لینکلن MKX ثابت کرده که این خودروساز لوکس آمریکایی یادداشتهای خود را از جزوههای رقبا به خوبی برداشته اما برای دیدن اینکه آیا این خودرو توانایی روبرو شدن با رقبا را دارد یا خیر، ما آن را با یکی از بهترینهای این کلاس شاخبهشاخ نمودهایم.
لکسوس RX اخیراً بهروز شده و برنامه دارد تا از فروش یکصد هزار دستگاهی در آمریکا فراتر رود. خریداران کراس اوورهای لوکس به سوی خودروسازان ژاپنی روی آوردهاند و فهمیدن دلیل آن نیز آسان است: RX قابلابتیاع بوده و قابلیت اطمینان و کیفیت خوبی دارد و تجربهی رانندگی بیزحمتی را ارائه میدهد.
RX در برخی موارد نوآوری جدیدی نداشته درحالیکه در برخی موارد نیز بهطور رادیکالی تغییر نموده است. برای شروع باید گفت پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری قرار گرفته در زیر کاپوت به اندازهی نسل قبلی کاربردی بوده و قدرت کمتر از ۳۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۲ نیوتون متری دارد.
برخی بهروزرسانیهای تکنیکی در پیشرانه صورت گرفته که دربردارندهی طراحی کاملاً جدید سر سیلندر، زمانبندی متغیر سوپاپها و توانایی سوئیچ کردن پیشرانه به حالت چرخهی آتکینسون از چرخهی اوتو بوده اما این مورد بنیادی نیست. پیشرانهی مورد بحث به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیکی که تعویضهای نرمی دارد متصل شده است.
همهی این کارها خوب است و تغییرات صورت گرفته قطعاً خودرو را کاراتر میکنند اما این موارد به اندازهی کافی برای تغیر بازی کافی نیستند. در روی جاده قوای محرکهی لکسوس به سختی مزیت چشمگیری را از خود نشان میدهد. قوای محرکه نرم عمل میکند. اگرچه که پیشرانهی نرم سروصدای جذاب و اسپورتی ارائه نمیدهد اما این همان چیزی است که خریداران خودروهای لوکس خواهانش هستند و لکسوس نیز دقیقاً همین خواسته را برآورده میکند.
از طرف دیگر، ظاهر جدید لکسوس تغییری دوقطبی بوده است. با زاویههای تیزتر لکسوس هر چه بیشتر سعی داشته تا فیلمهای علمی تخیلی را به یاد ما بیاورد؛ و درحالیکه ما به دلیل اینکه پسندیدن ظاهر یک خودرو امری سلیقهای است زیاد در این باره بحث نمیکنیم اما چیزی وجود دارد که همه موافق آن هستند: لکسوس RX هرگز نمیتواند به عنوان خودرویی با ظاهر خسته کننده در نظر گرفته شود.
هر دو خودرو طراحی قابلاحترام مخصوص خود را داخل کابین دارند، جایی که لینکلن باز هم استایل محافظهکاری داشته و لکسوس بیشتر متعلق به جهان دیگر است. فکر میکنیم کابین لکسوس با چرم قرمز ظاهر خوبی دارد. همانند نمای بیرونی، همهجا زوایای تیز دیده میشود لینکلن نیز در مقام مقایسه بد نیست اما با دیدن آن هیجان زیادی به شما دست نمیدهد. همچنین برخی پانلهای پلاستیکی وجود دارند که به نظر میرسد در خودرویی لوکس نباید محلی از اعراب داشته باشند. احساس ارزانقیمت بودن در نقطهی مقابل لکسوس قرار میگیرد.
حداقل استفاده از لینکلن آسان است. درحالیکه MKX از جدیدترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی mYlINCOLN استفاده میکند اما استفاده از آن در مقایسه با سیستم ریموت لمسی لکسوس آسانتر است. سیستم لکسوس به نظر میرسد که توجه زیادی را برای استفاده در هنگام رانندگی نیاز دارد. لینکلن از سیستم صوتی Revel استفاده میکند که در سطحی یکسان با سیستم صوتی لوینسن لکسوس قرا میگیرد.
