لکسوس LX570 خودرو لوکس بزرگی است که هیچکس بدش نمیآید این خودرو شیک را امتحان کند. حال که این خودرو لوکس ارتقا یافته است حتماً میخواهید یکی از این خودروها را داشته باشید.
تیونر Larte این شاسیبلند فول سایز را زیر تیغ جراحی برده و خودرویی بهمراتب زیباتر از قبل را ساخته است. این تیونر نام این خودرو را تمساح گذاشته است. آیا فقط ظاهری خشن برای تمساح بودن کافی است یا به چیز دیگری هم نیاز است؟؟؟ قسمت بیرونی این خودرو از یک بسته آئرودینامیک کامل ساخته شده که در این پکیج با کیفیت بالا از فیبر شیشهای گرانقیمت نیز استفاده شده است. جلوی پنجره این خودرو از کروم گرانقیمت سوئیسی ساخته شده و چراغهای LED DLRS این خودرو ساخته شرکت آلمانی NOLDEN میباشد. از دیگر نکات برجسته این خودرو مجهز بودن به سیستم اگزوز Remus میباشد. که صدای دلانگیزی را برای صاحب این خودرو فراهم میکند. چرخهای این خودرو هم مجهز به رینگهای ۲۲ اینچی مات با لبههای قرمز که این رینگهای ۷۰۰۰ دلاری نیز بهطور سفارشی برای این خودرو ساخته شده است. نمونه استاندارد این خودرو مجهز به موتور ۵.۷ لیتری V8 با ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتون بر متر گشتاور میباشد که شتاب اولیه آن ۷.۵ ثانیه و نهایت سرعت این خودرو ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت است که برای این غول ۳ تنی مناسب میباشد. ولی تیونر Larte این این مشخصات فنی را راضیکننده ندیده و دست به کار شده و قدرت موتور این خودرو را به ۵۱۸ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتون بر متر گشتاور رسانده است که قادر است این غول ۳ تنی را در ۴.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و نهایت سرعت این خودرو را تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت بهبود بخشد. ناگفته نماند نمونه استاندارد این خودرو با امکانات فول ۱۱۰ هزار دلار میباشد. و این نسخه ویژه و کمیاب ۲۶۰ هزار دلار قیمت دارد. آیا حاضرید تفاوت قیمت ۱۵۰ هزار دلاری بابت این پکیج ویژه بپردازید. که تنها ۱۰ نسخه از آن تولید خواهد شد؟؟؟؟؟؟ ترجمه: محمد حسین توفیقی۵۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
mahdi
۱۸ شهریور ۱۳۹۳عجب قیافیه خشن و خوشکلی پیدا کرده
Carbonado Aventador
۱۸ شهریور ۱۳۹۳محمد حسین توفیقی دستت درد نکنه!
بچه خوبی باشی یدونه برات می خرم!!!!
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳باشه.فقط برا شکر نعمت یه سر باهاش بریم نماز جمعه…پشت فرمون تو بشین بغل راننده میلاد.پشت صندلی راننده!!!!!هم من میشینم.که سریع روندی…………..هیچی!!!!!!
HASSANBMW
۱۹ شهریور ۱۳۹۳خیلی از این ماشین خوشم میاد!!!
اونقدر که اگه یکیشو بهم بدن قطعا سوارش میشم!!!
Saeed.shariati
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ما ماشین شدگان لکسوس تویوتا پناهیم
ما کشته آن لکسوس سانروف کلاهیم
ما از هر دو جهان غیر تو ای بوگاتی نخواهیم
با جام می با رینگ وی،شوری دگراندازیم در پیشرانه جان
جمع مستان ماشین دوستیم همه مستانه به پا خواستیم
همه به ایران خودرو و سایپا لعنت فرستادیم
به امید روزی که نشود کشته آن بیگنه خریدار پراید
شما هم ای مدیران خودروی ایران از لاک پسرفت دراید
واسه همه پدالی ها که هم نظر و همدلیم
ASTON MARTin
۱۸ شهریور ۱۳۹۳250 کیلومتر؟ 4.2 ثانیه؟ اینجاهاس که نیش آدم باز میشه :)
اگه لکسوس میداد ال ایکس 570 رو همین تیونر بسازه به مراتب بهتر نتیجه میگرفت :D
فقط کاش اون چراغای پشت رو بیشتر خشن میکرد تا هم من بتونم بگم همه چیز تموم شده و هم دیگه هیچیش قدیمی نزنه
matin
۱۹ شهریور ۱۳۹۳لامصب خیلی بنزین می سوزونه توی ایران با کیفیت بنزین و اسفالت توی شهر راحت هر 100 کیلومتر 25 لیتر می سوزونه
احمدرضا فقط آلمان فقط ب ام و
۱۸ شهریور ۱۳۹۳چقدر تغییر کرده اووووووووووووووووووووووف
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳قیمتش زیاده ولی خب تولید محدوده…به نظرم می ارزه!
