لکسوس

لکسس LS با طراحی نو

لکسس اعلام کرد که ۳۰ جولای از مدلهای جدید سدان LS برای سال ۲۰۱۳ با طراحی جدید پرده برداری می کند. پیش از این گفته شده بود که لکسس بدنبال تغییراتی مخصوصا در طراحی جلوی مدلهای LS می باشد.

طرحی از لکسس LS جدید در مجلات ژاپنی
طرحی از لکسس LS جدید در مجلات ژاپنی

طراحی نسل فعلی LS کاملا کلاسیک و بدور از جذابیتهای رقبای آلمانی است. شاید دلیل این امر، قدیمی بودن این خودرو باشد که از سال ۲۰۰۶ تاکنون تولید می شود و باید جای خود را به نسل جدیدی بدهد. مجلات ژاپنی طرحهایی از مدل جدید لکسس را منتشر کرده اند. گفته می شود، جلو پنجره جدید دوکی شکل که در مدلهای جدید لکسس در حال استفاده است، و مخصوصا مدلی شبیه GS را در اینجا هم خواهیم دید.

سبک جدید دوکی شکل جلوپنجره لکسس
سبک جدید جلوپنجره لکسس

بنابراین نباید انتظار یک خودروی انقلابی را داشته باشیم و تنها تکاملی ساده در راه است. به هر حال لکسس از همان بدو تولد بجای پیشرو بودن در طراحی، همواره محافظه کار و دنباله رو بوده است.

نسل اول لکسس LS (لکسوس) 1990 تا 1994
نسل اول لکسس LS
نسل دوم لکسس LS (لکسوس) 1994 تا 2000
نسل دوم لکسس LS
نسل سوم لکسس LS (لکسوس) 2000 تا 2006
نسل سوم لکسس LS
نسل چهارم لکسس LS (لکسوس) 2006 تا حال حاضر
نسل چهارم لکسس LS

باید ببینیم که طراحان لکسس می توانند یک خودروی لوکس را در قالبی زیبا و جذاب طراحی کنند یا خیر؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. MATIN

    ۲۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (208 ديدگاه)

    کاش خودرو سازی داخل از طراحی ها نو بلد بود….
    سمند زده بعد 10 سال چراغ عوض میکنه
    پراید که بعد 20 سال تازه چراغ عوض کرده.هیییییی روزگار

  2. ناصر

    ۲۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (191 ديدگاه)

    خداییش خیلی قشنگه…..ما که نه ولی اونایی که دارن اول میرن سراغ ماشینای اروپایی و آمریکایی بعد اگه نتونستن میرن سراغ شرکتهای ژاپنی و مستقیما دست میزارن رو محصولات لکسس
    واقعا که خودرو سازای وطنی باید از اینا الگو بگیرن ببینید بین نسل اول و چهارم چقدر تفاوته!!!!!! ولی در مقایسه سمند خودمون رو ببینید بین نسل اولش و این فیس لیفتاش هیچ وجه تمایزی نیست یعنی آدم چشم بسته متوجه میشه که خودرویی که از بغلش رد شد فیس لیفت یا نسل جدید سمنده ولی توی تصاویر بالا که دقیق میشی اصلا اینطور چیزی مشهود نیست یعنی اگه نسل اولش رو یه بار دیده باشی و الان نسل چهارمش از کنارت رد شه عمرا اگه احتمال بدی این نسل چهارم همون خودرو هستش

    1. Henry

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (69 ديدگاه)

      با کی کار داری کجا تو امریکا ماشین المانی سوار میشن از خودت ماشین اروپایی در میاری بازار امریکا بزرگترین خریدار ماشینای ژاپنی به علت قدرت استقامت کارای سنگینی که انجام میده اونجا لوکس بودن براشون مهم نیست

  3. محسن

    ۲۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خداییش هر نسلش با نسل های بعدی و قبلی هیچ شباهتی نداره !
    اما ماشین های ایرانی نسل هاشون تنها چیزی که نداره تفاوته !
    اگه خودرو ساز های ما هر مدل رو جدا گانه از اول طراحی میکردن و فقط چراغ عوض نمیکردن بازم با این قیمت ها حیف مون نمیومد پول میدادیم و می خریدیم !!!