هر دو خودرو دارای تجهیزات ایمنی و کمک رانندهی زیادی هستند. سیستمهای همچون کروز کنترل تطبیقی در هر دو خودرو وجود دارد اما دیگر سیستمها نظیر دستیار حفظ خطوط، هشدار برخورد از جلو، پایش نقاط کور و دوربین پشتی در خودروهایی با این اندازه بسیار مفید هستند. لینکلن دارای دوربین ۳۶۰ درجه و تکنولوژی پارک است درحالیکه لکسوس نیز با هدآپ دیسپلی رنگی عرضه میشود.
مطابق انتظار، جفت شدن این پیشرانهی توربو به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک باعث میشود تا در بحث مصرف سوخت در پس لکسوس قرار بگیرد. لینکلن با سیستم چهارچرخ محرک در هر صد کیلومتر بهصورت ترکیبی مصرف ۱۴.۸ لیتری دارد درحالیکه این رقم در لکسوس به ۱۳.۴ لیتر میرسد. باید گفت که گیربکس ۸ سرعته لکسوس همانند پیشرانهی این خودرو نرم و بسیار پاسخگو است. هر تعویض دنده به نرمی انجام شده و زمانبندی آن نیز بسیار خوب است.
سواری لکسوس همانند یک خودروی لوکس است درحالیکه لینکلن هنوز به این استانداردها نرسیده است. درحالیکه لکسوس احساس غوطهور شدن روی هر چیزی را دارد،MKX دارای ضربههای پیدرپی است. تنظیم سیستم دامپینگ لینکلن کمک میکند تا خودرو کمی بهتر از ناهمواریها عبور کند. تنظیمات سیستم تعلیق در لکسوس مرکبتر بوده و آرامش و راحتی بیشتری را ایجاد میکند و بدون ایجاد حس عدم ارتباط و یا دریازدگی، سواری لوکسی را به خریدار اعطا مینماید.
کابین لینکلن بسیار ساکت است اما به دلیل وجود مونوروف، فضای سر کمتری نسبت به لکسوس در جلو و عقب وجود دارد. البته فضای پای بیشتری در عقب برای MKX وجود داشته و در مجموع فضای بار نیز بیشتر است. فضای بار ۱۰۵۳ لیتری لینکلن بیشتر از فضای ۵۲۱ لیتری لکسوس است و با تا کردن صندلیها این مقدار در لینکلن و لکسوس به ترتیب به ۱۹۴۸ و ۱۵۹۴ لیتر میرسد.
در مدل پایه MKX بهای ارزانتری دارد. این کراس اوور آمریکایی بهای آغازی ۳۹۱۸۵ دلاری را برای مدل دیفرانسیل جلوی مجهز به پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری طلب میکند. مدل پایهی RX350 بهای آغازین ۴۲۸۵۰ دلاری دارد. اما پس از این دو مدل لینکلن با دارا بودن سیستم چهارچرخ محرک و پیشرانهی ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری اکوبوست افزایش چشمگیر قیمت به ۶۱۰۹۵ دلار را نشان میدهد و دیگر آپشن ها نظیر صندلیها با تنظیم در ۲۲ جهت، سیستمهای ایمنی و کمکراننده به همراه سیستم صوتی ارتقا یافته نیز در مدل حاضر در تست وجود داشتند. لکسوس تست شده دارای پکیج F sport به همراه تمام جزئیات و سیستم چهارچرخ محرک بود و بهای ۵۷۸۳۵ دلاری داشت.
در روی کاغذ، به نظر میرسد که از نظر عدد و رقم این دو خودرو بسیار دور از هم باشند. لینکلن قدرت و جاداری زیادتری دارد و لکسوس شیکتر و نرمتر است. در روی جاده، لکسوس اعتمادبهنفس خوبی داشته و نه تنها احساس واقعی یک خودروی لوکس را دارد بلکه همانند خودروی پیشروی این کلاس عمل میکند. لینکلن هنوز به این سطح نرسیده اما برخی از ویژگیهای خوب نظیر قدرت بیشتر را ارائه میکند. تکنولوژی قوی و برخی از ویژگیهای در دسترس لینکلن را به گزینهای با ارزش تبدیل میکنند اما اگر دنبال بهترین کراس اوور لوکس هستید، لکسوس را انتخاب کنید. این خودرو چشمگیر، راحت، کممصرفتر و برای رانندگی نرمتر است.