مصطفی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳این شد یه چیزی.
مصطفی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ولی انصافا خیلی گرونه!
مهندس
۱۸ شهریور ۱۳۹۳قیمتش خیلی بالاست من رنجروور دیسکاوری رو ترجیح میدم .
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳به نظرم هر قیمتی ارزش خاص بودن رو داره.
RainCityCars
۱۸ شهریور ۱۳۹۳دیسکاوری!!! این یه چیز دیگس جذبش ادمو بی هوش می کنه
Ashkaan
۱۸ شهریور ۱۳۹۳اسکالید و ترجیح میدم به این
Vahid
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ای بابا تمساح بیچاره چه گناهی کرده.
mahdi
۱۸ شهریور ۱۳۹۳درود
نسخه استاندارد این لکسوس خیلی خوبه
حالا با این تغییرات خیلی ویژه شده
250 هزارتا زیاده
اما نکته :
آیا شرکت تیون کننده مسئولیت تامین قطعاتی که اضافه کرده رو میپذیره
یا فقط به شما یه ماشین تیون شده میده
مسئله اصلی قطعاتیه که به بدنه و نمای ظاهری اضافه شده
اگه قطعاتش تامین باشه 250 هزارتا میتونه برای عده ای که دنبال یه ماشین خاص میگردند توجیه پذیر باشه ، در غیر اینصورت نه
من ترجیح میدم فقط موتور (قدرت و گشتاورش) رو تغییر بده
518 اسب بخار و 800 نیوتون بر متر گشتاور و 0 تا 100 (4.9 ثانیه) ارقام قابل توجهی هست
در کل لکسوس بصورت استاندارد هم خیلی خوبه
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
وحید
۱۸ شهریور ۱۳۹۳عالیه محشره توپه اما برا خودشون نه برا ما ایرانیا
esi
۱۸ شهریور ۱۳۹۳نه هیچ وقت همچین مبلغی نمیپردازم
علی عقیلی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳سلام
خیلی قیمتش بالاست بابا چه خبره اخه
بجای مدل استانداردش میتونم یه اس 500 2014 بخرم
با اون قیمت خاصش هم میتونم یه اس 65 AMG بخرم !!!!
630 اسب و 1000 نیوتن و یک هتل متحرک لامصب !!!!!!
که وقتی باش تو خیابون رد شدم مردم خشکشون بزنه
چون بنز یه چیز دیگست !!
تو اهواز هم که کوه نداریم که بهونه شاسی بلند کنم !!
نهایتش یه پرادو هم میخرم برا صحرا و …… !!!!
البته تو خواب !!!
لطفا نرید سر ممبر که مقایسه اشتباهه
اون شاسی بلنده و اون سدانه و….. !!!
من سلیقمو گفتم .
بله
فقط بنز و بنز و بنز
البته اوناهم خوبن هااااا
ولی بنز بهتره !!
بله
خداحافظ عزیزان .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ شهریور ۱۳۹۳درود .
علی جوووون نظرت به حق بود .
ROLLS R R ROYCE
۱۸ شهریور ۱۳۹۳من خودم لکسس LX570دارم ، به صورت عادی خیلی قدرت داره!!!!
حالا با این پکیج و با این کیت بدنه ، رو دست پورشه کاین 8سیلندر، توربو S هم زد!!!!!!
شتاب شون که یک سانه!!!
Ahmad..F12
۱۹ شهریور ۱۳۹۳قدرتش خوب شده
طراحیش هم خوبه
ولی، ، ، کجاش شبیه تمساحه آخه!!!
