید استاندارد روی صندلیها، کنسول مرکزی و پانل دربها بکار رفته است. نورپردازی LED داشبورد و لامپهای پدالی در هر درب از دیگر ویژگیهای این خودرو هستند.
برای تولید این چرم کابین فرایند ویژهای بکار رفته تا تمایز کافی با داشبورد، غربیلک فرمان و کفپوش مشکی ایجاد شود؛ اما تریم کریکو نیز ویژگی جالبی در ترکیب رنگهای روشن و تیره ایجاد کرده است. این ترکیب مخصوصاً بین تریم سفید روی دربها و بلندگوهای مارک لوینسون تیره دیده میشود.
همانند دیگر مدلهای LS 500 2020، مدل اینسپیریشن از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۱۶ اسب بخار و گشتاور ۵۹۹ نیوتون متر استفاده میکند. این سدان لوکس ژاپنی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیهای دارد. البته این پرفورمنس در زمان استفاده از سیستم چهار چرخ محرک و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن به دست میآید.
ایمان
۱۴ تیر ۱۳۹۸محشره این لکسوس
مگه میشه عاشق این ماشین نبود ؟؟؟؟
کیفیت بالا در کابین چشم نوازش موج میزنه ??
سامان اذری
۱۴ تیر ۱۳۹۸تو ترکیه لکسس زیاد شناخته شده نیست
ولی یه بار من ال اس 500 رو جلوی هتل پرا پالاس معروف دیدم
خیلی زیبا و با پرستیژ پود یه دور ماشین زدم و تو دلم هم به لکسوس و هم به صاحب ماشین تبریک گفتم
ایمان
۱۴ تیر ۱۳۹۸خوش به حالت سامان جان که تو ایران نیستی
علیرضا(lexus)
۱۴ تیر ۱۳۹۸خود ماشین ک حرف نداره و دنیاییه برای خودش
اما با رنگش حال نکردم اصلا
Car lover
۱۴ تیر ۱۳۹۸فقط لیبرتی واکش
بهنام
۱۴ تیر ۱۳۹۸شاید بهترین در کلاس خودش نباشه ولی انتخاب اول من در این سگمنت همین ال اس پونصد هست. ساخت ژاپن چیزی که بهت اطمینان خاطر میده.
Mahdi911Turbos
۱۴ تیر ۱۳۹۸عالیه ولی تو این سگمنت پرستیژ بنز و بی ام و و آئودی بالاتره
هرچند از نظر کیفیت و امکانات چیزی از اونا کم نداره
??Sina??
۱۵ تیر ۱۳۹۸البته این نظر شما که در ایران هستید هست
چون در کشورهای ثروتمند به نظر من همه این ماشینها تقریبا یک سطح هستن به جز وقتی که پای بنتلی یا رولزرویس یا مایباخ نسل قبل (نسل جدید هم به دلیل شباهت به سری معمولی اس انچنان نه) بیاد وسط
سامان
۱۵ تیر ۱۳۹۸متاسفانه لکسوس ماشین به این خوبی میسازه ولی نسبت به آلمانها دو چالش اساسی داره. یکی طراحی خیلی اغراق شده و شلوغه که در کلاس خودروهای لوکس مورد پسند نیست دوم استفاده از تکنولوژیهای روز که نسبت به رقبا خیلی عقبه. هنوز فوت کوزهگری رو از آلمانها باید یاد بگیره.