لینکلن MKX 2016 | برنده | لکسوس RX350 2016 | |
گیربکس | ۶ سرعته ی اتوماتیک | – | ۸ سرعته ی اتوماتیک |
قدرت (اسب بخار) | ۳۳۵ | MKX | ۲۹۵ |
گشتاور (نیوتون متر) | ۵۱۵ | MKX | ۳۶۲ |
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر) | ۱۴.۸ | RX350 | ۱۳.۴ |
قیمت پایه (دلار) | ۳۹۱۸۵ | MKX | ۴۲۸۵۰ |
منبع: autoguide
uss zumwalt DDG-1000
۲۱ مرداد ۱۳۹۵من واقعا احترام قائل ام به هردو و خودروسازان خیلی خوبی هستن ولی با این مشخصات فکرکنم لینکلن بهتر باشه.
قیمت لینکلن 39185 دلار: 137147500 تومن
قیمت لکسوس 42850 دلار: 149975000 تومن
Hamid
۲۱ مرداد ۱۳۹۵انتخاب مشکلی نبود.
لینکلن
طراحی لکسوس شبیه کاغذ مچاله شده هست. خیلی پر خط و زاویه. من که این طراحی های شلوغ رو نمی پسندم.
شاهنگ
۲۱ مرداد ۱۳۹۵واقعا لکسوس مزخرفه
کاوه آهنگر
۲۲ مرداد ۱۳۹۵توجه به متن: (سواری لکسوس همانند یک خودروی لوکس است درحالیکه لینکلن هنوز به این استانداردها نرسیده است. لکسوس اعتمادبهنفس خوبی داشته و نه تنها احساس واقعی یک خودروی لوکس را دارد بلکه همانند خودروی پیشروی این کلاس عمل میکند. لینکلن هنوز به این سطح نرسیده.اگر دنبال بهترین کراس اوور لوکس هستید، لکسوس را انتخاب کنید. این خودرو چشمگیر، راحت، کممصرفتر و برای رانندگی نرمتر است.) در پست مربوط به مقایسه لکسس با نماینده آلمان ها یعنی بنزgle باز هم لکسس rx رتبه اول را کسب کرد . لطفا با احترام در مورد بهترین کراس اوور لوکس صحبت کنید
رضا
۲۲ مرداد ۱۳۹۵همین مونده نظر اساتید پینین فارینا رو هم درباره لکسوس بشنویم که خدا رو شکر به این آرزو رسیدیم ….
یه عده که متاسفانه که به نظر میرسه سن شون هنوز در حد دوره راهنمایی باشه میان جوری درباره طراحی خودرو ها نظر میذارن انگار خودشون سر گروه طراحی فراری و مرسدس اند
نظرات کاملا غیر تخصصی و سطحی ..
پدال متاسفانه طی یک سال اخیر تبدیل شده به مهد کودک ….
به همین دلیل دیگه خبری از بزرگان سایت نیست
آرمااااان
۲۱ مرداد ۱۳۹۵مشکل ما اینه که فکر میکنیم خودروهای آمریکایی همیشه بهترن،یکم از افتخارات آر ایکس ۳۵۰بخونید از اولین نسلش،که جز بادوامترین خودروهای زمان خودش بوده،اینجا بحث لوکس بودن که لکسس خیلی بهتر از لینکلن عمل کرده
ali
۲۱ مرداد ۱۳۹۵به ارمااااان
دوست عزیز کسی فکر نمیکنه ماشین امریکایی بهترینه بلکه مطمعن هست که بهترینه
اینو امارفروش 500 میلیون دستگاه ماشین در تاریخ فعالیت جی ام 2 سال پیش میگه
تویوتا طی این سالهای فعالیت چقدر فروخته کلا ؟؟؟؟؟
AMIN
۲۱ مرداد ۱۳۹۵مثل روز روشنه که لکسوس برنده این مقایسه هست… حتی خود آمرکاییها هم میدونن که لکسوس بهتره با این آمار فروش…
حداقل لکسوس تو طراحی یه نوآوری داشته ولی لینکلن اینگار توسانه… خیلی ساده و تکراری… ولی سدان های لینکلن واقعا شیک هستن..
در کل در پس لکسوس قرار میگیره
RRTT
۲۲ مرداد ۱۳۹۵تو آمریکا از نظر فروش، جنرال موتورز و فورد اول و دوم هستن و سوم تویوتا بوده که الآن فیات کرایسلر داره به تویوتا نزدیک میشه و پشت سرش میذاره.
آرمااااان
۲۶ مرداد ۱۳۹۵آقا علی تا جایی که ما خبر داریم تویوتا توی صدر جدولاز لحاظ فروش همیشه :)توی همین پدال میتوانید ببینید
منم نگفتم ماشین آمریکایی بده،اتفاقا ماشینای آمریکایی نسبت به قیمتشو اسب بخار بالا و کیفیت عالی رو به مشتری تحویل میدن،فقط اینجا بحث دو مدل بود که لکسس خیلی بالاتره
uss zumwalt DDG-1000
۲۲ مرداد ۱۳۹۵دوستان بیخیال بشید
بحث سر سلیقه است و هرکسی سلیقه متفاوتی داره
Madjid S
۲۲ مرداد ۱۳۹۵چه بحث داغی شده اینجا. لکسوز و لینکلن. مدت ها بود تعداد کامنت ها در یک مطلب به 50 نرسیده بود که من الان رسوندمش ???
سامان اذری
۲۱ مرداد ۱۳۹۵من لکسوس رو انتخواب میکنم
چون سواری نرمی داره و بسیار باکیفیت ساخته شده و خیلی هم لوکسه
تو خود امریکا تو 6 ماه 15 هزار لینکن mkx فروخته شده در حالی که تو همون مدت 50 هزار لکسوس rx فروخته شده
PlymouthBarracuda
۲۱ مرداد ۱۳۹۵لینکلن یه سروگردن بالاتره…
taph04
۲۱ مرداد ۱۳۹۵تا سوار لکسوس نشی معنی نرمی سواری رو نمی فهمی با سرعت 60کیلومتر توی خاکی که همش چاله چاله بود بهتر از جاده ایران احساس می کردم
ali
۲۱ مرداد ۱۳۹۵لکسس خیلی نرمه؟؟؟؟
یه عمره که کلمه ی نرم با ماشین امریکایی گره خورده بعد شما میگی لکسس نرمه؟؟
اگه اینجور فکر میکنید یه بار سوار یه ماشین امریکایی فول سایز مال هر دوره ای که دوست داشتید بشید و اون زمان صحبت از نرمی کنید البته اگه اون ماشین یافت بشه مثل dts کادیلاک یا300 کرایسلر ویاmks لینکلن در مدل های جدید یا کاپریس و ایمپالا و الکترا در مدل های قدیمی
Madjid S
۲۱ مرداد ۱۳۹۵من سوار لکسس rx نشدم اما سوار GMC یوکان شدم. سواری این ماشین باور نکردنی بود. یک لیوان آب کاملا پر کردم و گذاشتم رو داشبرد. یک بلوار مستقیم حرکت کردیم چاله هم کم نداشت. البته گدال منظورم نیست. باورتون نمیشه یک قطره آب هم نریخته بود! با سمند همین کارو انجام دادم 1/4 آب لیوان ریخته بود.
سامان اذری
۲۲ مرداد ۱۳۹۵مجید داش
کاش بعد یوکان سوار لکسوس lx570 که هم کلاس یوکان هست میشدی
اونوقت نرمی و رد کردن دست انداز هارو میدیدی
Madjid S
۲۲ مرداد ۱۳۹۵آقا سامان داشتن نسل جدید lx 570 برای من یک رویاست.
بهترین شاسی بلندی که دوست دارم سوار شم.
هیبتش از GMC و Escalade هیچ چی کم نداره.
داغ دامو تازه کردی. نمیبخشمت. :-)
کاش میشد بدون پارتی و رشوه دادن واردش کرد.
سامان اذری
۲۲ مرداد ۱۳۹۵مجید داش 2 دستگاه مدل جدید وارد منطقه ارس شده نمیدونم چجوری میخواد پلاک شه چون حجمشون بالاست
احتمالا پارتی دارن
Madjid S
۲۲ مرداد ۱۳۹۵تنها راهش پارتی و پول و …
نسل قبلیش راحت پلاک میشد.