  4. حمید

    ۲۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    از نظر طراحی به غیر از GS بقیه مدل های لکسوس مثل برادرش تویوتا چیزه خاصی ندارن. امیدوارم نسل جدید LS بویی از لکسوس های سابق و تویوتا نبرده باشه( البته از نظر طراحی منظورمه) وگرنه از لحاظ کیفیت که کاری ندارم!

  5. محمدرضا اصفهان

    ۲۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    مطمعنا رقیب سرسختی واسه ائودی بی ام و وجگوار خواهد بودالبته باید قیمتش کمتر باشه

  6. حميد

    ۲۳ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    قابل توجه دوستان عزیز لکسس پنجاه درصد خودروهای لوکس آمریکا رو در دست داره بازاری رقابتی و به دور از تعصب برخلاف اروپا

    1. بهنام

      ۵ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دوست عزیزمن نمیدونم شما این آمارروازکجا درآوردی ولی بهتره به سایت http://WWW.Goodcarbadcar.netسربزنی وحقیقت رو ببینی . فروش سال 2011 درآمریکادرخودروهای لوکس

      1-mersedes-s-class 24.1%
      2- BMW -7-series 22.2%
      3-lexus Ls 18.8%
      4- porsche panamera 13.5%
      5- Audi A8 11.2%
      برای دیدن سایر کلاسها به سایت مراجعه کن .

  7. محمد حسین

    ۳۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1121 ديدگاه)

    هر چی باشه فقط بنز…….
    آلمان خیلی بهتر از ژاپنه و این یک حقیقت تلخ برای دشمنان نازی ها و عاشق چشم بادامیهاست و یک شوق و عشق به طرفداران آلمان و نژاد آریایی و دوستداران هیتلر و کارل بنز و فردیناند پورشه….و متنفر از چشم بادامیهای……آسیایی…
    آلمان مهد تمدن خودروست دوست عزیز نه ژاپن…
    خود ژاپنی ها هم اعتراف میکنن که کیفیت ساخت ماشینهای آلمانی از ژاپنی بهتره…
    قیمتاشون هم نشون میده…

    1. Henry

      ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (69 ديدگاه)

      داداشم شیشه میزنی چرا مطلب مینویسی یه طور صحبت میکنی امگار اون دوره بودی بنز هیچ حرفی برا گفتن تو استقامت نداره و فقط فقط لوکسه نه قدرت نه استقامت اما تویوتا سابت شدس حرف نیست موتوری که بعد دو میلیون کیلومتر اچار بهش نخوره مثل ساعت کار میکنه و پر فروش ترین برند میشه و امریکا حتی خود اروپا کشورای عربی قبولش دارن اینارو از کجات در میاری موندم ژاپن تو استقامت حرف اول میزنه با گفتن شما خراب نمیشه به بنرت بناز که تو سیصد تا موتور باز میشه و مثل اول نمیشه

  8. نیما

    ۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (25 ديدگاه)

    محصولات لکسوس بسیار با کیفیتند ولی طراحی خیلی یکنواخت دارند بعنوان مثال ال اس 460 که در رده خودرهایی مثل بنز اس و بی ام سری 7 قرار داره ولی طراحی داینامیک آنها را نداره همینطور مدلهای ایی اس و آی اس لکسوس .

  9. مسعود

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام خودرو ال اس به عنوان یکی از خودروهای لوکس و مجلل محسوب میشه مخصوصا پارک اتومات ان می تونه یک اپشن بسیار حرفه ای به حساب بیاد ضمنا از تمام محصولات خشک بنز و بی ام و در نرمی و سواری می تواند برتری داشته باشد. تجربه رانندگی با این خودرو رو دارم ومدل لانگ ای لکسوس رادارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا