اگر BMW بخش M Power را دارد و به آن می بالد و یا مرسدس بنز AMG را برای ماشینهای اسپرت خود بکار می گیرد، لکسوس نیز نشان F را بدین منظور ابداع کرده است! بنابراین سدان کوچک و لوکس IS با تیونینگ خود کارخانه و با موتور V8 پنج لیتری خود قصد به چالش کشیدن بی ام و M3 و مرسدس C63 را دارد.
موتور با قدرت چشمگیر ۴۱۶ اسب بخار و گشتاور ۳۷۱ پوند فوت می تواند شتاب صفر تا صد ۴.۶ ثانیه را به ارمغان بیاورد. یک گیربکس ۸ سرعته خودکار وظیفه انتقال نیرو به چرخهای عقب را بر عهده دارد. حداکثر سرعت نیز ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.
چهره خودرو و طراحی آن تغییر خاصی نسبت به مدلهای ۲۰۰۸ نکرده است. در فضای داخلی با چرم و فیبر کربن که به طرز ساده و زیبایی طراحی و نصب شده اند مواجه می شویم. در بیرون خودرو هم تنها اگزوزهای بیضی شکل چهار تایی و هواکشهای پشت چرخهای جلو جلب توجه می کنند. چرخهای ۱۹ اینچی و شاسی مقاوم باعث عملکرد خوب در سر پیچها می شوند اما نه به اندازه هندلینگ خودروهای آلمانی. لکسوس راحتی بیشتر را به هیجان و خصوصیات اسپرتی ترجیح داده است.
ایمنی این خودرو نمره ۲۵۰ از ۳۵۰ را بدست آورده و چهار ستاره را کسب کرده که خوب و نه چندان عالی است. تجهیزات ایمنی استاندارد شامل کمربندهای پیش کشنده، کنترل کشش و پایداری، کیسه های هوای جلو، عقب، پهلو و پرده ای می باشند.
میهمان
۲۳ فروردین ۱۳۹۱عالیییییییییییییییییییههه
عطا
۲۶ فروردین ۱۳۹۱یادمه تو یکی از قسمتهای top gear یا fifth gear بود که BMW M3 رو با این لکسوس از همه نظر رو در روی هم قرار دارند و آخرش این لکسوس جلوی M3 سوسک شد. حتی بنز C63 AMG رو هم در برابر M3 تست کردند که به جز قدرت موتور در بقیه موارد M3 سرتر بود.
زنده باد ب.ام.و
سید علیرضا
۳۱ تیر ۱۳۹۱یاد پنجمین نسل مرسدس بنز می افتم
mohamad
۶ اردیبهشت ۱۳۹۱eshghe mane lexus
divonashammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
عرفان
۵ آذر ۱۳۹۱مدل غیر تیونش تو ایران هست . چنده؟
amir.t.
۲۲ آبان ۱۳۹۲لکسوس هم همون تویوتاست و تویوتا یعنی عشقققققققققققققق