کلا قوانین بیشتر نوشته میشن تا بهشون عمل بشه متاسفانه.
فرامرز
۲۱ مرداد ۱۳۹۵انگار بعضی عناصر طراحی لکسس شبیه ب ام و شده:
۱- زیر آرنجی و نحوه اتصال آن به کنسول وسط داشبورد (اون قسمت چرم همرنگ صندلی ها)
۲- صفحه نمایش خیلی عریض در بالای داشبورد
۳- یکم هم فرم کلی و خطوط ال ای دی داخل چراغ های عقب
سیدعلیرضا
۲۱ مرداد ۱۳۹۵.
اخیرا سایت پدال خیلی خوب داره کار میکنه.
مطالب زیادی در مورد خودرو می گذاره.
از مدیریت سایت پدال تشکر می کنم.
همین طور از نویسنده و مترجم سایت تشکر می کنم.
خیلی زحمت می کشید،دستتون درد نکنه.
یه پیشنهاد دارم اینم اینه که اگه میشه یه قسمتی در سایت درست کنید تا افراد بتوانند نظرات ، پیشنهادات،انتقادات خودشون رو مطرح کنن.
این جوری آمار بازدید سایت بیشتر میشه و رضایت افراد جلب میشه.
با تشکر.
uss zumwalt DDG-1000
۲۱ مرداد ۱۳۹۵دقیقا فعالیت ها بیشتر شده
audi sq7
۲۱ مرداد ۱۳۹۵لکسوس معرکه است. کابین لکسوس با آدم حرف می زنه.
محمد
۲۲ مرداد ۱۳۹۵چی میگه؟؟
رضا
۲۱ مرداد ۱۳۹۵این لکسوس خیلی دیگه فضای شده اغراق امیزه طراحیش
Sardar
۲۱ مرداد ۱۳۹۵بدون شک لینکلن
ali
۲۱ مرداد ۱۳۹۵قدمت و اصالت لینکلن با هیچ چیزی قابل قیاس نیست
اون زمانی که لکسسی وجود نداشت لینکلن کانتیننتال 1969 توش جعبه ابزار تیتانیومی داشت
پس از لحاظ قدمت و اصالت و 1000 تا چیز دیگه فقط لینکلن
در جواب به اون دوستی هم که گفت لینکلن فقط 15000 دستگاه از این مدل ساخته لازمه بگم لینکلن از اول یه خودروساز خاص تر از کادیلاک و کرایسلر بوده و از او دوتا همیشه کمتر میزان تولیدش بوده
کاوه آهنگر
۲۲ مرداد ۱۳۹۵خوبه والا اگه لینکلن زیاد میفروخت میگفتین چون خوبه زیاد فروخته، اما الان که کم میفروشه میگین چون خاصه کم فروش داره!!! قیمتی هم نداره که بگیم بخاطر قیمت زیاد فروشش کمه . همین جمله از متن برای پاسخ به متعصبین کافیست ( سواری لکسوس همانند یک خودروی لوکس است درحالیکه لینکلن هنوز به این استانداردها نرسیده است ) دوستان متعصب هر زمان که لینکلن به این استاندارد رسید بیایید و در مورد پرفروش ترین کراس اوور لوکس بازار آمریکا یعنی لکسس rx صحبت کنید. چند روز پیش هم در پست مربوط به مقایسه لکسس rx با نماینده آلمان ها یعنی بنز gle ، لکسس رتبه اول را کسب کرد . الان هم که در مقایسه با نماینده آمریکا ، لکسس بار دیگر رتبه اول را کسب کرد.
F22RAPTOR
۲۲ مرداد ۱۳۹۵سلام به ali
من هروقت به این سایت میام کامنتهای شمارو نخونده مثبت میدم
فقط امریکایی
PROUDLY MADE IN THE USA
AMIN
۲۲ مرداد ۱۳۹۵علی جان اگه بخوای رو قدمت و اصالت فقط زوم کنی لینکلن در برابر پژو باید بره کشکشو بسابه… چون قدیمی تر از لینکولنه… قبلا هر چی بوده واسه خودش بوده الان باید دید چی تو چنته داره…به نظر من عقلانی ترین و منطقی ترین ماشین دنیا واسه خرید لکسوسه از هر مدلی.. بعد هم ثابت شده نزدیکترین آمار اعداد و ارقام از روی کاغذ به واقعیت واسه ژاپنیاس… مثل مصرف سوخت و شتاب و …
سامان اذری
۲۲ مرداد ۱۳۹۵اگه قدمت یک خودروساز ملاک بهتر بودن ماشیناش باشه اونوقت باس بگیم ماشینهای پژو هم از لکسوس بهتره ?