ali
۱۸ شهریور ۱۳۹۳گاو بود گاو تر شد
لکسوس عالیه ارزومه یکی بخرم فک کنم از رو ماشین های کره ای رد شه که میشه و بازم فک کنم این ژاپنی حریف قول های آمریکایی بشه
volkswagen
۱۸ شهریور ۱۳۹۳بدم میاد وقتی یه ماشین رو تیون می کنن لوگوی ماشینو بر می دارن لوگوی تیونرو می زارن . کار خونه کلی جون کنده ماشینو طراحی کرده و ساخته اون وقت تیونر میاد چار تا تغییر توش می ده لوگوی خودشو می زاره
(پرچم بالاست)
فرید
۱۸ شهریور ۱۳۹۳یاااااااااااااااااااا اببببببببببببببلفضل قیافرو…توفیقی جان یدونه ای ممنون عزیز…
لکسس خودش هم بخواد خیلی راحت میتونه ماشیناش رو قدرتمند کنه ولی بحث موتور یه دنیایی داره و فعلا بهش وارد نمیشه و قدرتش رو به صورت تک نشون میده مثل LFA و RCF….به امید LF-LC یه شاهکار دیگه ای از لکسس و جانشین برای LFA انشاالله…
hrf
۱۸ شهریور ۱۳۹۳داشتم کامنتارو میخوندم میومدم پایین دنبال کامنت شما میگشتم فرید جان. مگه میشه پست لکسس باشه و فرید کامنت نذاشته باشه؟ :D اصلا کامنتاتو ک میخونم در مورد لکسس روحم شاد میشه. یه دونه ای فرید جان :D
فرید
۲۰ شهریور ۱۳۹۳عزیییییییییییییییز دل منی hrf جاااااان…شما محبت داری به من عزیز…خیلی ممنونم از لطف و محبتت…منو شرمنده کردی بخدا اونجوریا هم که میگی نیست…علاقه من به لکسس رو میلاد میدونه چطوره…واقعا زندگیم این برنده جوری که وقتایی که اعصابم خورد میشه میرم تو سایتش چرخ میزنم و نگاه که میکنم آروم میشم عشقم واقعا به این برند زیاده و خالص…و میبینی هم که من بیشتر تو پیج لکسس نظر میزارم و زیاد تو پیج های دیگه چی بشه که بزارم چون فقط عشقم لکسس هستش…خیلی خوشحالم کردی با کامنت قشنگت دوست خوبم…نمیدونم چی بگم فقط ممنونم از لطف و محبتت دوست خوبم ;-) :-D
ReZa
۱۹ شهریور ۱۳۹۳بله فریدجووون 100درصد.
فرید
۲۰ شهریور ۱۳۹۳مرسی رضا جوووون… ;-)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ شهریور ۱۳۹۳درود .
فرید به نظر من که اصلا نمیرزه . نظر شخصیمه .
من مدل استاندادرد رو بیشتر میپسندم . حرف علی عقیلی درسته .
اخه 150 هزار تا بدی ، تازه به داخل ماشین هم نرسیده .
خود استانداردش ، قدرتش کم نیست !!!!!!! عالیه . من که همچین کاری
نمیکنم . تازه بهت قول میدم نرمیش هم کم شده . به خاطر سایز رینگ ها
و کم شدن دیواره ی لاستیک .
150 هزارتا برای این تغییرات خیلی زیاده . خیلی .
در ضمن در مورد قدرت موتورش استانداردش بگم که کلا تویوتا علاقه چندانی
نسبت به استفاده ی موتور توربو نداره . پس این مساله ضعف تویوتا نیست .
محمد ، عشق ژاپن
۱۹ شهریور ۱۳۹۳من کل زندگیمو فروختم شد 245 هزار یورو ، چقد این خارجیا خرپولن که 250 هزار تا پول ماشین میدن ، من اگه این بودجرو واسه ماشین داشتم حتما بنز S65 میگرفتم ، خرید این ماشین با این قیمت بالا دیوانگیست و دیگر هیچ
علی عقیلی
۱۹ شهریور ۱۳۹۳فدات مهندس میلاد عزیز
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ شهریور ۱۳۹۳درود . نوکرم علی جاااان .
فرید
۲۰ شهریور ۱۳۹۳سلام به دوستان از جمله میلاد، علی عقیلی،محمد ژاپن …
نظر شما محترمه…ولی میلاد مثلا منصوری میاد یه برند رو تیون میکنه و قیمتش میره بالا دلیل نمیشه که اون ارزش داره یا نداره…ربطی به شرکت مادر نداره که…نمیشه اینرو اونجوری قیاس کرد…مثلا اس کلاس رو میارن میکنن طلا ۱۸ عیار و ماشین میلیارد ها تومن قیمتشه و بگی بابا این که ارزش سواری نداره که من میرم فلان رو میخرم بهمان رو میخرم…این شرکت اومده این رو تیون کرده و قیمتشم بالا رفته حالا این شرکت این تصمیم رو گرفته و مطمئن باش نمیاد چیزی رو بزنه که هیچکی نخره مطمئن باش طرفدارهای خودش رو داره…اصلا من مقایسه شما و آقای عقیلی رو قبول ندارم.هر چی ارزش خودش رو داره.