چون قدمت پژو از لکسوس بیشتره
ali
۲۱ مرداد ۱۳۹۵من جزو اون دسته از افرادم که برند ماشین برام مهم تره تا امکاناتش
برا همین یه فورد بیس رو به 10000تا ماشین اپشنال عوض نمیکنم
بقیه رو نمیدونم که چه طوره طرز فکرشون
سامان اذری
۲۲ مرداد ۱۳۹۵خب اگه برند روهم حساب کنیم لکسس از هر لحاظ از فورد و لینکنش سرتره
از نظر اعتبار کیفیت کم استهلاکی کم خرج بودن کم مصرف بودن ایمن بودن نرم و لوکس بودن و…..لکسوس سرتره
ali
۲۱ مرداد ۱۳۹۵فقط لکسوس rx . بیشتر آمریکایی ها هم لکسوس رو انتخاب میکنند …
Sina
۲۱ مرداد ۱۳۹۵Rx خیلی شلوغه طراحیش هم شبیه کانسپت هاست
نسل قبلیشو خیلی بیشتر از این دوست دارم
فکر کنم ژاپن باید ماشیناش و اصلاح کنه دیگه داره از این حالت لوکس اصیلش به سمت خودرو های که نمیدونم اسمشو چی بزارن میره لینکلن خیلی خوشمزه آورد کاری ندارم چه قد خوبه یا بد به هرحال قیافه ملاک اوله تو خرید خودرو به نظر من
جواد
۲۱ مرداد ۱۳۹۵لکسوس یه چیز دیگس
Efk
۲۱ مرداد ۱۳۹۵Rx طراحی جلوش واقعا خوشگله و مثل کانسپتا میمونه ولی پشتش خطاش بصورت مچاله در اومده و چراغشم که با اون قسمت سفیدش افتضاحه
قسمت پایین گلگیرشم که مثل پرایده گند زده تو طراحیش
ارمان
۲۱ مرداد ۱۳۹۵عکس نیمرخ rx رو میبینم دپرس میشم چقدر با nx هماهنگ شده و چقدر تکلیف خودرو ساز با خودش مشخصه واقعا ادم لذت میبره
Madjid S
۲۲ مرداد ۱۳۹۵از این نسل طراحی لکسس خیلی خوشم میاد.
akbar
۲۱ مرداد ۱۳۹۵برند لکسوس برای آمریکا متولد شد و شاید بشود گفت لکسوس یعنی آمریکا . بسیاری از خودروهای تویوتا در استودیوهای طراحی داخل آمریکا توسط بلوندهای ستی زن آمریکا طراحی می شود . Rx پر فروش ترین شاسی بلند بازار آمریکا است و مهمترین خودرو شرکت لکسوس است . در بین برندهای لوکس آمریکایی ، پرطرفدارترین مدلها ساخت شرکت کرایسلر و پس از آن شرکت کادیلاک است و تولیدات شرکت لینکلن پس از این دو برند قرار دارند .
کاوه آهنگر
۲۱ مرداد ۱۳۹۵دوست گرامی همه ی مدل های تویوتا رو نمیدونم ، ولی همه ی مدل های زیر مجموعه لوکس تویوتا یعنی لکسس طراح های ژاپنی دارند. مطمعنا اکثر مدل های تویوتا هم طراح های ژاپنی دارند
بهزاد
۲۲ مرداد ۱۳۹۵طراح لکسوس RX آقای gen ikeda میباشد.
لکسوس rx در کلاس خودش جزو بهترینهاست و لینکلن هنوز جای کار داره تا بتونه با بزرگان رقابت کنه ، البته اگه تا اون زمان رقیبان از گردونه حذفش نکرده باشن.
Madjid S
۲۲ مرداد ۱۳۹۵لینکلن هنوز کار داره؟؟؟!!!D-:
با احترام به لکسوز و همه خوبی های چشم گیرش.. لینکلن وقتی موسسان لکسوز هنوز به دنیا نیامده بودن خودرو تولید میکرده.
این دیگه ازون حرفا بود.
AMIN
۲۲ مرداد ۱۳۹۵akbar طراحی لکسوس شک نکن که از فرهنگ سامورایی ژاپن نشئت گرفته… حالا اینکه یه آمریکایی طراحی کرده دلیل نمیشه که لکسوس طراحی آمریکایی داره… وگرنه کامارو اتاق 2006 رو هم یه کره ای طراحی کرده…
شاهنگ
۲۱ مرداد ۱۳۹۵واقعا لکسوس طروحی بدی داره
علی"A.A.B.B.B.F.H.J.K.L.M.M.M.N.P.P.R"
۲۱ مرداد ۱۳۹۵لکسوسه خیلی ابهت و امکاناته خوبی داره
ALIREZA034
۲۲ مرداد ۱۳۹۵با توجه به این که در این کلاس راحتی و نرم بودن طراحی لوکس بودن و… هم مهمه لکسوس قطعا انتخاب بهتریه.همه چیز که قدرت نیست.ضمن اینکه لکسوس هم موتورش قابل قبوله
Saied
۲۲ مرداد ۱۳۹۵تو ماشین های شاسی فقط ژاپنی. تو مناطق ازاد هم این کاملا احساس شده.
maserati
۲۲ مرداد ۱۳۹۵آقای saied آخه شما از روی فقط یک مقایسه
میگین ژاپنی ها برترین.ولی آن را هم به یاد آورید . جی ام سی یوکان در برابر لکسوس برنده شد.و با حجم با لا تر مصرف کمتر داشت
maserati
۲۲ مرداد ۱۳۹۵برنده شد
مرصاد
۲۲ مرداد ۱۳۹۵نه
حميد
۲۲ مرداد ۱۳۹۵برنده رو خریدارها انتخاب میکنند و میدانید که لکسوس در کلاس خود پر فروشترین هست
maserati
۲۲ مرداد ۱۳۹۵کادیلاک اسکالید برای رقابت با لکسوس lx ساخته شده است که از نظر فروش کادیلاک ا سکالید فروشی بیشتر. دارد . البته فقط این دو مدل را میگم.پس برنده کادیلاک است
احمد باقری
۲۲ مرداد ۱۳۹۵از طراحی تهاجمی لکسوس، خیلی بیشترازلینکلن خوشم میاد.
ali
۲۲ مرداد ۱۳۹۵در جواب به دوستان عشق ماشین شرقی باید بگم که تو ماشین لوکس بالا برید پایین بیاید المان و امریکا ید بسیار طولانی دارن و شرقی ها حالاحالاها مونده که به اونا برس
لینکلن قدمت و اصالتش به 10000000 چیز لکسوس میارزه و همون زمان که زاپنی ها داشتن هاروگیری میکردند لینکلن موتور12 سیلندری داشته پس خیلی استاد تر از اونی هست که لکسوس بخواد فکرش رو بکنه نمونشم کانسپت کانتینتال 2002 لینکلن ولی خوب سیاست لینکلن در زمانی خاص بهش اجازه نمیداد مثل دهه ی 50 تا 70 ماشین بسازه ولی الان رویه لینکلن داره عوض میشه
تازه این تجربه اول لینکلن در ساخت یه شاسی بلند جمع و جوره که بازم افرین بهش که تونسته خودش رو اینقدر بالا بیاره که با کمپانی که سابقش تو این زمینه بیشتره رقابت بکنه
بعدش لینکلن همیشه مدلاش خاص بوده از اول تا حالا مثل محصولات ایودی که با اینکه زیاد گرون نیستن اما مدل هاشون خاص هست و یه کلاس خاصی برا خودشون دارن
ali
۲۲ مرداد ۱۳۹۵در ضمن اگر رقابتی هم باشه باید رقابت چند کمپانی کهنه کار باشه و با اصالت مثل بنز و کادیلاک یا لینکلن و ایودی نه لکسوس تازه کار که هیچ گذشته پر فروغی نداره
لکسوس 100 تا مدل بسازه نه میتونه جایs بنز رو بگیره نه فیلیتوودهای کادیلاک رو
من و خیلی های دیگه قدمت و اصالت رو با هیچ چیز دیگه ای عوض نمیکنیم
کاوه آهنگر