این حرفتم قبول ندارم که میگی( تویوتا علاقه چندانی نسبت به استفاده ی موتور توربو نداره . پس این مساله ضعف تویوتا نیست)…کسی که کلا موتور توربو دار نمیزنه و تولید نمیکنه…البته NX دارای توربو هستش قابل توجه شما…این میشه ضعف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا پورشه مثل تویوتا نمیتونه خودروی هیبرید بزنه میشه ضعف؟؟؟؟؟؟؟؟ لکسس قدرت خودش رو توی LFA نشون داد و شاهکاری زد که همه تو مهندسیش موندن…موتور ۱۰ سیلندری تولید کرد که از V8 کوچیکتره و وزنی کمتر از V6 داره…پس نمیتونی بگی تویوتا ضعف داره…درثانی اصلا نیازی به توربو نداره تویوتا و لکسس…هروقتی هم بخواد موتوری تولید میکنه که در نوع خودش تک باشه….تازه لکسس برند لوکس تویوتاست اسپرت نیستش که.تویوتا هم که برند معمولی هست پس نیاز به توربو نداره…مثل اینکه رو ۴۰۵ توربو بزاری…تویوتا برند معمولی هست و لکسس برند لوکس.پس انتظار زیاد از این برند ها نداشته باش…توربو نداشته باشه ولی خیلی چیزایی داره که ماشینایی که توربو دارن اونارو تو رویا هم نخواهند داشت.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ شهریور ۱۳۹۳درود .
فرید ، عاشق این جمله ام :
((( جلوی پنجره این خودرو از کروم گرانقیمت سوئیسی ساخته شده و چراغهای LED DLRS این خودرو ساخته شرکت آلمانی NOLDEN میباشد. )))
منظورمو که میفهمی ؟؟؟؟!!!!!
فرید
۱۹ شهریور ۱۳۹۳میلاد خفت میکنمااااااااااااا :-D
امیرمحمد قرایی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳بدون تیون باحالتره
علیرضا
۱۸ شهریور ۱۳۹۳لکسوس خیلی عالیه و این مدل ابهت داره. اما همون 110هزارتا هم در شرایطی که بالاترنی مدلای X5 و GL به ترتیب حدود 70000 و 120000 تا هستن یکم زیاده چه برسه به این قیمت سرسام آور.
مجتبی
۱۹ شهریور ۱۳۹۳با اینکه لکسوس از نظرات گوناگون خودرو عالی و ایده آلی به نظر میاد ولی واقعا به دل نمیشینه ماشینی نیست که روح داشته باشه و یه راننده ازش خوشش بیاد
احسان(احسان سابق)
۱۹ شهریور ۱۳۹۳این ماشین شکل و ظاهر جذابی نداره اما ابهت زیادی داره بخصوص وقتی پیشش بایستی فکر میکنی کامیونه
Only germany ~~ Only BMW
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ما حاضریم 150 هزار دلار برای این ماشین بیشتر بدیم فط مشکل اینجاست که پول خریدن معمولیشم نداریم چه برسه به 150 هزار دلار بیشتر.
Nissan GTR
۱۹ شهریور ۱۳۹۳جلوش خیلی پیچیده است یه لحظه نگاه کردم هنگیدم!
Ahmad..F12
۱۹ شهریور ۱۳۹۳سپر و جلوپنجره دوکی رو برداری میشه لندکروز
سپر و جلوپنجره دوکی رو بزاری میشه لکسوس
!!!!!!
فرید
۲۰ شهریور ۱۳۹۳احممممممممممممممممد…
بخدا لکسس میتونه خیلی راحت مدل LX رو عوض کنه ولی نمیکنه…چون سیاست داره…نمونش…خیلی ها دنبال تمام خصوصیات لندکروز هستند ولی آپشن های زیادتر و لوکس تر…و این مشتری ها بخوان یهو با یه چهره از ال ایکس مواجه بشن که هیچکی دیگه نمیخره که…تویوتا به فروش و سیاستی که داره فکر میکنه وگرنه واسش عوض کردن قیافه هیچ کاری نداره…هر کار تویوتا سیاست عجیبی پشتشه اشتباه نکن.
Ahmad..F12
۲۱ شهریور ۱۳۹۳فرید میخوامت :)
ياكان
۱۹ شهریور ۱۳۹۳واقعا معرکس! خدایا چرا ماها نباید یکی مثل اینو داشته باشیم؟ انصافتو شکر!
datsun
۱۹ شهریور ۱۳۹۳خیلی زیبا
حمید.....infiniti&benz
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ماشین خوبه ولی تواین رنجgl63amgروترجیح می دم
سوسن
۱۹ شهریور ۱۳۹۳سلام عکس از داخلش ندارید داخلشم عوض شده ؟
سجادمظفری
۱۹ شهریور ۱۳۹۳عجب چیزیه!لکسوز کارش درسته فکرنکنم جایی باشه که این تمساح نتونه بره
امید
۲۱ شهریور ۱۳۹۳ای کاش یه چند تا عکس از درون خودرو هم میزاشتین ولی خودرو خوب و عالی هست اما گذینه های زیادی هست که بخریش و با کمتر از این پول
نوید
۲۹ شهریور ۱۳۹۳من داخل LX570 نشستم خیلی عالیه با این که دیگه محشره ولی مشکلی که داره اینه که قابلیت آفرودش کم شده