۲۲ مرداد ۱۳۹۵علی جان خوبی ؟ پژو هم قدمت زیادی داره یعنی خوبه ؟!!! لکسس اینقدر خوب هست که مثلا در همین کلاس کراس اوور ، مدل rx لکسس بهتر از بنز و لینکلن است. لکسس به عنوان با کیفیت ترین و قابل اعتمادترین برند اتوموبیل شناخته شده و تویوتا هم ارزشمندترین کمپانی صنعت خودرو شناخته شده است. دوست گرامی ، ایرانخودرو و سایپا قدمت بیشتری دارند نسبت به لکسس ، آکورا ،اینفینیتی و تسلا و… یعنی این دلیل میشه که ایرانخودرو و سایپا بهتر از این برندها هستند ؟!!!!!! در ضمن لکسس 30 سال قدمت دارد و همین لکسس زیر مجموعه تویوتا و برند تویوتا است و تویوتا هم یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان اتوموبیل است. در همین متن مقایسه گفته شده که لکسس تجربه یک ماشین لوکس را ارائه میدهد اما لینکلن هنوز به این سطح نرسیده ، پس دوست گرامی این نشون میده که قدیمی تر بودن امتیاز مثبت نیست. لکسس روزگار خیلی از رقبا رو سیاه کرده و آکورا و اینفینیتی هم خیلی خوب عمل کرده اند.
Madjid S
۲۲ مرداد ۱۳۹۵پژو پژو نکنید دیگه اینقدر.
پژو هم برند خوبیه. مخصوصا در اروپا خیلی طرفدار داره. ملاک نباید 405 ها و 206 هتی ایرانخودرو باشه.
مرصاد
۲۲ مرداد ۱۳۹۵نه
ali
۲۳ مرداد ۱۳۹۵به کاوه اهنگر
شما بهتری
بهزاد
۲۳ مرداد ۱۳۹۵Ali جان تکلیفتو روشن کن آخرش لینکلن در قواره لکسوس هست یا بازم از بنز و آئودی مایه میزاری!
خودرو خاص تعریفش مشخصه، تولید کم قیمت بالا.
حالا کلاس جدیدی وارد شده که هم خاصه هم متریال داخلیش به زور با خودروهای زیر 30 هزار دلار برابری میکنه هم لوکسه هم قیمتش پایینه ما نمیدونیم!
ali
۲۳ مرداد ۱۳۹۵اولا نه بنز و نه ایودی کم فروشن و از s بنز سالی200000 هزار دستگاه فقط در امریکا فروش میره من خاص بودن منظورمه که شماها خودتون رو زدید به اون راه
بعد من درمورد لینکلن بحث میکنم نه پزو که هی میگید
بعدش اصالت لینکلن به 1000000 چیز لکسوس تازه کار میارزه
بعدشم الان فعلا فولکس که اوله نه تویوتا
اخرش هم که من نگفتم لکسوس بد گفتم لینکلن از لحاظ قدمت و اصالت و تجربه خیلی بهتره
ali
۲۳ مرداد ۱۳۹۵به بهزاد
اگه تولید کم قیمت بالا ملاک باشه s کلاس و سری 7 اصلا خاص نیستن چون فروش هر دو بالاست تو دنیا
منظور من از خاصی خاص بودن یه مارکه تجاری مثل لینکلن مثل بیوک مثل اینفینیتی مثل اکورا که همشون ممکنه فروش خوبی داشته باشن اما مارک خاصی هستن
سعید
۲۲ مرداد ۱۳۹۵تغییر چرخه ترمودینامیکی از اتو (OTTO) به اتکینسون جالب بود
فرهاد
۲۳ مرداد ۱۳۹۵طرف امریکاییه تو خود امریکا داره لکسوس می خره اونوقت یک سری تو ایران بیشتر از اون امریکاییه رگ غیرتشون گل کرده… دوستان خوبه ادم منطق داشته باشه من عشق امریکاییم اتفاقا ولی دیگه نمیشه رو آر ایکس و سواریش علامت سوال بزارید مگه اینکه با ظاهرش حال نکنین که اون صلیقه ای هستش. یا حق…